Návštěvník Snow Odesláno 8. dubna 2014 Nahlásit Odesláno 8. dubna 2014 Eberhard & Co. Contograf Eberhard & Co. se svými hodinkami Contograf připojil ke všeobecnému trendu a vytvořil model s odkazem na minulou tvorbu. Vybral si Contograf, divery ze šedesátých let. Pro zajímavost jsem vyhledal fotografii původního modelu, abychom mohli snadno posoudit, jak se dílo zdařilo. Podle připojeného snímku bych řekl, že více než zdařile, ne ? attachment=356385:3.jpg] zdroj - Master-Horologer? 1
instant Odesláno 8. dubna 2014 Nahlásit Odesláno 8. dubna 2014 trufam si povedat ze jedny z najkrajsich Eberhard kuskov za dlhe roky. tie trojminutove indexy su super retro k comu je tam ta cervena 50ka?
Návštěvník Snow Odesláno 8. dubna 2014 Nahlásit Odesláno 8. dubna 2014 Nevím. Vidím ji i na původním modelu. Třeba nám někdo poradí. Hodinkám nelze v podstatě co vytknout. Jediné, co mě trápí, i když v podstatě nemusí, nejsem v roli kupujícího, je malá WR, pouhých 50m.
Ohm-Aztec Odesláno 8. dubna 2014 Nahlásit Odesláno 8. dubna 2014 Je to pokračování stupnice, která nekončí šedesátkou na 12, ale je cejchována do padesátky.
Daemonultimate Odesláno 8. dubna 2014 Nahlásit Odesláno 8. dubna 2014 Původní model se mi líbí svou lunetou,červenou datumku považuju za blbost,není to tak důležitá informace,ale tou největší je opravdu WR.
instant Odesláno 8. dubna 2014 Nahlásit Odesláno 8. dubna 2014 Je to pokračování stupnice, která nekončí šedesátkou na 12, ale je cejchována do padesátky. tak to som z toho pochopil ze to je tachymetro, ale preco prave 50ka? Maximalna povolena rychlost? Alebo skor nejake vyrocie? to som mal na mysli
Návštěvník maxipesfik Odesláno 8. dubna 2014 Nahlásit Odesláno 8. dubna 2014 Povedené. http://www.eberhard-co-watches.ch/wp/?barnd=contograf-contograf
Kid_A Odesláno 8. dubna 2014 Nahlásit Odesláno 8. dubna 2014 super prace. diky snowe, tohle je vydareny retro chrono.