Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

http://auto.idnes.cz/jaguar-f-type-coupe-miri-do-prodeje-dtk-/ak_aktual.aspx?c=A131120_151042_ak_aktual_fdv

 

Nevíte někdo za kolik se dá prodat jedna ledvina? Mám dvě ledviny a nula jaguaru, rad bych to skóre srovnal na 1:1

Ten zvuk je hrozne porno ;-)

ledvinu bych tipnul tak na 10k EUR , to ti asi moc nepomuze :))

 

ale souhlasim, zvuk dobrej

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fakt jsem zvědavej, jak Ti to opraví ten kámoš na vesnici  :lol2:

ale jo, o to bych strach nemel.. oni totiz nekteri garazisti maj docela husty moznosti.. jo, bodovou svarecku na skorototalni nehody nema, ale treba vcera, kdyz jsem u nej menil olej v my 1.6 tdi, tak tam mel rozebranyho pul motoru ML, 2010.. a prej pohoda, zadnej problem..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja taky :D

.. ne, fakt. ja tomu sam neveril, kdyz jsem k nemu asi pred 7 lety zacal jezdit.. (do te doby bylo pro me svate - servisovat auto tam, kde jsem ho koupil.. (treba v porsche c.b. si rekli o 12 za kontrolu a vymenu desticek ;).. ale von fakt umi.

a takovych bude v ceskych luzich a hajich urcite mraky..

Upraveno uživatelem montemar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja taky :D

.. ne, fakt. ja tomu sam neveril, kdyz jsem k nemu asi pred 7 lety zacal jezdit.. (do te doby bylo pro me svate - servisovat auto tam, kde jsem ho koupil.. (treba v porsche c.b. si rekli o 12 za kontrolu a vymenu desticek ;).. ale von fakt umi.

a takovych bude v ceskych luzich a hajich urcite mraky..

Říkají, že sem odborník:-) od 1:53. Prostě klasika. Nedalo mi to, pardón :angel:

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jinak sem se tomudle mymu servismanovi chlubil, jak jsem jel 1000 kilaku za 3,7 ..

a on, to jsi jel jak s hnojem, vid?

... jo. prumer 115 (deutsche autobahn :rolleyes: )

... kazdych +10 na prumerne rychlosti znamena + 1 litr dieselu...

(octavia combi 1.6 tdi 2011)

Jasně a nějakou jinou pohádku nemáš?

Upraveno uživatelem wave ceptor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale jo, o to bych strach nemel.. oni totiz nekteri garazisti maj docela husty moznosti.. jo, bodovou svarecku na skorototalni nehody nema, ale treba vcera, kdyz jsem u nej menil olej v my 1.6 tdi, tak tam mel rozebranyho pul motoru ML, 2010.. a prej pohoda, zadnej problem..

Tak jestli by pak nebylo lepší pořídit třeba to ML, když to kamoš na vesnici taky umí :lol2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale jo, o to bych strach nemel.. oni totiz nekteri garazisti maj docela husty moznosti.. jo, bodovou svarecku na skorototalni nehody nema, ale treba vcera, kdyz jsem u nej menil olej v my 1.6 tdi, tak tam mel rozebranyho pul motoru ML, 2010.. a prej pohoda, zadnej problem..

Neber to špatně, já slovo "garážisti" nemám moc rád, protože řada neautorizovanejch servisů nemá s garáží nic společného a jsou na dost vysoké úrovni, ale taky je řada všeumělů, kteří se do všeho pustí a mraky toho po...ou. Nové generace Škodovek jsou už úplně jinde a asi se dá ledacos na oko obejít a ono to bude nějak fungovat, ale garantuju Ti, že třeba to RS už na vesnici jen tak dohromady nikdo nedá, každý systém je dnes řízený vlastní jednotkou, všechno s něčím souvisí a opravy komponent vyžadují z valné části zápis do systémů auta pomocí serveru online přímo ve Wolfsburgu, bez přístupu to prostě nejde a fungovat to nebude. Když tady občas čtu názory na různé údržby a opravy, tak je mi z toho trochu úzko, ale to je asi normální, že u nás se každý snaží všechno dělat tak nějak jinak, najít alternativu, zaplatit méně (což chápu), ale současně je bohužel běžný určitý trend odborničení, tedy každý se domnívá, že tomu rozumí a přitom o tom neví vůbec nic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neber to špatně, já slovo "garážisti" nemám moc rád, protože řada neautorizovanejch servisů nemá s garáží nic společného a jsou na dost vysoké úrovni, ale taky je řada všeumělů, kteří se do všeho pustí a mraky toho po...ou. Nové generace Škodovek jsou už úplně jinde a asi se dá ledacos na oko obejít a ono to bude nějak fungovat, ale garantuju Ti, že třeba to RS už na vesnici jen tak dohromady nikdo nedá, každý systém je dnes řízený vlastní jednotkou, všechno s něčím souvisí a opravy komponent vyžadují z valné části zápis do systémů auta pomocí serveru online přímo ve Wolfsburgu, bez přístupu to prostě nejde a fungovat to nebude. Když tady občas čtu názory na různé údržby a opravy, tak je mi z toho trochu úzko, ale to je asi normální, že u nás se každý snaží všechno dělat tak nějak jinak, najít alternativu, zaplatit méně (což chápu), ale současně je bohužel běžný určitý trend odborničení, tedy každý se domnívá, že tomu rozumí a přitom o tom neví vůbec nic.

