Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

sorry, ale tohle je nesmysl. bud mas se 4x4 malo najezdeno nebo ho neumis pouzivat.

4kolku poznas v kazde zatacce a to i na suchu....dobrou 4kolku a ne passat 4motion a podobne nesmysly.

 

Mám Sorento 4WD ... najezdil jsem na něm už přes 100 tis. km. Zrovna Sorento je strašně houpavý takže do zatáček je mnohem horší než skoro jakejkoli sedan. Sice to neutrhneš ale ten pocit při naklonění je fakt divnej ... holt to není X5tka. Fakt super je to akorát mimo silnice nebo když je sníh, plískanice a tak, jenže v těhle situacích dojedu ve finále s Audinou jen o pár minut později než se Sorentem a Audina má na suché silnici tedy řekl bych jízdí vlastnosti lepší a to je jen dvoukolka s náhonem v předu. Navíc já nejsem nějak ostrej ridič, neženu to nutně co to dá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To samé auto jako 4x4 je pro trakci etc. etc. prakticky vždy lepší pokud je to 4x4 a je jen na tom o kolik je ten rozdíl znát, zda je to "jenom" heldex, ... až po 4x4 jako u Subaru :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám Sorento 4WD ... najezdil jsem na něm už přes 100 tis. km. Zrovna Sorento je strašně houpavý takže do zatáček je mnohem horší než skoro jakejkoli sedan. Sice to neutrhneš ale ten pocit při naklonění je fakt divnej ... holt to není X5tka. Fakt super je to akorát mimo silnice nebo když je sníh, plískanice a tak, jenže v těhle situacích dojedu ve finále s Audinou jen o pár minut později než se Sorentem a Audina má na suché silnici tedy řekl bych jízdí vlastnosti lepší a to je jen dvoukolka s náhonem v předu. Navíc já nejsem nějak ostrej ridič, neženu to nutně co to dá.

 

urcite bych v tomhle pripade (Sorento) nehazel vinu na dobry 4wd ... fakt to zkus treba v subaru.

mmch kamos s mym starym subaru tvrdi, ze mu to v zatacce ujizdi vic nez oktavka v kombiku ... nepochopil, ze kdyz v zatacce brzdi, tak ze je celke jedno, zda ma 4wd nebo ne a pridat se boji :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi,

máte někdo zkušenost s polepovacíma fóliema? Chtěl bych si oživit auto jinou barvou a mám pár otázek:

- chtěl bych normální barvu (nikoli černou, khaki, nebo bílou), třeba takovou světlouce žlutou (netaxikářskou), matnou, nebo oranžovou matnou - viděli jste někdo něco takovýho naživo? Jak to vypadalo?

- životnost udávají 3-5 let, co se stane pak? Odlepuje se to, nebo se to vošoupe, nebo mění barvu, nebo co?

- sundám to pak z káry sám, bez poškození původního laku, nebo budu zase někomu něco platit?

- co myčka? všude píšou, že je to v pohodě, ale je to doopravdy v pohodě?

- suma sumárum:mám do toho jít, nebo je to hovadina?

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi,

máte někdo zkušenost s polepovacíma fóliema? Chtěl bych si oživit auto jinou barvou a mám pár otázek:

- chtěl bych normální barvu (nikoli černou, khaki, nebo bílou), třeba takovou světlouce žlutou (netaxikářskou), matnou, nebo oranžovou matnou - viděli jste někdo něco takovýho naživo? Jak to vypadalo?

- životnost udávají 3-5 let, co se stane pak? Odlepuje se to, nebo se to vošoupe, nebo mění barvu, nebo co?

- sundám to pak z káry sám, bez poškození původního laku, nebo budu zase někomu něco platit?

- co myčka? všude píšou, že je to v pohodě, ale je to doopravdy v pohodě?

- suma sumárum:mám do toho jít, nebo je to hovadina?

 

Maji to dva kamaradi, pocity smisene...

- matna se mi nelibi, ale to je osobni

- u kvalitni folie to sundas/ firma bez problemu, v lete bych cilene parkoval ve stinu

- mycka ok, wapka opatrne, zejmena na hranach, lepi se s presahem, ale bacha...

- suma sumarum- pokud mas enonuno auto a lak, budes ho mit po letech porad ganz neu, pokud chces tunit, profik ti za par tisic lak ozivi tak, ze nebudes chapat....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

urcite bych v tomhle pripade (Sorento) nehazel vinu na dobry 4wd ... fakt to zkus treba v subaru.

mmch kamos s mym starym subaru tvrdi, ze mu to v zatacce ujizdi vic nez oktavka v kombiku ... nepochopil, ze kdyz v zatacce brzdi, tak ze je celke jedno, zda ma 4wd nebo ne a pridat se boji :)

 

