Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Zdravím všechny na fóru.

Rozhodl jsem se po cca 2 letech užívání vyměnit modré Seika 5 sport, které jsem si vylepšil překlápěcí sponou a modrým řemenem od Riosu za hodinky ze stáje Seiko, opět. Hodinky značky Seiko mě prostě přitahují, nemůžu si pomoci. Když jsem narazil na Shoguny, tak jsem si řekl, že je musím mít, okamžitě mě dostaly svým designem a titanovým tahem. Celkově mě nadchly. Hodinky jsou lehké, pohodlné a na živo vypadají suprově :) Nejsem žádný fotograf. Udělal jsem pár snímků - for fun x). Je na nich hodně odlesků, díky dnešnímu krásnému počasí. Ať se líbí :)

Jinak...jen tak pro zajímavost, byly kupované v Japonsku, ze Seiyajapan za 21k + příplatky za clo a další poplatky (nechal jsem ČP aby to za mě ošéfovala) byly cca 4500kč. Za cca 9 dní jsem je měl doma.

post-23801-0-96000300-1393758418_thumb.jpg

post-23801-0-66835500-1393758429_thumb.jpg

post-23801-0-04547600-1393758441_thumb.jpg

post-23801-0-51538700-1393758479_thumb.jpg

• Odpovědi 75
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Odesláno (upraveno)

Chumpus, odvahu k čemu obdivuješ?

Jinak Shoguny hezký, taky se mi líbí...jet ta hodinová ručka, na tu bych si musel zvykat

Upraveno uživatelem nickolas
Odesláno

Také se přidávám ke gratulantům. Přiznávám, že bych neměl koule (spíš tu odvahu), dát za hodinky v titanu dvojnásobek ceny než za téměř totožné a navíc v materiálu, který je mi mnohem sympatičtější než titan. Ale vždy podle vkusu každého soudruha. A tak to má být.

Odesláno

Také se přidávám ke gratulantům. Přiznávám, že bych neměl koule (spíš tu odvahu), dát za hodinky v titanu dvojnásobek ceny než za téměř totožné a navíc v materiálu, který je mi mnohem sympatičtější než titan. Ale vždy podle vkusu každého soudruha. A tak to má být.

Pozor, Suma nejsou rozhodně totožná. Shoguny jsou v pouzdru minimálně o třídu výš.

Chumpus, odvahu k čemu obdivuješ?