Jump to content

Panerai servis


bruno7

Recommended Posts

Přidám svou aktuální zkušenost v rámci servisu Pamek:

Jedná se o hodinky: Panerai Luminor Marina - 44 mm PAM01351 se strojovnou P.9010, poz. jsou v ext. záruce do 2028

Ted trošku k věci: U hodinek se kousne rotor samonátahu což znamená, že hodinky se nenatahují :) Všiml jsem si toho tak, že sem ukazoval kolegovy hodinky na pivě a jak jsem se sundal z ruky tak si všiml, že rotor se nehýbe a hodinky stojí :D to bylo 13.5.2024

Logicky jsem povolil krounku a jak zafungoval odlučovač, tak se rotor opět povolil a hodinky se logicky rozběli... říkám si dobrý no... jak je teď se závadou předvedu... každopádně za další 2 dny nošení a na noc odložení hodinek se ráno závada projevila stejně.

Jelikož jsou v záruce, tak následovala cesta do Carollinum (15.5.2024) na Pařížské - zde prvotní dojmy velice dobré... donesl jsem hodinky se zaseklým rotorem, vedoucí servisu se mrkl, řekl, že je to u tohoto stroje asi nová bolístka jelikož se s tím ještě nesetkal a rovnou mi řekl na co hodinky trpí a co mě do budoucna čeká a snad v rámci záruky... ovšem uvolnil rotor a na záruční opravu je odeslali do Mnichova... celkem mě překvapilo, že nechtěli vidět záruční karty ani žádnou dokumentaci (hodinky nejsou kupovány v Praze). Tady to probíhlo vše ještě v pořádku.

31.5.2024 přišla zpráva z Mnichova, jedná se asi o obecný form, kde lze poznat co Germán dopisoval lámanou engl - vypíchnu detaily:

Your watch was immediately entrusted to our Master Watchmaker for a thorught analysis. We are pleased to inform you that we will perform the below intervention(s) free of charge as a gesture od goodwill - úplně nechápu... hodinky jsou v záruce, tak jaká dobrá vůle?

Your personal feedback was noted as follows: Repair As Needed, automatic winding

Our thorought examination and test showed the following results: The watch present signs of wear and tear - ok... hodinky neměli skoro jedinej škrábanec v době odeslání, i ved servisu se ptal jesli sem je vůbec nosil, že jsou jak nové :)

Therefore, we are glad to offer you: Movement and Funktional check - hm... dobře no.

Doba aprox 4 týdny.

17.6.2024 - zpráva z C - vaše oprava je připravena k vyzvednutí... 19.6.2024 cesta do Prahy a převzetí hodinek. Na protokolu z Mnichova pouze: Movement and Funktional check, nic jiného... jelikož jsem přišel půl hodiny před zavíračkou byla tam jen slečna, která mi říká, že s tím asi vůbec nic nedělali, popř, že to nejde úplně z protokolu poznat... každopádně se vrátili z Mnichova asi se 3 šrámy na pouzdře... ok nemám toto rád, ale nic z toho nebyl super zásek, tak jsem jen upozornil a neřešil.

Říkám... dával jsem vám hodinky ve stavu závady... a ona, že pokud se projeví, že je mám donést a pošleme je znovu ve stavu zaseklého rotoru... jako opětovnou reklamaci... říkám si hm dobře, sice z Brna cesta krásná a zábavná, ale co už. V hlavně mě proběhlo v jakém stavu se vrátí po další reklamaci, kdyby k ní došlo...

Každopádně ráno si beru z winderu jiné hodinky a koukám, že PAM zastaveny o půnoci a datum stojí mezi 1-2 a rotor opět stojí... takže další cesta do Prahy a opětovná reklamace a o dalším průběhu budu referovat.

Tom

 

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Upřímě mě napadlo to stejné a dost nad tím přemýšlím... ale furt to beru jako vadu stojovny v rámci záruky. Kdybych řešil pozáruku a opravu za úplatu, tak jdu do Onyxu rovnou a Car vůbec neřeším... Bral sem to jako autorizák, kterej řeší warranty. Pokud warranty může řešit Onyx aji kdybych mu za zprostředkování měl zaplatit tak jedu tam... protože tam Praha-Brno-Praha-Brno stejně výjde na 2,5K...

Tom

Link to comment
Share on other sites

před 10 minutami, ATOM napsal:

Nemas lepsi hodinky vysadit napul cesty v Jihlave v Onyxu. Udelaji pro tebe prvni posledni a nedojebou pouzdro. 

Tam je třeba si uvědomit, že Ruda celou případnou opravu by musel dělat zdarma, včetně práce hodináře... Nevím, zda by každý chtěl pracovat x hodin zdarma.

 

Hádám, že nemá autorizak na Pam, což znamená, že asi toto nebude chtít neustále podstupovat.

 

Edited by Peta-Biker
Link to comment
Share on other sites

před 19 minutami, Tomsn napsal:

Upřímě mě napadlo to stejné a dost nad tím přemýšlím... ale furt to beru jako vadu stojovny v rámci záruky. Kdybych řešil pozáruku a opravu za úplatu, tak jdu do Onyxu rovnou a Car vůbec neřeším... Bral sem to jako autorizák, kterej řeší warranty. Pokud warranty může řešit Onyx aji kdybych mu za zprostředkování měl zaplatit tak jedu tam... protože tam Praha-Brno-Praha-Brno stejně výjde na 2,5K...

