mmako Odesláno 1. listopadu 2011 Nahlásit Odesláno 1. listopadu 2011 Tak tak. V "hlavním" autě mám automat poslední čtyři roky, člověk si na to rychle zvykne. Před cca dvěma týdny jsem přesedlal z francouze (sofistikovaný automatický systém "ježiš-co-já-tam-mám-teď-zařadit-aby-to-vůbec-jelo" doplnění o speciální funkci "omezovač děkuje, že jste podřadili") na koncernové DSG a to si teprve užívám. Pro cestovní auto už bych asi nechtěl jinak...
NIGHTinGALE Odesláno 1. listopadu 2011 Nahlásit Odesláno 1. listopadu 2011 V 1. 11. 2011 v 17:32, 'mmako' napsal: ...koncernové DSG a to si teprve užívám. Co ten Jag? Neklaplo to? Ten by mi k tobě vyloženě seděl.
NIGHTinGALE Odesláno 1. listopadu 2011 Nahlásit Odesláno 1. listopadu 2011 V 1. 11. 2011 v 17:23, 'Onisau' napsal: Prostě tím, jak se u toho automatu rozvalím, tak se to projeví tím, že jedu jako dědek v MPV Jo, souhlas, dneska jsem jel obvyklou trasu, kterou normálně jezdím 10 minut, skoro dvojnásobek a přišel jsem si, jako by mi bylo 60 a ne 36. Dědek jak vyšitej. Asi nasadím klobouk
mmako Odesláno 1. listopadu 2011 Nahlásit Odesláno 1. listopadu 2011 (upraveno) Mě by ke mě taky seděl.. Zásah vyšší moci, administrativní příčiny, krize, asi jsem taky trochu zlobil a tak :-) Pominu-li fakt, že Jag vy vyšel levněji, jsem s náhradním (neprovokativním / vlasteneckým / standardním) řešením velmi spokojený. Už jsem to tady propíchl před těmi čtrnácti dny, když to přišlo - Superb, modla to siničních pirátů a brutálních manažerů... V provedení automat 4x4 a k tomu škodovácké novinky jako střešní okno se solárním panelem, odvětrávané přední sedačky atp. mi to přijde příjemně použitelné. Jezdí to moc hezky a ne draho... Upraveno 1. listopadu 2011 uživatelem mmako
Pribina Odesláno 2. listopadu 2011 Nahlásit Odesláno 2. listopadu 2011 V 1. 11. 2011 v 17:32, 'mmako' napsal: Tak tak. V "hlavním" autě mám automat poslední čtyři roky, člověk si na to rychle zvykne. Před cca dvěma týdny jsem přesedlal z francouze (sofistikovaný automatický systém "ježiš-co-já-tam-mám-teď-zařadit-aby-to-vůbec-jelo" doplnění o speciální funkci "omezovač děkuje, že jste podřadili") na koncernové DSG a to si teprve užívám. Pro cestovní auto už bych asi nechtěl jinak... mel jsem moznost jezdit ve sluzebnim DSG, v soukromem mam klasicky automat a na kazdem je neco, DSG pri plynule jizde je parada, to jak skoro neslysne meni kvalty super, ale pri poskakovani v zacpe se DSG celkem trapilo. Co se tyce treba kickdownu pripadaly mi oba stejne rychle v tom jak skladaly dolu kvalty.
mmako Odesláno 2. listopadu 2011 Nahlásit Odesláno 2. listopadu 2011 Něco podobného zmiňuje kolega s Passatem (4x4, diesel, 125kW tuším), dost si na to stěžoval za poslední dva roky. Já se překvapivě s ničím takovým nesetkávám - takže buď se to naučili dělat pořádně a spáchali nějaké změny, nebo tím víc trpí ta 125ka (já mám 103kW, Škoda jaksi - zřejmě kvůli ochraně segmentu VW - kombinaci 125kW, DSG, 4x4 nenabízí). Kancelář mám na konci magistrály, z Prahy vyjíždím domů po D1 - takže o cukání něco vím :-)
kulix Odesláno 2. listopadu 2011 Nahlásit Odesláno 2. listopadu 2011 Kdyz zkusis jednou automat, tak pak uz nechces jinak..Nastesti jsem v posledni chvili zmenil manual na automat.. Jeste ze me osvitilo..
