SCIFI Odesláno 22. června 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. června 2014 to vidim a je mi zas zima a gasovi ještě vetší :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ony Odesláno 28. června 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. června 2014 Pár fotiek. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ony Odesláno 28. června 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. června 2014 Chronoloď II Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tittus Odesláno 28. června 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. června 2014 ? Pěkné... A co moje fotky? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hufnor Odesláno 29. června 2014 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 29. června 2014 ? Pěkné... A co moje fotky? To ta práce na tom nesmí mít tuhle podobu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hufnor Odesláno 29. června 2014 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 29. června 2014 Kudy my pluli dál a dál:https://mapsengine.google.com/map/edit?mid=zyXHrz5akJCk.kII4pE3vpjew Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sect Odesláno 29. června 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. června 2014 Krása kapitáne, díííííky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sect Odesláno 29. června 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. června 2014 Taky na tom dělám, tak aspoň pár kousků...... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sect Odesláno 29. června 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. června 2014 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hodo65 Odesláno 29. června 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. června 2014 Paráda . Při čumění na ty fotky a na záznam trasy se mi vybavila spousta vzpomínek, kdy jsme s perfektní bandou absolvovali cca před 4 lety něco podobnýho. Akorát jsem se trochu podcenil s Plzní, takže jsem musel poslední dva dny lemtat erární Gambáč . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 30. června 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. června 2014 Super kluci Jedinej důvod proč tentokrát nezávidím je skutečnost, že na lodi vydržím tak max. 2 hodinky a pak končím... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kairos Odesláno 30. června 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. června 2014 Jestli to není tajné, můžete prosím napsat, co byl za problém s vrtulí?díky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sect Odesláno 30. června 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. června 2014 Tajné to snad není, namotané lano...... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hufnor Odesláno 30. června 2014 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 30. června 2014 Trochu detailněji pro zdejší jachtaře. S vrtulí byl klasický problém, který vzniká kombinací větrného počasí, mooringového lana s tenkým pomocným lankem a nezkušené posádky. Při zajíždění zádí k molu nebylo lano mooringu taháno z vody zrovna optimálním způsobem a tak se jeho pomocné lanko nevyhnutelně zamotalo do běžící vrtule, která v tu chvíli svým tahem držela loď v bočním větru kolmo na molo. Než jsem si toho všiml, stačila řezná korunka u šroubu lanko pěkně rozcupovat a jeho kousky namotat a zapéct na hřídeli.Po vyvázání se do vody hrdinně a dobrovolně vrhli gas a sect s rozličnými ostrými nástroji a jali se na problému pracovat.Tímto jim veřejně děkuji za tuto pomoc při činnosti, která jinak obvykle padá na mou hlavu. Jsem jim za ni vděčný, protože bych musel do té docela slušně studené vody s právě doléčovaným pásovým oparem, který v tom případě hrozil návratem.Večer lanko načali a většinu zbytků odstranili. V neděli ráno pak práci za asistence SCIFIho dokončili.Tipy pro zdejší jachtařstvo, které ještě nemělo s namotaným lankem tu čest.Nejlepší jsou pilkovitá ostří nebo rovnou pilka. Dobře kombinují řezání s odstraňováním zbytků.Ve finálních fázích práce se osvědčily kleště, pomocí kterých bylo možné odstranit i lano zapečené do příruby do posledního zbytku.Rozhodně nedoporučuju pokračovat v plavbě s lodí, která má na hřídeli jakékoliv zbytky lana. Hrozí spousta zajímavých komplikací a problémů.Naše hrdinné potápěčské družstvo ovšem problém úspěšně zcela odstranilo a přitom zároveň prověřilo kvalitu potápěčských modelů značek Prim, Seiko i Rolex (a kapacitu svých plic).Třikrát hurá chrabrým potápěčům (a Primkám nejvíce)! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tittus Odesláno 10. července 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. července 2014 To ta práce na tom nesmí mít tuhle podobu. Tak dotlačeno, kapitáne Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
watcher Odesláno 9. srpna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. srpna 2014 Nádherná akce.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se