sheen Odesláno 2. března 2014 Nahlásit Odesláno 2. března 2014 Zdravím všechny na fóru. Rozhodl jsem se po cca 2 letech užívání vyměnit modré Seika 5 sport, které jsem si vylepšil překlápěcí sponou a modrým řemenem od Riosu za hodinky ze stáje Seiko, opět. Hodinky značky Seiko mě prostě přitahují, nemůžu si pomoci. Když jsem narazil na Shoguny, tak jsem si řekl, že je musím mít, okamžitě mě dostaly svým designem a titanovým tahem. Celkově mě nadchly. Hodinky jsou lehké, pohodlné a na živo vypadají suprově Nejsem žádný fotograf. Udělal jsem pár snímků - for fun x). Je na nich hodně odlesků, díky dnešnímu krásnému počasí. Ať se líbí Jinak...jen tak pro zajímavost, byly kupované v Japonsku, ze Seiyajapan za 21k + příplatky za clo a další poplatky (nechal jsem ČP aby to za mě ošéfovala) byly cca 4500kč. Za cca 9 dní jsem je měl doma.
Chumpus Odesláno 2. března 2014 Nahlásit Odesláno 2. března 2014 Obdivuji tvou odvahu Gratulace k perfektním hodinkám.
CEGY Odesláno 2. března 2014 Nahlásit Odesláno 2. března 2014 Taky blahopřeju. Čekal jsem, kdy se tady objevý.
nickolas Odesláno 2. března 2014 Nahlásit Odesláno 2. března 2014 (upraveno) Chumpus, odvahu k čemu obdivuješ? Jinak Shoguny hezký, taky se mi líbí...jet ta hodinová ručka, na tu bych si musel zvykat Upraveno 2. března 2014 uživatelem nickolas
kdojinej Odesláno 2. března 2014 Nahlásit Odesláno 2. března 2014 Tyjo, snad první zde na fóru, což? Tak jen foť dál Gratulace
People Odesláno 2. března 2014 Nahlásit Odesláno 2. března 2014 Tiez som sa divil, ze tu na fore este neprebehli. Osobne sa mi viac pacia ako suma. Su take akcnejsie, avsak nemam rad titan resp jeho farbu.
habadej Odesláno 2. března 2014 Nahlásit Odesláno 2. března 2014 Také se přidávám ke gratulantům. Přiznávám, že bych neměl koule (spíš tu odvahu), dát za hodinky v titanu dvojnásobek ceny než za téměř totožné a navíc v materiálu, který je mi mnohem sympatičtější než titan. Ale vždy podle vkusu každého soudruha. A tak to má být.