Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

vzhledově se mi to líbí... ale kamarád mě upozornil na motorizace.... pokud to bude mít 1,8TSI či dvoulitr tak souhlas... ovšem škodovka prý plánuje hojně 1,4TSI a pouze s DSG... tedka se dívám že kupříkladu fábie už ani 1,4 nemá... pouze 1,2 tsi a 1,6 tdi :sad01_anim:

 

jinak mě by se líbil větší yeti... kufr je tak na nákup, rodinu bych do toho nezabalil, fabie kombi měla o třetinu hlubší zavazadlový prostor... takže čekám na nového yetiho i když to má být jen facelift

Ja myslim ze pro 90 procent ridicu 1,4 Tsi a 1,6 Tdi bohate staci, zvlast kdyz nova oktavka bude o 100 Kg lehci nez soucasna, podle toho jak predjizdim mraky aut s dvoulitrama nechapu proc za to ty lidi davaji penize navic kdyz stejne nejedou ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já teď posuzuju dvojkového. Zdá se mi to prostě tvrdé, cítím každou nerovnost a to co se děje na kostkách si popsal celkem přesně.Já to nazval kostitřasem, mi se to prostě zdá na komfort nic moc, ale jsou tam 19" kola, možná je to tím. Ale jinak co se týká spolehlivosti, nemáme problém, najeto skoro 50t. je to služebák.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já teď posuzuju dvojkového. Zdá se mi to prostě tvrdé, cítím každou nerovnost a to co se děje na kostkách si popsal celkem přesně.Já to nazval kostitřasem, mi se to prostě zdá na komfort nic moc, ale jsou tam 19" kola, možná je to tím. Ale jinak co se týká spolehlivosti, nemáme problém, najeto skoro 50t. je to služebák.

 

To máš ještě zánovní kus.Souhlas ty 19 na komfortu nepřidaly,ale zas už by nemusel bejt takovej problém to v rychlostech v zatáčkách udržet při nerovnostech na silnici,zkrátka mělo by to líp sedět.Kamarád má supa,je to kombajn s tím největším benzinákem co dělaj,ted nevím snad třílitr.Ale dal to do něměc,celý to překopali,za tu cenu mohl mít druhýho,ale není to p...l,kombik s okřídlenym šípem co dělá stovku za 3,9?

Cenovka v základu byla mega 200 tisíc a ta přestavba o moc mín nevyšla,asi šlo všechno ven :D ,povídal,že to dělá pro zábavu.Já bych do toho teda nešel.

Upraveno uživatelem Daemonultimate
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Daemonultimate: máš recht, takhle na fotce na tom něco bude... ale v autě sem toto nepozoroval... sjedu z opěrky rovnou dolů a mám ji

 

Bob123: máš pravdu, v případě turbomotoru se asi mohla posunout ta hranice o kus dolů... možná to i zaměření odpovídá, ale není nutné tam dle mě dávat uplně to nejnižší... přeci jen každý občas sjede na tu dálnici nebo by rád nějakou střední zlatou cestu... ale je to jen můj subjektivní pocit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja myslim ze pro 90 procent ridicu 1,4 Tsi a 1,6 Tdi bohate staci, zvlast kdyz nova oktavka bude o 100 Kg lehci nez soucasna, podle toho jak predjizdim mraky aut s dvoulitrama nechapu proc za to ty lidi davaji penize navic kdyz stejne nejedou ...

 

S tím můžu jen souhlasit,jako auto pro soukromé účely a normálně situovanou rodinu, bych nevolil jinak.Co na tom ,že při plném zatížení do kopce to trochu funí,jede to fakt slušně,dá se jezdit na spotřebu,malý ručení a pojistky a hlavně relativní spolehlivost.Ale s tím o sto kilo lehčí,záleží,kde to sebrali,jen doufám že ne na kvalitě materiálů,ted jsem se opřel o blatník supa a málem ho promáčkl,na pašíkovi můžu tancovat.Kdo nevěří at sem běží.

