Přejít na obsah

BIKE [2007-2020]


Doporučené příspěvky

Návštěvník Zmizík
Odesláno

Nevím, jestli to patří do sekce "Humor" nebo "BIKE", ale myslím, že tady to oceníte víc. Případně mi někdo, prosím, vysvětlete, že jsem mimo já a ne Vencalekl. Díky.

 

http://forum.chronom...-italia-slr-xc/

http://www.cycleshop...lia-slr-xc.html

 

Né, že bych chtěl někomu vysvětlovat, že nebo proč je mimo ale pokud je všude na e-shopech vystřelená cena něco přes dva litry a tady ty střelci to prodávaj za 1500, tak mně na tom něco sm.dí - zkušenosti s takovejdlema panelákovejma íšopama bejvaj dost tristní. Taky mně teda sm.dí tydle pokusy montovat se někomu do kšeftu nebo ho zkoušet zesměšňovat.
Odesláno

Upřímně řečeno jsem odpověď v podobném duchu čekal. Abych to shrnul, tak kupující se může za 80 % ceny nového výrobku stát 3. majitelem dosti jetého sedla (o tom, že jsou sedla spotřební materiál a je třeba je občas vyměnit, nelze polemizovat). Navíc mi přijde, že má sedlo ohnutý ?čumák?, ale to nejde podle fotek tvrdit s jistotou.

A případné ?montování? do prodeje by podle mě jen zvýšilo kvalitu nabízeného zboží zde na fóru a fórum odlišilo od jiných prodejních a aukčních portálů.

Návštěvník Zmizík
Odesláno

Upřímně řečeno jsem odpověď v podobném duchu čekal. Abych to shrnul, tak kupující se může za 80 % ceny nového výrobku stát 3. majitelem dosti jetého sedla (o tom, že jsou sedla spotřební materiál a je třeba je občas vyměnit, nelze polemizovat). Navíc mi přijde, že má sedlo ohnutý ?čumák?, ale to nejde podle fotek tvrdit s jistotou.

A případné ?montování? do prodeje by podle mě jen zvýšilo kvalitu nabízeného zboží zde na fóru a fórum odlišilo od jiných prodejních a aukčních portálů.

 

Když já si furt myslím, že se tady vyskytuje většina dospělejch a víceméně svéprávnejch lidí, a že si obrázek dokáže udělat každej sám. Jestli ne, tak je debil a patří mu to. :)
Odesláno

Ahojte bajkeri. Poprosil by som vás o radu pri výbere bicykla, nakoľko do toho temer nevidím... Mám dosť obmedzený rozpočet (do MAX 350 eur), tak si veľmi vyskakovať nemôžem... Mám týchto kandidátov, a poprosil by som bicykloznalcov aj k popisom, čo je dobré a čo nie, na tom danom bajku... Kandidát č.1, a kandidát č.2...

Viem, že si väčšina z vás bude myslieť že to nie je nič moc, no ja to chcem len na také to rekreačné jazdenie.. Samozrejme, ak mi poskytnete nejakú alternatívu v cenovom limite, budem len rád

 

Vopred ďakujem

Odesláno (upraveno)

Asi bych u kola v této cenové relaci upřednostnil klasická véčka - tedy brzdy "poháněné" lankem a brzdící na ráfek. Možná by stálo za to se i porozhlédnout po ojetině (třeba GT Avalanche...), ale chápu, že to nemusí být tvůj šálek kávy. Každopádně se budeš muset smířit s vyšší hmotností a horším chodem vidlice.

P.S. Kamárád tu má teď na 10 týdnů novou kolegyni z USA. V sobotu si někde v shopping centru pořídila nové kolo za 1700 Kč a v neděli si dala Praha - Karštejn - Praha, tedy cca 60 km. A světe, div se, bylo to bez jakýchkoli technických problémů...

Upraveno uživatelem mikymik
Odesláno

Asi bych u kola v této cenové relaci upřednostnil klasická véčka...

Ako som vyzistil, tak tie kotúče nie sú hydraulické... Aj nad jazdeným som uvažoval, no nie som s tým úplne stotožnený... A ešte ak môžem takú podotázku - aký je rozdiel medzi tými vidlicami??
Odesláno

Před pár týdny jste mi napsali, že je hardtail přežitek, že není nad fullsuspension. Měl bych vás, pro odborníky, na posouzení jednu kombinaci bike, který se mi nadmíru líbí. Jediné co mě trápí, že nemá osazení XTR, to snad nebude zásadní handicap.

Strávil jsem probírám časopisů hodně času, prošel spoustu stránek, těch výrobců jsou mraky, neměl jsem ani tušení a tenhle se mi líbí. Zdá se mi, že ví, co dělá, ovšem to může být jen mé zdání, kolům rozumím asi jako štrykování.

Značku a cenu nechme stranou.

 

 

 

post-2962-059887900 1340661075.jpg

Odesláno

Tohle kolo je na freeride. Tak doufam ze vybiras na to co budes pak jezdit. Resit pevnaka a nasledne tohle je jako vybirat oblekovky pro dedecka a zaradit do vyberu tool potapky.

Odesláno (upraveno)

Páni :eek: , jsi frajer, je to NORCO. Jak si to poznal ? V předchozím příspěvvku jsem psal, že kolům nerozumím, doma mám ještě jedno kolo, které osazení XTR má a proto si tak nějak myslím, že se to patří. Čtu si tohle vlákno opravdu pečlivě, takže jsem si všiml, psali jste, že je XTR poněkud, jak to napsat, choulostivější (?) než XT. Prostě mám v tom zmatek, chtěl bych nějaké pěkné, které by mi dlouho vydrželo na běžné ježdění v podstatě lehkém terénu, v žádném případě ho nebudu používat třeba na sjezdy. V noci jsem už NORCO konzultoval s kloubikem, který mi napsal, že je kolo víceméně nevhodné a doporučil mi jiné stroje. Mám tři konfigurace jiných značek.

