Peter78 Odesláno 20. listopadu 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. listopadu 2013 http://auto.idnes.cz/jaguar-f-type-coupe-miri-do-prodeje-dtk-/ak_aktual.aspx?c=A131120_151042_ak_aktual_fdv Nevíte někdo za kolik se dá prodat jedna ledvina? Mám dvě ledviny a nula jaguaru, rad bych to skóre srovnal na 1:1Ten zvuk je hrozne porno ;-)ledvinu bych tipnul tak na 10k EUR , to ti asi moc nepomuze ) ale souhlasim, zvuk dobrej Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
montemar Odesláno 20. listopadu 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. listopadu 2013 Fakt jsem zvědavej, jak Ti to opraví ten kámoš na vesnici ale jo, o to bych strach nemel.. oni totiz nekteri garazisti maj docela husty moznosti.. jo, bodovou svarecku na skorototalni nehody nema, ale treba vcera, kdyz jsem u nej menil olej v my 1.6 tdi, tak tam mel rozebranyho pul motoru ML, 2010.. a prej pohoda, zadnej problem.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hasňa Odesláno 20. listopadu 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. listopadu 2013 Tak urcite, rozebrat to umim i ja... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
montemar Odesláno 20. listopadu 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. listopadu 2013 (upraveno) ja taky .. ne, fakt. ja tomu sam neveril, kdyz jsem k nemu asi pred 7 lety zacal jezdit.. (do te doby bylo pro me svate - servisovat auto tam, kde jsem ho koupil.. (treba v porsche c.b. si rekli o 12 za kontrolu a vymenu desticek .. ale von fakt umi. a takovych bude v ceskych luzich a hajich urcite mraky.. Upraveno 20. listopadu 2013 uživatelem montemar Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Z. Paul Odesláno 20. listopadu 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. listopadu 2013 ...já bych to i nějak poskládal dohromady. Otázka je, kolik součástek bych při tom ušetřil.Co zbyde tam stejně bejt nemusí, to jsou kurvítka Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
montemar Odesláno 20. listopadu 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. listopadu 2013 jinak sem se tomudle mymu servismanovi chlubil, jak jsem jel 1000 kilaku za 3,7 .. a on, to jsi jel jak s hnojem, vid?... jo. prumer 115 (deutsche autobahn )... kazdych +10 na prumerne rychlosti znamena + 1 litr dieselu... (octavia combi 1.6 tdi 2011) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr_123 Odesláno 20. listopadu 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. listopadu 2013 ja taky .. ne, fakt. ja tomu sam neveril, kdyz jsem k nemu asi pred 7 lety zacal jezdit.. (do te doby bylo pro me svate - servisovat auto tam, kde jsem ho koupil.. (treba v porsche c.b. si rekli o 12 za kontrolu a vymenu desticek .. ale von fakt umi.a takovych bude v ceskych luzich a hajich urcite mraky..Říkají, že sem odborník:-) od 1:53. Prostě klasika. Nedalo mi to, pardón Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wave ceptor Odesláno 20. listopadu 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. listopadu 2013 (upraveno) jinak sem se tomudle mymu servismanovi chlubil, jak jsem jel 1000 kilaku za 3,7 ..a on, to jsi jel jak s hnojem, vid?... jo. prumer 115 (deutsche autobahn )... kazdych +10 na prumerne rychlosti znamena + 1 litr dieselu...(octavia combi 1.6 tdi 2011)Jasně a nějakou jinou pohádku nemáš? Upraveno 20. listopadu 2013 uživatelem wave ceptor Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xjr1 Odesláno 20. listopadu 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. listopadu 2013 ale jo, o to bych strach nemel.. oni totiz nekteri garazisti maj docela husty moznosti.. jo, bodovou svarecku na skorototalni nehody nema, ale treba vcera, kdyz jsem u nej menil olej v my 1.6 tdi, tak tam mel rozebranyho pul motoru ML, 2010.. a prej pohoda, zadnej problem..Tak jestli by pak nebylo lepší pořídit třeba to ML, když to kamoš na vesnici taky umí Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeremy Odesláno 20. listopadu 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. listopadu 2013 Jasně a nějakou jinou pohádku nemáš?Muj tata frci s mou byvalou 1.9 TDI 66kW taky za 3,7/100. Jde to. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JR_2010 Odesláno 20. listopadu 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. listopadu 2013 ale jo, o to bych strach nemel.. oni totiz nekteri garazisti maj docela husty moznosti.. jo, bodovou svarecku na skorototalni nehody nema, ale treba vcera, kdyz jsem u nej menil olej v my 1.6 tdi, tak tam mel rozebranyho pul motoru ML, 2010.. a prej pohoda, zadnej problem..Neber to špatně, já slovo "garážisti" nemám moc rád, protože řada neautorizovanejch servisů nemá s garáží nic společného a jsou na dost vysoké úrovni, ale taky je řada všeumělů, kteří se do všeho pustí a mraky toho po...ou. Nové generace Škodovek jsou už úplně jinde a asi se dá ledacos na oko obejít a ono to bude nějak fungovat, ale garantuju Ti, že třeba to RS už na vesnici jen tak dohromady nikdo nedá, každý systém je dnes řízený vlastní jednotkou, všechno s něčím souvisí a opravy komponent vyžadují z valné části zápis do systémů auta pomocí serveru online přímo ve Wolfsburgu, bez přístupu to prostě nejde a fungovat to nebude. Když tady občas čtu názory na různé údržby a opravy, tak je mi z toho trochu úzko, ale to je asi normální, že u nás se každý snaží všechno dělat tak nějak jinak, najít alternativu, zaplatit méně (což chápu), ale současně je bohužel běžný určitý trend odborničení, tedy každý se domnívá, že tomu rozumí a přitom o tom neví vůbec nic. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Murphy97 Odesláno 21. listopadu 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. listopadu 2013 Neber to špatně, já slovo "garážisti" nemám moc rád, protože řada neautorizovanejch servisů nemá s garáží nic společného a jsou na dost vysoké úrovni, ale taky je řada všeumělů, kteří se do všeho pustí a mraky toho po...ou. Nové generace Škodovek jsou už úplně jinde a asi se dá ledacos na oko obejít a ono to bude nějak fungovat, ale garantuju Ti, že třeba to RS už na vesnici jen tak dohromady nikdo nedá, každý systém je dnes řízený vlastní jednotkou, všechno s něčím souvisí a opravy komponent vyžadují z valné části zápis do systémů auta pomocí serveru online přímo ve Wolfsburgu, bez přístupu to prostě nejde a fungovat to nebude. Když tady občas čtu názory na různé údržby a opravy, tak je mi z toho trochu úzko, ale to je asi normální, že u nás se každý snaží všechno dělat tak nějak jinak, najít alternativu, zaplatit méně (což chápu), ale současně je bohužel běžný určitý trend odborničení, tedy každý se domnívá, že tomu rozumí a přitom o tom neví vůbec nic. potlesk za Tvuj post a zduraznuji, ze jsem zakaznik/uzivatel, ne odbornik a uz vubec ne "serviceman"... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straspol Odesláno 21. listopadu 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. listopadu 2013 Neber to špatně, já slovo "garážisti" nemám moc rád, protože řada neautorizovanejch servisů nemá s garáží nic společného a jsou na dost vysoké úrovni, ale taky je řada všeumělů, kteří se do všeho pustí a mraky toho po...ou. Nové generace Škodovek jsou už úplně jinde a asi se dá ledacos na oko obejít a ono to bude nějak fungovat, ale garantuju Ti, že třeba to RS už na vesnici jen tak dohromady nikdo nedá, každý systém je dnes řízený vlastní jednotkou, všechno s něčím souvisí a opravy komponent vyžadují z valné části zápis do systémů auta pomocí serveru online přímo ve Wolfsburgu, bez přístupu to prostě nejde a fungovat to nebude. Když tady občas čtu názory na různé údržby a opravy, tak je mi z toho trochu úzko, ale to je asi normální, že u nás se každý snaží všechno dělat tak nějak jinak, najít alternativu, zaplatit méně (což chápu), ale současně je bohužel běžný určitý trend odborničení, tedy každý se domnívá, že tomu rozumí a přitom o tom neví vůbec nic.Tohle mně na tom taky s..e. když je největším kur.