 

:clap: potlesk za Tvuj post a zduraznuji, ze jsem zakaznik/uzivatel, ne odbornik a uz vubec ne "serviceman"...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neber to špatně, já slovo "garážisti" nemám moc rád, protože řada neautorizovanejch servisů nemá s garáží nic společného a jsou na dost vysoké úrovni, ale taky je řada všeumělů, kteří se do všeho pustí a mraky toho po...ou. Nové generace Škodovek jsou už úplně jinde a asi se dá ledacos na oko obejít a ono to bude nějak fungovat, ale garantuju Ti, že třeba to RS už na vesnici jen tak dohromady nikdo nedá, každý systém je dnes řízený vlastní jednotkou, všechno s něčím souvisí a opravy komponent vyžadují z valné části zápis do systémů auta pomocí serveru online přímo ve Wolfsburgu, bez přístupu to prostě nejde a fungovat to nebude. Když tady občas čtu názory na různé údržby a opravy, tak je mi z toho trochu úzko, ale to je asi normální, že u nás se každý snaží všechno dělat tak nějak jinak, najít alternativu, zaplatit méně (což chápu), ale současně je bohužel běžný určitý trend odborničení, tedy každý se domnívá, že tomu rozumí a přitom o tom neví vůbec nic.

Tohle mně na tom taky s..e. když je největším kur.í.kem v autě ta zas.aná řídící jednotka, které zajišťuje i vytápění skel. Auťáku už může záruční opravu udělat nejen autorizovaný servis, a výrobci tímhle de facto obcházejí zákony.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle mně na tom taky s..e. když je největším kur.í.kem v autě ta zas.aná řídící jednotka, které zajišťuje i vytápění skel. Auťáku už může záruční opravu udělat nejen autorizovaný servis, a výrobci tímhle de facto obcházejí zákony.

 

Nojo, to je prostě pokrok, vezmi to zase z té druhé strany, dnes je orientace výrobců zhruba na dva základní aspekty, bezpečnost a ekologie, těsně za tím jsou samozřejmě i požadavky trhu. A to vše je potřeba skloubit, tedy dostát všem zákonům, nařízením, přáním a také nějakým rozpočtům. Elektronika přinesla do autařiny obrovský pokrok, co zákazník vidí a používá (navigace, handsfree, klima, atd.) to je ochoten zaplatit a přijde mu to přirozené, ale ty jednotky, které nevidí a považuje je za kur..tka, ty právě posunuly tu aktiivní bezpečnost tak neskutečně, že i když auta (lidi) dnes lítají jak smyslů zbavení, silnice jsou stále stejně na ho.no, tak ty následky jsou stále mírnější. No a aby to všechno fungovalo, tak ti výrobci také musí nějak zařídit, aby tomu někdo rozuměl a dokázal to v případě poruchy opravit. To obnáší například neustálé a kontinuálně probíhající školení všech lidí, což stojí obrovské prachy a může se ho zůčastnit "KDOKOLI", samozřejmě za ty prachy, ale ti "garážisti" si to většinou nezaplatí, stejně jako přístupy do těch systémů a speciální přípravky, tak maximálně si za pět prstů v minulosti někde do svýho noťase nahráli diagnostiku a pak se to sami učili systémem pokus omyl. A proč se to přesouvá na online platformu? No zase kvůli té bezpečnosti, aby si frajer s noťasem nesedl k Tobě do auta, nepřeprogramoval Ti imobilizér a neodfrčel do ruska nebo na vrakárnu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to  já také nemám slovo GARÁŽISTI A také nemám rád slova  "pane v pohodě to zvládnem."

Dělám v pojišťovně a viděl jsem za poslední tři roky největší prasárny co si kdo dokáže představit od elektriky po bouračce, po lakování dva roky starého vozidla na dvoře až po napasování nových dílů na nesrovnané auto do rohlíku  a to vetšinou na předek.