U Sorenta to není v náhonu je to v podvozku a v zavěšení kol .... je to stavěný víc jako offroad než SUV s tou houpavostí prostě bude mít na suché silnici vždycky horší jízdní vlastnosti. Já netvrdím, že 4x4 je horší, já jen říkám svoje dlouhodobý zkušenosti. Kamarád s pábinou dojede téměř všade co já, neprojel zpravidla tam kde mu to světlá vejška auta prostě neumožnila .... tím pádem třeba u právě u toho Superba mi 4x4 jako velká přidaná hodnota nepřijde když se kouknu o kolik navíc to stojí, možná kdybych projel obě verze změnil bych názor. Prostě těch situací kdyz jsem 4x4 opravdu ocenil bylo jen pár v roce, proto pro mne by byla ideální verze kdy můžu 4x4 vypnout a zapnout ho když bych to potřeboval. Nedávno jsem byl projet tu Dacii Duster jen tak ze zvědavosti. Z veknu to docela ujde, ale jakmile sedne člověk za volant tak pochopí proč je to tak levný :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U Sorenta to není v náhonu je to v podvozku a v zavěšení kol .... je to stavěný víc jako offroad než SUV s tou houpavostí prostě bude mít na suché silnici vždycky horší jízdní vlastnosti. Já netvrdím, že 4x4 je horší, já jen říkám svoje dlouhodobý zkušenosti. Kamarád s pábinou dojede téměř všade co já, neprojel zpravidla tam kde mu to světlá vejška auta prostě neumožnila .... tím pádem třeba u právě u toho Superba mi 4x4 jako velká přidaná hodnota nepřijde když se kouknu o kolik navíc to stojí, možná kdybych projel obě verze změnil bych názor. Prostě těch situací kdyz jsem 4x4 opravdu ocenil bylo jen pár v roce, proto pro mne by byla ideální verze kdy můžu 4x4 vypnout a zapnout ho když bych to potřeboval. Nedávno jsem byl projet tu Dacii Duster jen tak ze zvědavosti. Z veknu to docela ujde, ale jakmile sedne člověk za volant tak pochopí proč je to tak levný :-)

 

Technicky jsem laik, ale myslím, že není 4x4 jako 4x4. Tuším, že jsi nahoře psal že máš při jízdě poměr 90/10 .. já mám třeba 55/45, krásná trakce, rovnoměrně sjetý gumy, odevšaď vyjedu a spousta srandy ... takový podřazení na kruháči a na plný plyn výjezd z kruháče :-) Když vypnu protiskluz, tak se s tím dá i dobře klouzat. Zadokolky jsou takový ppředvídatelnější na smyk v zimě a z mé zkušenosti mají citlivější esp, zatímco 4kola je taková krabice co jede a pak se cukne celá a esp bbere později.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi,

máte někdo zkušenost s polepovacíma fóliema? Chtěl bych si oživit auto jinou barvou a mám pár otázek:

- chtěl bych normální barvu (nikoli černou, khaki, nebo bílou), třeba takovou světlouce žlutou (netaxikářskou), matnou, nebo oranžovou matnou - viděli jste někdo něco takovýho naživo? Jak to vypadalo?

- životnost udávají 3-5 let, co se stane pak? Odlepuje se to, nebo se to vošoupe, nebo mění barvu, nebo co?

- sundám to pak z káry sám, bez poškození původního laku, nebo budu zase někomu něco platit?

- co myčka? všude píšou, že je to v pohodě, ale je to doopravdy v pohodě?

- suma sumárum:mám do toho jít, nebo je to hovadina?

 

Udělal jsem to nedávno, vypadá to dobře, jak nový auto. Sám bych to nesundával, odborný sundání je záležitost pár korun. Neboj se toho, je to v pohodě, i v myčce.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... nepochopil, ze kdyz v zatacce brzdi, tak ze je celke jedno, zda ma 4wd nebo ne a pridat se boji :)

 

Hehe, tyhle věci mi vysvětloval už instruktor v autoškole :)

 

A připomnělo mi to jinou věc, a to samosvorný diferenciál...

Nedávno jsem tu řešil, jestli - až bude prostor pro další služební vůz - S4, S3, ... A pak jsem se byl projet v jednom hot-hatch, kterej mi učaroval :)

 

Renault Megane RS Cup... Neuvěřitelný auto!

Na normální ježdění velmi snesitelné auto - v porovnání třeba s Focus RS.

Na zábavné ježdění velmi... zábavné auto - v porovnání např. s Octavií RS.

Tohle auto hraje svou vlastní ligu! Oproti Focusu není tak brutální na výkonu, ale o to lepší (sic! je to Renault!) na podvozku - je o kus jistější, jakmile s tím člověk jede v zatáčkách, je to úchvatný! Nikdy předtím jsem nejel auto s opravdickým samosvorem, pár kilometrů jsem najezdil s nějakým VW autem s elektronickou uzávěrkou, ale tohle je něco úplně jinýho. Silnice - podřadit na 4 - zatáčka - pustit plyn - půlka zatáčky - spojka, za 3, hned plyn a pouštět spojku a jedeme ven s maximální zábavou - a auto držíííííí...

