Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Tak tak. V "hlavním" autě mám automat poslední čtyři roky, člověk si na to rychle zvykne. Před cca dvěma týdny jsem přesedlal z francouze (sofistikovaný automatický systém "ježiš-co-já-tam-mám-teď-zařadit-aby-to-vůbec-jelo" doplnění o speciální funkci "omezovač děkuje, že jste podřadili") na koncernové DSG a to si teprve užívám. Pro cestovní auto už bych asi nechtěl jinak...

Odesláno
  V 1. 11. 2011 v 17:23, 'Onisau' napsal:

Prostě tím, jak se u toho automatu rozvalím, tak se to projeví tím, že jedu jako dědek v MPV :D

 

Jo, souhlas, dneska jsem jel obvyklou trasu, kterou normálně jezdím 10 minut, skoro dvojnásobek a přišel jsem si, jako by mi bylo 60 a ne 36. Dědek jak vyšitej. Asi nasadím klobouk :)

Odesláno (upraveno)

Mě by ke mě taky seděl.. Zásah vyšší moci, administrativní příčiny, krize, asi jsem taky trochu zlobil a tak :-)

 

Pominu-li fakt, že Jag vy vyšel levněji, jsem s náhradním (neprovokativním / vlasteneckým / standardním) řešením velmi spokojený. Už jsem to tady propíchl před těmi čtrnácti dny, když to přišlo - Superb, modla to siničních pirátů a brutálních manažerů... V provedení automat 4x4 a k tomu škodovácké novinky jako střešní okno se solárním panelem, odvětrávané přední sedačky atp. mi to přijde příjemně použitelné. Jezdí to moc hezky a ne draho...

Upraveno uživatelem mmako
Odesláno
  V 1. 11. 2011 v 17:32, 'mmako' napsal:

Tak tak. V "hlavním" autě mám automat poslední čtyři roky, člověk si na to rychle zvykne. Před cca dvěma týdny jsem přesedlal z francouze (sofistikovaný automatický systém "ježiš-co-já-tam-mám-teď-zařadit-aby-to-vůbec-jelo" doplnění o speciální funkci "omezovač děkuje, že jste podřadili") na koncernové DSG a to si teprve užívám. Pro cestovní auto už bych asi nechtěl jinak...

 

mel jsem moznost jezdit ve sluzebnim DSG, v soukromem mam klasicky automat a na kazdem je neco, DSG pri plynule jizde je parada, to jak skoro neslysne meni kvalty super, ale pri poskakovani v zacpe se DSG celkem trapilo. Co se tyce treba kickdownu pripadaly mi oba stejne rychle v tom jak skladaly dolu kvalty.

Odesláno

Něco podobného zmiňuje kolega s Passatem (4x4, diesel, 125kW tuším), dost si na to stěžoval za poslední dva roky. Já se překvapivě s ničím takovým nesetkávám - takže buď se to naučili dělat pořádně a spáchali nějaké změny, nebo tím víc trpí ta 125ka (já mám 103kW, Škoda jaksi - zřejmě kvůli ochraně segmentu VW - kombinaci 125kW, DSG, 4x4 nenabízí). Kancelář mám na konci magistrály, z Prahy vyjíždím domů po D1 - takže o cukání něco vím :-)

Odesláno

Statisticky je potvrzené jedno pravidlo. Řidiči se dělí na ty, kteří již automat mají a na ty, kteří s ním ještě nejeli. Samozřejmě, že výjimka potvrzuje pravidlo. Znám však osobně pouze dva případy z okolí, kde šel někdo z automatu zpět na mauál. A to u staré poškozené převodovky LR D1 a u veterána - sporťáku, kde to do určité míry i chápu.

Odesláno (upraveno)

Souhlas, víceméně jediný manuál, který jsem řídil pravidelně v posledních třech letech byla Honda S2000, kterou jsem používal jako sranda-auto. Tam to manuání řazení fakt patří, automat by to asi nedal :-)

 

Jinak už u toho automatu zůstanu. Popravdě nevidím nic zábavného na pětiminutovém pocukávání 1 - 2 - 3, než najedu na dálnici, potom tam nakvedlám za šest, to tam 150km visí, potom zase 4 - 3 - 2 procukám do kanceláře a večer zase zpátky. Stejně na tu řadící páku cca hodinu dvacet není důvod sahat.

Upraveno uživatelem mmako
Odesláno
  V 2. 11. 2011 v 11:56, 'mmako' napsal:

Souhlas, víceméně jediný manuál, který jsem řídil pravidelně v posledních třech letech byla Honda S2000, kterou jsem používal jako sranda-auto. Tam to manuání řazení fakt patří, automat by to asi nedal :-)

 

Jinak už u toho automatu zůstanu. Popravdě nevidím nic zábavného na pětiminutovém pocukávání 1 - 2 - 3, než najedu na dálnici, potom tam nakvedlám za šest, to tam 150km visí, potom zase 4 - 3 - 2 procukám do kanceláře a večer zase zpátky. Stejně na tu řadící páku cca hodinu dvacet není důvod sahat.

