Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno (upraveno)

laskajefajn - priznám sa, nečítal som všetky príspevky, tak snáď mi odpustíte, ale jedná sa o 325d?

 

 

Nakoľko panedge uviedol, že sa nejedná o "plnohodnotný" 3,0d, preto tipujem 325d, aj keď vlastne obe varianty majú obsah 2993 cm?...

 

A ako vidím, tak v M-packet-e...

 

 

 

 

Upraveno uživatelem ViCo
Odesláno

ViCo: S tim radši nezačínej:) Jo, 325d.

Jinak to máš fakt parádní, gratuluju. Jiný kafčo než ta oktávka.. hlavně to netuň!

 

Túto krásavicu tuniť?

 

Na to by mal aj niekto srdce?

 

 

 

Odesláno

To: laska....je krásná..osobně od bmw je trojka nejvíc povedená, jako kompaktní auto..škoda, že je malá, tvrdá a jak už tady někdo psal..nemá absolutně žádné odkládací prostory..ale to je u bmw u více modelů a trvá více let..

Odesláno

Kluci: děkuju moc za Vaše názory,nic se tunit nebude,původně jsem chtěl zatmavit jemně zadní skla ale nejdu do toho,to bych opravdu neměl rozum a byl nesoudný.

Chip to samé,jinak ano,jedná se o 325da.Musim nechat ošetřit světlou kůži,prý to udělá krásný film což působi i jako ochrana té látky(kůže)

 

Dnes hotové emise,dovozová STK a všude jen kladné ohlasy.Jediné na co zatím nemůžu přijit tak to je jedná multifunkce v podobě kroužku na volantu a že musim manuálně tlačítkem sklápět zrcátka.Manuál je bohužel v němčině a češtinu musim teprve doobjednat.

 

Nadšený jsem z plovoucího kodu,klíče v kapse,dotykové zapalování,odemykani auta rukou bez kliču apod.Opravdu chytré autíčko a radost z ježdění.

 

P.S pomuže mě někdo nebo navede jak mám dát paměti na přední sedadla?

 

Josef: Valentine One je můj pomocnik takže ho mám :)

Odesláno

Dotaz - že je Gobi studená poušť, to vím. Ale běžné zimní teploty -60? Fakt?

Četl jsem cestopis, kde psali, že tam bývá až -40C a níže uvedená statistika za posledních 12 let to potvrzuje.

Nepřehnal jsi to s těmi běžnými -60C?

Prý tam naměřili rekord - 45C :)

 

http://www.weatheron...R=161&LEVEL=161

 

http://www.weatheron...=TMN&NOREGION=1

 

loni jsem tam byl, vracel jsem se na Vánoce a nemohu zapomenout na to, jak v Ulanbátaru na letisti bylo dle jejich ukazatelů -55 a u v Praze, kde jsem přistál ten samý den odpoledne bylo +12... Jinak tam také ještě nesmíš zapomenout na to, že tam v zimě dost často duje SZ vítr ze Sibiře, který žádné teplo ani přinést nemůže. To pak se ti těch -45 pocitově jeví vlivem Chill out efektu jako cca -70... Každopádně, 300 km od místa, kde jsem působil je tzv, světový pól nedostupnosti, viz

 

http://cs.wikipedia.org/wiki/P%C3%B3l_nedostupnosti

 

Rekord -45 je značně podhodnocen, protože i sami Mongolové mluví o tom, že v Gobi je jedna z největších teplotních amplitud na světě, 100°C...

Odesláno

Jinak Valentine prodej a vem to Genevo, pomer cena/vykon neskutecny.

 

Ad RFT - ja si teda za svymi nazory stojim, ale holt je to, jak rikal KFL, otazkou toho, jake ma kdo naroky a moznost srovnani. Vsak se nekdy sejdeme, stejne bych toho tveho splaseneho kombika rad videl, porovname a sam se rozhodnes, jestli dalsi pneu uz bude klasika, nebo ti RFT vyhovuje...

Odesláno

ja mel na RFT na 17kach a bylo to tvrdy jak sutr, trojka kabrio v lete na 19kach byla sebevrazda na vymolech, jasne, ze na novy hladky dalnici to neni tak markantni, to az D1 poradne proveri offroad kvality tvyho auta :)

Odesláno

Na RFT sa ťažko opravujú defekty (resp. to v servisoch robia neradi), čiže defekt=výmena pneu, nie vždy samozrejme...

Možno sa mýlim, ale tým pádom nemáš rezervu, takže pri druhých pneu - neRFT - si zakúp do auta aj dojazdovku alebo sadu na opravu pneu - pre

isotu...