Tom

Rozumim. Na druhou stranu na co je takova zaruka, kdyz hodinky neopravi a jeste ti je dojebou. 

Link to comment
Share on other sites

No na nic, ale beru to jako službu PAM lidu, aby věděl jak může takový servis v rámci záruky probíhat :D

Na druhou stranu... žena mi řekla, že si mám koupit další hodinky když jsou jedny v mínusovém stavu... A ještě ji mrzí, že mě do těchto kousků uvrtala ona.

Tom

Link to comment
Share on other sites

před 25 minutami, Peta-Biker napsal:

Tam je třeba si uvědomit, že Ruda celou případnou opravu by musel dělat zdarma, včetně práce hodináře... Nevím, zda by každý chtěl pracovat x hodin zdarma.

 

Hádám, že nemá autorizak na Pam, což znamená, že asi toto nebude chtít neustále podstupovat.

 

Radej bych si je nechal opravit za svy, kdyz vidim ten slendrian. Na co to posilaji do nemecka proboha ? Ti tady neumej opravit hodinky ?

Link to comment
Share on other sites

před 2 minutami, Tomsn napsal:

No na nic, ale beru to jako službu PAM lidu, aby věděl jak může takový servis v rámci záruky probíhat :D

Na druhou stranu... žena mi řekla, že si mám koupit další hodinky když jsou jedny v mínusovém stavu... A ještě ji mrzí, že mě do těchto kousků uvrtala ona.

Tom

Zlata zena 😁👍 A radej takove hodinky, ktere nemuseji cestovat kus sveta, ale ktere si v pohode odneses k dobremu hodinari s klidnym srdcem 😁

Link to comment
Share on other sites

Pokud vím, tak PAMky posílají vždy na centrálu do Mnichova... docela se divím, že jako autorizák neumí ani základ udělat oni...

Tom

Link to comment
Share on other sites

Ale umí, jen je do toho Německa poslat musí. V posledních letech se hodně změnilo na vztahu značky a autorizáků.

Link to comment
Share on other sites

Podobnou anabazi jsme řešil v kombinaci Zenith a Dušák, museli posílat do Vídně a v celým tom článku jsou jako autorizák v podstatě nevinně, i když často schytají sodu právě oni. Přeju pevné nervy.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Díky za předání zkušenosti. Já chápu, že Car za to úplně nemůžou, ale na druhou stranu by měli ručit za kvalitu. Jak předávání informací k Mnichovu a zpět, a stejně tak si držet něco jako kvalitu tzn pošlu hodinky jak nové a vrátí se poškrábané... Já jako zákazník řeším deal s nima.

Takto to vypadá, že dojdu s kusem, který vykazuje vadu - vada je prokázána na prodejně servisákovi. Ten by měl info o vadě korektně předat s tím, že se vykytla a vyskatuje se již opakovaně. Pokud rozběhnou rotor a pošlou to do Mnichova a tam se vada např. měsíc neprojeví a oni hodinky nerozdělají a nic neřeší a ještě je poškrábou... a násladně mi je vrací se slovy... oni s tím asi nic nedělali tzn nějákou hlubší analýzu se slovy závada se asi neprojevila a za cca 12 dní se opět projeví tak nevím. Akt budu trvat ať jsou zaslány ve stavu se zaseklým rotorem... to snad nikdo už rozporovat nemůže.

Pokud mi je vezmou..., ale jelikož je nedávno vzali a je to opakovaná reklamace, tak neočekávám komplikace.

Tom

Link to comment
Share on other sites

Aj mne sa vrátili hodinky z Mnichova po reklamácii s dojebaným púzdrom, akurát som si to neskoro všimol ......... moja chyba. Pomohla leštiaca utierka, ale od autorizáku by som to nečakal..........hanba im

Link to comment
Share on other sites

@Tomsn buď rád, že po tobě nechtěli zaplatit dopravu a pojištění. U mě to na první dobrou zkoušeli, ale pak se ukázalo, že to LVMH naštěstí proplácí.

Link to comment
Share on other sites

To by někdo zkusil jen jednou... já tam nedával hodinky s pseudo vadou, kterou bych jim jen řekl a přinesl je funkční. Pak by to možná i bylo oprávněné. Přinesl sem je ve stavu nefunkčním a tak jsem předvedl.

By mě zajímalo jak by mi někdo naúčtoval dopravu. Údajně posílají opancéřovaným autem 1x za 14 dní skrz vlasní dopravu. Tzn vše co pozbírají a nebo chtějí servisovat tak pošlou ve schránce. Když jsem viděl ten plnej šuplík věcí, které jsou zpátky, tak by mě rozpočítání nákladů opravdu zajímalo :D

Link to comment
Share on other sites

Nepamatuju si to přesně, ale tenkrát mi po telefonu říkal, že standardně doprava stojí okolo trojky a zákazník dává litr.

Link to comment
Share on other sites

Hehe, pokud přičtu benál tzn akt to bude Brno-Praha-Brno 2x a ještě dopravu... tak možná oprava v Onyxu by stále stejně... :) ale v tomto mi nejde o peníze, ale spíše o princip... 12.7. stejně pojedu do Mělníka pro další hodinky pro ženu, tak to vezmu jedním vrzem :o

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...