Upraveno uživatelem Daemonultimate
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Daemonultimate: 3,6... atmosférický šestiválec... 190 kw, stovka za 6,5 vteřiny.... páni dálničtí policati maj passata 3,6fsi s 220kw a v sérii jim to prý bez omezovače dá 280 kmh... mě by zajímalo 2.0TFSI.... tam se relativně snadno dá dostat na 175 kw

 

máš pravdu že za 8 let přibylo plastů hodně... když sem kolem yetiho tancoval s leštěnkou tak z plastu je maska, blatníky, nárazníky, "šusplechy"... tedy tak nějak vše kromě dveří a haubny

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Daemonultimate: 3,6... atmosférický šestiválec... 190 kw, stovka za 6,5 vteřiny.... páni dálničtí policati maj passata 3,6fsi s 220kw a v sérii jim to prý bez omezovače dá 280 kmh... mě by zajímalo 2.0TFSI.... tam se relativně snadno dá dostat na 175 kw

 

máš pravdu že za 8 let přibylo plastů hodně... když sem kolem yetiho tancoval s leštěnkou tak z plastu je maska, blatníky, nárazníky, "šusplechy"... tedy tak nějak vše kromě dveří a haubny

 

Třeba u novýho Supa je slabý místo na pravé přední straně.Najedeš k vyššímu obrubníku,ozve se rána,Ty se vyděsíš,vylezeš a s uspokojením zjistíš,že se vše srovnalo do normální polohy.Pak ujedeš pár kilometrů,nebo metrů a ještě vyděšeněji koukáš,že Ti z tvého miláčka teče voda.Při tom nepovedeném nájezdu na obrubník se poškodila naštěstí "jen" nádržka ostřikovačů.Když to nebudeš vědět už Ti probíhají scénáře jako vodní pumpa a podobně.

Upraveno uživatelem Daemonultimate
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak nemusím na autě stříbrnou tak tohle mě dostalo

post-20025-033040900 1355256321.jpg

 

Zadek vypadá jak Audi6, moc se těším na kombíka, i ten volant už vypadá líp neuž u faceliftu OII i u novýho superba, sem úchyl na volanty a když do RS nebo scouta udělaj to spodní seříznutí jako mám na GTI tak to bude fakt jedna báseň:smile_anim:

 

post-20025-033644200 1355256430.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To máš ještě zánovní kus.Souhlas ty 19 na komfortu nepřidaly,ale zas už by nemusel bejt takovej problém to v rychlostech v zatáčkách udržet při nerovnostech na silnici,zkrátka mělo by to líp sedět.Kamarád má supa,je to kombajn s tím největším benzinákem co dělaj,ted nevím snad třílitr.Ale dal to do něměc,celý to překopali,za tu cenu mohl mít druhýho,ale není to p...l,kombik s okřídlenym šípem co dělá stovku za 3,9?

Cenovka v základu byla mega 200 tisíc a ta přestavba o moc mín nevyšla,asi šlo všechno ven :D ,povídal,že to dělá pro zábavu.Já bych do toho teda nešel.

 

1 200 000,- za superb..to je mě kamaráda líto, někdo ho slušně obral, zvlášť když se nový R36 dali bez problému objednat do milionu. A ten rozdíl mezi škodovkou a passatem je dost znát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1 200 000,- za superb..to je mě kamaráda líto, někdo ho slušně obral, zvlášť když se nový R36 dali bez problému objednat do milionu. A ten rozdíl mezi škodovkou a passatem je dost znát.

 

Tu poslední větu můžu jen potvrdit,sám jsem to poznal,ale s tou cenou je to prostě tak.Je to v úplnym fůlu a ještě blbosti navíc,takže si pěkně namastili kapsy i za ty všelijaký monitory v opěrkách,muziku,televizi a td....A u motoru 3,6 FSI máš počáteční hodnotu

1 119 900,-Kč .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, je pekna. Akorat doufam (naivne), ze se vyhne tomu syndromu nizsich vybav - na katalogovkach vypada i Rapid vyborne, ale onehda jsem videl jednoho v zakladu, na trinactipalcovech kolech, s nelakovanejma zrcatkama apod a reknu vam, nebylo to zdaleka nic hezkyho. Vypadalo to jako jiny auto, ten jejich designer sice umi velice, ale sakra.. trinactky..:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

..celé to trochu připomíná A6..akorát to audi dělalo v roce 2006 no..ale tak design audi je koukatelný..:smile_anim:

 

Me to jeste vic pripomina A4, nekde z roku 2004 nebo kdy se delala...hlavne ten zadek... Ale jinak me se to libi, takovy rekl bych nadcasovejsi design. A libi se mi interier, hlavne ve srovnani s predchozi generaci. A konecne volant, z kteryho se mi nechce zvracet...ta chromovana lišta, ktera mela predstavovat usmev nebo co, to bylo na hození mašle.

 

audi-a4-2004.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...