Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno (upraveno)
  V 29. 1. 2013 v 9:15, Micey napsal:

montemar: Dle testů většinou nic moc, že na ty papírový parametry čekali větší fofr. Někde psali, že je to srovnatelný s tim novym biturbem od Audi..

Známý to 550d má a mě (360ps, 1 750 kg, 4x4) si povodil jako hračku. Dlouhodobý průměr má 10.5 litrů a po přechodu z Lexusu IS-F si píská :-).

Upraveno uživatelem jacob
Odesláno
  V 29. 1. 2013 v 19:37, m.n. napsal:

Nás je tady tolik z AR a AF? :)

 

Jinak Z4M je na prodej, určitě bychom se dohodli na ceně... :thumbsup_anim:

Hehe, o tom uz jsme si psali cca pred rokem :D

Odesláno (upraveno)

Pánové, kdo máte zkušenosti nebo se kolem toho pohybujete (třeba aspoň zprostředkovaně) potřeboval bych radu s E90 335i, mám se toho bát z dlouhodobého hlediska? Bral bych 2-3 roky starý (tzn. N54), 3 roky ještě bude záruka, ale nevím co potom. O problémech s čerpadlem vím, to by bylo krytý 10ti letou zárukou, pravděpodobně by se záruku vztahovala i na vstřiky, ale nevím co ty turba (sice 335i má ukazatel teploty oleje, ale kdo ví jestli to předchozímu majiteli něco říkalo). N55 by bylo lepší, ale je to už nad limit a zatím moc nejsou, vzhledem k tomu, že se dělali jen v posledním roce E90.

 

Primární volba byla atmosféra, ale nemůžeme sehnat barevnou kombinaci a výbavu co chceme, těch 335i s lepší výbavou je mnohem více. Říkám si, že i přes záruku na čerpadlo je to opruz když odejde a potenciálně nebezpečný, pokud to přestane jet při předjíždění. Kamarádovi na 135i odešlo během 2 let to čerpadlo 3x (měl r.v. 2008), pak to prodal...co myslíte, mám se na to radši vykašlat? Zase to fakt krásně jede :-)

 

Upraveno uživatelem kloubik
Odesláno

Kloubik: na toto téma jsem se bavil před nákupem mé nádherné E91 a bylo mi řečeno že benzinové motory jsou vic problémové než naftáky tak nevím kde je pravda.

 

Jinak pánové,máte někdo zkušenost s BSR?

 

http://www.bsrczech.cz/profil/bsr-ceska-republika/

 

Vypadá to na kvalitní firmu.

Návštěvník Zmizík
Odesláno

Nezapomeň pak na čepici kšiltem dozadu. Di do toho, Duplexe. :D :D :D

Odesláno
  V 31. 1. 2013 v 4:10, laskajefajn napsal:

Kloubik: na toto téma jsem se bavil před nákupem mé nádherné E91 a bylo mi řečeno že benzinové motory jsou vic problémové než naftáky tak nevím kde je pravda.

Benzínový motory BMW jsou problémový? Ta 335i možná kvůli přeplňování, ale 330i bych se nebál ani s nájezdem 300 tkm.

IMHO benzín nemůže být nikdy problémovější než turbo nafta.

Odesláno
  V 31. 1. 2013 v 4:10, laskajefajn napsal:

Kloubik: na toto téma jsem se bavil před nákupem mé nádherné E91 a bylo mi řečeno že benzinové motory jsou vic problémové než naftáky tak nevím kde je pravda.

 

Jinak pánové,máte někdo zkušenost s BSR?

 

http://www.bsrczech....eska-republika/

 

Vypadá to na kvalitní firmu.

 

Pro mě je BSR(stejně jako většina čiptuningových firem) pouze nalejvač softwaru. Pod pojmem úprava řídící jednotky si představuju trochu jinej postup - auto postavit na brzdu, podle základní charakteristiky motoru vytvořit nové mapy, ty nahrát a auto zase postavit na brzdu. No a tohle opakovat až se dosáhne kýžené(nejlepší možné) charakteristiky motoru. To celý samozřejmě vytvořený na základě nějakých konkrétních požadavků(např. požadavek na plošší křivku točivého momentu apod.)

 

laskajefajn: Máš pocit že ten jinak výborný motor potřebuje upravit? Máš málo výkonu? Nebo se chceš jenom moct pochlubit že "moje kára má dvěstěpadesát kobyl, woe"

Odesláno (upraveno)

nebud kokot.. ale to uz sem ti jednou psal. chybi ti vykon? taks mel jit do 330d. ale nemyslim, ze by ti tyden po prechodu z ochcavie uz chybel vykon. to se jen v tobe ozyva ta tunerska dusicka..

 

hvizdni to na dvacitky, zkopni to trochu dolu, zamrac to, dej tam modry neony pod prahy, karbonovy lizatko na snupak, karbonovej difuzor, modry angel eyes, tmavy ledvinky, emblemy alpina, folie na vokna, vetsi clonu na predni vokno, vzperu mezi tlumice, sportovni filtr KN, pokud mozno duplex...

 

a ted vazne, vyser se na to, uz ti neni dvacet, pyco..

Upraveno uživatelem sibirnaya
Odesláno

Ještě k M550d...na dálnici si mě slušně povodila předchozí Octa RS, nejspíš trochu čiplá (benzin), nicméně to auto jí v podstatě nikdy neujíždělo a na omezovači se prošnekovala kolem. A6 bitdi je i řidičsky velmi srovnatelná, ne-li dokonce lepší.

Odesláno

Taky by mě zajímalo, na kolik se dá načipovat RSko. Kdysi mě dojela v kopci, tak jsem nechtěl překážet a šlápnul na to. Držela se mě hodně slušně a to jsem měl 260k výkon (měřený), takže musela mít podobný.

Odesláno
  V 31. 1. 2013 v 4:10, laskajefajn napsal:

Kloubik: na toto téma jsem se bavil před nákupem mé nádherné E91 a bylo mi řečeno že benzinové motory jsou vic problémové než naftáky tak nevím kde je pravda.

 

Jinak pánové,máte někdo zkušenost s BSR?

 

http://www.bsrczech.cz/profil/bsr-ceska-republika/

 

Vypadá to na kvalitní firmu.

 

Přesně jak říká Karel. Atmosféra benzin je při normálním objemu a správné údržbě prakticky nesmrtelný motor.

 

Co se týká toho chip-tuningu. Jestli jsi chtěl auto na okruh tak jsi měl raději lovit v jiných vodách. Podle mě je to u Tvého vozu zbytečné.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...