Chronař Odesláno 25. října 2017 Nahlásit Odesláno 25. října 2017 Já byl ve Varech pro éro jen jednou a normálně jsme procházeli kontrolou (klasika pásek dolu atd.), i když jsme se ptali, jestli je to nutný...A to jsme tam byli sami, kdyby tam byl zástup Rusů na linku, tak neřeknu.Díky za postřeh
ava Odesláno 25. října 2017 Nahlásit Odesláno 25. října 2017 LKKV je klasika kontrola jak pro cesťáky tak pro piloty jako v LKPR. Pochybuji, že by jsi pronesl nůž.
pciza Odesláno 25. října 2017 Nahlásit Odesláno 25. října 2017 Jenom jeden postřeh z Ruzyně. Letěli jsme v létě na Krétu, dcera batoh, projde kontrolou, sedíme,čekáme na odlet, koukam na ní jak vytahuje z batohu nůžky a začíná stříhat
Pirx Odesláno 25. října 2017 Nahlásit Odesláno 25. října 2017 LKKV je klasika kontrola jak pro cesťáky tak pro piloty jako v LKPR. Pochybuji, že by jsi pronesl nůž.Hele ja nevim... vloni v lete jsem z lkkv letel... a roentgen sice jo, ale obsah je vlastne nezajimal... to samy lkpr jih... kdyz pani videla na roentgenu co vsechno tam je, tak se jenom smala a rekla ze nam to aspon rychle utece :-)... nebyla to obchodni letecka preprava proste... nebyli jsme 'piloti' ani 'cestujici', proste jsme sli do svyho letadla nekam si s nim leteli... na to jsou asi jiny bezpecnostni postupy nez kdyz si nekdo koupi letenku a chce nekam odvyzt.... protoze jak jsem psal, pristanes za chvili nekde na poli a nalozis si uplne, jako fakt UPLNE, co chces a kolik chces, takze jejich kontrola nedava zadnej smysl...Na druhou stranu, tohle se furt meni, ted nedavno nam z twr sebrali vsechny noze zas... tak tezko rict, no, ale fakt jako mit tam za plotem nejakej eurostar tak to asi i uhadas, ze si potrebujes utahnout sroub na vrtuli s tim...
enslow Odesláno 26. října 2017 Nahlásit Odesláno 26. října 2017 (upraveno) U nás na GAT ich tak isto obsah nezaujímal keď sme išli do svojho lietadla. Tiež som dokonca mal malý zatvárací nožík Upraveno 26. října 2017 uživatelem enslow
ava Odesláno 26. října 2017 Nahlásit Odesláno 26. října 2017 Uznávám, že kontrola pro GA je nesmysl, protože z jakéhokoliv veřejného letiště prilletiš na mezinárodní letišté a můžeš mít v letadla třeba bojovej arzenál. Takže kontrola je v tu dobu o ničem. Ale kontrola tam je a asi by měla být pro normální obchodní lety. A nebo se bude čekat, až zase nějakého blba napadne uďelat nékakou blbost.
Effe Odesláno 26. října 2017 Nahlásit Odesláno 26. října 2017 Co bys chtěl slyšet? Při různých leteckých exhibicích se často stávají nehody, protože se dělají píč.viny, piloti se chtějí předvést a občas to přepísknou, a nejedná se jen o taková sranda letadla, na takovou utaženou zatáčku dojel třeba i B 52 a do lesa to poslal i A320. Ta B52 není to v cca 13minutě ?
Chronař Odesláno 26. listopadu 2017 Nahlásit Odesláno 26. listopadu 2017 Tak s nožem prověřeno i v Mošnově.Prošli jsme kontrolou, já zapomněl úplně na všechno - když jsem procházel rámem, vyndavám z kapsy malýho Bucka Vantage co nosím furt a omlouvám se.Sekuriťačka říká "každý muž má mít v kapse nůž" a její kolega u rentgenu jen suše poznamenal "v tašce má ještě jeden...".Nechtěli jej ani vidět.Leatherman Rebar bez ostří prošel bez povšimnutí... Probíral jsem to s kámošem a tomu nůž někde prý sebrali.On se ptá sekuriťáka "A dáte jej kapitánovi letadla?"Sekuriťák "No jistě"Tak jen natáh ruku "Tak mi ho zase vraťte"
Bert Odesláno 26. listopadu 2017 Nahlásit Odesláno 26. listopadu 2017 Tak asi drobeček půjde z domu. OK NUF 29 Ilustrační foto:
Wanderer Odesláno 26. listopadu 2017 Nahlásit Odesláno 26. listopadu 2017 To je moc pěkný éro. Sakra, já bych šel hned zas dělat letadla...
