sibirnaya Odesláno 29. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. října 2013 jestli si ji koupil vcera, tak si zajed k autorizakovi, at ti na to mrkne, co se ma delat, jestli tam neni nejaka krpa a tak a pri te prilezitosti si nech udelat volej.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jožan Odesláno 29. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. října 2013 Na chvíli BMW 318d,budu mít teď hodně ježdění a tehle je ve spotřebě o hodně lepší než Orlando... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeremy Odesláno 29. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. října 2013 jestli si ji koupil vcera, tak si zajed k autorizakovi, at ti na to mrkne, co se ma delat, jestli tam neni nejaka krpa a tak a pri te prilezitosti si nech udelat volej..+1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel23 Odesláno 29. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. října 2013 Na chvíli BMW 318d,budu mít teď hodně ježdění a tehle je ve spotřebě o hodně lepší než Orlando... Ve spotřebě jo, ale s kvalitou motoru to nevím. Mám doma časopis Disel svět motoru a tam píšou o čtyřválci dislu BMW ,je tam i kód motoru.Je to pěkná kasička, někomu se to před Vídní zastavilo, měl auto úplně od nového a najeto kolem 90tis. Bolest jsou rozvody, ještě ke všemu jsou na druhé straně motoru u převodovky a ozubené kolo je součástí klikovky. Tak se při rozvodech mění i klika. Po přečtení článku jsem stratil důvěr ke dvoulitrů BMW od r.v.2008 a sem patří i 318d. Pokusím se najít ten časák a dám sem číslo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jožan Odesláno 29. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. října 2013 Ve spotřebě jo, ale s kvalitou motoru to nevím. Mám doma časopis Disel svět motoru a tam píšou o čtyřválci dislu BMW ,je tam i kód motoru.Je to pěkná kasička, někomu se to před Vídní zastavilo, měl auto úplně od nového a najeto kolem 90tis. Bolest jsou rozvody, ještě ke všemu jsou na druhé straně motoru u převodovky a ozubené kolo je součástí klikovky. Tak se při rozvodech mění i klika. Po přečtení článku jsem stratil důvěr ke dvoulitrů BMW od r.v.2008 a sem patří i 318d. Pokusím se najít ten časák a dám sem číslo.Udržováno,servisováno,dobrej kup,strach nemám... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzyk Odesláno 29. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. října 2013 jestli si ji koupil vcera, tak si zajed k autorizakovi, at ti na to mrkne, co se ma delat, jestli tam neni nejaka krpa a tak a pri te prilezitosti si nech udelat volej.. emef: má pravdu předsedo ale kdyby sis náhodou chtěl shánět díly sám tak tady http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJxvjhfNBp8kq9fUV9/NZHGHv32Ir0nFFpJIAOPqyNxNiWGRjgIycfnZqgQi3p9Crttg3NX2TgA== si podle modelu, roku výroby a motorizace najdeš co je třeba Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel23 Odesláno 29. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. října 2013 (upraveno) Udržováno,servisováno,dobrej kup,strach nemám... Já nic nepomlouvá a přeji ti hodně kilometrů bez závad. Tady je ten časák, Speciál Svět Motorů Diesel 3/2013, článek " Šok! Šileně nespolehlivé diesely od BMW" Upraveno 29. října 2013 uživatelem pavel23 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m.n. Odesláno 29. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. října 2013 Jo, Svět Škody Auto, to je magazín, jak má být. Už ten titulek, jak z blesku. Já měl 2x 20d a na ten motor nedám dopustit. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel23 Odesláno 29. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. října 2013 Záleží jaký motor jsi měl, jedná se o motory N47 od května 2007 a dnes i N57 šestiválec. Ten časopis bych nezatracoval berou si na paškál i jiný auta. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
montemar Odesláno 29. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. října 2013 (upraveno) sem nedavno koukal na auto-motor-sport.. testovali mazdu cx-5 diesel.. dost chvalili, mj. v primem srovnani porazila ve vsech smerech volvo xc-60 (myslim).. ten motor, co v ni je, splnuje jako prvni euro-6, a to bez dalsich pridavnych dpf, katalyzatoru, mocoviny.. mj. zasluhou extremne nizkeho kompresniho pomeru 14:1 (coz by mohlo znamenat v dusledku dlouhou zivotnost).. to auto se mi libi cim dal vic.. Upraveno 29. října 2013 uživatelem montemar Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prazskej Odesláno 29. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. října 2013 Záleží jaký motor jsi měl, jedná se o motory N47 od května 2007. Potvrzuji z vlastní zkušenosti, komplet dělané rozvody na záruku v 50k km N47, ročník 2010 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
emef Odesláno 29. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. října 2013 Tak jo, díky Nakonec jsem se dohodnul se známym, že mu auto zejtra přivezu do servisu, aby ho přezul a mrknul na to. Olej asi udělá on a pak to kdyžtak vezmu přes Toyotu. Chci se stejně na nějaký věci zeptat. Ach jo, proč jsou ty auta ještě složitější než hodinky? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 30. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. října 2013 Občas sednu do karburátorové verze Mini Rover 1.3 z roku 1991, vše původní stav. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 30. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. října 2013 auto je krasny, ale jak se do nej hromotluk jako ty vleze? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 30. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. října 2013 Divil by ses, tam je víc místa než se zdá Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeremy Odesláno 30. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. října 2013 Divil by ses, tam je víc místa než se zdá Když jeden sedí jako Hightower z policejní akademie na zadním sedadle.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tenge Odesláno 30. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. října 2013 Si viděl mr. Beana co vše tam převezl ne? Apropos já se svýma 194cm se tam taky vlezu..jen už nikdo za mě.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wawrik Odesláno 30. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. října 2013 ... a každý, kdo kempuje, ví, že pokud nemá dvouskla, tak ráno jsou okna zarosená.Stačí krížové vetranie, najlepšie cez strešné okno. Potom je síce kosa, ale okná sú ok. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mondeo2 Odesláno 30. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. října 2013 Tohle http://www.thewestfalia.com/wp-content/uploads/bus1.jpg nebo tohle http://www.sportscardigest.com/wp-content/uploads/1967-Volkswagen-Type-2-Westfalia-Deluxe-Camper.jpg nebo tohle http://img.aktualne.centrum.cz/538/91/5389177-palac-na-kolech-1.jpg Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Potkan Odesláno 31. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. října 2013 Od pondelka timhle mazlem..Zatim jeste na origo runflatech a nemuzu rict, ze by to nebylo pohodlny.Dela mi ooobrovskou radost Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se