gougy Odesláno 21. dubna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. dubna 2015 :-)))) já fakt nemůžu se nesmát...však taková smůla to se jen tak nevidí Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
clockyclock Odesláno 21. dubna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. dubna 2015 však taková smůla to se jen tak nevidí Gougy: :lol2: :lol2: Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_2002 Odesláno 21. dubna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. dubna 2015 Vzhledem k tomu, že se to stalo v roce 2012 a do dneška jsou na internetu pouze články o záchraně tohoto dokumentu, tak to asi žádné veledílo nebude Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
clockyclock Odesláno 21. dubna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. dubna 2015 Dva policajti jdou okolo kravína a vidí, jak chlap uvnitř dojí krávu, která u toho pije z koryta."Hele, vidíš to? Ta věc umí měnit vodu na mlíko. Hned to koupíme, vemem někam k rybníku a vyděláme spoustu peněz."Krávu od zemědělce koupí a odvádí si ji pryč. Za chvíli dorazí k rybníku."Hele vyzkoušíme si to, ne?" říká jeden z policajtů a vede krávu k vodě."Ty jí drž hlavu pod vodou a já jdu na to."Policajt bere krávu za rohy a nacpe jí hlavu pod hladinu, kráva se lekne a podělá se."Ty vole, ne tak hluboko, nasává bahno ze dna." Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza.manta Odesláno 21. dubna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. dubna 2015 Pech.. Bohužel nemohu jinak Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
clockyclock Odesláno 21. dubna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. dubna 2015 :-D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Moty Odesláno 21. dubna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. dubna 2015 pán vtipálek http://www.autorevue.cz/skoda-ma-bojovat-s-dacii-hyundai-je-jinde-rika-cesky-sef-korejske-znacky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gustaf Odesláno 21. dubna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. dubna 2015 Pech.. no ty voe :D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Micey Odesláno 21. dubna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. dubna 2015 K tomu Vošickýmu, on to sice řiká tak jako přidrzle, ale z toho celosvětovýho pohledu úplně nekecá, obávám se.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_2002 Odesláno 21. dubna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. dubna 2015 Už jsem o tom taky psal na FB. Vošický je normální blázen. Vždycky byl. Odrazuje i tu zmenšující se skupinu zákazníků, která jim ještě zbývá. Hyundai ho měl už dávno odstřihnout, když tím svým dementním kodexem rozložil velkou část dealerské sítě. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lunochod Odesláno 21. dubna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. dubna 2015 Ale vždyť nelhal?!? Říkal přece: "Mám tři v Rusku vyrobená auta, přívěs, byt a garáž. A trochu půdy." Konkrétně je to něco přes 17 milionů kilometrů čtverečních... https://www.youtube.com/watch?v=yDIlQ3_lsKE Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gunman Odesláno 21. dubna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. dubna 2015 Uvažuju o tom, že vydám knížku "Jak s dědečkem cvičí nová babička" Půl roku s ním máme domluvený hlídání našich tří dětí, psa a kočky, protože jsme si dali s manželkou k výročí pár dní v Paříži. Každý měsíc mu to připomínáme a teď nám pár dní před odletem oznámí, že sehnali skvělý lázně, takže se určitě nezlobíme, že hlídat(vozit do škol, do kroužků, venčit,krmit a oblíkat) je nemůže.Určitě si nějak poradíme. