Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • Po letech...
Odesláno

Ahoj,

 

nemáte někdo novější zkušenosti s hodinářem v Koscomu? Mám rozbité Uniony a váhám jestli je posílat do DE, nebo to nechat na Koscomu (jsou oficiálním zástupcem)...

 

Díky!

  • po 2 týdnech...
Odesláno

No, takže jak to dopadlo - udělali "celkovou opravu" strojku za 3k, ale pán mi nebyl schopný říct co to přesně obnášelo. Problém se tím vyřešil, akorát jsem dneska zjistil že mi špatně přeskakuje GMT, tak tam budu muset zajít znova...

Odesláno

No, takže jak to dopadlo - udělali "celkovou opravu" strojku za 3k, ale pán mi nebyl schopný říct co to přesně obnášelo. Problém se tím vyřešil, akorát jsem dneska zjistil že mi špatně přeskakuje GMT, tak tam budu muset zajít znova...

V tom pripade jsou ho.no a ne autorizovany servis Unionu. Ja bych je neproclene odeslal do Glashutte, nechci ti do toho kecat...

  • po měsících...
Odesláno

Takže malý update. Hodinky tam jsou už čtvrtý měsíc.

 

1. oprava - hodinky se náhodně zpožďují a zrychlují. Opraveno v rámci "servisu" za 3 000. Doba čekání cca tři týdny. Při převzetí hodinář není přítomen, takže mi nikdo není schopen říct co takový servis obsahuje.

 

2. oprava - o týden později chci odletět do HK a nastavuji GMT ručku. Po prvním kliku slyším ošklivý cvak a ručka pouze přeskakuje na místě. Při přinesení do servisu mi je vysvětleno, že to asi bude moje chyba, protože se s GMT nemá hýbat mezi 9 a 2 podobně, jako s datem. To jsem zaprvé nedělal, a za druhé je to IMHO blbost, protože GMT ručka je nezávislá na datu. Doba čekání cca měsíc a půl, při zavolání a optání se na stav nikdo neví co s hodinkami je ani kdy budou hotové, protože "pán co to přebíral má dovolenou".

 

3. oprava - při převzetí chci nastavit GMT ručku, dvakrát poskočí a pak začne skákat na místě. Pán hodinky sebere a na 5 minut odnese dozadu. Při vrácení koukám, že nesedí hodiny, minuty a GMT (hodinovka na celé, minutovka na čtvrt, GMT v polovině hodiny). Zde jsem asi udělal chybu, že sem si hodinky nevzal a neutekl.

 

No a teď čekám už měsíc a půl. Prý museli z CH objednat "nějaké kolečko" a neví, kdy dorazí.

 

Takže tak.

Odesláno

No tvl, to bychi chtěl vrátit peníze, nebo nové hodinky, pokud jsou v záruce. Doba opravy max. 31dní. Pak nazdar,

Odesláno

V záruce bohužel nejsou ale vzhledem k tomu, že jsou jediným oficiálním zastoupení UG v ČR, tak bych čekal jiný přístup.

Odesláno

Každopádně. Od té doby, co mají prodejnu jako kráva, košile a hrajou si na zastoupení světa, tak jim to jde trochu z kopce. Netvrdím to jen já.

  • Po letech...
Odesláno
V 3. 3. 2015 v 9:18, ava napsal:

Každopádně. Od té doby, co mají prodejnu jako kráva, košile a hrajou si na zastoupení světa, tak jim to jde trochu z kopce. Netvrdím to jen já.

Na prodej super, ostatní pokulhává. 30 let starý Seika mi chtěly vyhodit do koše 😆

Odesláno
před 10 minutami, roberthonzik napsal:

Na prodej super, ostatní pokulhává. 30 let starý Seika mi chtěly vyhodit do koše 😆

Můžeš se s náma podělit o podrobnosti? Krom toho, že reaguješ na 7 let starý příspěvek a máš tam hrubku, se mi to zdá dost zlváštní. Já jsem tam nechával servisovat i 50 let staré Seiko a do koše je nikdo házet nechtěl.

