Přejít na obsah

kam investovať???


Doporučené příspěvky

před 2 hodinami, Jehlan napsal:

osobní tip je pod 100 do 5 let, N okolo 50 . Už tam není WOW efekt, kvalitativně jsou Čína, cenově jsou Německo. Jestli obsadí dobíjecí stanice a stanou se utilitou je tam potenciál přežití. 

Vidím to stejně, jen jsme asi v menšině. Mě totiž udivuje kromě spekulativniho nákupu kdo je kupuje. Všechny čísla jdou dolu a půjdou dál. Sliby jednou uvěřím , ale po desáté?😀

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, bluman napsal:

Sorry, to je absolutny nezmysel. Preco myslis, ze pri spalovakoch niekto kupi BMW a nie spalovak z Ciny alebo Korei? Lebo BMW je lacnejsie???

Cez 10r. jazdim BMW, a za seba  vravim, ze elektrocinu 🤮 nikdy! Ak pride cas, ze EV zacne davat oproti ICE zmysel, tak moje EV bude urcite zas BMW 😉.

Číňaň umí elektro lepší, taky může stát, že až budeš kupovat EV, bude BMW vlastněno Čínou, ani bych se nedivil, kdyby za aktuální ceny budovali pozice. Pár týdnů zpět se psalo, že o továrnu Audi má zájem NIO.

Já mám z evropských automobilek v ptf jen $RACE a ti mi dělají radost.

 

Ajaj: aerolinky jsou hrozný business, většina lidí řeší u letenek jen cenu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On 10/1/2024 at 6:32 PM, Dez123 said:

Číňaň umí elektro lepší

V com ako by mal byt ten cinan lepsi ako BMW?  Na zaklade coho to tvrdis? Dovolim si ostro nesuhlasit, ale som otvoreny opravit si nazor pod vahou relevantnych argumentov 🙂

On 10/1/2024 at 6:32 PM, Dez123 said:

 taky může stát, že až budeš kupovat EV, bude BMW vlastněno Čínou, ani bych se nedivil, kdyby za aktuální ceny budovali pozice. 

Nj, to sa zial vylucit neda, moc by ma to teda nepotesilo. Ale nemyslim, ze to by si Nemci pustili 😉

Upraveno uživatelem bluman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 4. 10. 2024 v 17:09, bluman napsal:

V com ako by mal byt ten cinan lepsi ako BMW?  Na zaklade coho to tvrdis? Dovolim si ostro nesuhlasit, ale som otvoreny opravit si nazor pod vahou relevantnych argumentov 🙂

Infotainment, baterie, dojezd, cena...a do budoucna to bude jen víc znát. Čína automobilky podporuje, EU jim hází klacky pod nohy a dotuje cyklostezky.

 

  • Hlasovat proti 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 hodinami, MMCorsair napsal:

A co třeba bezpečnost, dostupnost ND, a kvalita komponentů? Nicméně taky na evropské automobilky už moc “nesázím”.

Tohle zajímá zákazníka, ne regulátory. A v těchto parametrech nečekám problémy, ty značky jsou někde úplně jinde, než před 10 lety, kdy většina začínala. V ncapu NIO dá 5*, kvalita na EU úrovni, díly nabízet budou, byli by sami proti sobě, kdyby ne.

Aktuálně mi z pohledu investice dává v EU smysl jen nejvyšší prémie - Ferko, Porsche. V Číně záleží, co bude chtít strana. A v Tesla je otázka, jak se Musk vyspinká...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...