Přejít na obsah

Hodinářství Hanák Brno


Doporučené příspěvky

Odesláno
  V 3. 9. 2011 v 11:28, 'tmoris' napsal:

nikdy me neprestane fascinovat jak takoveto podniky dokazou profitovat..

 

Jak? Kdyz jses v Brne jedinej, a nakupujou tam vetsinou lidi, co na chronomag nepachnou, tak to neni tak tezky..
Odesláno
  V 3. 9. 2011 v 12:13, 'sibirnaya' napsal:

Jak? Kdyz jses v Brne jedinej, a nakupujou tam vetsinou lidi, co na chronomag nepachnou, tak to neni tak tezky..

 

v Brne neni zadnej Dusak apod? Co to je za vesnici? ;)

Odesláno (upraveno)

Jak to tady o firmě Hanák tak postupně sleduji, tak docela nechápu, že takhle mimořádná firma (jediný prodejce výborných značek hodinek v Brně, výhradní servis pro TAG Heuer pro ČR, atd.) nemá špičkový personál od prodavačů po servis. Mohl by být opravdová jednička a šlapat na paty i pražským (a pochopitelně i jiným) prodejcům a servisům. Vždyť je to ostuda tady číst ty negativní zkušenosti a také nechápu, že to pan Hanák nečte a pokud čte, proč tady na to nereaguje a hlavně proč to neřeší. Ale třeba o Chronomaghu nemá ani tušení.

Upraveno uživatelem pavča
Odesláno

S těma ženskýma u Hanáka to možná bude následovně...

Manželka, dcera, snacha, nebo nějaká jiná příbuzná to dostala na starost .... A protože to není jen tak vobyčejnej člověk (coby příbuzná), tak pro ni prostě neplatí pravidla a zákony přírody - např. chovat se jako obchodník. No a odtud je už paralela k chování všech ostatních, neboť šéf/ová to je vždy příklad pro chování podřízených.

Nebo-li, ryba sm.dí od hlavy ...

Odesláno

Sorry za překlepy v prvním příspěvku, smolil jsem to na mobilu a ještě si ho pokapal sójovkou, takže proto :)

 

Náhodou to byla dobrá zkušenost. Holka ošklivá jak smrt mi vysvětlovala, co to jsou mechanické hodinky. Aspoň tam už nemusím chodit.

 

No a ušetřil jsem 25 litrů za ten keramickej prstýnek, což je taky fajn. Dokonce i přítelkyně, která je celkem nekonfliktní, se nakrkla a prohlásila, že z toho obchodu nikdy nic chtít nebude.

Odesláno
  V 3. 9. 2011 v 17:54, 'NIGHTinGALE' napsal:

Sorry za překlepy v prvním příspěvku, smolil jsem to na mobilu a ještě si ho pokapal sójovkou, takže proto :)

 

Náhodou to byla dobrá zkušenost. Holka ošklivá jak smrt mi vysvětlovala, co to jsou mechanické hodinky. Aspoň tam už nemusím chodit.

 

No a ušetřil jsem 25 litrů za ten keramickej prstýnek, což je taky fajn. Dokonce i přítelkyně, která je celkem nekonfliktní, se nakrkla a prohlásila, že z toho obchodu nikdy nic chtít nebude.

 

....., tak schválně 1,2 nebo 3 od leva?
Odesláno
  V 3. 9. 2011 v 18:04, 'vikhra' napsal:

....., tak schválně 1,2 nebo 3 od leva?

 

Ani jedna. Tahle byla mladší. Tak 25. A chytrá jak vopice. A dokonce i několik školení o hodinkách a špercích absolovovala. Prý.

 

Hlavně mě pobavil ten argument, že jim jeden zákazník říkal, že si Rado přejel autem a nenechalo to na nich ani stopu.

Už jsem hodinkami bouchl do futer, už mi i spadly... Ale neumím si představit situaci, že bych si je přejel autem. Jak se taková věc může stát? Nevíte někdo?

Odesláno (upraveno)

Hele Nigu, von to mozna byl Fazer. Prej se nechal presit a maluje si xicht... Jenom mu nejak nezabira ta hormonalni kura. A taky by to vysvetlovalo i to jak rozumela hodinkam...

