Přejít na obsah

BIKE [2007-2020]


Návštěvník milosklikar

Doporučené příspěvky

U bajkerů mě vždy fascinovala obsese váhou a ochota platit za gram asi tak stejně jak česká celebrita.

Jinak jaký je zdejší názor na www.racebike.cz ?

 

To není obsese, ale fyzika :D nižší váha+výkon=vyšší ryhlost při menší spotřebě energie. O lepší ovladatelnsti nemluvě :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tady máme Jaro a jedny chronořidítka :whistling: Při posledním sjezdíku, šlapka v čudu, tacho v čudu, tak mi to nedalo a musil jsem vyzkoušet upgrade" Trochu jsem se bál bezdrátu, ale je to good, jsem spokojený, uvidím co to vydrží" Za posledních pět let mám totiž šestý tacho, pokaždé jsem přišel právě o ty dráty"

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Upraveno uživatelem Vlastimil7664
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to si dlho odolaval bezdratovej verzii...

 

Když mě od toho každej odrazoval, a dokonce i prodejci, že prej to chvíli měří, chvíli neměří, že to není vůbec přesný, že nevydrží baterie a ták" No obrázek si teď udělám sám, tento mě doporučil kámoš, že už ho chvíli má a bez problémů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To není obsese, ale fyzika :D nižší váha+výkon=vyšší ryhlost při menší spotřebě energie. O lepší ovladatelnsti nemluvě :)

 

Ovsem to by museli mit nizsi vahu i ti svatecni bikeri, jinak je hon za kazdym gramem na houby :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam sigmu asi 5rokov ,1x menena bateria,zatial spokojnost,treba si to vyskusat a budes mat vlatny poznatok

 

 

Ze by baterie ve vysilaci vydrzela alespon pri obcasnem pouzivani 2 roky, povazuji za vcelku zvlastni jev. Hodnocene produkty se musi pouzivat, jinak vlastni poznatky nemaji prilisnou vahu.

 

edit: interpunkce

Upraveno uživatelem mikymik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já používám tacho s drátem.

Výhody:

-když drát urvu, tak ho zase spojím (už asi 5x)

-stojí cca. od 300Kč a ztráta tolik nebolí (už se mi stalo,že po projetí cílem opřu kolo o žbrlení,dám robce a synkovi pusu, otočím se - a tacho v čudu,přitom v cíli mačkám čas)

 

Kolega jezdí silnici, našrouboval si tam nějakou super škatulku, co z ní jdou stahovat i data. Při první jízdě na tréninku jeli v balíku, ten na špici dal ústa, a celý balík udělal slosování Matesa , celková škoda za 50k, z toho 7k za to tacho co už nenašel.

 

Já prostě nejsem ochoten utrácet ve velkém za lehce ulamovatelné věci.

 

Už se hernajs těším, až se trochu oteplí a dny protáhnou, a provětrám zase ty svoje zatuchlé nohy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jezdím s drátem už 22 let a musím říct, že na svých kolech jsem nikdy kabeláž neurval ani nepřerušil. A to jsme myslím najel (navozil v autě, přemontovával...) Trochu nechápu lidi, kterým se to povedlo. :) Na druhou stranu musím říct, že jsem kabeláž dost často jiným lidem opravoval.

Posledních 6 let vozím na MTB Sigmu BC 1600 bezdrát - baterie vydrží v průměru 12-16 měsíců. Osobně mám se Sigmou (analog i digitál) dost dobré zkušenosti. Naproti tomu s ostatníma značkama - vyjma CatEye, dost mizerné. Měl jsem na zkoušku Echowell, VDO, ale to byla fakt tragedie (dokonce v roce 2005 stahovali u VDO celé série, kterým u digitálních modelů děsně vypadal signál a vypadávalo párování). A to se cachali v reklamě jak je boží (vadily mu i řídítka mezi signálem z vysílače do přijímače).