Odesláno

Absolutně nechápu, proč v sekci prodám, ale ok. Na fóru už jsem nějakou tu dobu a rozhodně nemám potřebu tady inzerovat.

Je to cca 3 roky zpět. Můj děda 80let, a můj chronobundus . 30 let starý Seiko Quartz zlaté barvy, jednoduchý cifr, ale prostě vytoužené hodinky a hlavně oblíbené. Přestala mu fungovat baterie po 3 letech, tak jsem s nimi zašel do Koscomu. Slečna u pokladny říkala, ať se posadim a vyčkám cca 10min (i zkouška vodotěsnosti) . Po cca 3 min přišla , že má špatnou zprávu a že hodinky už nepůjdou. Říkám jí proč? To jí prý sdělil hodinář. A co s nimi? Vyměnit strojek? To už se prý nevyplatí a ať se podívám po jiných kdyžtak. A ejhle. Zašel jsem k panu Wildtovi a hodinky fungují? A těsní? Kdepak je tedy chyba?

A k jubileu jsem měl od manželky na výběr buď Oris nebo Tissot a musím říct, že kolem nás běhal prodejce rychleji než Keňan na maratonu. Možná se to za 3 roky už změnilo, ale se servisem opravdu už tam ne. To samé jsem měl i SKXkama , kde rovnou v záruce měnili strojek.

Odesláno
před 2 hodinami, roberthonzik napsal:

Absolutně nechápu, proč v sekci prodám, ale ok. Na fóru už jsem nějakou tu dobu a rozhodně nemám potřebu tady inzerovat.

Je to cca 3 roky zpět. Můj děda 80let, a můj chronobundus . 30 let starý Seiko Quartz zlaté barvy, jednoduchý cifr, ale prostě vytoužené hodinky a hlavně oblíbené. Přestala mu fungovat baterie po 3 letech, tak jsem s nimi zašel do Koscomu. Slečna u pokladny říkala, ať se posadim a vyčkám cca 10min (i zkouška vodotěsnosti) . Po cca 3 min přišla , že má špatnou zprávu a že hodinky už nepůjdou. Říkám jí proč? To jí prý sdělil hodinář. A co s nimi? Vyměnit strojek? To už se prý nevyplatí a ať se podívám po jiných kdyžtak. A ejhle. Zašel jsem k panu Wildtovi a hodinky fungují? A těsní? Kdepak je tedy chyba?

A k jubileu jsem měl od manželky na výběr buď Oris nebo Tissot a musím říct, že kolem nás běhal prodejce rychleji než Keňan na maratonu. Možná se to za 3 roky už změnilo, ale se servisem opravdu už tam ne. To samé jsem měl i SKXkama , kde rovnou v záruce měnili strojek.

Tak ne každému se chce drbat se starým quartzem (navíc když ho nezná a neumí).
Nový strojek u SKX stojí míň, než práce hodináře, takže mi příjde naprosto normální, že ho vyměnili (navíc v záruce). A to, že kolem tebe skákali, když jsi sichtěl koupit hodinky je snad v pořádku, ne? 

Odesláno
před 4 hodinami, xbraj19 napsal:

Tak ne každému se chce drbat se starým quartzem (navíc když ho nezná a neumí).
Nový strojek u SKX stojí míň, než práce hodináře, takže mi příjde naprosto normální, že ho vyměnili (navíc v záruce). A to, že kolem tebe skákali, když jsi sichtěl koupit hodinky je snad v pořádku, ne? 

Není náhodou Koscom autorizák pro Seiko? Myslím si, že úcta může být i ke starším kouskům hodinek.

Jinak co se týče prodeje , tak to samé očekávám od servisu. Z onyxu by si měli vzít příklad. Tam vše šlape jak má, od prodeje po bezkonkurenční servis.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...