Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Návštěvník Kamil

v popredi studentsko-pracovny pracant, Fabia a v pozadi moja vikendovka - BMW M3

 

Mas zkusenost, ze se k tobe na silnici lidi chovaji jinak, podle toho, kterym autem zrovna jedes? Je v tom rozdil?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dik.. mozno ten nick bude aj trosku vystizny v ociach mojho okolia, lebo este pred nejakym casom sa mi zdalo byt vela 400? za hodinky a momentalne premyslam v cenovych relaciach tak okolo 1500 a nepride mi to nejak divne. Akurat sa o tom nesmiem rozpravat s kolegami, ci frajerkou, lebo pozeraju na mna dost divno pri tej sume :D

Upraveno uživatelem cretino
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak už jsem si na ten automat zvykl, je to fakt pohoda. Zkoušel jsem tam dávat kvalty i ručně, ale jak to nemá spojku, tak mě to nebaví.

Jestli to bude dobrý i v zimě, tak se automatu hluboce omluvím, že jsem byl na něj zlej :)

 

co je to za funkci mezi P a R?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mas zkusenost, ze se k tobe na silnici lidi chovaji jinak, podle toho, kterym autem zrovna jedes? Je v tom rozdil?

 

vim ze otazka nebyla na mne, ale podelim se o zkusenost, kdyz jedu malym autem (AR 146), tak si dovoli vic, nez kdyz jedu velkym sedanem (AR 166), tam naopak obcas davaji majitele malych aut najevo co si o malych sedanech mysli (naschvaly a podobne)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mas zkusenost, ze se k tobe na silnici lidi chovaji jinak, podle toho, kterym autem zrovna jedes? Je v tom rozdil?

 

..to si vystihol dost presne, deje sa mi to stale :D Mko je sice stare auto, ale budi urcitu davku pozornosti v kombinacii vzhladu a zvuku.. ale v konecnom dosledku, mam oboje rad :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vim ze otazka nebyla na mne, ale podelim se o zkusenost, kdyz jedu malym autem (AR 146), tak si dovoli vic, nez kdyz jedu velkym sedanem (AR 166), tam naopak obcas davaji majitele malych aut najevo co si o malych sedanech mysli (naschvaly a podobne)

 

najdu sa samozrejme aj ludia, co si potrebuju nieco dokazovat - ale tak, v mojom pripade skoro 300 koni je silny argument po ktorom s tym prestanu :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

najdu sa samozrejme aj ludia, co si potrebuju nieco dokazovat - ale tak, v mojom pripade skoro 300 koni je silny argument po ktorom s tym prestanu :D

 

me uz to prestalo bavit jak se vsichni tuzeri snazili zavodit, tak jsem zezadu z auta sundal 3.0 V6 24V a nechal jsem tam jen nicnerikajici Alfa Romeo 166. A od te doby mam vic klidu, pripada mi to ze to 3.0 bylo na ne jak na byka cerveny satek :-/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

me uz to prestalo bavit jak se vsichni tuzeri snazili zavodit, tak jsem zezadu z auta sundal 3.0 V6 24V a nechal jsem tam jen nicnerikajici Alfa Romeo 166. A od te doby mam vic klidu, pripada mi to ze to 3.0 bylo na ne jak na byka cerveny satek :-/

 

 

ja tam logo M3 uz mam (nebolo tam pred tym) a teraz je situacia taka, ze zacali provokovat auta vyssej vykonnostnej triedy - naposledy Chrysler Crossfire a A8 :crying_anim02:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ke mně se nejhůř chovají když mám čistý auto. Předpokládají vyjukanou paničku, co veze děti ze školky.

Když mám auto zaprasený a na střeše jeden držák na kolo čekají nějakého dynamika a tolik si nedovolí.

A úplně čistou silnici jsem měl s tím zlatým céelkem. To čekali gangsta maníka z casina.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

. . . Předpokládají vyjukanou paničku, co veze děti ze školky . . .

 

tady je videt zvracenost ceskeho naroda, ja predpokladat panicku s detma ze skolky, tak vuci ni jedu ohleduplneji, ale jak jsem tady uz psal, asi to bude tim, ze taky vozim v aute sedacku . . .