Upraveno uživatelem Dantechno
  • Dát hlas 1
Odesláno (upraveno)

Dovolím si zde přdat motto firmy, abychom se my škarohlídi koukali vzpamatovat :

 

"Motto firmy je osobní přístup, stálá kvalita a švýcarská přesnost. "

 

 

a pár dalších... Nejsou to žádná béčka, jak se tu snažíme tvrdit :-)

 

"Důležitou součástí prodeje je personál, který prochází pravidelně školením na jednotlivé zančky a měl by fundovaně odpovědět na všechny dotazy zákazníků. Na přání je možné dohodnout schůzku se zlatníkem, hodinářem nebo p.Hanákem, pokud má zákazník nestandardní požadavky."

Upraveno uživatelem brett
Odesláno
  V 3. 9. 2011 v 18:13, 'NIGHTinGALE' napsal:

Ale neumím si představit situaci, že bych si je přejel autem. Jak se taková věc může stát? Nevíte někdo?

 

Já jo...musíš to ale udělat cíleně.

Odesláno
  V 3. 9. 2011 v 11:41, 'Dr.Watson' napsal:

Tak ono to bude spíše jinak. Mám kamaráda, který mechaniky s manuálním nátahem natahuje tak, že korunkou klasicky natáhne, pak nepřesune prsty ale drží a vrátí korunku zpět (hezky to přeskakuje) prý proto, že se záběrové zoubky prostřídají a ten tlak nebere furt (latinsky pořád) jeden zub. Holky to nejspíš někde viděly a přeložily si to do své polské inverzní logiky zahlcené tím, že automaty se natahují pohybem kyvadla na obě strany. A, ne, nejsem šovinista. Jen trošku, když mne Holmesová nemůže praštit...

 

Ony se ale spis prostridaji, kdyz tocis jen na jednu stranu, protoze otacis mnohokrat o 360 stupnu a ne jen o urcity uhel tam a zpet. Predpokladam tedy, ze mu slo o ozubeni na hridelce, protoze natahovaci kolecka se protoci stejne bez ohledu na zpusob natahovani.
Odesláno

Také přidám svoji zkušenost. Byl jsem tam teď v sobotu s tím, že se si chci koupit nové Breilting Navitimer 01, tak jsem se tam zašel podívat. Koukám do výlohy a nikde je nevidím, tak vejdu dovnitř a ve vnitřní vitrýně Breitlingů také nejsou. Po třech minutách koukání do vitrýny Breitlingů se mě paní prodavačka zeptala jestli něco nepotřebuji (do té doby vedla veselý rozhovor s kolegyní a ochrankou) a já na to: rád bych se podíval na nové Breitling Navitimer 01, ale nikde je tady nevidím. Paní prodavačka na to, že jsou ve výloze, já říkám, že jsem je tam neviděl a ona, že tam jsou.... tak jdu znovu ven a ať se dívám jak se dívám, tak tam prostě nejsou. Mají tam sice Breitling Chronomat 01, ale Navitimery skutečně ne.... musím se přiznat, že po této zkušenosti jsem dovnitř už znovu nevlezl a pro hodinky jsem jel radši do Zlína k panu Stuchlíkovi... jednání úplně někde jinde a naprosto super... sice jsem nakonec nekoupil, ale až budu kupovat, tak určitě znovu ve Zlíně a do Hanáka už mě nikdo nedostane!

Odesláno
  V 3. 9. 2011 v 18:13, 'NIGHTinGALE' napsal:

...Ale neumím si představit situaci, že bych si je přejel autem. Jak se taková věc může stát? Nevíte někdo?...

 

Já bych věděl, ale je to spíš groteska...

 

I stalo se, že řidič náklaďáku couval. Kola do rejdu doprava, otevřené okénko, loket z okna. A chtěl si seřídit lépe zrcátko, vyndal celou ruku z okna a při tom pohybu zavadil sponou o rám okna, spona se otevřela a hodinky spadly na zem přímo za levé přední kolo, následně je to kolo přejelo, protože nějak nestačil zareagovat... Netuším co to bylo za hodinky a sponu na tahu, ale bylo to něco staršího a levnějšího.

 

Každopádně to byla náramná taškařice :gora:

Odesláno

Potřebuju dát Navitimery na záruční servis a mám z toho noční můru. Asi počkám, až budu mít cestu do Prahy a půjdou k Dušákovi. :crying_anim02:

Odesláno
  V 6. 9. 2011 v 10:26, 'Harry' napsal:

Já bych věděl, ale je to spíš groteska...

 

I stalo se, že řidič náklaďáku couval. Kola do rejdu doprava, otevřené okénko, loket z okna. A chtěl si seřídit lépe zrcátko, vyndal celou ruku z okna a při tom pohybu zavadil sponou o rám okna, spona se otevřela a hodinky spadly na zem přímo za levé přední kolo, následně je to kolo přejelo, protože nějak nestačil zareagovat... Netuším co to bylo za hodinky a sponu na tahu, ale bylo to něco staršího a levnějšího.

