bandicoot Odesláno 2. ledna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. ledna 2010 lolohh: tys to čet fakt celý? mě stačilo přelítnout avatary a přečist si post od KFL... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 2. ledna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. ledna 2010 Která že půjčovna dává na S80 blbý zimní gumy? Dostali jsme to z Renocaru v Praze přes pojišťovnu, fakt netušíms čí to vlastně je... Leda bych se kouknul do techničáku. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KFL Odesláno 2. ledna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. ledna 2010 Dostali jsme to z Renocaru v Praze přes pojišťovnu, fakt netušíms čí to vlastně je... Leda bych se kouknul do techničáku. To bude Nankang bez duše. Stejná guma jako ty. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lolohh Odesláno 2. ledna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. ledna 2010 Dostali jsme to z Renocaru v Praze přes pojišťovnu, fakt netušíms čí to vlastně je... Leda bych se kouknul do techničáku. Tak se prosim tě mrkni. lolohh: tys to čet fakt celý? mě stačilo přelítnout avatary a přečist si post od KFL... Jo, bylo to velmi poučný. Doporučuju. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 2. ledna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. ledna 2010 To bude Nankang bez duše. Stejná guma jako ty. Nankang je ještě moc dobrá značka oproti tomu co tam je lolohh: To bych musel ven a tam je hrozná zima... Zítra se ti na to mrknu... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 3. ledna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. ledna 2010 Tak se prosim tě mrkni. RR cars - tours, s.r.o. Praha - Modřany Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lolohh Odesláno 3. ledna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. ledna 2010 RR cars - tours, s.r.o. Praha - Modřany Vďaka! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zibesoni Odesláno 3. ledna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. ledna 2010 Tatra 613-3, r.v. 1989 (první uživatel ministr zemědělství Toman) s poctivýma zimníma Barumkama projede v zimě v pohodě prakticky všude. Oproti traktorům ji zastaví jedině hluboké závěje s ohledem na její přece jen od traktorů rozdílnou světlou výšku podvozku. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 3. ledna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. ledna 2010 Tatra 613-3, r.v. 1989 (první uživatel ministr zemědělství Toman) s poctivýma zimníma Barumkama projede v zimě v pohodě prakticky všude. Oproti traktorům ji zastaví jedině hluboké závěje s ohledem na její přece jen od traktorů rozdílnou světlou výšku podvozku. Tomu říkám auto pro chlapa! Rád bych si T613 někdy vyzkoušel, dukud ještě nějaké zbudou Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisan Odesláno 3. ledna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. ledna 2010 Tak trošku nasněžilo, vypnul jsemhned ESPa projel se po opuštěných silnicích Zima je kouzelná když je sníh.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 3. ledna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. ledna 2010 Tak trošku nasněžilo, vypnul jsemhned ESPa projel se po opuštěných silnicích Zima je kouzelná když je sníh.... Jak funguje ta 4x4 v tom Fordu? Předpokládám, že to je nějaký ten nejnovější Haldex. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisan Odesláno 3. ledna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. ledna 2010 Oproti předchozí generaci Haldexu je to paráda...předtím to bylo tak, že přední proklouzly a zadek do tebe kopnul (Octavia 4x4) Tady je to tak, že elektronika rozezná, že by to mohlo za chvíli proklouznout a tak se plynule zapojí zadek ještě dřív než předek začně prokluzovat nebo ujíždět...Takže je z toho v podstatě permanentní 50:50 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 3. ledna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. ledna 2010 Oproti předchozí generaci Haldexu je to paráda...předtím to bylo tak, že přední proklouzly a zadek do tebe kopnul (Octavia 4x4) Tady je to tak, že elektronika rozezná, že by to mohlo za chvíli proklouznout a tak se plynule zapojí zadek ještě dřív než předek začně prokluzovat nebo ujíždět...Takže je z toho v podstatě permanentní 50:50 Jde to přetlačit aby to jelo bokem? Tím myslím spíš silou motoru, ne nějakým sofistikovaným rozhozením provedeným převážně přenosem hmotnosti. