farookh01 Odesláno 22. června 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. června 2015 Xpak: Ospravedlnujem sa ak si to pisal a nevsimol som si to, ale na ktorej naprave ti doporucuju vymenu? Ten najazd je inak okej, zalezi hlavne od vodica a zmesy dosiek. Taktiez ako pisal JR2010, je to aj na pristupe technika. Podla neho to nevydrzi do dalsej garancky, tak len odporucil. Ale mal by to vysvetlit samozrejme. Kedysi na Honde Civic som menil predne dosky po 30 000, potom auticko zdedila manzelka a dalsia vymena bola az pri 120 000. Asi to vela hovori o mojom style jazdy JR_2010: To vazne menil dosky na Q7 az pri 130 tis?? Ze pozdravujem a obdivujem, ja som ich menil po 60 tis. Teraz na Touaregu boli menene pri 75 tis... Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
long Odesláno 22. června 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. června 2015 To by mohlo být, záleží na směsi destiček, ale ten nájezd je klidně na nové. Jak psal Liqid, podívej se kolik mají materiálu, možná to uvidíš i bez sundavání kola, záleží na kolech. Jestli je tam pod 5mm, chápu servis, že to nechce řešit až když ti začne vibrovat volant a podobně. Já osobně se vždy na nové destičky těším jak univerzální ptakopysk na nové nožičky Sent from my iPadNo na Ix 20 mají nové myslím 8mm a předpis hovoří měnit při 5mm, ale jen proto, aby servis něco vydělal. Jestli jsou v pohodě třmeny a pistky a nic nedře ani nepiská , tak není co řešit a měnil bych je za další rok.Proč vyhazovat něco co má nejspíše 60 až 70%. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xpak Odesláno 22. června 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. června 2015 Xpak: Ospravedlnujem sa ak si to pisal a nevsimol som si to, ale na ktorej naprave ti doporucuju vymenu? Ten najazd je inak okej, zalezi hlavne od vodica a zmesy dosiek. Taktiez ako pisal JR2010, je to aj na pristupe technika. Podla neho to nevydrzi do dalsej garancky, tak len odporucil. Ale mal by to vysvetlit samozrejme. Kedysi na Honde Civic som menil predne dosky po 30 000, potom auticko zdedila manzelka a dalsia vymena bola az pri 120 000. Asi to vela hovori o mojom style jazdy JR_2010: To vazne menil dosky na Q7 az pri 130 tis?? Ze pozdravujem a obdivujem, ja som ich menil po 60 tis. Teraz na Touaregu boli menene pri 75 tis... Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalkzadní náprava Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xpak Odesláno 22. června 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. června 2015 Ideální stav je samozřejmě vysvětlit, doporučit. Nedělám si samozřejmě iluze, jak to chodí...zvlášť když tuší, že zákazník není v obraze....kdo by chtěl jezdit v autě s divnýma brzdama.. Jo a k těm čtyřkolkám: před lety jsme měli doma jako druhé auto Suzuki Jimny. Na zimu super. A vždycky jelo tam, kam jsem chtěl . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 22. června 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. června 2015 dyk to stoji par supu, tak z toho nedelejme vedu.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marty73 Odesláno 22. června 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. června 2015 (upraveno) No dyť jo. Když neplatíš 5.500 + práce za nápravu jako já Sent from iPhone Upraveno 22. června 2015 uživatelem Marty73 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JR_2010 Odesláno 22. června 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. června 2015 dyk to stoji par supu, tak z toho nedelejme vedu..Máš samozřejmě recht, navíc je to pro většinu lidí investice v řádu pár tisíc jednou za 3 až 5 let, ale stejně zrovna u tohoto dílu, kterej je jeden z nejnamáhanějších a nejdůležitějších, se hodně lidí snaží ušetřit pár stovek za každou cenu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liqid Odesláno 22. června 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. června 2015 Ono je taky šetřit a šetřit. Než abych to měnil dle doporučení technika (když vidím, že tam půlka desky ještě je a furt to dobře brzdí), tak je raději dojedu a pak koupím prémiovku místo standartu, kterou doporučuje servis. A že u některých značek je ten rozdíl znát. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JR_2010 Odesláno 22. června 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. června 2015 Ono je taky šetřit a šetřit. Než abych to měnil dle doporučení technika (když vidím, že tam půlka desky ještě je a furt to dobře brzdí), tak je raději dojedu a pak koupím prémiovku místo standartu, kterou doporučuje servis. A že u některých značek je ten rozdíl znát.No, že by technik doporučoval výměnu když mají destičky 50%, to si fakt nemyslím a už vůbec si neumím představit, jak vypadají prémiové destičky, když standard, který doporučuje servis, je originální díl jako z výroby, tedy to, co výrobce do toho auta zkonstruoval a dost dlouho zkoušel, tedy IMHO to nejlepší. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník maxigabrielg Odesláno 22. června 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. června 2015 mam vo firme aj dodavky na jednej nabehane od nova 190 tisic km original dosticky... podotykam auto robi rozvoz cize mesta.nie dialnicne streky kde stupis na brzdu raz za 1000 km....nemal by si mat nick ze Sci-Fi? :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