 

Každopádně to byla náramná taškařice :gora:

 

Já jednou přejel na kole kočku.
  • po měsících...
Odesláno (upraveno)

Tak napíšu další, bohužel negativní komentář na tuto firmu.

 

 

12.10.2011 jsem telefonicky volal k Hanákovi s objednávkou spony Heuer k hodinkám. Paní, celkem příjemná mi sdělila, že není problém, ať vše napíšu do mailu. Stalo se, napsal jsem mail s požadovanou objednávkou, kde jsem uvedl, kam vše poté poslat, adresu, domluvili jsme koncovou cenu. Uvedl jsem, že chci být informován o tom, kdy spona přibližně dorazí. Nemyslím přesný den, ale přibližně. Paní mi sdělila, že to neví, ale že jakmile budou ze Švýcarska posílat náhradní díly, sponu přibalí. Napsal jsem tedy dobrá, budiž. Čas plynul, samozřejmě jsem se na sponu těšil, tak jsem 27.10. 2011 napsal mail o tom, jak to se sponou vypadá. Předem říkám, že jsem nedostal žádné číslo objednávky, ale budiž - já v tom bordel mít nebudu. Bylo mi odepsáno, oč se jedná, ať uvedu číslo objedávky. Sakra, žádné nemám, tak jsem napsal, oč se jedná, uvedl jsem, že je mi líto, že si nevedou v databázi nějaký pořádek s tím, co dotyčný objednával, kdy a podobně. Mají toho zřejmě mraky. Nicméně jsem se nedozvěděl nic nového, asi je těžké napsat mail do Švýcarska, kdy přibližně dorazí jejich balík s náhradními dily. Uvedl jsem telefon na sebe, že se mi ozve se stavem a případně tím, kdy sponu budu mít doma. Dnes je 16.11 2011, doteď žádné info o tom, jak to vypadá. Rozhodně se nepovažuju za člověka, který je bezchybný a který má vždy pravdu, ale abych já se neustále upozorňoval, jak to vypadá a dožadoval se toho, kde je problém, tak to se mi taky moc nelíbí. Jasně, jedná se o věc v řádu stovek, zřejmě tady bude kámen úrazu. Říkám si, tohle pro ně je prostě něco, co počká, co nemusí řešit. V pohodě, když napíšou, že spona není ještě, případně, že tam volali, psali a nebo cokoliv, poděkuju a nebudu se zlobit. Ovšem ne tak, že za 35 dní vlastně nevím, zda to dorazí za rok, případně nikdy. Paní jsem napsal, co si o takovém jednání myslím a řekl, že v dnešní době si každá firma musí zákazníka vážit a pokud si takhle považujou zákazníku, vůbec se nedivím, proč tolik lidí má na ně negativní komentáře. Už si tam neobjednám ani ň.

 

Ještě dodám, že by mě zajímalo, kdybych si takhle objednával hodinky za 100k, zda by taky za měsíc se neobtěžovali ani zavolat s tím, jak to vypadá. Zřejmě je tohle normální a nebo mám snad já jiné představy o tom, jak to má vypadat. Asi půl roku zpátky jsem byl na výběrovce v jedné renomované firmě na pozici obchoďáka s věcmi pro auta, předváděli jsme různé situace chování zákazník/obchoďák - atd, kdy obchoďák přijede k stálému zákazníkovi a zákazník na něj spustí, že je nasraný, že před měsícem měl kolega dovézt nějakou věc a kolega sliboval, že ještě tentýž den zdarma opravenou a nebo novou věc doveze. Samozřejmě se na to vysral a já to slízl - jak se asi zachovám. Zda učiním okamžitě nápravu a nebo budu se v tom dloubat. Pravidlo číslo jedná, okamžitě problém vyřešit - zavolat ihned do firmy, věc dovézt a vyřešit a paž pak mluvit dál - nabízet. To samé by mělo platit tady, ale říkám, hold spona asi není něco, za co by stálo se obtěžovat napsat, "Pane, sponu stále nemáme, nevím, kdy bude". " Máte stále zájem"? A já bych byl vděčný, že je zajímám a že prostě mají zájem to řešit.

 

Takže asi tolik k mé zkušenosti s touto firmou. :)

Upraveno uživatelem Peta-Biker

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...