Přejít na obsah

Eberhard & Co. Contograf

Doporučené příspěvky

Návštěvník Snow
Odesláno

Eberhard & Co. Contograf

Eberhard & Co. se svými hodinkami Contograf připojil ke všeobecnému trendu a vytvořil model s odkazem na minulou tvorbu. Vybral si Contograf, divery ze šedesátých let. Pro zajímavost jsem vyhledal fotografii původního modelu, abychom mohli snadno posoudit, jak se dílo zdařilo. Podle připojeného snímku bych řekl, že více než zdařile, ne ?

attachment=356385:3.jpg]

zdroj - Master-Horologer?

• Dát hlas 1
Návštěvník Snow
Odesláno

Nevím. Vidím ji i na původním modelu. Třeba nám někdo poradí. 

Hodinkám nelze v podstatě co vytknout. Jediné, co mě trápí, i když v podstatě nemusí, nejsem v roli kupujícího, je malá WR, pouhých 50m.

Odesláno

Je to pokračování stupnice, která nekončí šedesátkou na 12, ale je cejchována do padesátky.

tak to som z toho pochopil ze to je tachymetro, ale preco prave 50ka? Maximalna povolena rychlost? Alebo skor nejake vyrocie? to som mal na mysli :)

Odesláno

tak to som z toho pochopil ze to je tachymetro, ale preco prave 50ka? Maximalna povolena rychlost? Alebo skor nejake vyrocie? to som mal na mysli :)

Je to tak řešeno i na těch původních. Předpokládám, že v té době se nějakou patetickou symbolikou, jaká je v poslední době zvykem, nezaobírali. Prostě označili výrazně konec stupnice...

Odesláno (upraveno)

Těžkotonážní chrono !!! Nevidím chybu, i když je mi to trapný přiznat. Takže bych přidal ještě jednu čárku na 12 a ručku sčítače udělal obligátně červenou :D . Padesátka je logickým pokračováním tachymetrické stupnice - parádní oživení.. Proporce tak dobrý, že pasuje i datumka, funkčně logická hodinová otočná luneta a vůbec nevypadají tak vlezle retro, jak takové remaky mají ve zvyku. Skvělý !!

Upraveno uživatelem cigi
  • po měsících...
Odesláno (upraveno)

Ke všemu tomu ještě panda s červeným čumáčkem (jazýčkem) - já se picnu,  jeden z nejlepších chronografů !!

Upraveno uživatelem cigi
Odesláno