Trojan Odesláno 18. prosince 2017 Nahlásit Odesláno 18. prosince 2017 Zaznamenali jste? Damaged beyond repairhttp://aviation-safety.net/database/record.php?id=20171208-0
tommas4 Odesláno 18. prosince 2017 Nahlásit Odesláno 18. prosince 2017 (upraveno) Někde jsem to zahlédnul ve zprávách, ale nebylo tam že by ho celý odepsali.Nicméně při pohledu na fotky je vidět že tohle asi nemá cenu opravovat. Upraveno 18. prosince 2017 uživatelem tommas4
Ivan Lelák Odesláno 20. prosince 2017 Nahlásit Odesláno 20. prosince 2017 Po nějaké době se vracím k ultralehkému letectví trochu víc, i když "jen" za kniplem 20 let starého TL-232 Condor, na kterém jsem toho ale za svou kariéru nalétal nejvíc a mám to éro rád. Chtěl bych ale radu - koupil jsem aktivní sluchátka Bose A20, ukončená klasickými dvěma jacky, menším a větším, ale kabel od ovladače k oběma jackům je krátký, protože konektory v letadle jsou asi půl metru za sedadly a ovladač bych neměl v místě, kde na něj pohodlně uvidím a mohl ho obsluhovat. Možností je předělat konektory v éru blíž, ale jako první a nejjednodušší možnost řeším obyčejný prodlužovací díl, resp. dva - od každého jacku na sluchátkách zvlášť, ke konektorům v letadle. Myslel jsem, že je to běžná věc, ale nějak to nemohu najít. Máte tip, kde to koupit?
abraka111 Odesláno 20. prosince 2017 Nahlásit Odesláno 20. prosince 2017 Ivane, obycejne prodluzky jsem nasel jak na alza, czc, mall atd. Jak jsou kvalitni, to neumim posoudit.https://www.czc.cz/prodluzovaci-k-reproduktorum/produkty#q-c-0-f_2025901=s3.5%20mm%20jackhttps://www.mall.cz/kabely-jackhttps://www.alza.cz/kabely-s-jack-konektory/18849575.htm
Cyril Odesláno 20. prosince 2017 Nahlásit Odesláno 20. prosince 2017 Konektory-Jacky jsou 6,3mm pro sluchátka a 5,25 pro mikrofon. Šňůrovou samici jsem našel třeba tady, na mikrofon ještě mrknu.. https://www.airteam.eu/cs/shop/avionika-a-pristroje/elektronicke-soucasti/konektory-1/swc-830-detail
Cyril Odesláno 20. prosince 2017 Nahlásit Odesláno 20. prosince 2017 (upraveno) Konektory-Jacky jsou 6,3mm pro sluchátka a 5,25 pro mikrofon. Šňůrovou samici jsem našel třeba tady, na mikrofon ještě mrknu.. https://www.airteam.eu/cs/shop/avionika-a-pristroje/elektronicke-soucasti/konektory-1/swc-830-detail Edit...nástrojový konektory jsou 6,3mm to nebude problém ani v mono nebo stereo...v Hudební nástroje a td...ale ten mikrofonní jsem nenašel. Zkus zavoalt Tučkovi do Aviatiku nebo na Airteam. Upraveno 20. prosince 2017 uživatelem Cyril
Ivan Lelák Odesláno 21. prosince 2017 Nahlásit Odesláno 21. prosince 2017 OK, děkuji. No, aspoň jsem se něco dozvěděl. Mohu se zeptat, zda tedy neudělám chybu s žádným prodlužovacím kabelem se samcem a samicí jack 6,3 mm? Způsob zapojení, mono/stereo atd., nemůže se stát, že to nebude fungovat? A co se týká toho tenčího, dočetl jsem se, že jde o jack 5,23 mm, označovaný také PJ-068. Objevil jsem samotného samce, ale zatím ne samici, nicméně by to měla být celkem běžná věc, někde ji přece výrobci a stavitelé letadel kupují... Zamyslím se i nad přendáním konektorů blíž k sedadlu, možná to bude to nejjednodušší řešení...
Chronař Odesláno 22. prosince 2017 Nahlásit Odesláno 22. prosince 2017 Ivane, čím víc konektorů, tím víc poruch, popraskávání a tak.Ve vlastním letadle bych to předělal, i když prodlužováky se dají sehnat všude, i když s různou kvalitou.Tím spíš, pokud se chystáš si ten prodlužovák udělat sám. Mimochodem, já mám teď problém, že mi hedset (Sennheiser 460) funguje jenom na pasivní chod, když zapnu ANR, nefungujou s rádiem (jen ta redukce hluku :-).Jinak připojení telefonu atd funguje.Je to vůbec možný ? Stalo se to někomu ?
Ivan Lelák Odesláno 27. prosince 2017 Nahlásit Odesláno 27. prosince 2017 Chronař - nemyslím, že by u kvalitního výrobku byl konektor navíc komplikace a zdroj poruch, samozřejmě být může, ale nebál bych se toho. Sám si to rozhodně dělat nebudu, už jsem to psal, chci to koupit hotové. Je to přesně tohle (popř. něco podobného, klidně i každý kabel zvlášť) a pokud by někdo věděl, kde to objednat u nás, má u mne flašku, já zatím napsal do 2 obchodů s leteckými potřebami (Do Aviatiku zatím ne), zatím bez odpovědi, ale teď kolem Vánoc to ani nečekám...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se