Cyril Odesláno 2. listopadu 2011 Nahlásit Odesláno 2. listopadu 2011 Statisticky je potvrzené jedno pravidlo. Řidiči se dělí na ty, kteří již automat mají a na ty, kteří s ním ještě nejeli. Samozřejmě, že výjimka potvrzuje pravidlo. Znám však osobně pouze dva případy z okolí, kde šel někdo z automatu zpět na mauál. A to u staré poškozené převodovky LR D1 a u veterána - sporťáku, kde to do určité míry i chápu.
mmako Odesláno 2. listopadu 2011 Nahlásit Odesláno 2. listopadu 2011 (upraveno) Souhlas, víceméně jediný manuál, který jsem řídil pravidelně v posledních třech letech byla Honda S2000, kterou jsem používal jako sranda-auto. Tam to manuání řazení fakt patří, automat by to asi nedal :-) Jinak už u toho automatu zůstanu. Popravdě nevidím nic zábavného na pětiminutovém pocukávání 1 - 2 - 3, než najedu na dálnici, potom tam nakvedlám za šest, to tam 150km visí, potom zase 4 - 3 - 2 procukám do kanceláře a večer zase zpátky. Stejně na tu řadící páku cca hodinu dvacet není důvod sahat. Upraveno 2. listopadu 2011 uživatelem mmako
Quido Morava Odesláno 2. listopadu 2011 Nahlásit Odesláno 2. listopadu 2011 V 2. 11. 2011 v 11:56, 'mmako' napsal: Souhlas, víceméně jediný manuál, který jsem řídil pravidelně v posledních třech letech byla Honda S2000, kterou jsem používal jako sranda-auto. Tam to manuání řazení fakt patří, automat by to asi nedal :-) Jinak už u toho automatu zůstanu. Popravdě nevidím nic zábavného na pětiminutovém pocukávání 1 - 2 - 3, než najedu na dálnici, potom tam nakvedlám za šest, to tam 150km visí, potom zase 4 - 3 - 2 procukám do kanceláře a večer zase zpátky. Stejně na tu řadící páku cca hodinu dvacet není důvod sahat. souhlas - v dnešní době vymakaných (i 6-8kvaltových, myslím u běžných seriovek) není důvod mít manuál, až - a to jsem osobně zažil - na zimu, kdy je většina automatlů fak na h***o a někldy i o život... na co je mi ve 4x4 automat, když musím na uježděném sněhu šlapat na brzdu.. s Vitarou v manuálu na brzdu skoro vůbec šlapat nemusím, zato ve starší CR-V v automatu na stejné trase 2x hodiny jen kvůli brždění
panedge Odesláno 2. listopadu 2011 Nahlásit Odesláno 2. listopadu 2011 (upraveno) Ted ti nejak nerozumim Quido ?? Upraveno 2. listopadu 2011 uživatelem panedge
sibirnaya Odesláno 2. listopadu 2011 Nahlásit Odesláno 2. listopadu 2011 V 2. 11. 2011 v 13:43, 'Quido Morava' napsal: souhlas - v dnešní době vymakaných (i 6-8kvaltových, myslím u běžných seriovek) není důvod mít manuál, až - a to jsem osobně zažil - na zimu, kdy je většina automatlů fak na h***o a někldy i o život... na co je mi ve 4x4 automat, když musím na uježděném sněhu šlapat na brzdu.. s Vitarou v manuálu na brzdu skoro vůbec šlapat nemusím, zato ve starší CR-V v automatu na stejné trase 2x hodiny jen kvůli brždění nebrzdi, kdo brzdi, prohrava..