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisan Odesláno 3. ledna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. ledna 2010 bez problému... jinak jsem to nedělal a ani nebylo potřeba tlačit na pilu Krasně to šlo i přehoupnout na druhou stranu ... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 3. ledna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. ledna 2010 bez problému... jinak jsem to nedělal a ani nebylo potřeba tlačit na pilu Krasně to šlo i přehoupnout na druhou stranu ... Tak to je fajn Já se s tímhle haldexem potkal akorát v Passatu CC 3.6 a byl jsem jízdním projevem taky příjemně překvapen a to jsem jezdil na suchu - no prostě se to chovalo spíš jako 4x4 než předokolka Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisan Odesláno 3. ledna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. ledna 2010 Přesně tak, jakmile se buď jede trošku ostřeji do zatáček a nebo povrch není ideální a absolutně suchy a bez nečistot, tak se to chová jako 50:50 .. je to pro mně také příjemné řekvapení. Navíc jsem zkoušel i ten diesel co do toho dávají a můžu zodpovědně prohlásit, nejen že nafta sluší traktorům na pole, ale hlavně že Haldex je puzen k práci benzínovým pětiválcem o obsahu 2,5 litru mnohem, ale mnohem více Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 3. ledna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. ledna 2010 Přesně tak, jakmile se buď jede trošku ostřeji do zatáček a nebo povrch není ideální a absolutně suchy a bez nečistot, tak se to chová jako 50:50 .. je to pro mně také příjemné řekvapení. Navíc jsem zkoušel i ten diesel co do toho dávají a můžu zodpovědně prohlásit, nejen že nafta sluší traktorům na pole, ale hlavně že Haldex je puzen k práci benzínovým pětiválcem o obsahu 2,5 litru mnohem, ale mnohem více V tom Passatu to s tím velkým benzínem taky spolupracovalo sympaticky ( + převodovka DSG dává u velkého benzíňáku víc smyslu než u malého dehťáku), bohužel to kazilo úplně mrtvé elektrické řízení. 4x4 má na sněhu taky svoje kouzlou, přetáčí se jakoby pomaleji a jde trošku snadněji řídit a vodit. Ještě jsem nejel s ničím co má tenhle pětiválcovej turbobenznín a přijde mi to jako škoda, akorát nevím v čem bych to měl zkusit, když do Focusu se nevejdu. Leda snad Mondeo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisan Odesláno 3. ledna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. ledna 2010 Zkus tu Kugu... Fokus ani Modeo mi nic neříkají, nijak mně neoslovily.. U posledního Fokusu jsem samozřejmě zkusil jak ST tak i RS ... Mondeo mi také nic neřeklo... a to si o tom motorističtí novináři mohou psat co chtějí.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 3. ledna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. ledna 2010 Zkus tu Kugu... Fokus ani Modeo mi nic neříkají, nijak mně neoslovily.. U posledního Fokusu jsem samozřejmě zkusil jak ST tak i RS ... Mondeo mi také nic neřeklo... a to si o tom motorističtí novináři mohou psat co chtějí.... Jo, zkusím to, i když z nějakého mého ideologického hlediska my tyhle zvedlé hatchbaky/miny SUV moc nesedí - i když trošku měkčí podvozek je užitečný přo překonávání nástrah českých silnic. Motorističtí novináři jsou často v rozporu s běžnou populací - například BMW 5GT chválí až do nebes a zatím 5 z 5 lidí, kteří s tím jezdili se kterými jsem mluvil, včetně dealera BMW, tvrdí že to je naprosto hrozné auto, s děsným posazem za volantem a hroznými jízdními vlastnostmi - a posaz za volantem a jízdní vlastnosti motorističtí novináři chválili ze všeho nejvíc. S Focusem RS se budu asi příští rok potkávat na okruhu... Moc se na to netěším, protože na Sosnové mají lehké předokolky zatracenou výhodu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisan Odesláno 3. ledna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. ledna 2010 No, podle mně je ta Kuga nejpovedenější auto co dnes Ford Evropa nabízí... Vpodstatě se kdejaký český, rádoby král silnic, dost diví... Česká ikona Octavia RS má problémy se tohodle crosssoveru držet a na rovině se prakticky, v reálných podmínkách, vyrovnávají... samozřejmě především díky tomu 4x4 a fenomenálně seštělovanému podvozku který filtruje českou silnici, ale nenaklání se a nehoupe v ostrých zatáčkách... kam se na to hrabe třeba BMW X3, Volvo XC 60 a pod... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se