lolohh Odesláno 23. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. dubna 2010 Tě někdy ještě vemu na vejlet, děláš tu ze mě piráta! Místo abys mě pochválil, jak jsem jel opatrně . Náhodou to bylo bezva a nebál jsem se. Už jsem totiž jel se spidererem, to byla jiná káva. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 23. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. dubna 2010 Náhodou to bylo bezva a nebál jsem se. Už jsem totiž jel se spidererem, to byla jiná káva. Na sněhu na oholenejch letních šlupkách? Respektive se tomu prý říká Pražská zimní výbava Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lolohh Odesláno 23. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. dubna 2010 Na sněhu na oholenejch letních šlupkách? Respektive se tomu prý říká Pražská zimní výbava Ten metrouš ani neví, že jsou ňáký zimní gumy, takže přesně tak. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KFL Odesláno 23. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. dubna 2010 Náhodou to bylo bezva a nebál jsem se. Už jsem totiž jel se spidererem, to byla jiná káva. Ale abych ti nekřivdil - tu větu o oholenejch gumách jsem opravdu říkal. Věřim tomu, že se zánovníma gumama by se v tom oblouku dalo udělat 140-150 km/h bez sebemenšího problému. S tím 0.8 mm vzorkem na předku bylo auto holt trochu handicapovaný. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 23. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. dubna 2010 Ten metrouš ani neví, že jsou ňáký zimní gumy, takže přesně tak. No s přesto ten Jablonec tenkrát přežil, zatímco mě lovili po horách hasiči s Nivou Škoda že ten Focus RS nedělali jak slibovali - 4x4 - jenomže to ford neumí no. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lolohh Odesláno 23. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. dubna 2010 Ale abych ti nekřivdil - tu větu o oholenejch gumách jsem opravdu říkal. Věřim tomu, že se zánovníma gumama by se v tom oblouku dalo udělat 140-150 km/h bez sebemenšího problému. S tím 0.8 mm vzorkem na předku bylo auto holt trochu handicapovaný. 0,8?!?! To j emíň, než mám na kole. Silničnim. Ale pravda je, že jsem se smál, nahlas, upřímně, bylo to super. No s přesto ten Jablonec tenkrát přežil, zatímco mě lovili po horách hasiči s Nivou Škoda že ten Focus RS nedělali jak slibovali - 4x4 - jenomže to ford neumí no. To jsi ještě horší řidič než spidere? Ty vole! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KFL Odesláno 23. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. dubna 2010 No s přesto ten Jablonec tenkrát přežil, zatímco mě lovili po horách hasiči s Nivou Škoda že ten Focus RS nedělali jak slibovali - 4x4 - jenomže to ford neumí no. Kecy, samozřejmě že umí 4x4, ostatně starý Cosworthy to dokazujou. RS je furt malosérie (~8000 ks) a věřim tomu, že kvůli ceně, náročnosti na výrobu, vývoj a dalším faktorům šli zkrátka cestou předokolky s Quaifem a oddělenejma těhlicema. Za mě osobně je to OK, trochu tahá za volant, ale jinak je to dobře ovladatelný a zadní náprava drží jak židovská víra. Ale pravda je, že jsem se smál, nahlas, upřímně, bylo to super. No proto! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 23. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. dubna 2010 (upraveno) To jsi ještě horší řidič než spidere? Ty vole! Spíš jsem h...o navigátor, pokoušet se projet tu silnici, kam mě poslala GPS Ale zase jen díky GPS mě hasiči nakonec našli ... Navíc jsem nedojel kvůli popadaným stromům, ne kvůli nedostatku umu - pokud nějaký um chyběl, tak ten se sekerou a pilou KFL: To že automobilka něco dřív uměla neznamená nutně to, že to umí v dnešním homogenizovaném světě Jo, určitě by bylo hrozně těžké vyvinout pohon 4x4, který by pak mohli použít ve více modelových řadách - prostě tam jen nechtěli nacpat Haldex, kterej by přidal kila a nepomohl. To už je to takhle s předním pohonem lepší, možná i zajímavá alternativa ke 4x4 subaře... Možná. Upraveno 23. dubna 2010 uživatelem Tada Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KFL Odesláno 23. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. dubna 2010 (upraveno) KFL: To že automobilka něco dřív uměla neznamená nutně to, že to umí v dnešním homogenizovaném světě Jo, určitě by bylo hrozně těžké vyvinout pohon 4x4, který by pak mohli použít ve více modelových řadách - prostě tam jen nechtěli nacpat Haldex, kterej by přidal kila a nepomohl. To už je to takhle s předním pohonem lepší, možná i zajímavá alternativa ke 4x4 subaře... Možná. Tak Upraveno 23. dubna 2010 uživatelem KFL Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 23. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. dubna 2010 Tak Já na tu předokolku reaguju jen z toho svého předsudky zatíženého pohledu Podle mě to prostě nemůže fungovat, i když to možná bude jen to, že z předokolky já osobně nemám ten pocit a nevymáčknu z ní to, co ze zadokolku. Ale u Focusu to nemá cenu řešit, tam neumím zaujmout řidičskou pozici ani pro jízdu na nákup, natož na něco rychlejšího. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alessio Odesláno 23. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. dubna 2010 (upraveno) Vida, s tímhle autí jsem se docela vyřádil. Výsledky testíku neprozradím, ale dopadlo to...pro mě nečekaně. Obrázky jsou zakryty. Prosíme, přihlašte se. Upraveno 23. dubna 2010 uživatelem Alessio Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KFL Odesláno 23. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. dubna 2010 Vida, s tímhle autí jsem se docela vyřádil. Výsledky testíku neprozradím, ale dopadlo to...pro mě nečekaně. Jj, řádilo na něm asi víc lidí. Najeto měl 7500 km a stav jako po 80 tkm minimálně. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alessio Odesláno 23. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. dubna 2010 Jj, řádilo na něm asi víc lidí. Najeto měl 7500 km a stav jako po 80 tkm minimálně. No gumy byly docela jeté už když jsem ho bral. Najel jsem přes 1000 km, většinou pohodovým tempem (a výsledek? fakt s tím jde jezdit pod 10!). Co konkrétně tam vrzalo/nesedělo...? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 23. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. dubna 2010 Hm, ten focus vypadá jednoznačně nejdrsněji, ale přakvapit mohla podle mě Mazda nebo Renault Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Kamil Odesláno 23. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. dubna 2010 Vida, s tímhle autí jsem se docela vyřádil. Výsledky testíku neprozradím, ale dopadlo to...pro mě nečekaně. Kdy a kde to vyjde, pls. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KFL Odesláno 23. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. dubna 2010 No gumy byly docela jeté už když jsem ho bral. Najel jsem přes 1000 km, většinou pohodovým tempem (a výsledek? fakt s tím jde jezdit pod 10!). Co konkrétně tam vrzalo/nesedělo...? Ve skutečnostni nic tragickýho, ale bylo poznat, že nemá celistvost jako auto se 7500 km na triku. Bouchlej zadní blatník, zčásti vylomenej přední gril, uvnitř na kostkách zněl, že se rozpadne (palubka, plato vzadu a něco v kufru). Na druhou stranu - motoricky byl v pořádku, i zblízka šel motor potichu jako šicí stroj, akorát díky předním sjetinám nešlo pořádně akcelerovat díky absenci přilnavosti. A neříkám, žes ho někde devastoval . Od toho je to testovací auto, má holt těžkej život. Já jezdil za 12,8, ale dostal jsem s ním i na 9,8 . U starýho RS jsem se nejníž dostal na 9,1, jinak spíš 10-11. Hm, ten focus vypadá jednoznačně nejdrsněji, ale přakvapit mohla podle mě Mazda nebo Renault Tipoval bych možná na Renault (je to co - R26?). Ale to je zase zaměřením jiný auto. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 23. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. dubna 2010 Já tom rendliku někde něco četl a docela tam v testu překvapil. Ale stejně si myslím, že svět by byl lepší místo, kdyby se i hečbeky dělaly s pohonem zadních kol jako BMW 1er Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spiderer Odesláno 23. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. dubna 2010 To jsi ještě horší řidič než spidere? Ty vole! Jen pockej ty zm*de priste pojedes autobusem a ne luxusni limuzinou! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duke650 Odesláno 24. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. dubna 2010 Včera jsem strávil den s tímhle. Už dlouho jsem se tak za volantem nenasmál. Ze starší generace ztratil trochu na vážnosti, je víc pubertální, okázalejší, trochu těžší, ale krásně hravej, poslušnej, výbušnej a pořád asi tak 100x zábavnější než jakákoli konfekce. Mám vážný problém, chci ho! . Zejtra budu psát dojmy na blog. Až trochu vychladnu . Mám stejný problém - od podzimní sobotní extáze s modrým RS si maluji, jak vyměním Mondeo kombi za hot hatch Prosím Tě ten tvůj blog je kde? Starý DaDriva už nefunguje nebo co.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 24. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. dubna 2010 (upraveno) Vida, s tímhle autí jsem se docela vyřádil. Výsledky testíku neprozradím, ale dopadlo to...pro mě nečekaně. A jak to tedy dopadlo? Do nedávna jsem jezdil Mazdou 3 MPS starším modelem a měla vypnutý omezovač, takže v Německu jsem pustil plyn na 270 km/h, ale chtělo to ještě dál... Tento měsíc jsem začal jezdit v tomto a už to není takové, od 240 se to už dere nahoru dost pomalu díky omezovači Obrázky jsou zakryty. Prosíme, přihlašte se. Upraveno 24. dubna 2010 uživatelem Josef01 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se