Milis Odesláno 22. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. února 2011 Milis je sice úchyl, vegan a otravuje na serveru maminky.cz, ale v tomhle s ním souhlasím, asi mi ta jeho cesta přijde krapet jednodušší Mě maj lidi rádi. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Džanek Odesláno 22. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. února 2011 Je tedy nějaká alternativa servisu, než je Hanák? U Dušáka v Praze, mě s TH poslali právě k němu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kamilb Odesláno 22. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. února 2011 (upraveno) Je tedy nějaká alternativa servisu, než je Hanák? U Dušáka v Praze, mě s TH poslali právě k němu. Kruh se uzavřel.(bludný) #200 Upraveno 22. února 2011 uživatelem kamilb Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mechano Odesláno 22. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. února 2011 Je tedy nějaká alternativa servisu, než je Hanák? Všichni slušní hodináři. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Džanek Odesláno 22. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. února 2011 Jenže to, jestli je hodinář schopný nebo ne, se obvykle dozvím až po zásahu do hodinek. To už je ale pak pozdě Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
B.F.G. Odesláno 22. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. února 2011 A tak já musím říct, že mě hodinky dali do pucu. Snad jediná nevýhoda byla ta, že hodinovou opravu bez potřeby dílů a zvláštní techniky dělali měsíc. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brett Odesláno 22. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. února 2011 Je tedy nějaká alternativa servisu, než je Hanák? U Dušáka v Praze, mě s TH poslali právě k němu. Pokud jsou mimo záruku, zkus se zeptat Martina resp. pana Tesaře v Oriose. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Džanek Odesláno 22. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. února 2011 Pokud jsou mimo záruku, zkus se zeptat Martina resp. pana Tesaře v Oriose. Díky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fake_nick Odesláno 22. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. února 2011 Gratuluju k prvnímu příspěvku, pane "takže klídku" - možná by sis ale příspěvek, na kterej tak břitce reaguješ, měl taky přečíst. Protože kdybys to udělal, a nebyl debil, tak bys ses na to přispívání na ten chronomág hnedka na začátku vyprd. Věř mi že mi to bylo doporučeno se na to vyprdnout, ale nevěřil jsem vlastním uším když jsem slyšel co se tu probírá a jaký způsobem. Včera jsem se registroval ... je na tom něco špatně? První komentář má být něco ve stylu: "mám vás všechny rád"? Nebo jsem to špatně pochopil ... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Foundryman Odesláno 22. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. února 2011 (upraveno) Věř mi že mi to bylo doporučeno se na to vyprdnout, ale nevěřil jsem vlastním uším když jsem slyšel co se tu probírá a jaký způsobem. Včera jsem se registroval ... je na tom něco špatně? První komentář má být něco ve stylu: "mám vás všechny rád"? Nebo jsem to špatně pochopil ... Inu, obhajovat na hodinkářském fóru servis, který už dodrbal povícero dost drahých hodinek , je přinejmenším značně neotřelý přístup nového člena Přitom se u Hanáků zjevně nejedná o ojedinělý výkyv, který se může stát každému. Spíš je standardem mizerná práce a občas, velice vzácně, se něco řízením osudu podaří. Ty tady vlastně hromadě lidí nepřímo říkáš, že jsou všichni kverulanti a blbci, tak se nediv. Upraveno 22. února 2011 uživatelem Foundryman Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milis Odesláno 22. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. února 2011 Věř mi že mi to bylo doporučeno se na to vyprdnout, ale nevěřil jsem vlastním uším když jsem slyšel co se tu probírá a jaký způsobem. Včera jsem se registroval ... je na tom něco špatně? První komentář má být něco ve stylu: "mám vás všechny rád"? Nebo jsem to špatně pochopil ... Možná by první, nebo vlastně jakejkoli komentář, měl něco komentovat - v tom tvým nebylo k tebou citovanému příspěvku (vytrženému z kontextu) nic, co by neuváděl už sám autor toho příspěvku. Teda pardon, bylo - to zupácké "takže klídek". Možná bys teda moh vystoupit z anonymity, jestli za Hanáka tak kopeš, a pokusit se uvést věci na pravou míru. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andrew Odesláno 22. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. února 2011 Tak jsem si z nudy přečetl celý vlákno a asi se pojedu do Brna na ty "dámy" podívat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fake_nick Odesláno 22. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. února 2011 Já tady rozhodně nikoho neobhajuju, z nikoho se nesnažím dělat blbce a za nikoho nekopu. Ale dáme sem trochu čísel. U Hanáku jsou 4 hodináři, každý z nich udělá 50 velkých (GO) a 100 malých (přetěsnění atd.) oprav měsíčně. Do toho sem bude psát 10 furt stejných nespokojených zákazníků (neříkám že nemají pravdu) a budou pořád rozmazávat jednu a tu samou věc. Kde je zbytek??? Aha proč by sem psali když jsou spokojení, ale když už sem někdo napíše něco kladnýho tak se do něj všichni pustí a udělají z něj idiota A pochopitelně to musí být někdo od Hanáků (to nesmím zapomenout zdůraznit). (Nikoho se nezastávám, nikoho se nesnažím ponížit a ani pochválit jedná se jen o můj názor) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NIGHTinGALE Odesláno 22. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. února 2011 Tož to to sekáte jak Baťa cvičky, ty opravy - cca. 2 velké a 3 malé denně. To je slušnej výkon. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pirx Odesláno 23. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. února 2011 Tady je krasne videt, jak dokaze i male procento nespokojenych zakazniku pokazit povest cele firme a jak je dulezite odvadet svoji praci naprosto perfektne a porad kontrolovat zamestnance. Ziskat zpet ztracene dobre jmeno je velice tezke, ne-li nemozne. U Hanaku proste neco nefunguje a jen sklizeji co zaseli.Mam taky spatnou zkusenost, nedokazali mi bez problemu ani vymenit baterku, takze uz tam taky nikdy zadny hodinky nedam, nevidim jedinej duvod, proc bych jim mel davat druhou sanci, na to si svych hodinek moc cenim. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radimk Odesláno 23. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. února 2011 Já tady rozhodně nikoho neobhajuju, z nikoho se nesnažím dělat blbce a za nikoho nekopu. Ale dáme sem trochu čísel. U Hanáku jsou 4 hodináři, každý z nich udělá 50 velkých (GO) a 100 malých (přetěsnění atd.) oprav měsíčně. Do toho sem bude psát 10 furt stejných nespokojených zákazníků (neříkám že nemají pravdu) a budou pořád rozmazávat jednu a tu samou věc. Kde je zbytek??? Aha proč by sem psali když jsou spokojení, ale když už sem někdo napíše něco kladnýho tak se do něj všichni pustí a udělají z něj idiota A pochopitelně to musí být někdo od Hanáků (to nesmím zapomenout zdůraznit). (Nikoho se nezastávám, nikoho se nesnažím ponížit a ani pochválit jedná se jen o můj názor) tak to vychází na pěknej fofr servis. Já měl představu, že GO hodinek znamená docela solidní mechanický zásah časově dost náročný. Žil sem v bludu. Děkuji za otevření očí. ((Jen Nevím, proč výměna tahu/ pásku na bvlbejch Tissotech LL trvala 35 minut ( z ruky do ruky, na počkání). Že by to bylo to GO?)) Za průměrných 170-180 pracovních hodin provést tohle množství servisních zásahů... já myslím, že to je hodně i pro všechny čtyři dohromady.. jinak, pokud chceš nespokojence - klidně se Ti přihlásím: Křivě nasazený číselník na repasovaných Omegách. Reklamace - bohužel neuznáno, protože už nejde spravit. Nevím, co s tím dělali, přinesl jsem funkční a souměrné hodinky. Odchod, oprava jinde a už ikdy více, ani utřít prach ze skla. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mechano Odesláno 23. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. února 2011 Jenže to, jestli je hodinář schopný nebo ne, se obvykle dozvím až po zásahu do hodinek. To už je ale pak pozdě Jo, já vím. Je ale možné se třeba někoho zeptat na zkušenost. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mechano Odesláno 23. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. února 2011 U Hanáku jsou 4 hodináři, každý z nich udělá 50 velkých (GO) a 100 malých (přetěsnění atd.) oprav měsíčně. Tý brďo, takhle bych to chtěl umět. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spineshank Odesláno 23. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. února 2011 Já tady rozhodně nikoho neobhajuju, z nikoho se nesnažím dělat blbce a za nikoho nekopu. Ale dáme sem trochu čísel. U Hanáku jsou 4 hodináři, každý z nich udělá 50 velkých (GO) a 100 malých (přetěsnění atd.) oprav měsíčně. Do toho sem bude psát 10 furt stejných nespokojených zákazníků (neříkám že nemají pravdu) a budou pořád rozmazávat jednu a tu samou věc. Kde je zbytek??? Aha proč by sem psali když jsou spokojení, ale když už sem někdo napíše něco kladnýho tak se do něj všichni pustí a udělají z něj idiota A pochopitelně to musí být někdo od Hanáků (to nesmím zapomenout zdůraznit). (Nikoho se nezastávám, nikoho se nesnažím ponížit a ani pochválit jedná se jen o můj názor) btw na to že nejseš od nich tak máš docela přehled Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bandicoot Odesláno 23. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. února 2011 Mrknu na to, každopádně antireflex je věc, kterou má dělat ten kdo tomu rozumí, coř není opraváš hodinek... Hustý. Komentovat situaci, jejíž neznalost je potvrzena prvními slovy... Aneb: "nic vo tom nevim, ale je to tak jak řikam". Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se