Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno (upraveno)

No moc hezky, ani v ambiente skoro nic neni, co slevili na cene i ubrali na vybave, auto za 400 s 1,2 a furt ma vzadu svihadla? fakt nechapu ...

 

to si delas srandu, ze neco takovy vubec dneska jeste existuje....ja nevidel okynka na klicku uz tak 5 let nikde, a skodovka to cpe do fungl novyho auta za 400k ktery chteji posunout do stredni tridy? pamatuju si, ze tohle byla jejich specialita i u predchoziho superba :suicide_anim:

Upraveno uživatelem kloubik
Odesláno

No moc hezky, ani v ambiente skoro nic neni, co slevili na cene i ubrali na vybave, auto za 400 s 1,2 a furt ma vzadu svihadla? fakt nechapu ...

 

Tak jsem si to nakonfiguroval na 840 tis. akor motor je na h...o.... takže s pořádným motorem by to stálo skoro mega, tak proto to nenabízejí, no levný to fakt není.

Odesláno

Josef: jsme na tom stejně, abych se nemusel omezovat ve výbavě, motám se kolem 900k a to je opravdu neskutečný úlet. Za to si koupím lehce jetou 5er nebo ekvivalent a jsem vysmátý...

Odesláno (upraveno)

No jen aby nebyla za chvilku v prodejní sekci libová 325d :)

 

Nikdy!!! :)))

Upraveno uživatelem laskajefajn
Odesláno

 

tobe jebe - u 325d fnukas, ze je to slaby, a ze to asi nacipujes, a ted by sis kupoval 2,0d...

 

sibir ma recht, mam cc-cko (nove) s 2.0d (nastesti s klackem) a asfalt to rozhodne netrha... kluci, co maji automat rikaji, ze je to jeste horsi...

Odesláno

Josef: jsme na tom stejně, abych se nemusel omezovat ve výbavě, motám se kolem 900k a to je opravdu neskutečný úlet. Za to si koupím lehce jetou 5er nebo ekvivalent a jsem vysmátý...

 

ja skodovku nechapu - bud tam nikdo nema k*ule na to, aby bouchl do stolu a rekl, ze je treba zrealnit ceny a nebo si stale mysli, ze oktavka je zivotnim snem kazdeho v tyhle republice, pro ktery jsou schopni platit i tyto totalne nerealny ceny...

Odesláno (upraveno)

Na druhou stranu proč? Znají českou náturu a vědí, že lidi budou kupovat český auta sebehnusnější (taky nikdo nemá koule prosadit lepší design třeba Fabie apod.), takže si většina lidí koupí buď ořezanou verzi, nebo firmy koupí lepší verzi se slevou 20-30%. Jak mi říkal jeden místní člen, raději si koupit za 800 Octávku, než za 300 Mercedes, to by mě u nás sežrali za živa. To je vlastně politika firmy Škoda, oficiálně stojí auto cca Octávka 340 tisíc (tak to vidí lidé ráno v Blesku a podobných srač.ách), takže to je levné auto pro široké masy.

 

edit..

Upraveno uživatelem Josef01
Odesláno

Nojo, ale kdybys sednul z té trojkly do pětky, tak uvidíš o čem to je :)

 

..je to o třídu víš, no..nová pětka je pěkná , ale ta stará je hnusná jak noc..:smile_anim:

Odesláno

ja skodovku nechapu - bud tam nikdo nema k*ule na to, aby bouchl do stolu a rekl, ze je treba zrealnit ceny a nebo si stale mysli, ze oktavka je zivotnim snem kazdeho v tyhle republice, pro ktery jsou schopni platit i tyto totalne nerealny ceny...

 

A jak se stanovuje taková reálná cena? Podle mě je reálná cena ta, za kterou se něco prodává, tak mi přijde trochu mimo před zahájením prodeje mluvit o nereálné ceně, a mimo jiné, historicky je to nejlevnější Octavia s největší výbavou, zkus si to porovnat.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...