simon_magus Odesláno 2. listopadu 2011 Nahlásit Odesláno 2. listopadu 2011 V 2. 11. 2011 v 13:43, 'Quido Morava' napsal: souhlas - v dnešní době vymakaných (i 6-8kvaltových, myslím u běžných seriovek) není důvod mít manuál, až - a to jsem osobně zažil - na zimu, kdy je většina automatlů fak na h***o a někldy i o život... na co je mi ve 4x4 automat, když musím na uježděném sněhu šlapat na brzdu.. s Vitarou v manuálu na brzdu skoro vůbec šlapat nemusím, zato ve starší CR-V v automatu na stejné trase 2x hodiny jen kvůli brždění Podradit muzes i s automatem. A pokud dostanes hodiny kvuli brzdeni ... tak to znamena jedine, jezdis jako de*il
Pribina Odesláno 2. listopadu 2011 Nahlásit Odesláno 2. listopadu 2011 V 2. 11. 2011 v 14:22, 'simon_magus' napsal: Podradit muzes i s automatem. A pokud dostanes hodiny kvuli brzdeni ... tak to znamena jedine, jezdis jako de*il souhlas, kdyz nechci aby mi automat na snehu radil, prepnu si ho do manualniho rezimu, takze si radim sam nahoru/dolu a nestane se ze si v neocekavane chvili preradi/podradi. A jinak souhlasim, hodiny na snehu kvuli brzdeni jsem v zivote nedostal, kdyz clovek jede na slusno.
instant Odesláno 2. listopadu 2011 Nahlásit Odesláno 2. listopadu 2011 Niektore automaty manualne radenie nemaju. kazdopadne sa doporucuje pred soferovanim auta s automatom vyzut si gumaky..
simon_magus Odesláno 2. listopadu 2011 Nahlásit Odesláno 2. listopadu 2011 V 2. 11. 2011 v 14:32, 'Pribina' napsal: souhlas, kdyz nechci aby mi automat na snehu radil, prepnu si ho do manualniho rezimu, takze si radim sam nahoru/dolu a nestane se ze si v neocekavane chvili preradi/podradi. A jinak souhlasim, hodiny na snehu kvuli brzdeni jsem v zivote nedostal, kdyz clovek jede na slusno. ja naposledy s manualem
simon_magus Odesláno 2. listopadu 2011 Nahlásit Odesláno 2. listopadu 2011 V 2. 11. 2011 v 14:48, 'instant' napsal: Niektore automaty manualne radenie nemaju. kazdopadne sa doporucuje pred soferovanim auta s automatom vyzut si gumaky.. na brzdeni motorem ti staci radit dolu a to ma snad kazdy automat ... mam ten pocit.
Onisau Odesláno 2. listopadu 2011 Nahlásit Odesláno 2. listopadu 2011 V 2. 11. 2011 v 14:51, 'simon_magus' napsal: na brzdeni motorem ti staci radit dolu a to ma snad kazdy automat ... mam ten pocit. Nemá, některý to má tak, že mužeš zařadit dvojku, nebo jedničku.. jakoby natvrdo
Onisau Odesláno 2. listopadu 2011 Nahlásit Odesláno 2. listopadu 2011 V 2. 11. 2011 v 13:43, 'Quido Morava' napsal: souhlas - v dnešní době vymakaných (i 6-8kvaltových, myslím u běžných seriovek) není důvod mít manuál, až - a to jsem osobně zažil - na zimu, kdy je většina automatlů fak na h***o a někldy i o život... na co je mi ve 4x4 automat, když musím na uježděném sněhu šlapat na brzdu.. s Vitarou v manuálu na brzdu skoro vůbec šlapat nemusím, zato ve starší CR-V v automatu na stejné trase 2x hodiny jen kvůli brždění Tady se nabízí otázka, kolik zim si projezdil. Například já, za poslední dvě zimy ani jednou naznačovaný problém neměl.
pavel_h Odesláno 2. listopadu 2011 Nahlásit Odesláno 2. listopadu 2011 V 2. 11. 2011 v 13:43, 'Quido Morava' napsal: souhlas - v dnešní době vymakaných (i 6-8kvaltových, myslím u běžných seriovek) není důvod mít manuál, až - a to jsem osobně zažil - na zimu, kdy je většina automatlů fak na h***o a někldy i o život... na co je mi ve 4x4 automat, když musím na uježděném sněhu šlapat na brzdu.. s Vitarou v manuálu na brzdu skoro vůbec šlapat nemusím, zato ve starší CR-V v automatu na stejné trase 2x hodiny jen kvůli brždění Tady bych se spíše soustředil na stav brzd na CR-V. Pokud jsi dostal hodiny na brzdách značí to jediné - jedno z kol ti brzdí více než jiné (stav destiček, kotoučů případně zavzdušněný brzdový okruh). Naopak vznik hodin při snížné adhezi bych očekával spíše při brždění motorem a to vlivem diferenciálu (jedno kole se točí, druhé blokuje)
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se