financ Odesláno 22. června 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. června 2015 mam vo firme aj dodavky na jednej nabehane od nova 190 tisic km original dosticky... podotykam auto robi rozvoz cize mesta.nie dialnicne streky kde stupis na brzdu raz za 1000 km....destičky 190K? kotouče bych věřil Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matt81 Odesláno 22. června 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. června 2015 Desky jsou supersubjektivní záležitost ovlivněná mnoha faktory. Mě vydrží na předku tak 40k, na zadku 80k. V běžném provozu sice jezdím na pohodu, ale stačí něco málo okruhu nebo malá RZ a už to letí Sent from iPhone mne dosticky na Outbacku vydrzali 30tis km + jeden zjazd z Alpe d Huez na ktorom palubny vyratal priemernu spotrebu 17l ...paradne sa z nich dole v Bourgu dymilo, dnes uz to vsetko robia na "spotrebu" ale musim uznat ze brzdili aj potom, len pri tom piskali az do druheho okresneho mesta Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 23. června 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. června 2015 nejde jen o najezd, ale taky o stari, holt material vekem degraduje.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xpak Odesláno 23. června 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. června 2015 Ono to má ještě další pointu. Když jsem chtěl, aby mi ty staré destičky ukázali, tak řekli, že je namají, že to vyhazují...Moje zkušenost z jiných servisů, s jinými auty, při tom byla vždycky ta, že po výměně čehokoliv jsem měl vyměněný díl v originální krabičce či pytlíku v kufru. Pak se zeptali, jestli je můžou vyhodit nebo jsem si je mohl nechat.Tento moment mi vadí nejvíc, jak k nim má pak mít člověk důvěru. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tondaa73 Odesláno 23. června 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. června 2015 (upraveno) Ono to má ještě další pointu. Když jsem chtěl, aby mi ty staré destičky ukázali, tak řekli, že je namají, že to vyhazují...Moje zkušenost z jiných servisů, s jinými auty, při tom byla vždycky ta, že po výměně čehokoliv jsem měl vyměněný díl v originální krabičce či pytlíku v kufru. Pak se zeptali, jestli je můžou vyhodit nebo jsem si je mohl nechat.Tento moment mi vadí nejvíc, jak k nim má pak mít člověk důvěru.Můj názor je ten, že ti Hjundé prodá relativně laciné auto, na kterém pak vydělá mnohem víc (než kdyby ho prodávalo dráž) v autorizovaném servisu za podobné "urychlené" výměny a prohlídky čehokoliv v "nastavené" záruční době...U nás se vždycky říkalo: " nejsme tak bohatí, aby jsme si kupovali laciné věci" Upraveno 23. června 2015 uživatelem Tondaa73 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marty73 Odesláno 23. června 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. června 2015 a už vůbec si neumím představit, jak vypadají prémiové destičky, když standard, který doporučuje servis, je originální díl jako z výroby, tedy to, co výrobce do toho auta zkonstruoval a dost dlouho zkoušel, tedy IMHO to nejlepší.Ale no tak To je zcela mimo realitu. Výrobce vždy dává takový komponent, který splňuje poměr ceny a výkonu a zapadá kvalitou do celku. Nikdy to není to nejlepší, snad vyjma supersportů. Srovnání premiové značky (Brembo, Hawk ap.) s originálem, není opravdu možný. Na druhou stranu, je to o využití. Dávat Brembo na lehké auto s litrovým motorem je nesmysl a pak je originál opravdu to nejlepší. Ohledně brzd je ta škála možností opravdu široká, ale chce to uvažovat reálně Sent from iPhone Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JR_2010 Odesláno 23. června 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. června 2015 Ale no tak To je zcela mimo realitu. Výrobce vždy dává takový komponent, který splňuje poměr ceny a výkonu a zapadá kvalitou do celku. Nikdy to není to nejlepší, snad vyjma supersportů. Srovnání premiové značky (Brembo, Hawk ap.) s originálem, není opravdu možný. Na druhou stranu, je to o využití. Dávat Brembo na lehké auto s litrovým motorem je nesmysl a pak je originál opravdu to nejlepší. Ohledně brzd je ta škála možností opravdu široká, ale chce to uvažovat reálně Sent from iPhoneZcela mimo realitu je přesně to co píšeš. Výrobce do aut dává to, co tam naprojektoval, dostatečně otestoval a to samé jde do náhradních dílů a je to pro daný model to nejlepší. Pokud se budeme bavit o závodních komponentech, keramice a jiných HI-Tech materiálech, tak to jsme trochu v jiném segmentu a už vidím, jak to tihle výrobci chrlí masově pro běžnou produkci. Takže ještě jednou, co je tedy tou prémiovou značkou třeba pro Octavii? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 23. června 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. června 2015 bmw servis (renocar) ti stary dily vyhodí pokud dopredu nereknes, ze je chces zpatky. tak bud rad, ze mas servis jak BMW kolik vlastne staly ty desky, kdyz uz je to na dve stranky? a fakt zalezi hodne na tom, kde a jak jezdis(brzdis) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xpak Odesláno 23. června 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. června 2015 Mám zkušenost se značkovým servisem Suzuki a jedním neznačkovým a tam to vždycku fungovalo, jak jsem popsal. Cena byla něco kolem 2 tisíc, fakturu teď před sebou nemám. Samozřejmě že to není částka na zhroucení, jen se mi zdál ten najezd na výměnu destiček malý, tak jsem se zeptal (protože tomu příliš nerozumím). To je vše.A hundaj samozřejmě je málo muziky za málo peněz. Tak mě nekamenujte... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 23. června 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. června 2015 40t na jedny desky neni moc, ale ani to neni malo. me to prijde uplne OK a rozhodne bych se nad tim nepozastavoval. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se