 

Jinak auto mam ciste porad, co nesnasim je, kdyz je auto jak prase :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

me uz to prestalo bavit jak se vsichni tuzeri snazili zavodit, tak jsem zezadu z auta sundal 3.0 V6 24V a nechal jsem tam jen nicnerikajici Alfa Romeo 166. A od te doby mam vic klidu, pripada mi to ze to 3.0 bylo na ne jak na byka cerveny satek :-/

 

tak tak, proto jsem z kufru fabky shodil 1.2 HTP a mám klid...:suicide_anim:
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tady je videt zvracenost ceskeho naroda

 

2/3 řidičů Galaxy 08+ jsou baby. A fakt to na mě drsňáci zkouší, předpokládají pomalý reakce na rozjezdu.

 

No a čistotu auta řeším jen uvnitř, tam je furt jak nový. V Praze mít čistý auto je nemožný, denně jezdím přes všechny ty Blanky jiný stavby a totálně zaprasený silnice. Což je další balkánský jev, který mě vytáčí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to se ti ani nedivim, to je dalsi extrem, ridici silejsich aut si chteji dokazovat, ze to jejich auto silnejsi je, bohuzel.

 

tak o tom bych něco věděl :-) Když jsem jezdil Trabantem tak to byli škodovkáři. Ty stodvacítky většinou kouřily víc než trabík když se snažily někde v kopci udržet tempo. Co já zažil prasáren, stačilo se zezadu přiblížit a dát blinkr. Většinou jsem se na předjíždění radši vykašlal protože to bylo o život. Předjetí trabantem, to je něco jako veřejná kastrace, takže nejdřív plný plyn, pak lehké vybočení na střed vozovky a na závěr úplně normální kličkování. Se starou Pandou nastal vyšší level, kdoví proč mají řidiči "nadaut", tedy těch co jim v motoru drnčí zakletej traktor, nezvladatelné nutkání to nandat dvacetiletému Fiatu a ještě při popojíždění po městě. Ani tak by mi nevadilo že mi z vedlejší někdo vlítne před auto když to udělá trochu s rezervou a přiměřeně zrychlí aby nepřekážel. Ale když mi to na dvou kilometrech udělají dvě šedý oktávie a jeden flekatej Golf TDI, navíc debilové zmámení tím hustokrutým zátahem vodspoda neumí podřadit takže místo zrychlení jen trpaslíci ve vejfuku hážou saze po lopatách a já musím na brzdy, tak to mi teda vadí. S novou Pandou zatím nevím, mám pocit že si to ještě nenašlo soupeře. Na vyšším podvozku 4x4 to nevypadá jako miniauto, asi si to silniční debilové nedokážou zaškatulkovat takže ikdyž to moc nejede, nemám pocit že by se mnou někdo soupeřil.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak když se to zahemžilo, tak přidám svoji trošku. Chování ostatních podle toho, čím jsem jezdil, se lišilo velmi...

 

Honda S2000 - na křižovatkách snaha závodit (když jsem měl staženou střechu, tak i nějaké poznámky nahlas), při cukání městem a přejíždění z pruhů se mě pro změnu snažili zabít, na dálnici tak půl na půl ignorace vs. snaha závodit; pokud jsem někoho dojel třeba v kopci, většinou se snažil ujíždět, pak mu došlo, že to nemá cenu

Hummer - asi jediná zvláštnost - když jsem chtěl změnit pruh na magistrále, nikdo nediskutoval, mezírka se vždycky udělala, stačilo hodit blinkr a otočit kolem; navíc s brněnským číslem byl při jízdě po Praze před autem i za autem solidní prostor, kamarádi si dělali srandu, že jsem ho mohle ještě zvětšiš položením rozložené mapy na volant; na dálnici s aerodynamikou cihly a omezovačem spíš problém

Oktávka - těžká ignorace ze strany ostatních, protože nemodrý kombík, žádné závodní snahy; logo pivovaru navíc zřejmě vzbuzovalo sympatie :)

Honda Civic - velký podíl pubertálních pětkových golfů, ještě větší podíl favoritů s převařenými dveřmi kufru (aby to vypadalo jako pětkový golf), tendence "nandat mi to"

Porsche Cayman - jediná věc - při dojíždění na dálnici po pohledu do zrcátka uhnul každý - asi to má autoritativní masku a světla

Renault Megane - kombík, absolutní ignorace, všichni vědí, že nejčastěji je v nich 1.5ka diesel a že to moc nejede

Renault Laguna - z dálky a v oparu to asi semtam někoho zezadu šikmo z boku připadalo jako relativistickou kontrakcí délek sražená A6, semtam nějaké snahy o "já Ti to nandám", po dojetí a spatření loga spíš opatrný soucit

Superb - manažerské vrahoauto, bez označení motorizace, nechávají mě žít

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...