Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Pánové, mohl by někdo poradit auto pro 23 letou holku? Popojíždění po Praze, nejspíš nafťák, 2013 nahoru, cena tak do 600k. Nepreferuji žádnou značku, ale nejradši asi nějaké němectví.

Rád bych čerpal z osoních zkušeností a za každou radu budu nadmíru vděčný.

Pro slečnu bych to viděl buď na naftu BMW 1, u Mini se vejdeš cenou i do countrymana anebo benzin New beetla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro slečnu bych to viděl buď na naftu BMW 1, u Mini se vejdeš cenou i do countrymana anebo benzin New beetla.

 

Pro slečnu bych raději volil variantu countrymana nebo jiné minis, jednička se zadohrabem pro slečnu nemusí být ideál a s xdrive se pravděpodobně nevleze do cenovky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro slečnu bych raději volil variantu countrymana nebo jiné minis, jednička se zadohrabem pro slečnu nemusí být ideál a s xdrive se pravděpodobně nevleze do cenovky...

Nesouhlasím. Není třeba zadokoly démonizovat, nota bene v 1er se vší elektronikou. To auto nedostaneš do úzkých prakticky nikdy, a to ani v případě, že se chováš jako totální neznaboh. Žena začínala jezdit na 120d v manuálu a v životě neřešila žádnou dramatickou situaci :).
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nesouhlasím. Není třeba zadokoly démonizovat, nota bene v 1er se vší elektronikou. To auto nedostaneš do úzkých prakticky nikdy, a to ani v případě, že se chováš jako totální neznaboh. Žena začínala jezdit na 120d v manuálu a v životě neřešila žádnou dramatickou situaci :).

 

Já si za tím stojím, s jedničkou absolvuji 4tou zimu a to že je na sněhu přední náhon či 4x4 lepší není k diskuzi, ale fakt. Na druhou stranu bych neměnil a popravdě oplakávám, že moje další auto jednička nebude, protože další generace bude téměř jistě předek. Jen myslím, že nevýhody zadokolky převažují nad výhodami, které podle mě žena příliš neocení. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro slečnu bych raději volil variantu countrymana nebo jiné minis, jednička se zadohrabem pro slečnu nemusí být ideál a s xdrive se pravděpodobně nevleze do cenovky...

Však countrymana doporucuju a se zadohrabem to vidím stejně jako kfl, a sice pokud je dobra pneumatika se slušným vzorkem, zvladne klasickou zimu naprosto bez problému. Mel jsem zadohrab už 3x a nikdy nebyl problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si za tím stojím, s jedničkou absolvuji 4tou zimu a to že je na sněhu přední náhon či 4x4 lepší není k diskuzi, ale fakt. Na druhou stranu bych neměnil a popravdě oplakávám, že moje další auto jednička nebude, protože další generace bude téměř jistě předek. Jen myslím, že nevýhody zadokolky převažují nad výhodami, které podle mě žena příliš neocení.

Já neříkám, že je zadokola lepší než předek či 4x4, říkám, že bych se nebál posadit holku nebo jakýhokoli začátečníka do zadokoly, a tudíž není třeba omezovat výběr. Nic víc :). Upraveno uživatelem KFL
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si za tím stojím, s jedničkou absolvuji 4tou zimu a to že je na sněhu přední náhon či 4x4 lepší není k diskuzi, ale fakt. Na druhou stranu bych neměnil a popravdě oplakávám, že moje další auto jednička nebude, protože další generace bude téměř jistě předek. Jen myslím, že nevýhody zadokolky převažují nad výhodami, které podle mě žena příliš neocení. 

Koukám, že jsme znovu u toho. Moje letitá zkušenost naopak říká, že výhody zadokolky VÝRAZNĚ převyšují nad nevýhodami. Zkusím to sem dát znovu:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si za tím stojím, s jedničkou absolvuji 4tou zimu a to že je na sněhu přední náhon či 4x4 lepší není k diskuzi, ale fakt. Na druhou stranu bych neměnil a popravdě oplakávám, že moje další auto jednička nebude, protože další generace bude téměř jistě předek. Jen myslím, že nevýhody zadokolky převažují nad výhodami, které podle mě žena příliš neocení. 

 

Spíš bych řekl, že je přední náhon lepší je jen tvůj osobní názor než fakt ;)

Máme doma BMW 316i compact i Škodu Octavia III a v zimě se jednoznačně líp jezdí ze zadním náhonem. Čitelněji bych tak řekl. A nepozoruju to jen na sobě, nedotáčivost předního náhonu do kopce do zatáčky na sněhu je hodně nepříjemná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spíš bych řekl, že je přední náhon lepší je jen tvůj osobní názor než fakt ;)

Máme doma BMW 316i compact i Škodu Octavia III a v zimě se jednoznačně líp jezdí ze zadním náhonem. Čitelněji bych tak řekl. A nepozoruju to jen na sobě, nedotáčivost předního náhonu do kopce do zatáčky na sněhu je hodně nepříjemná.