í.kem v autě ta zas.aná řídící jednotka, které zajišťuje i vytápění skel. Auťáku už může záruční opravu udělat nejen autorizovaný servis, a výrobci tímhle de facto obcházejí zákony. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JR_2010 Odesláno 21. listopadu 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. listopadu 2013 Tohle mně na tom taky s..e. když je největším kur.í.kem v autě ta zas.aná řídící jednotka, které zajišťuje i vytápění skel. Auťáku už může záruční opravu udělat nejen autorizovaný servis, a výrobci tímhle de facto obcházejí zákony. Nojo, to je prostě pokrok, vezmi to zase z té druhé strany, dnes je orientace výrobců zhruba na dva základní aspekty, bezpečnost a ekologie, těsně za tím jsou samozřejmě i požadavky trhu. A to vše je potřeba skloubit, tedy dostát všem zákonům, nařízením, přáním a také nějakým rozpočtům. Elektronika přinesla do autařiny obrovský pokrok, co zákazník vidí a používá (navigace, handsfree, klima, atd.) to je ochoten zaplatit a přijde mu to přirozené, ale ty jednotky, které nevidí a považuje je za kur..tka, ty právě posunuly tu aktiivní bezpečnost tak neskutečně, že i když auta (lidi) dnes lítají jak smyslů zbavení, silnice jsou stále stejně na ho.no, tak ty následky jsou stále mírnější. No a aby to všechno fungovalo, tak ti výrobci také musí nějak zařídit, aby tomu někdo rozuměl a dokázal to v případě poruchy opravit. To obnáší například neustálé a kontinuálně probíhající školení všech lidí, což stojí obrovské prachy a může se ho zůčastnit "KDOKOLI", samozřejmě za ty prachy, ale ti "garážisti" si to většinou nezaplatí, stejně jako přístupy do těch systémů a speciální přípravky, tak maximálně si za pět prstů v minulosti někde do svýho noťase nahráli diagnostiku a pak se to sami učili systémem pokus omyl. A proč se to přesouvá na online platformu? No zase kvůli té bezpečnosti, aby si frajer s noťasem nesedl k Tobě do auta, nepřeprogramoval Ti imobilizér a neodfrčel do ruska nebo na vrakárnu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
long Odesláno 21. listopadu 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. listopadu 2013 Tak to já také nemám slovo GARÁŽISTI A také nemám rád slova "pane v pohodě to zvládnem."Dělám v pojišťovně a viděl jsem za poslední tři roky největší prasárny co si kdo dokáže představit od elektriky po bouračce, po lakování dva roky starého vozidla na dvoře až po napasování nových dílů na nesrovnané auto do rohlíku a to vetšinou na předek. Prostě něco jiného je maximálně výměna oleje a nebo přezutí ( i vyvážení jde lehce zmrskat) a oprava po havárii nebo zásadnější opravy a to HLAVNĚ NA NOVÝCH AUTECH.Ten kdo jezdí k těm všeumělům je prostě blázen a jakékoliv potíže následující po neodborně provedené opravě mu nezávidím.Navíc každý si uvědomte že v těch autorizovaných servisech nejsou pitomci ( vetšinou) a poznají kdo se v autě hrabal a co tam dělal. :-)Neber to špatně, já slovo "garážisti" nemám moc rád, protože řada neautorizovanejch servisů nemá s garáží nic společného a jsou na dost vysoké úrovni, ale taky je řada všeumělů, kteří se do všeho pustí a mraky toho po...ou. Nové generace Škodovek jsou už úplně jinde a asi se dá ledacos na oko obejít a ono to bude nějak fungovat, ale garantuju Ti, že třeba to RS už na vesnici jen tak dohromady nikdo nedá, každý systém je dnes řízený vlastní jednotkou, všechno s něčím souvisí a opravy komponent vyžadují z valné části zápis do systémů auta pomocí serveru online přímo ve Wolfsburgu, bez přístupu to prostě nejde a fungovat to nebude. Když tady občas čtu názory na různé údržby a opravy, tak je mi z toho trochu úzko, ale to je asi normální, že u nás se každý snaží všechno dělat tak nějak jinak, najít alternativu, zaplatit méně (což chápu), ale současně je bohužel běžný určitý trend odborničení, tedy každý se domnívá, že tomu rozumí a přitom o tom neví vůbec nic. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JR_2010 Odesláno 21. listopadu 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. listopadu 2013 Prostě něco jiného je maximálně výměna oleje a nebo přezutí To je taky zajímavý téma, i tady to často probíhalo, tedy olej, brzdy gumy, relativně jednoduchý téma, vylejt, nalejt, přehodit to umí každý, ale schválně, zeptej se lidí okolo sebe, jakej olej patří do jejich auta a jaký jsou mezi olejema vůbec rozdíly, jsem si skoro jistý, že vím, jak odpovědi a potom se na různých fórech probírá, jak jsou motory na ho.no, ale že se mrvěj olejema a "HLAVNĚ" palivem, tomu nikdo nevěří. O gumách nemluvě, těch odborníků na gumy je mraky, většina ale ani neví, co za informace je vlastně na tom štítku, kterej tam dnes musí být, k brzdám snad ani není co dodat, tam šetří snad všichni a nevěří, že za míň peněz prostě nekoupí tu samou kvalitu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
montemar Odesláno 21. listopadu 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. listopadu 2013 jsou garazisti a 'garazisti'. ono v autorizovanych servisech, schovani v nafoukane budove, za zdi a chraneni prejimacim technikem za prepazkou, se daj potkat taky dobry typy. vim, o cem mluvim... .. garaz muze vypadat taky takhle http://www.geigercars.de/about.html nebo takhle http://www.countskustoms.com/about.html jiste, tohle jsou upravci. ale opravujou taky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JR_2010 Odesláno 21. listopadu 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. listopadu 2013 jsou garazisti a 'garazisti'. ono v autorizovanych servisech, schovani v nafoukane budove, za zdi a chraneni prejimacim technikem za prepazkou, se daj potkat taky dobry typy. vim, o cem mluvim..... garaz muze vypadat taky takhle http://www.geigercars.de/about.html nebo takhle http://www.countskustoms.com/about.html jiste, tohle jsou upravci. ale opravujou taky. Jasně, už jsem to psal, není garáž jako garáž, šikovnej člověk bude šikovnej kdekoli a naopak, ale tady jde o informace a souvislosti, které prostě musíš znát. Já mám taky krásnou kancelář, tužku papír a pravítko a uměl bych nakreslit most, ale neznám rozpínavost materiálů, statiku atd., tak se do toho nemontuju. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
montemar Odesláno 21. listopadu 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. listopadu 2013 o tom online pristupu do wolfsburgu jsem nevedel.. zajima me to. zeptam se Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 21. listopadu 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. listopadu 2013 bavoraky, co sou v zaruce, vozim k AD, po zaruce ni bohovi. mam tu fasa chalana, ten dela jen bafce, 4kila na hodinu, vi, co dela, zna, umi atd. mechaniky od AD povazuju jen za menice dilu, zkusenosti mam tady v Brne s MB, Citroen, Audi, Porsche, Jaguar, BMW a je to zoufalstvi nad zoufalstvi. Na oktavce chteli menit pul motoru, odhad 40tis, byla to vaha vzduchu. na jaguarovi mi v autorizovanym servisu pridelali prah na auto samorezkama zvenku, ani to nedotahli, takze hlavicky trcely ven. A6ce, co stala v servisu na nalakovani jednoho blatniku mi vratili s odrenym druhym blatnikem a delali jakoze nic. v BMW mi nedokazali ani poradne vyvazit kola na 530d. Je toho mnohem vic, tohle je jen tak namatkou. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se