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frantik Odesláno 21. dubna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. dubna 2015 Už jsem o tom taky psal na FB. Vošický je normální blázen. Vždycky byl. Odrazuje i tu zmenšující se skupinu zákazníků, která jim ještě zbývá. Hyundai ho měl už dávno odstřihnout, když tím svým dementním kodexem rozložil velkou část dealerské sítě. Tak hlavne jeho vymezovani se vuci Skodovce cele zavani klasickym MINDRAKEM. Pritom se to dalo udelat vtipne a vkusne, ale tohle je opravdu velka ukazka zamindrakovane kampane. Stejne jako jejich ocividne povody s prodejnimi cisly. A v neposledni rade nestastne zvoleny nazev (mnebo jeho preklad) "hjundééééééé" kterej lidi neuveritelne sere :-)Nechapu, kdo mu tohle schvalil, pritom to muze znacku dost poskodit. Krecovita strategie kopani do "národní značky a českého zlata" se proste nemuze vyplatit. Je to jako kdyby Heineken kopal do Plzeňského nebo Budvaru a za kazdou cenu se vymezoval vuci nim. Na to jsou cesi dost alergický :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_2002 Odesláno 21. dubna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. dubna 2015 Ono to začalo už dřív, když jsem ještě dělal pro KIA. Marketingový řiditel mi na setkání říkal, že nová reklama na Sportage bude mít motiv "Co Škoda Scout nedokáže".....no vyvalil jsem na něj oči a ptal se ho, jestli to jako myslí vážně Proč není motiv "Co Sportage dokáže".... A to je kamaráde tak 8 let dozadu :-) Takže ono je tam takových exotů víc Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SCIFI Odesláno 21. dubna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. dubna 2015 Franto dyt vis ze i spatna reklama je reklama a vzhledem k tomu jak realny prodeje stoupaji a kde je znacka ted a kde byla jeste pred par lety tak asi vsechno spatne nedelaji. Keci toho vola jsou mimo ale to vetsina lidi co si jde jen koupit auto asi neresi. Ani ja jsem tohodle rozumbradu neznal a asi by to na moje rozhodnuti jestli poridit nebo ne nemelo vliv. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor Odesláno 21. dubna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. dubna 2015 (upraveno) Já s Vošim chodil do školy, von je trochu robot. Určitě chytrej, ale dost svéráznej. Na týhle negativní kampani se nějak zasek. Jo, a kamarádí s rodinou Bechyně a má několik rolád. Ale pravej chronomagor to nejni. Upraveno 21. dubna 2015 uživatelem Viktor Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
IzTaPa Odesláno 21. dubna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. dubna 2015 Tak hlavne jeho vymezovani se vuci Skodovce cele zavani klasickym MINDRAKEM. Pritom se to dalo udelat vtipne a vkusne, ale tohle je opravdu velka ukazka zamindrakovane kampane. Stejne jako jejich ocividne povody s prodejnimi cisly. A v neposledni rade nestastne zvoleny nazev (mnebo jeho preklad) "hjundééééééé" kterej lidi neuveritelne s..e :-)Nechapu, kdo mu tohle schvalil, pritom to muze znacku dost poskodit. Krecovita strategie kopani do "národní značky a českého zlata" se proste nemuze vyplatit. Je to jako kdyby Heineken kopal do Plzeňského nebo Budvaru a za kazdou cenu se vymezoval vuci nim. Na to jsou cesi dost alergický :-) v hjundeeee se aspon da jezdit. ale heineken se bohuzel pit neda... to mi pripomina stary belgicky vtip: jak se dela heineken? recyklaci odpadu z pisoaru z belgickych hospod... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roubass Odesláno 21. dubna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. dubna 2015 Sent from my iPhone using Tapatalk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frantik Odesláno 21. dubna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. dubna 2015 (upraveno) Franto dyt vis ze i spatna reklama je reklama a vzhledem k tomu jak realny prodeje stoupaji a kde je znacka ted a kde byla jeste pred par lety tak asi vsechno spatne nedelaji. Keci toho vola jsou mimo ale to vetsina lidi co si jde jen koupit auto asi neresi. Ani ja jsem tohodle rozumbradu neznal a asi by to na moje rozhodnuti jestli poridit nebo ne nemelo vliv.No ja prave myslím, ze prodeje moc nestoupaj, jsou to čachry s čísly :-) Upraveno 21. dubna 2015 uživatelem Frantik Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
busmil Odesláno 21. dubna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. dubna 2015 Sex s pokladní: Máte bezkontaktní? = Můžete si přiložit........ Mám normální = Tak si zasuňte.......... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky