Přejít na obsah

Breitling Avenger Seawolf...


jacob

Doporučené příspěvky

Chlapi, rád bych se s Vámi podělil o pár zkušeností a pár (přesněji deset) fotografií hodinek, opravdových velikých hodinek.

 

Proč zrovna model Avenger Seawolf?

 

- Jako první musím napsat, že jsem se rozhodoval mezi dvěma modely hodinek, které k sobě mají velmi blízko. První možností byly Breitling SuperOcean Steelfish s tmavým ciferníkem. Již jsem měl jeden konkrétní kus vyhlídnutý, proběhla diskuze o ceně, ale pak jsem (ne poprvé) naživo viděl model Seawolf v titanovém provedení a věděl jsem, že se mi líbí více. Byla to teda taková láska na druhý pohled.

 

- Dodal bych, že model Seawolf je ještě o něco mohutnější než dostatečně veliké Steelfish. Hodinky jsou přibližně o 2.3 milimetrů vyšší a v ocelovém provedení také o 38 gramů težší. Moje titanové Seawolf jsou jen o 19 gramů lehčí než ocelové Steelfish.

 

post-1156-036883000 1327759867.jpg

 

- Domnívám se, že by bylo dobré odpovědět na to, proč jsem se rozhodl, že bych chtěl titanové hodinky, jelikož titan jako materiál zde dost lidí odsuzuje. Moje první zkušenost s titanem u hodinek byla asi před šesti až sedmi lety u Seiko Kinetic. Na hodinkách se neukazovaly škrábance o nic více, než například na lešteném pouzdru u hodinek Breitling Chronomat. Titan bude náchylnější na ťukance, ale naštěstí se střetům se zdí, futry, apod. vyhýbám. A ty provozní škrábance? Myslím, že Seawolf jsou docela ?tool? hodinky a tmavší barva titanu se mi moc líbí.

 

- Původně jsem se soustředil pouze na černé Seawolf, jelikož modré na většině fotografií vypadají divně (stejně jako Seiko Sumo, které v modré barvě vypadají mnohem lépe naživo). Jelikož se ale objevila možnost koupit modré, tak jsem je chtěl alespoň vidět. Jakmile jsem je viděl naživo, tak se moje sympatie okamžitě naklonily na jejich stranu a tak jsem se stal majitelem modrých Breitling Avenger Seawolf.

 

Technické parametry

 

- Průměr pouzdra je přibližně 44.5 milimetrů bez korunky a 50 milimetrů s korunkou.

- Výška hodinek je 18.5 miletrů. Jen safírové sklo s oboustranou antireflexní vrstvou je vysoké 5 milimetrů a zadní dýnko má dalších 5 milimetrů.

- Váha samotných hodinek bez tahu, nebo řemenu činí 103 gramů.

- Rozteč pro řemen a tah, chcete-li šířka nožek je 22 milimetrů.

- Udáváná vodotěstnost je extrémních 3000 metrů.

- Stroj je automatický, konkrétně kalibr Breitling 17.

 

Kalibr Breitling 17

 

- Breitling 17 nachází základ ve starém dobrém stroji ETA 2824-2. Stroj je samozřejmě modifikovaný společností Breitling. Mezi funkce patří hacking, ruční nátah, 42 hodinová rezerva chodu a Chronometre certifikace. Moje hodinky se zpožďují o dvě vteřiny za den, což je slušné a pro mě plně dostačující. I základní ETA 2824-2 je pověstná tím, že nebývá větší problém jí seřídit na odchylku nula vteřin denně.

 

- Pro zajímavost se můžete podívat na fotografii níže, kde je základní kalibr ETA 2824-2 i Breitling 17.

 

post-1156-020854500 1327761480.jpg

 

Jak se hodinky nosí?

 

- Jak je uvedeno již v podnadpisu, tak to musím napsat i zde. Modrá je dobrá. Hodinky se totiž neokoukají a k modrému ciferníku se opravdu skvělé hodí barva antireflexu.

 

- I přes svojí velikost se hodinky nosí pohodlně. Obvod mého zápěstí je něco mezi devatenácti a dvaceti centimetry, takže hodinky mi přes ruku nepřečnívají. Věřím tomu, že pro někoho kdo má obvod zápěstí sedmnáct centrimerů by hodinky byly špatně nositelné, jelikož nožky hodinek by přes ruku přečnívaly a celá kombinace pak působí trochu komicky stejně jako stošedesáti centimetrový chlapík ve stovkovém Land Cruiseru (kdyžtak si to nikdo neberte osobně, prosím). Hodinky jsou téměr stejně veliké jako Breitling Navitimer, které jsem vlastnil, ale nosí se úplně jinak. O Seawolf se pocitově vůbec nebojím. To byl jediný důvod, proč jsem Navitimer prodal.

 

- Tmavě modrý ciferník se náramně hodí k čistě bílým krásným indexům. Nemám u hodinek rád, pokud je ciferník kombinací více barev a jen datumovka je bílo-černá. Zde naštěstí tento problém nemusím řešit. Již zmíněné indexy jsou plastické a podle mého názoru mají moc pěkný font písma. Definoval bych to tak, že na mě nepůsobí agresivně a příjemně se na čísla kouká. Když vzpomínám, tak se celkově jedná o jeden z nejhezčích ciferníků, co jsem na hodinkách měl a nemám mu co vytknout.

 

- Automatický héliový ventil je umístněn mezi devátou a desátou hodinou. Korunka je samozřejmě šroubovací. Pro zajímavost bych dodal to, že samotná korunka má téměř šest milimetrů.

 

- Luneta s vnějším průměrem čtyřicetčtyři milimetrů je jednostranně otočná proti směru hodinových ruček. Chod je velmi přesný a poměrně lehký.

 

- Já hodinky nosím na modrém kaučukovém řemenu Breitling s trnovou sponou. Tah Professional Titanium se mnohem více hodí k černé verzi hodinek. Z verze s modrým ciferníkem bohužel dělá trochu nudné hodinky.

 

- Děkuji Vám, že jste si přečetli mojí recenzi.

 

post-1156-062051600 1327756537.jpg

 

post-1156-028501300 1327756567.jpg

 

post-1156-031689700 1327756591.jpg

 

post-1156-084724100 1327756616.jpg

 

post-1156-056125600 1327756650.jpg

 

post-1156-038232600 1327756673.jpg

 

post-1156-044562000 1327756696.jpg

 

post-1156-041275700 1327756729.jpg

 

post-1156-039699200 1327756751.jpg

 

post-1156-059195600 1327756773.jpg

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...