Návštěvník Jagman Odesláno 17. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. února 2014 (upraveno) 15 sprinter žral akorát s vlekem po střechu naloženej . Pruměr je kolem těch 9,5 deně dáva Beroun-Praha pak couračky cca 50km čistá praha někdy více a jednou za tejden jede J.Hradec a vždy najedem min 700km na nádrž která má 70litru 7G automat a 2,2cdi 135kw Viano musí jezdit za méně a o dost Upraveno 17. února 2014 uživatelem Jagman Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 17. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. února 2014 Co třeba tenhle Multivan? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straspol Odesláno 17. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. února 2014 Pánové, děkuju Vám za připomínky, pomohli jste mi s rozhodováním, teď už prosím jen k S-maxu, nic jiného už nechci. Opravdu je lepší 18stovka než dvoulitr? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
montemar Odesláno 18. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. února 2014 jo jo, s vitem jsem najel 85 tis km od novyho.. a.. v servisu jsem vypil hodne kafi.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeremy Odesláno 18. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. února 2014 Pánové, děkuju Vám za připomínky, pomohli jste mi s rozhodováním, teď už prosím jen k S-maxu, nic jiného už nechci. Opravdu je lepší 18stovka než dvoulitr?Nedělaj třeba taky čtrnáctistovku? K tak hnusnýmu autu by se to docela hodilo :-( Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straspol Odesláno 18. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. února 2014 Nedělaj třeba taky čtrnáctistovku? K tak hnusnýmu autu by se to docela hodilo :-(Vtipný šlo mi o ten filtr pevných částic- osmnáctikilo ho nemá a dvoulitr ano? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeremy Odesláno 18. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. února 2014 A neni to jedno? sel bych do 2L a kdyby filtr umrel, sel by pryc. Na emisich to projde.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straspol Odesláno 18. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. února 2014 A neni to jedno? sel bych do 2L a kdyby filtr umrel, sel by pryc. Na emisich to projde..Zvažuju pro i proti. Nesnáším komplikace Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeremy Odesláno 18. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. února 2014 Drobna potencialni komplikace vymenou za lepsi motor, podle me. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gorlo Odesláno 18. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. února 2014 Pánové, děkuju Vám za připomínky, pomohli jste mi s rozhodováním, teď už prosím jen k S-maxu, nic jiného už nechci. Opravdu je lepší 18stovka než dvoulitr?Tech 1,8 TDCI je malo a ve vetsine pripadech to ma chudou vybavu, protoze to byla zakladni motorizace v nafte. 2,0 TDCI je ve finale stejnej motor jen ma filtr. Kdyz budes menit vstriky, cerpadlo, turbo, dvouhmotu, tak ten filtr ani nepostrehnes. Veci, kterych se muzes obavat je hodne a filtr je proti nim prkotina. Co takhle jeste Voyager v benzinu, prekopnutej na LPG!? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gorlo Odesláno 18. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. února 2014 Kolik vlastne chces utratit za toho S-maxe? Jeste existuji mpv od koncernu VW. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straspol Odesláno 18. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. února 2014 Tech 1,8 TDCI je malo a ve vetsine pripadech to ma chudou vybavu, protoze to byla zakladni motorizace v nafte. 2,0 TDCI je ve finale stejnej motor jen ma filtr. Kdyz budes menit vstriky, cerpadlo, turbo, dvouhmotu, tak ten filtr ani nepostrehnes. Veci, kterych se muzes obavat je hodne a filtr je proti nim prkotina. Co takhle jeste Voyager v benzinu, prekopnutej na LPG!?LPG nemožno. Parkuju často v podzemí. Pánové, děkuju Vám za připomínky, pomohli jste mi s rozhodováním, teď už prosím jen k S-maxu, nic jiného už nechci. Opravdu je lepší 18stovka než dvoulitr? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gorlo Odesláno 18. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. února 2014 U S-maxe je lepsi dvoulitr. Je to velke a tezke auto a rozdil skoro 20kw ve prospech dvoulitru mluvi za vse. Motory jsou stejne. Nejlepsi je se v tom projet. Dvoulitr nebude tolik namahanej. S-max je nadherne auto, take jsem o nem uvazoval, ale jelikoz nechci tdci ani nahodou, tak to pada. Pocitej s tim, ze toto auto zacina na 700tis. nove a titanium okolo milionu. Takze auto okolo 100tis. najeto a za dobrou cenu, koupis pouze v CR se stocenym tachometrem. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
decebal Odesláno 18. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. února 2014 A neni to jedno? sel bych do 2L a kdyby filtr umrel, sel by pryc. Na emisich to projde.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Odesláno 18. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. února 2014 Nové zimní Micheliny zmizely na hnané ose o 3mm za 9tkm Bohužel jezdím hlavně dálnice. To je šílený, gumy na jednu "zimu" Stejně tak to bylo loni s Nokianama, i když ty sníh alespoň ochutnaly. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straspol Odesláno 18. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. února 2014 U S-maxe je lepsi dvoulitr. Je to velke a tezke auto a rozdil skoro 20kw ve prospech dvoulitru mluvi za vse. Motory jsou stejne. Nejlepsi je se v tom projet. Dvoulitr nebude tolik namahanej. S-max je nadherne auto, take jsem o nem uvazoval, ale jelikoz nechci tdci ani nahodou, tak to pada. Pocitej s tim, ze toto auto zacina na 700tis. nove a titanium okolo milionu. Takze auto okolo 100tis. najeto a za dobrou cenu, koupis pouze v CR se stocenym tachometrem.Není tak zle. Mám rád Fordy, jejich cena klesá rychleji než u jiných značek a servis není nákladný. Mám s nimi dobré zkušenosti a při investici pod 300 000 do pěti-šestiletého auta to bude na 5-6 let slušné řešení dětské laviny.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gorlo Odesláno 18. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. února 2014 Mam take rad fordy, libi se mi jak z venku, tak zevnitr. Mel jsem focuse v 1.8tdci a radeji jsem ho prodal a koupil 1,6 benzin. Bratranec ma smaxe ve dvoulitru a za rok ho stal servis okolo 15tis a to jen menil lozisko na dvouhmote a nejake blbosti. Koupil ho za 200tis a najeto 200tis. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
panedge Odesláno 18. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. února 2014 Bedjasson-hele do mesta to je nic moc,parkovani a tak.Variabilita a prostor asi jo,ale treba s tema trema detma-pokud vim ve druhy rade jsou dve sedacky,kdyz chci tri,musim tam dat tu lavici,co je vzadu.Manipulace strasna a sedi se na tom jak na fotbale ve Lhote.Jde to i jinak kdyz chci ve druhy rade tri mista a vzadu volnej kufr? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straspol Odesláno 18. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. února 2014 Domnívám se, že u S-maxu se dá koupit 5 nebo 7 místná verze...Ne? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wave ceptor Odesláno 18. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. února 2014 ano Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se