Mám normálního megana a tohle mi sedlo vnitřkem, přiznávám, že to může být otázka zvyku, ale ta jízda... Podvozek skvělej, řízení super - neuvěřitelný, že posilovač je elektro - brzdy extra tvrdý, sedačky (recaro) pohodlný a skvěle vedou... Golf GT a Octavia RS je oproti tomu jenom rychlej rodinnej vůz. Audi S3 je oproti tomu rychlej "rodinnej" vůz, kterej se navíc na hraně řídí hůř než Octavia / Golf (i přes quattro, myslím, že ho má, je prostě v zatáčkách slabší). Focus RS je oproti tomu příliš syrovej a moc "americkej" - na schopnosti podvozku je moc výkonnej. Tohle je pro mě král třídy, která, uznávám, má dost širokou specifikaci. To auto chci!

Upraveno uživatelem boo-beek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Udělal jsem to nedávno, vypadá to dobře, jak nový auto. Sám bych to nesundával, odborný sundání je záležitost pár korun. Neboj se toho, je to v pohodě, i v myčce.

 

neni kvuli tomu nutna zmena barvy i v technicaku?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Technicky jsem laik, ale myslím, že není 4x4 jako 4x4. Tuším, že jsi nahoře psal že máš při jízdě poměr 90/10 .. já mám třeba 55/45, krásná trakce, rovnoměrně sjetý gumy, odevšaď vyjedu a spousta srandy ... takový podřazení na kruháči a na plný plyn výjezd z kruháče :-) Když vypnu protiskluz, tak se s tím dá i dobře klouzat. Zadokolky jsou takový ppředvídatelnější na smyk v zimě a z mé zkušenosti mají citlivější esp, zatímco 4kola je taková krabice co jede a pak se cukne celá a esp bbere později.

 

4WD si to řídí podle potřeby, 90/10 by mělo být na suché silnici při rovné jízdě. Při různém zatížení se poměr mění. Já nevím no, měl jsem chvilku půjčenou X5tku od týpka co mi jí chtěl prodat a pak jsem se projel v Jaguaru XK coupé byť 7 let stará kára tak ten pocit je jinej. X5tka dobrý, krásnej výhled (stejnej jako v Sorentu :-), dobře to sedělo, pohodlná jako obývák i relativně svižná, ale když dáš napít tomu Jaguáru tak to je prostě ... zážitek z jízdy :-) Takže zatím jsem se rozhodl pro něco rozumného rodinného a pak pro toho jaguára :-) Ale manželka chce nejdřív barák takže Jaguár bude muset chvilku počkat :-( Já se toho SUV úplně vzdát nechci furt zvažuju pro a proti. Vždycky vezmu toho Superba v kombíku a snažím se to nějak rozumně srovnat. Docela jsem podcenil tu Hondu CR-V, nevím proč ale měl jsem za to, že je to velikost jak Kia Sportage a ta je jako ridinné auto prostě moc malá, jasně pokud by člověk byl zvyklej na velikost jako VW golf nebo tak bylo by to v pohodě, ale já jsem rozmazlenej z toho Sorenta, který je velký právě zhruba jako X5tka a do menšího auta se mi nechce. Mně osobně daleko víc než 4x4 bude chybět to vyšší posezení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

4WD si to řídí podle potřeby, 90/10 by mělo být na suché silnici při rovné jízdě. Při různém zatížení se poměr mění. Já nevím no, měl jsem chvilku půjčenou X5tku od týpka co mi jí chtěl prodat a pak jsem se projel v Jaguaru XK coupé byť 7 let stará kára tak ten pocit je jinej. X5tka dobrý, krásnej výhled (stejnej jako v Sorentu :-), dobře to sedělo, pohodlná jako obývák i relativně svižná, ale když dáš napít tomu Jaguáru tak to je prostě ... zážitek z jízdy :-) Takže zatím jsem se rozhodl pro něco rozumného rodinného a pak pro toho jaguára :-) Ale manželka chce nejdřív barák takže Jaguár bude muset chvilku počkat :-( Já se toho SUV úplně vzdát nechci furt zvažuju pro a proti. Vždycky vezmu toho Superba v kombíku a snažím se to nějak rozumně srovnat. Docela jsem podcenil tu Hondu CR-V, nevím proč ale měl jsem za to, že je to velikost jak Kia Sportage a ta je jako ridinné auto prostě moc malá, jasně pokud by člověk byl zvyklej na velikost jako VW golf nebo tak bylo by to v pohodě, ale já jsem rozmazlenej z toho Sorenta, který je velký právě zhruba jako X5tka a do menšího auta se mi nechce. Mně osobně daleko víc než 4x4 bude chybět to vyšší posezení.

 

No Jag je jasnej:-))

 

Já zase rád prdelí štrejchám asfalt. Dřív jsem jezdil v Avensisu a tam jsou hrozně vysoký sedačky grrrrrr až budeš kupovat toho Jaga, tak dej vědět, potřebuju taky do něčeho uvrtat:-) Na léto:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už se těším na zimu a sníh. Zatím mám s 4x4 najeto 10 tisíc km a oproti RWD nepozoruji výrazný rozdíl. Tedy ano, i na prašné cestě byl problém tu čtyřkolku utrhnout :-D Obě auta bmw e46. 4x4 je stálých 60% vzadu 40% vepředu.

 

ano ano ... namrzlé a azsněžené letiště už pomalu láká a volááá:-)))
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...