AMEN. Každou zimu si se slznou v oku vzpomenu na léta strávená s Fordy Sierra. Krásný roky :)

Upraveno uživatelem Pavelpu27
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spíš bych řekl, že je přední náhon lepší je jen tvůj osobní názor než fakt ;)

Máme doma BMW 316i compact i Škodu Octavia III a v zimě se jednoznačně líp jezdí ze zadním náhonem. Čitelněji bych tak řekl. A nepozoruju to jen na sobě, nedotáčivost předního náhonu do kopce do zatáčky na sněhu je hodně nepříjemná.

Nepříjemná, letadlo je mě taky nepříjemné a dostanu se jím dál než autem... Sem přesvědčený že s tou koktou dojedeš na horách dál než compactem :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukám, že jsme znovu u toho. Moje letitá zkušenost naopak říká, že výhody zadokolky VÝRAZNĚ převyšují nad nevýhodami. Zkusím to sem dát znovu:

 

"Jen myslím, že nevýhody zadokolky převažují nad výhodami, které podle mě žena příliš neocení. "  Já souhlasím, ale ne každý ty výhody ocení a v tu chvíli převáží nevýhody. Já ještě nic jiného než zadní náhon neměl a nemám v plánu to měnit, ale protože sem celkem často v Beskydech, chtě nechtě v zimě ty ostatní popelnice dojedou dál. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nepříjemná, letadlo je mě taky nepříjemné a dostanu se jím dál než autem... Sem přesvědčený že s tou koktou dojedeš na horách dál než compactem :)

Ale já se bavím o tom, co je příjemnější a čitelnější z osobního hlediska. Stejně jako ty nemáš patent na fakta, ani já nemám. Chtěl jsem poukázat na to, že tvrdit "předokolka je lepší, to je fakt" je nesmysl. Možná je lepší pro tebe a tvůj jízdní styl, ale není to všeobecný fakt.

Jsem přesvědčený, že nedojedu. Už z principu tažení-tlačení hmoty do kopce dojede zadní náhon dál.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale já se bavím o tom, co je příjemnější a čitelnější z osobního hlediska. Stejně jako ty nemáš patent na fakta, ani já nemám. Chtěl jsem poukázat na to, že tvrdit "předokolka je lepší, to je fakt" je nesmysl. Možná je lepší pro tebe a tvůj jízdní styl, ale není to všeobecný fakt.

Jsem přesvědčený, že nedojedu. Už z principu tažení-tlačení hmoty do kopce dojede zadní náhon dál.

Trochu zapomínáš na zatížení jednotlivých náprav...neřeším teď 911

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je fakt, že u zadokolky existuje situace, která je v danou chvíli skoro neřešitelná, a tou je rozjezd do kopce po velmi kluzkém povrchu. Jde o to, že díky prokluzu nedokde k přesunu hmoty (sakra, já to píšu jak skripta), váha motoru a řidiče zůstane vpředu a zadní kola nemají trakci. Stalo se mi to jednou a bylo to nepříjemné. Takže to chce trochu přemýšlet. Na druhou stranu si s tím elektronika většinou nějak poradí. Sice to  chvíli trvá, ale nakonec se rozjedete. Jakmile je auto v pohybu, výhody se - podle mě - výrazně posunou na stranu RWD.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trochu zapomínáš na zatížení jednotlivých náprav...neřeším teď 911

 

zapomínám, tak hledám na netu a koukám, že píšou 50/50%

TADY třeba nebo i na Wikipedii(ale tam to píšou všeobecně na celou řadu). Jak je to ve skutečnosti netuším. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je fakt, že u zadokolky existuje situace, která je v danou chvíli skoro neřešitelná, a tou je rozjezd do kopce po velmi kluzkém povrchu. Jde o to, že díky prokluzu nedokde k přesunu hmoty (sakra, já to píšu jak skripta), váha motoru a řidiče zůstane vpředu a zadní kola nemají trakci. Stalo se mi to jednou a bylo to nepříjemné. Takže to chce trochu přemýšlet. Na druhou stranu si s tím elektronika většinou nějak poradí. Sice to  chvíli trvá, ale nakonec se rozjedete. Jakmile je auto v pohybu, výhody se - podle mě - výrazně posunou na stranu RWD.

 

Nikdy jsem takovou situaci nezažil, tak nevím. Předokolka to zvládne lépe? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nikdy jsem takovou situaci nezažil, tak nevím. Předokolka to zvládne lépe? 

Jojo, zvládne. Bohužel. Mně se totiž jednou stalo, že jsem ráno chtěl odjet z chalupy s 540i a nemohl jsem vyjet. Na trávě rosa, výjezd dokopečka a já byl v pytli. Zajímavé je, že v zimě se mi nic podobného nestalo :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...