 

 

Odesláno

720tis na 3 roky starém autě, tomu moc nevěřím :D ale mám doma 17 let starou camry s 320tis, poslední roky jezdí skoro denně krátké trasy kolem baráku a kromě nový baterky a oleje jsme do ní nedali za poslední 2 roky ani korunu na opravách...a předtím jenom jedna poloosa..oprava asi 2tisíce a jinak 2 roky předtím taky nic, jen údržba

Potvrzuji, ted jsem byl cca 4 tydny v Dubai a uz i predchazejici navsteva potvrdila vyse uvedene udaje - 700 000 neni na 3 roky starem aute zadny extrem - rika se tomu "teple sedadlo" - ridici se stridaji nonstop, servis na olej cca po mesici, brzdy a kotouce po 3. Vnitrek naprosto netknuty, udrzovany.

Odesláno

Potvrzuji, ted jsem byl cca 4 tydny v Dubai a uz i predchazejici navsteva potvrdila vyse uvedene udaje - 700 000 neni na 3 roky starem aute zadny extrem - rika se tomu "teple sedadlo" - ridici se stridaji nonstop, servis na olej cca po mesici, brzdy a kotouce po 3. Vnitrek naprosto netknuty, udrzovany.

Když si to přepočtete na den tak je to cca 650 km, to je taky síla

 

 

 

Odesláno (upraveno)

Když si to přepočtete na den tak je to cca 650 km, to je taky síla

Neni, v kontextu realii - dnes je Dubai na delku cca 60 km, vede jim paterni silnice, misty 7 pruhu, rychlost omezena na 110 km/h.Ani zakazky do Abu Dhabi nejsou vyjimkou - vzdalenost od centra Dubaie cca 170 km.

Pokud neni na hlavni silnici havarie, jede to dost svizne a nejsou zacpy.

Konkurenci ale je autobusova doprava - dnes nove autobusy, klimatizovane zastavky.

Dale jsou v provozu i 2 paterni trasy metra. Podle rezidentu nic moc (vetsinou ale jeli tak 2x - zase je musim branit - ted se da na stanici metra dojit, ale predstava, ze jdu v lete pri teplote cca 50°C v otevrenem slunci cca 12 minut na stanici, potom ze stanice 10 minut do kanclu, je priserna). Takze spise auto nebo taxi. Je tam dnes cca 6 spolecnosti (vsechny pod "statni spravou"), z toho jedna (ruzove strechy) je pro zeny (ridi vyhradne zeny).

Upraveno uživatelem vaba
Odesláno (upraveno)

laskajefajn-klič občas strč do zapalování,dobíjej se tak.A střídej je,jinak se ti vybijou.

Edit:nebo kecám?ted se mi nechce pro návod,kupoval jsem už baterku jednou a většinou je dávám do zapalování,myslím,že to tak je.

Upraveno uživatelem panedge
Odesláno

Neni, v kontextu realii - dnes je Dubai na delku cca 60 km, vede jim paterni silnice, misty 7 pruhu, rychlost omezena na 110 km/h.Ani zakazky do Abu Dhabi nejsou vyjimkou - vzdalenost od centra Dubaie cca 170 km.

Pokud neni na hlavni silnici havarie, jede to dost svizne a nejsou zacpy.

Konkurenci ale je autobusova doprava - dnes nove autobusy, klimatizovane zastavky.

Dale jsou v provozu i 2 paterni trasy metra. Podle rezidentu nic moc (vetsinou ale jeli tak 2x - zase je musim branit - ted se da na stanici metra dojit, ale predstava, ze jdu v lete pri teplote cca 50°C v otevrenem slunci cca 12 minut na stanici, potom ze stanice 10 minut do kanclu, je priserna). Takze spise auto nebo taxi. Je tam dnes cca 6 spolecnosti (vsechny pod "statni spravou"), z toho jedna (ruzove strechy) je pro zeny (ridi vyhradne zeny).

vycházel jsem z informací, které tu proběhly, že "teplé místo" a nonstop provoz, pak jsem jen aplikoval základní dělení

 

 

 

Odesláno

Josef: Valentine One je můj pomocnik takže ho mám :)

 

Velentine jsem měl před lety, výborný detekor, bohužel dnes už zaostává a některý FW má jednu potíž - některé radary, které mají frekvenci na spodní toleranci nebere, v Praze se jednalo o 2 auta PČR. Jinak dnes je větší problém úsekovky na to Valentine nestačí.

Odesláno

Nastav si sedadlo, dlouze zmackni "M", pak kratce cislo, pod ktere to chces ulozit a je to...

 

Děkuju kamaráde!

 

A další dotázek: dá se nastavit sklápění zrcátek tak abych je nemusel sklápět pomoci mačkání čudliku na řidičových dveři?

 

Jinak klíč by se měl začit dobíjet hned jak se strčí do zapalování,takže by to neměl bý problém.Nebo na co si u toho dát pozor? Mám dva klíče a popravdě řečeno jeden je v trezoru.Manželka zatím s autem odmítá kategoricky jezdit :(

post-21035-039892900 1357914096.jpg

post-21035-042202600 1357914115.jpg

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...