Přejít na obsah

Nespresso


Doporučené příspěvky

Alespoň, že v tom nejsem sám :) Jako slečna Terezka je sice pěkná a příjemná, ale co z toho :) Neříkám, že chci pokaždé něco navíc, ale jde mi o to, že nechápu ten "věrnostní" program, který je mi vlastně k ničemu, když to nepřináší žádné výhody.

Upraveno uživatelem Bells
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavně ta poslední věta mě pobavila :D

 

 Jaké hlavní výhody členům Nespresso Club nabízí?

JOSEF VOLTR: Je jich celá řada. Jedním z nejviditelnějších a asi i nejpříjemnějších benefitů je to, že při poruše kávovaru má člen Nespresso Clubu zdarma nárok na zápůjčku kávovaru po dobu opravy a na celý speciálně vytvořený systém opravy kávovaru. Z marketingové pozice luxusní značky se také snažíme dávat zákazníkům servis, který tomu odpovídá ? k tomu patří například to, že kávovar vracíme již po pěti dnech opravený, a během servisu se současně provádí analýza, zda u daného přístroje nehrozí v budoucnosti jiná porucha. Kromě toho se staráme o informovanost zákazníků. Jiné věrnostní kluby nabízejí slevy, my ale informujeme o novinkách v naší společnosti, členové klubu přednostně vidí naše nové klipy, vidí, co se děje v komunitě Nespresso. Benefi tů je tam spousta.

 

http://idirekt.cz/marketingove-zpravodajstvi/nespresso-club-na-slevach-nestoji-nabizi-peci-a-benefity

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky, pěkně jsem si početl a pobavil se, když už nic jiného  :lol2: Teď budu ještě raději členem, když mám benefity, co svět neviděl :D 

No nic, holt mi bude muset pěkná slečna prodavačka stačit :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

přistě s ní musím víc flirtovat, třeba to hodí sušenky:-)

 

Tak já tam hlavně příště musím jít bez přítelkyně, aby vůbec bylo jak flirtovat :)

 

termohrnek je jen když vypígluješ prodavače:-)

 

No někteří vypadají, že by se i nechali, ale do toho už teda já nejdu :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Očividně nakupujeme na stejném místě, taky jezdím na Čerňák, takže jsme se tedy bavili i o stejné prodavačce :)

Na druhou stranu jsou alespoň milí a ochotní (asi taky benefit :D), ne jako ve většině obchodech, kde je ser.š už jen tím, že jsi tam vlezl :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja uz si to beru osobne :). Nakupuju kapsli tak za 15 tisic rocne, vetsinou po netu, obcas osobne. Nikdy nic. Nedavno tam byla segra pro naky kafe nasim.

 

Prodavac jen: "slecno, mate u nas ucet?"

 

"Ne to je pro brachu ten tu ucet ma."

 

(zjisteni jmena a adresy)

 

"To je ale vyznamnej zakaznik, tak ja tam prihodim dve baleni vzorku (jedno baleni 30 kapsli) jako pozornost".

 

Asi nejsem dost hezka :) ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsem chodil nakupovat osobně, tak občas něco dali sušenky, čistící sadu občas vzorky nové kávy. Většinou to bylo když jsem bral 20 balení a více. Už cca rok objednávám po netu kvůli dostupnosti prodejny v Brně. Objednávám tak jednou za měsíc v rozmezí 3-5 tis. a nikdy jsem nic nedostal.....   :mad:   

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...