 

 

souhlas - v dnešní době vymakaných (i 6-8kvaltových, myslím u běžných seriovek) není důvod mít manuál, až - a to jsem osobně zažil - na zimu, kdy je většina automatlů fak na h***o a někldy i o život... :worried_anim:

 

 

na co je mi ve 4x4 automat, když musím na uježděném sněhu šlapat na brzdu..

s Vitarou v manuálu na brzdu skoro vůbec šlapat nemusím, zato ve starší CR-V v automatu na stejné trase 2x hodiny jen kvůli brždění

Odesláno
  V 2. 11. 2011 v 13:43, 'Quido Morava' napsal:

souhlas - v dnešní době vymakaných (i 6-8kvaltových, myslím u běžných seriovek) není důvod mít manuál, až - a to jsem osobně zažil - na zimu, kdy je většina automatlů fak na h***o a někldy i o život... :worried_anim:

 

 

na co je mi ve 4x4 automat, když musím na uježděném sněhu šlapat na brzdu..

s Vitarou v manuálu na brzdu skoro vůbec šlapat nemusím, zato ve starší CR-V v automatu na stejné trase 2x hodiny jen kvůli brždění

 

nebrzdi, kdo brzdi, prohrava..

Odesláno
  V 2. 11. 2011 v 13:43, 'Quido Morava' napsal:

souhlas - v dnešní době vymakaných (i 6-8kvaltových, myslím u běžných seriovek) není důvod mít manuál, až - a to jsem osobně zažil - na zimu, kdy je většina automatlů fak na h***o a někldy i o život... :worried_anim:

 

 

na co je mi ve 4x4 automat, když musím na uježděném sněhu šlapat na brzdu..

s Vitarou v manuálu na brzdu skoro vůbec šlapat nemusím, zato ve starší CR-V v automatu na stejné trase 2x hodiny jen kvůli brždění

 

Podradit muzes i s automatem.

A pokud dostanes hodiny kvuli brzdeni ... tak to znamena jedine, jezdis jako de*il ;)

Odesláno
  V 2. 11. 2011 v 14:22, 'simon_magus' napsal:

Podradit muzes i s automatem.

A pokud dostanes hodiny kvuli brzdeni ... tak to znamena jedine, jezdis jako de*il ;)

 

souhlas, kdyz nechci aby mi automat na snehu radil, prepnu si ho do manualniho rezimu, takze si radim sam nahoru/dolu a nestane se ze si v neocekavane chvili preradi/podradi.

A jinak souhlasim, hodiny na snehu kvuli brzdeni jsem v zivote nedostal, kdyz clovek jede na slusno.

Odesláno
  V 2. 11. 2011 v 14:32, 'Pribina' napsal:

souhlas, kdyz nechci aby mi automat na snehu radil, prepnu si ho do manualniho rezimu, takze si radim sam nahoru/dolu a nestane se ze si v neocekavane chvili preradi/podradi.

A jinak souhlasim, hodiny na snehu kvuli brzdeni jsem v zivote nedostal, kdyz clovek jede na slusno.

 

ja naposledy s manualem :)

Odesláno
  V 2. 11. 2011 v 14:48, 'instant' napsal:

Niektore automaty manualne radenie nemaju. kazdopadne sa doporucuje pred soferovanim auta s automatom vyzut si gumaky..

 

na brzdeni motorem ti staci radit dolu a to ma snad kazdy automat ... mam ten pocit.

Odesláno
  V 2. 11. 2011 v 14:51, 'simon_magus' napsal:

na brzdeni motorem ti staci radit dolu a to ma snad kazdy automat ... mam ten pocit.

 

Nemá, některý to má tak, že mužeš zařadit dvojku, nebo jedničku.. jakoby natvrdo :)
Odesláno
  V 2. 11. 2011 v 13:43, 'Quido Morava' napsal:

souhlas - v dnešní době vymakaných (i 6-8kvaltových, myslím u běžných seriovek) není důvod mít manuál, až - a to jsem osobně zažil - na zimu, kdy je většina automatlů fak na h***o a někldy i o život... :worried_anim:

 

 

na co je mi ve 4x4 automat, když musím na uježděném sněhu šlapat na brzdu..

s Vitarou v manuálu na brzdu skoro vůbec šlapat nemusím, zato ve starší CR-V v automatu na stejné trase 2x hodiny jen kvůli brždění

 

Tady se nabízí otázka, kolik zim si projezdil. Například já, za poslední dvě zimy ani jednou naznačovaný problém neměl.
Odesláno
  V 2. 11. 2011 v 13:43, 'Quido Morava' napsal:

souhlas - v dnešní době vymakaných (i 6-8kvaltových, myslím u běžných seriovek) není důvod mít manuál, až - a to jsem osobně zažil - na zimu, kdy je většina automatlů fak na h***o a někldy i o život... :worried_anim:

 

 

na co je mi ve 4x4 automat, když musím na uježděném sněhu šlapat na brzdu..

s Vitarou v manuálu na brzdu skoro vůbec šlapat nemusím, zato ve starší CR-V v automatu na stejné trase 2x hodiny jen kvůli brždění

 

Tady bych se spíše soustředil na stav brzd na CR-V. Pokud jsi dostal hodiny na brzdách značí to jediné - jedno z kol ti brzdí více než jiné (stav destiček, kotoučů případně zavzdušněný brzdový okruh). Naopak vznik hodin při snížné adhezi bych očekával spíše při brždění motorem a to vlivem diferenciálu (jedno kole se točí, druhé blokuje)

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...