 

U kabelového tachometru je nejpodstatnější montáž. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tou obcesí je to často dost pravdivé, aneb znám spoustu borců, kteří sedlají velmi lehoučká kola a řeší, jak je ještě více odlehčit, ale jejich hmotnost vyžraného kance potřebuje úpravu v řádu minimálně jedné desítky kilogramů. Tady už o fyziku skutečně jde, protože vždy jde o součet hmotností jezdce a kola. Váha a ovladatelnost je také sporná, protože do toho mluví úplně nejvíc geometrie, aneb jak mi vysvětlíš, že jsem zajel na fullovi těžkém 13 kg rakouský maraton Salzkammergut dlohý cca 209 km s převýšením přes 7000m?

 

Takže žádné posmívání. První je třeba řešit váhu vlastního těla a nikoliv kola a hlavně TRÉNOVAT! Na čemkoliv.

 

To není obsese, ale fyzika :D nižší váha+výkon=vyšší ryhlost při menší spotřebě energie. O lepší ovladatelnsti nemluvě :)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Připojuju se. VDO nebrat. Kámošovi odešly dva comly této značky, vždy těsně po záruce, samo že bezdráty, a mně jen jeden už po roce, který jsem naštěsti neplatil, protože jsem ho vyhrál, takže po roce jsem něměl kde reklamovat.

 

Jezdím s drátem už 22 let a musím říct, že na svých kolech jsem nikdy kabeláž neurval ani nepřerušil. A to jsme myslím najel (navozil v autě, přemontovával...) Trochu nechápu lidi, kterým se to povedlo. :) Na druhou stranu musím říct, že jsem kabeláž dost často jiným lidem opravoval.

Posledních 6 let vozím na MTB Sigmu BC 1600 bezdrát - baterie vydrží v průměru 12-16 měsíců. Osobně mám se Sigmou (analog i digitál) dost dobré zkušenosti. Naproti tomu s ostatníma značkama - vyjma CatEye, dost mizerné. Měl jsem na zkoušku Echowell, VDO, ale to byla fakt tragedie (dokonce v roce 2005 stahovali u VDO celé série, kterým u digitálních modelů děsně vypadal signál a vypadávalo párování). A to se cachali v reklamě jak je boží (vadily mu i řídítka mezi signálem z vysílače do přijímače).

 

U kabelového tachometru je nejpodstatnější montáž. :)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tou obcesí je to často dost pravdivé, aneb znám spoustu borců, kteří sedlají velmi lehoučká kola a řeší, jak je ještě více odlehčit, ale jejich hmotnost vyžraného kance potřebuje úpravu v řádu minimálně jedné desítky kilogramů. Tady už o fyziku skutečně jde, protože vždy jde o součet hmotností jezdce a kola. Váha a ovladatelnost je také sporná, protože do toho mluví úplně nejvíc geometrie, aneb jak mi vysvětlíš, že jsem zajel na fullovi těžkém 13 kg rakouský maraton Salzkammergut dlohý cca 209 km s převýšením přes 7000m?

 

Takže žádné posmívání. První je třeba řešit váhu vlastního těla a nikoliv kola a hlavně TRÉNOVAT! Na čemkoliv.

 

Pokud se bavíme např.o silničních kolech, tak tam se pohybuje geometrie většiny předních producentů v podobných hodnotách. Pro ovladatelnost je tedy důležitým parametrem hmotnost výpletů, kdy obvodová hmotnost výrazně ovlivňuje jednak akceleraci a právě také ovladatelnost ve vyšších rychlostech :) U celoodpružených MTB už je to komplikovanější, protože rozdíly v geometriích jsou větší, pružení pracuje různě a lze jej i ve velkém rozsahu nastavit, takže odchylky jsou relativně velké :) Já sám mám silničku 6,5kg a bika 9,4 a vážím při 180cm 65kg :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

.......vážím při 180cm 65kg :) Tak to máš dobrý tyto míry jsem měl v 7.třídě na základce.A váha silničky i mtb obdivuhodné, když si představím že jenom moje obutí na horáku má 2kg.....(bez duší samozřejmě)

Upraveno uživatelem wave ceptor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...