Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 98
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Odesláno
  V 8. 4. 2014 v 19:47, ricous napsal:

Tchýně doporučila manželce Fluence , to bude těžký ho vymluvit - jedině když bude SX4 nebo Nissan Juke, protože se jí "nejvíc líbí džípy!..." :D

 

Hele a když se paní líbí džípy, proč jí nekoupit třeba X5? za 300 by byla slušná.. Servis za hubičku, bezpečný, křesílko na kolech...

Odesláno

Hondu Jazz jsme měli na 14 dní, když bylo naše auto v servisu, a nějak ženu neoslovilo. X5 by byla fajn, ale na těch 15km denně? Navíc parking na sídlišti...

Se ženou jsme dali strop 150k na jeté, 300k na nové...

Odesláno (upraveno)
  V 15. 4. 2014 v 18:30, ricous napsal:

Prot: Klidně se rozepiš, co tě na ix20 štve. Vypadá to totiž na volbu mezi ix20 a i30...

 

Nejzásadnější je ta spotřeba, kdyby byla od výrobce deklarovaná kombinovaná spotřeba 7,5, tak bych do toho nikdy nešel (hundaj totiž uvádí 6,0) a ta lenost. I v relativně mírném stoupání je třeba podřadit, na nějaké zrychlení v kopci musíš zapomenout. Na rovině řadíš pětku při 70, při 100 je motor docela hlasitý a marně hledáš šestku (je to něja divně zpřevodované).

 

Spotřeba na palubním počítači se liší od 0,5 do 1 litru. Ukazuje samozřejmě míň.

 

Brzdový asistent při rozjezdu do kopce je úplně debilní funkce. Jednou to funguje, jednou ne. Asi po roce se to nějak kouslo, zadní kola sm.děli jak čert, musel jsem do servisu. Tuto funkci vnímám jako možný zdroj budoucích potíží. Přitom tuhle věc nevyžaduju, ale ona tam prostě je.

 

Po roce jsem musel měnit volant, manžetu a hlavici řadící páky. Všechno "kožené" se totálně oloupalo, když jsem řídil, tak jsem měl dlaně plné černých drobků.

 

Při rychlejší jízdě je u řidiče slyšet znatelné pískání. Je to uváděno jako častá závada i na hyunadi fóru, servis to není opakovaně schopen odstranit.

 

Přimo obrovský přední sloupek, za který se na přechodu hravě schovají tři lidi. To je hodně nepříjemné, člověk se s tím musí naučit počítat.

 

Od novoty jdou blbě zavírat pravé zadní dveře. Údajně jsou blbě navařené panty. V servisu doporučili to tak nechat a víc s dvěřma mlátit, nechtěli panty na novém autě převrtávat .

 

Uvnitř auta nejsou prakticky žádné odkládací prostory nebo schránky. Jediná uzavíratelná před spolujezdcem. To jsem při výběru podcenil.

 

Je to takové stokrát nic umořilo osla. Před tím jsem řídil Opel Vectra, dvě generace Škoda Octavia a Kia Ceed SW a tyhle blbiny tam nebyly. Je to prostě levné auto se všemi klady a zápory.

 

Jo a zajímavé je, že ten problém se zadní napravou, tak často diskutovaný, jsem já nezaznamenel. Možná bezprostředně po přečtení těch diskuzí jsem se na to víc soustředil a občas jsem si v některé situaci řekl "to je ono", ale jakmile jsem to vypustil z hlavy tak u mě tento problém neexistuje.

 

No a asi je třeba říct, že autům nerozumím, takže to jsou spíš takové uživatelské postřehy... Doufám, že jsem ti výběr nezkomplikoval.

Upraveno uživatelem Xpak
Odesláno

Omlouvám se, že do toho vstupuju, ale jednou bych chtěl znát auto, u něhož odpovídá  kombinovaná spotřeba udávaná v papírech skutečně souhlasí s tím co je real...protože optimální podmínky, při kterých je stanovávna ...metodiku měření určitě někdo dodá..

Odesláno

To je mi samozřejmě jasné, ale rozdíl téměř 1,5 litru mi příjde přez čáru..nehledě na to, že této hodnoty dosáhnu, když jedu "na spotřebu".

Odesláno

Jestli jsi už Škodovku škrtnul,tak nic.Pokud zůstává v kandidátech,tak ten Rapid bych asi dokázal domluvit za atraktivní cenu v Porsche HK.

Odesláno

Díky všem za dosavadní příspěvky.

 

Finální duel se trochu změnil a do uterka se musí žena rozhodnout mezi ix20 1,4i (Trikolor + paket Essential) nebo i30 kombi 1,4i (Trikolor). Oboje nové vozy za velmi dobré ceny (i30 dražší o cca 20k). Ale stejně nevíme který - musíme do autosalonu si je prohlédnout, ale rad bych znal i vas názor...

Odesláno (upraveno)
  V 20. 4. 2014 v 8:09, ricous napsal:

Cca 280k

To je pádný argument. Vím, že máš asi nějaký strop, ale co takhle Auris Touring? Toyota je celkem sázka na jistotu. Ještě by tu byl hodně zajímavý Civic Tourer, ale to už je cenově úplně mimo.

Před Hyundai bych dal určitě přednost Toyotě. Mám pocit, že někde uvádíš, že by to auto mělo vydržet pět let. Pokud Ti nebude vadit přirozeně stárnoucí design, tak za technikou běž k Japoncům a věz, že Ti bude jezdit ještě mnohem déle.

Upraveno uživatelem Jezevcik2
Odesláno

Ano, auto by melo vydržet 5 let, po kterých bude v zaruce, pak zřejmě koupime jine ( při nájezdu cca 40.000 km by snad neměl byt problém s prodejem). Cenova nabídka je přesvědčujíci, značky se nebojime.

 

Jen nevím, jestli ta 1,4 motor nebude (obzvlášť na ten kombik) moc malo.

Odesláno
  V 20. 4. 2014 v 8:54, FrantisekH napsal:

neni to žádnej závoďák, ale kamarád ho má a jezdí s nim 3x ročně chorvatsko bez problému

To je ono, co bych rad znal. Manželka bude jezdit 15 km denně a jednou za čtvrt roku "dálku" 200 - 500 km s detma a plným kufrem.

Odesláno (upraveno)

no kamarád je sanyťák takže má naježděno poměrně dost.. sice říká, že mu korejec nepřirostl k srdci ale je bez problémový (4 roky stará I30 s 1,4 motorem)

Upraveno uživatelem FrantisekH

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...