Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Auto je asi dovoz, né? Nejlepší zavolat přímo do Volkswagnu té dané země, kde bylo koupené a tam ti řeknou o historii vozu všechno. Na cebii je nějákej záznam o poškození vozu, ale mohlo to být klidně  jenom čelní sklo, ale také auto na půlku, známe ty naše fajnšmejkry, že ano :lol2: Záznam o km tam je jenom jeden, takže s toho usuzuji, že je to dovoz, mohli km stáhnout před přihlášením a tím pádem se z cébie moc ohledně najetých km nedozvíš"

 

Co rikate na tohle vozitko? http://www.sauto.cz/osobni/detail/volkswagen/golf/14308949?goFrom=list

 

Pokud by tu mel nekdo moznost zkontrolovat VIN, tak bych se nezlobil - pripada vam, ze sedacka ridice odpovida najetym km?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím pánové (a dámy),

jdu k vám pro radu, rád bych koupil nějaké stylové vozítko na ježdění pro rohlíky, poskakování po Praze a jako příležitostné auto pro ženu.

 

Zakoukal jsem se do Mini, konkrétně do modelu Cooper. Rád bych cca 3 roky staré, do 50.000 km, musí to být automat (pro ženu) a díky toho automatu rovnou nabíhá i další výbava (klima, xenony, atp.). Podobné autíčko vychází na cca 400KKč, což mi přijde docela dost a proto se ptám těch, kteří mají s tímto autem zkušenosti.

 

- Je ta cena oprávněná, vím, že je to vlastně BMW, ale je kvalita adekvátní té ceně?

- Je to auto jen na město, nebo se s tím případně dá dojet i dál? (mám ještě služební, ale jestli se s Mini dá pohodlně dojet třeba na výlet do Vídně)

- Je třeba něco, na co bych se měl zaměřit - myšleno výbava (navi, kůže, panorama), nebo "vem raději 2011, protože v 2010 se kazilo ..."?

- Nebo je Mini na nic a zbytečně drahé a mám se zaměřit na něco jiného (konkrétně, ale prosím k mým nárokům - názory přidej 100 tis. a kup 3er prosím NE)

 

V podstatě jsem rozhodnutý, ale rád bych si s někým znalým ujasnil svůj výběr, abych pak zbytečně nelitoval.

 

Děkuji všem

 

A.

 

ja mel minika pucenyho loni, 1,6 obyc, a reknu ti, je to strela, s kterou si uzijes hodne legrace. do phy bych s tim z brna jet nechtel, preci jen je to dostkostitras - tolik k otazce PRG->VIE, ale jinak je to supr. automat zvaz, k tomu autu se proste hodi fofrklacek..

 

minik_zpse946534c.jpg

 

je to tenhle: http://www.renocar.com/skladove-vozy/vuz/mini-cooper-rauno-aaltonen-1/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky se mi nelíbí osezená sedačka a vyleštěnej volant, na 65 tis. km mi to přijde docela dost, ale třeba je to prd kvalita kůže.

 

Ségra to má v superbu dost podobné.

Najeto asi 70.

 

Myslím tím čistý. Auto které jezdí má zaprášený motor. Pokud ti ho pěkně umyjou takle před koupí, tak to může taky znamenat, že někde něco teče a ty to nepoznáš.

 

Moje auto má teda motor čistej :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

neni. cim vic turb, tim vetsi problem. to ti rekne kazdej, kdo to ma. schvalne se nekdy zeptej u BMW, kolik prodali M550d - trilitr diesel s trema turbama - a kolik jich tam pravidelne jezdi, nebo spis se necha tahat na hangeru, ze zas neco kleklo. dvouturbo zaclo davat do SUV VW, slavnej touareg 5,0 v10 TDI, a pobav se s nejakym majitelem. objem proste nenahradis, a nahradis li, pak jedine k placi - si reknem za par let, jaka je zivotnost foukany 1,2 v ochcave. to je proste chujovina, ty motory jsou kvuli katovani kostu, honbou za emisema a vykon uplne na picu staveny. a rekne ti to kazdej servisak, kvalita de dolu. ze to ma vevnitr lepsi plasty a picoviny.. jo, ale sou to picoviny, kery se maximalne zacnou srat. prevodovky u BMW delaj tak, abys ju nemoh svarit, kdyz ti praskne - a praskaj rady - a misto toho si des koupit novou. motorovy bloky sou co nejlehci, jenze tam pak neni material, mas tam tlaky jak krava, atd atp. obecne, chces li, aby motor dlouho vydrzel, moc ho netoc, nech ho zahrat. novy bmw nemaj teplotu oleje, ani vody, takze nemas sajna, co se v motoru deje, uz to mi prijde na hlavu postaveny. a kdyz chces motor moc netocit, musis mit vobjem, kerej ti da vykon a nemusis tocit. takze, jak jsi rekl, je obecne pravidlo, ze nejvyvazenejsi motor je radovy sestivalec, tak to proste je, a atmosfera je fajn, bo sice nemas vykon, co u turba, ale taky nemas takovy problemy, co u turba.

 

A rok se s rokem sesel:

 

videl, od patku uz v rodine jednu X5M50d mame, jede to jak hovado, a nazivo je to o dost lepsi jak na fotkach..

 

:cool02: 

Ale vazne, X5M50d je fakt pekny, tak snad holt vydrzi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na rodinny vylety okreskama budiz, vic, jak 100km po d1 je utrpeni

 

Ale to je i v 911, auto je tedy tvrdší, ale žádná tragédie to není, nebo je i v normální verzi (na 17" kolech) velmi tvrdé a k běžnému cestování špatně použitelné?

 

Chápu, že je to hodně subjektivní, ale 2 názory a oba narážející na stejný problém...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta Vídeň byla spíš taková maximální vzdálenost, ale jezdit s MB E/S do lesa, nebo třeba na Trosky je trochu mimo a víc pak přemýšlím kam zaparkuju a zda najdu auto ve stejném stavu. Proto přemýšlím o nějakém soukromém přibližovadle, ze kterého bych měl radost a tyhle rodinné záležitosti by zastálo, také v tom bude chtít jezdit manželka.

 

Přemýšlím mezi Mini, Audi A3, BMW 1, ... nové A-class je cenově zatím mimo 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...