 

Edit : zapomněl jsem se zeptat, které by mělo být to nejvhodnější. Mám vysokou postavu takže si mohu 29" dovolit.

 

 

 

post-2962-079047700 1340690463.jpg

 

post-2962-082702000 1340690502.jpg

 

post-2962-004545000 1340690484.jpg

Upraveno uživatelem Harlequin
Odesláno

Kolo nema smysl porovnavat ve slepem prehledu komponentu. Zejmena ho tvori ram a jeho system tlumic a vidlice. Ostatni je spis koreni. Uz to resis par let takze sna uz vis ze xtr nebo xx je dobre pro zavodniky pozery milionare nebo zaryte bajkery a gramare. Jinak uplne stejne poslouzi XT nebo X9. Takze tohle je tak trochu zbytecne honeni duchu. Proste si kup Scalpela 29 nebo Epic 29 a budes 100% se vsim spokojen. Maximalne to nebude splnovat machoindex jedinecnosti a garazovosti. Ale treba je to jen moje these ze na snowu se v zimniku nejezdi ;-)

Odesláno

Tak to všechno dobře dopadlo, M size je doma a je to opravdu lepší :smile_anim: Jako omluvu jsem dostal nějáké věci zdarma, takže s prodejcem spokojenost. Snad i to barevné provedení mě víc a víc bere, je to takovej tajemnej černokněžník :rolleyes: Zdálo se mi jen teď při troše ježdění, že vidle i zadní tlumič jsou nějáké měké, zítra jdu dělat sjezdy, tak uvidím. Existují nějáké tabulky na kolik se mají foukat a zvládnu to sám, když si na to koupím pumpičku? Mám tam Vidlici ROCKSHOX RECON SILVER TK, 120MM, SOLO AIR, LOCKOUT, REBOUND, 20MM THRU AXLE, 1.5 a Tlumič X FUSION E1 RL. Hledám info, ale nic rozumného jsem zatím nenašel, jen to, že se nesmí přefouknout, jinak prej kolo uletí jak balón :D Děkuji za každou radu, i za ty předešlé :notworthy:

post-364-051678400 1340909908.jpg

Odesláno

Tak to všechno dobře dopadlo, M size je doma a je to opravdu lepší :smile_anim: Jako omluvu jsem dostal nějáké věci zdarma, takže s prodejcem spokojenost. Snad i to barevné provedení mě víc a víc bere, je to takovej tajemnej černokněžník :rolleyes: Zdálo se mi jen teď při troše ježdění, že vidle i zadní tlumič jsou nějáké měké, zítra jdu dělat sjezdy, tak uvidím. Existují nějáké tabulky na kolik se mají foukat a zvládnu to sám, když si na to koupím pumpičku? Mám tam Vidlici ROCKSHOX RECON SILVER TK, 120MM, SOLO AIR, LOCKOUT, REBOUND, 20MM THRU AXLE, 1.5 a Tlumič X FUSION E1 RL. Hledám info, ale nic rozumného jsem zatím nenašel, jen to, že se nesmí přefouknout, jinak prej kolo uletí jak balón :D Děkuji za každou radu, i za ty předešlé :notworthy:

 

Super stroj, gratuluju. Pomáhal ti prodejce s nastavením posedu? Fotka možná zkresluje, ale přijde mi, že máš sedlo docela dopředu a vzhledem k tomu, že jsi přešel na menší rám, tak bych to radši zkontroloval, má to dost velký vliv na šlapání. Návod jak na to třeba tady.

 

Jinak ohledně foukání tlumiče a vidlice...tabulky bys měl mít v návodu u kola, respektive v návodu k vidlice. Ale lepší je změřit SAG a nastavit na 20-25 % chodu vidlice, protože záleží i jak máš seřízený posed a nejenom na váze člvoěka. SAG znamená, jaké je statické ponoření vidlice když na kole sedíš v jízdní pozici s rukama normálně na řídítkách, aby byl předek zatíženej jak při normální jízdě. Nejlépo to změříš, pokud máš na noze vidlice gumový kroužek...až nasedneš tak někoho popos at kroužek stáhne co nejvíce dolů, pak opatrně slez abys s ním nepohnul a změř kolik byla vidlice zasunutá. U 120mm by to mělo být cca 2,5 - 3 cm. To samé pak s tlumičem, zjisti si jak dlouhý má chod (odhaduju tak 5 cm), takže by měl být zasunutý kolem 1 cm. Tohle je základní nastavení a pak můžeš ještě doladit trochu podle pocitů a taky podle toho kdybys třeba moc často chodil na doraz, tak trochu přifouknout. Jinak taky důležité nastavení odskoku(rebound), abys to neměl přetlumený, pak vidlice a tlumič nebude stíhat pracovat na více hrbolech za sebou.

Odesláno

Děkuji za velmi podrobný návod, ale upřímně, tohle nedám :oneeyed02: Myslel jsem , že je to jednodušší, nafouknu dle váhy a jedu" Zítra jedu ke klukům do dílny, co jezdí závodně, tak to snad nějak vytunní :) Zdá se mi, že když předek jde na doraz dolů, kolo se hýbe k levé straně vidle, je to možný, nemám to už nějáký rozbitý? :D Musím to projet, už se těším"

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...