 

Prostě něco jiného je maximálně výměna oleje a nebo přezutí ( i vyvážení jde lehce zmrskat) a oprava po havárii nebo zásadnější opravy a to HLAVNĚ NA NOVÝCH AUTECH.

Ten kdo jezdí k těm všeumělům je prostě blázen a jakékoliv potíže následující po neodborně provedené opravě  mu nezávidím.

Navíc každý si uvědomte že v těch autorizovaných servisech nejsou pitomci ( vetšinou) a poznají kdo se v autě hrabal a co tam dělal. :-)

Neber to špatně, já slovo "garážisti" nemám moc rád, protože řada neautorizovanejch servisů nemá s garáží nic společného a jsou na dost vysoké úrovni, ale taky je řada všeumělů, kteří se do všeho pustí a mraky toho po...ou. Nové generace Škodovek jsou už úplně jinde a asi se dá ledacos na oko obejít a ono to bude nějak fungovat, ale garantuju Ti, že třeba to RS už na vesnici jen tak dohromady nikdo nedá, každý systém je dnes řízený vlastní jednotkou, všechno s něčím souvisí a opravy komponent vyžadují z valné části zápis do systémů auta pomocí serveru online přímo ve Wolfsburgu, bez přístupu to prostě nejde a fungovat to nebude. Když tady občas čtu názory na různé údržby a opravy, tak je mi z toho trochu úzko, ale to je asi normální, že u nás se každý snaží všechno dělat tak nějak jinak, najít alternativu, zaplatit méně (což chápu), ale současně je bohužel běžný určitý trend odborničení, tedy každý se domnívá, že tomu rozumí a přitom o tom neví vůbec nic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prostě něco jiného je maximálně výměna oleje a nebo přezutí 

 

To je taky zajímavý téma, i tady to často probíhalo, tedy olej, brzdy gumy, relativně jednoduchý téma, vylejt, nalejt, přehodit to umí každý, ale schválně, zeptej se lidí okolo sebe, jakej olej patří do jejich auta a jaký jsou mezi olejema vůbec rozdíly, jsem si skoro jistý, že vím, jak odpovědi a potom se na různých fórech probírá, jak jsou motory na ho.no, ale že se mrvěj olejema a "HLAVNĚ" palivem, tomu nikdo nevěří. O gumách nemluvě, těch odborníků na gumy je mraky, většina ale ani neví, co za informace je vlastně na tom štítku, kterej tam dnes musí být, k brzdám snad ani není co dodat, tam šetří snad všichni a nevěří, že za míň peněz prostě nekoupí tu samou kvalitu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jsou garazisti a 'garazisti'. ono v autorizovanych servisech, schovani v nafoukane budove, za zdi a chraneni prejimacim technikem za prepazkou, se daj potkat taky dobry typy. vim, o cem mluvim...

.. garaz muze vypadat taky takhle http://www.geigercars.de/about.html nebo takhle http://www.countskustoms.com/about.html :)

jiste, tohle jsou upravci. ale opravujou taky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jsou garazisti a 'garazisti'. ono v autorizovanych servisech, schovani v nafoukane budove, za zdi a chraneni prejimacim technikem za prepazkou, se daj potkat taky dobry typy. vim, o cem mluvim...

.. garaz muze vypadat taky takhle http://www.geigercars.de/about.html nebo takhle http://www.countskustoms.com/about.html :)

jiste, tohle jsou upravci. ale opravujou taky.

 

Jasně, už jsem to psal, není garáž jako garáž, šikovnej člověk bude šikovnej kdekoli a naopak, ale tady jde o informace a souvislosti, které prostě musíš znát. Já mám taky krásnou kancelář, tužku papír a pravítko a uměl bych nakreslit most, ale neznám rozpínavost materiálů, statiku atd., tak se do toho nemontuju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bavoraky, co sou v zaruce, vozim k AD, po zaruce ni bohovi. mam tu fasa chalana, ten dela jen bafce, 4kila na hodinu, vi, co dela, zna, umi atd. mechaniky od AD povazuju jen za menice dilu, zkusenosti mam tady v Brne s MB, Citroen, Audi, Porsche, Jaguar, BMW a je to zoufalstvi nad zoufalstvi. Na oktavce chteli menit pul motoru, odhad 40tis, byla to vaha vzduchu. na jaguarovi mi v autorizovanym servisu pridelali prah na auto samorezkama zvenku, ani to nedotahli, takze hlavicky trcely ven. A6ce, co stala v servisu na nalakovani jednoho blatniku mi vratili s odrenym druhym blatnikem a delali jakoze nic. v BMW mi nedokazali ani poradne vyvazit kola na 530d. Je toho mnohem vic, tohle je jen tak namatkou. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...