Přejít na obsah

HUMOR [2006-2020]


Doporučené příspěvky

Dva policajti jdou okolo kravína a vidí, jak chlap uvnitř dojí krávu, která u toho pije z koryta.
"Hele, vidíš to? Ta věc umí měnit vodu na mlíko. Hned to koupíme, vemem někam k rybníku a vyděláme spoustu peněz."
Krávu od zemědělce koupí a odvádí si ji pryč. Za chvíli dorazí k rybníku.
"Hele vyzkoušíme si to, ne?" říká jeden z policajtů a vede krávu k vodě.
"Ty jí drž hlavu pod vodou a já jdu na to."
Policajt bere krávu za rohy a nacpe jí hlavu pod hladinu, kráva se lekne a podělá se.
"Ty vole, ne tak hluboko, nasává bahno ze dna."

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už jsem o tom taky psal na FB. Vošický je normální blázen. Vždycky byl. Odrazuje i tu zmenšující se skupinu zákazníků, která jim ještě zbývá. Hyundai ho měl už dávno odstřihnout, když tím svým dementním kodexem rozložil velkou část dealerské sítě.   

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uvažuju o tom, že vydám knížku "Jak s dědečkem cvičí nová babička"

 

Půl roku s ním máme domluvený hlídání našich tří dětí, psa a kočky, protože jsme si dali s manželkou k výročí pár dní v Paříži. Každý měsíc mu to připomínáme a teď nám pár dní před odletem oznámí, že sehnali skvělý lázně, takže se určitě nezlobíme, že hlídat(vozit do škol, do kroužků, venčit,krmit a oblíkat) je nemůže.

Určitě si nějak poradíme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už jsem o tom taky psal na FB. Vošický je normální blázen. Vždycky byl. Odrazuje i tu zmenšující se skupinu zákazníků, která jim ještě zbývá. Hyundai ho měl už dávno odstřihnout, když tím svým dementním kodexem rozložil velkou část dealerské sítě.   

Tak hlavne jeho vymezovani se vuci Skodovce cele zavani klasickym MINDRAKEM. Pritom se to dalo udelat vtipne a vkusne, ale tohle je opravdu velka ukazka zamindrakovane kampane. Stejne jako jejich ocividne povody s prodejnimi cisly. A v neposledni rade nestastne zvoleny nazev (mnebo jeho preklad) "hjundééééééé" kterej lidi neuveritelne sere :-)

Nechapu, kdo mu tohle schvalil, pritom to muze znacku dost poskodit. Krecovita strategie kopani do "národní značky a českého zlata" se proste nemuze vyplatit. Je to jako kdyby Heineken kopal do Plzeňského nebo Budvaru a za kazdou cenu se vymezoval vuci nim. Na to jsou cesi dost alergický :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono to začalo už dřív, když jsem ještě dělal pro KIA. Marketingový řiditel mi na setkání říkal, že nová reklama na Sportage bude mít motiv "Co Škoda Scout nedokáže".....no vyvalil jsem na něj oči a ptal se ho, jestli to jako myslí vážně :D Proč není motiv "Co Sportage dokáže".... A to je kamaráde tak 8 let dozadu :-)

 

Takže ono je tam takových exotů víc :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Franto dyt vis ze i spatna reklama je reklama a vzhledem k tomu jak realny prodeje stoupaji a kde je znacka ted a kde byla jeste pred par lety tak asi vsechno spatne nedelaji. Keci toho vola jsou mimo ale to vetsina lidi co si jde jen koupit auto asi neresi. Ani ja jsem tohodle rozumbradu neznal a asi by to na moje rozhodnuti jestli poridit nebo ne nemelo vliv.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já s Vošim chodil do školy, von je trochu robot. Určitě chytrej, ale dost svéráznej. Na týhle negativní kampani se nějak zasek.

 

Jo, a kamarádí s rodinou Bechyně a má několik rolád. Ale pravej chronomagor to nejni.

Upraveno uživatelem Viktor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak hlavne jeho vymezovani se vuci Skodovce cele zavani klasickym MINDRAKEM. Pritom se to dalo udelat vtipne a vkusne, ale tohle je opravdu velka ukazka zamindrakovane kampane. Stejne jako jejich ocividne povody s prodejnimi cisly. A v neposledni rade nestastne zvoleny nazev (mnebo jeho preklad) "hjundééééééé" kterej lidi neuveritelne s..e :-)

Nechapu, kdo mu tohle schvalil, pritom to muze znacku dost poskodit. Krecovita strategie kopani do "národní značky a českého zlata" se proste nemuze vyplatit. Je to jako kdyby Heineken kopal do Plzeňského nebo Budvaru a za kazdou cenu se vymezoval vuci nim. Na to jsou cesi dost alergický :-)

 

v hjundeeee se aspon da jezdit. ale heineken se bohuzel pit neda... to mi pripomina stary belgicky vtip: jak se dela heineken? recyklaci odpadu z pisoaru z belgickych hospod...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Franto dyt vis ze i spatna reklama je reklama a vzhledem k tomu jak realny prodeje stoupaji a kde je znacka ted a kde byla jeste pred par lety tak asi vsechno spatne nedelaji. Keci toho vola jsou mimo ale to vetsina lidi co si jde jen koupit auto asi neresi. Ani ja jsem tohodle rozumbradu neznal a asi by to na moje rozhodnuti jestli poridit nebo ne nemelo vliv.

No ja prave myslím, ze prodeje moc nestoupaj, jsou to čachry s čísly :-) Upraveno uživatelem Frantik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...