Fikus Odesláno 20. října 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2011 (upraveno) uz to nehul.. Panamera stoji 2,1, Panamera S 2,6, Panamera diesel 2,2... měl bych to fakt omezit :-( nikdy jsem na ceník nekoukal ale vycházel jen z toho co stála kamaráda. jinak jsem ted koukal na cenik a zaklad 2,6 a turbo 3,8. dáš si tam pár chromovejch lištiček a jsi na 5 jako nic :-) že dělají i D jsem nevěděl. Upraveno 20. října 2011 uživatelem Fikus Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Micey Odesláno 20. října 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2011 (upraveno) Teda Fikusi, jestli má kamarád Panameru za cenu vybavenýho Bentley Continental nebo Astonu Martin Rapide, tak už musí bejt fakt nadšenec do Porsche:) Upraveno 20. října 2011 uživatelem Micey Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 20. října 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2011 to je druha vec, ale to je neduh vsech nemcu. zaklad stoji 2,1, mysleno s motorem, co mas ty, tzn 3,6 V6, ne 2,6, to nevim, kde furt sajes tyhle informace.. http://auto.porsche.cz/modely/cayenne Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milis Odesláno 20. října 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2011 No to s tými Brajtlami musím povedať kámošovi, že nie je úplne in, má bielu X6 a k nej Datejusty bikolór a PAM 112 Toho sem viděl. Měří metr padesát, blondýn, a chodí celej v bílym jako doktor, i boty, je to von? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fikus Odesláno 20. října 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2011 Teda Fikusi, jestli má kamarád Panameru za cenu vybavenýho Bentley Continental nebo Astonu Martin Rapide, tak už musí bejt fakt nadšenec do Porsche:) říká tomu rodiný auto. má ještě F450 nebo 460 nebo co já vím co je to za číslo a hodinky timex :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fikus Odesláno 20. října 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2011 to je druha vec, ale to je neduh vsech nemcu. zaklad stoji 2,1, mysleno s motorem, co mas ty, tzn 3,6 V6, ne 2,6, to nevim, kde furt sajes tyhle informace.. http://auto.porsche.cz/modely/cayenne 2,6 nemyslím motor ale cenu od 2,6 jsem našel. ale jsou to ceny z 2009 tak asi neaktualni. motory v panam neznam o tom aute skoro nic nevim jen ze jede uzasne ze se mi libil vnitřek v design vertu a když jsem zmáčkl sport plus tak se to skoro nerozjelo ale vyskočilo. o mym autě nevím taky skoro nic jen to že žere a celkem jede. jinak že bych byl spokojenej říct nemůžu. teď co mi ukradli navi tak tam mám díru :-( Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shore Odesláno 20. října 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2011 jinak abych byl k tématu..kdo trochu soudný někdy jel v X6..bude souhlasit..že to auto je k ničemu.. gas:...ale víš jak..proti gustu... suhlas, ma ho brat a nevie sa dockat, kedy sa toho crepu zbavi.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommi_d Odesláno 20. října 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2011 Toho sem viděl. Měří metr padesát, blondýn, a chodí celej v bílym jako doktor, i boty, je to von? Buhužiaľ nie, toho tvojho by som chcel vidieť Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 20. října 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2011 boha jeho... tak znova. ty mas v kajenovi 3,6l V6 motor, neni liz pravda? pokud ano, pak zakladni cena soucasneho modelu cini 220 KW (300PS) kW (300 PS) při 6300 ot/min Zdvihový objem 3605 cm3 Maximální rychlost 230 km/h 0-100km/h za 7,5 s Cena: 1 551 000 Kč včetně DPH a stejne osazena Panamera 220 kW (300 PS) při 6 200 ot/min Zdvihový objem 3605 cm3 Maximální rychlost 261 km/h 0-100km/h za 6,8 s Cena: 2 091 000 Kč včetně DPH ano, je to cena zakladniho modelu, takze v podstate holobyt, ale je to tak... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
224477 Odesláno 20. října 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2011 sibir, mne sa pacila len ta veta, kontextualne vytrhnem, ze 'porsche v holobyt' vybave si to neviem celkom prestavit, central mojho auta som ja, automaticke okna som ja /svihadlo/ a klima chladi v zime, ked oknom stiahnem a hreje v lete ked ho nestiahnem, proste iny svet a potom ze porsche holobyt... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bandicoot Odesláno 20. října 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2011 'porsche v holobyt' to je něco jako basic pateky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fikus Odesláno 20. října 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2011 boha jeho... tak znova. ..... ano, je to cena zakladniho modelu, takze v podstate holobyt, ale je to tak... hele já to pochopil hned a 3,6 mám S což je 3,6. když jedu za starejma snámejma tak vím že na to přijde řeč zak se vždycky našprtám info kilowaty a jiny pičoviny ale do dvou dnů to zapomenu. jinak oba víme že koupit to auto v základu za zakladni cenu je v podstatě nemožný. jako u jinejch aut. každý vyrobený už má něco navíc vždycky a když si ho konfiguruješ sám (k čemuž jsem se nedostal naštěstí) tak to pak letí ceny tak nahoru že na konci přemejšlíš co vyhodíš z výbavy. jestli ten bazén a vodotrysk bude potřeba Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedja Odesláno 20. října 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2011 (upraveno) panedge: je pohodlny,mas prehled...zvlast kdyz ste v nem nikdo nejel ..tak tohle snad nebudu ani komentovat.. ..ale pokud máš na denní ježdění GT3 RS..a X6 jen na víkend s minirodinkou..beru zpět.. Upraveno 20. října 2011 uživatelem bedja Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Micey Odesláno 20. října 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2011 hele já to pochopil hned a 3,6 mám S což je 3,6. když jedu za starejma snámejma tak vím že na to přijde řeč zak se vždycky našprtám info kilowaty a jiny pičoviny ale do dvou dnů to zapomenu. Jakože ani netušíš, jakej objem má tvoje auto, jo? Že se víc jak o litr sekneš? Sorry, nějak ti to přestávám papat. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fikus Odesláno 20. října 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2011 (upraveno) sibir, mne sa pacila len ta veta, kontextualne vytrhnem, ze 'porsche v holobyt' vybave.... on to holobyt je. nemáš bezklíčkový zamikání a zapalovani. couvací čidla nemáš natož kameru. vzduchovej podvoze ale hlavne nejduležitější část výbavy a to je aby to samo zavíralo kufr. to já nemám a proklínám toho kdo to vyrobil Upraveno 20. října 2011 uživatelem Fikus Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 20. října 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2011 (upraveno) hele já to pochopil hned a 3,6 mám S což je 3,6. jinak oba víme že koupit to auto v základu za zakladni cenu je v podstatě nemožný. 1) kterej rok vyroby je tvuj Cayenne? Cayenne S neni 3,6l, oznaceni je stupnovany, aji u minuly generace bylo, 3,6 V6 byl zakladni motor a oznaceni Cayenne, Cayenne S uz mel pres 4 litry, ale furt atmosfera, Cayenne Turbo byl stejnej motor jak eSko, ale foukanej.. 2) to by ses divil, druha nase firemni X5 byla koupena predloni, byl to export do Bulharska, ale objednatel zkrachoval a asi 12 aut zustalo tady v CR, je to holobyt, tzn automat, kuze, ctyrkolka, bez navi, manualni stelovani sedacek a volantu a nema vario rizeni, parkovaci cidla ma, nicmene zase stala tehdy jen 1,35mega.. tzn jak Gasova Xtrojka Upraveno 20. října 2011 uživatelem sibirnaya Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 20. října 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2011 1) kterej rok vyroby je tvuj Cayenne? Cayenne S neni 3,6l, oznaceni je stupnovany, aji u minuly generace bylo, 3,6 V6 byl zakladni motor a oznaceni Cayenne, Cayenne S uz mel pres 4 litry, ale furt atmosfera, Cayenne Turbo byl stejnej motor jak eSko, ale foukanej.. 2) to by ses divil, druha nase firemni X5 byla koupena predloni, byl to export do Bulharska, ale objednatel zkrachoval a asi 12 aut zustalo tady v CR, je to holobyt, tzn automat, kuze, ctyrkolka, bez navi, manualni stelovani sedacek a volantu a nema vario rizeni, parkovaci cidla ma... nicmene zase stala tehdy jen 1,35mega.. tzn jak Gasova Xtrojka Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fikus Odesláno 20. října 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2011 Jakože ani netušíš, jakej objem má tvoje auto, jo? Že se víc jak o litr sekneš? Sorry, nějak ti to přestávám papat. papat nemusíš co. ti mám dát techničák na skener nebo co? trochu pod úroveň ale když jinak nedáš. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedja Odesláno 20. října 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2011 ..a vůbec..!! Kaddáfí je mrtev Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Micey Odesláno 20. října 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. října 2011 Ale néé žádnej sken sem nedávej, stačí, když se do toho techničáku mrkneš sám. Přijde mi prostě zvláštní přispívat do vlákna o autech, napsat že máš Cayenne S (4,8 litru, mimochodem), pak že Panamera začíná na 5 mega, no a pak se chytnout že jo, že máš přeci to Cayenne S, a to že má 3,6 litru. Jsem nějakej přecitlivělej dneska, jdu radši něco dělat. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se