Přejít na obsah

Glycine Airman No.1


octaviakk007

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 54
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Sroubovaci korunka je velka skoda, pruhled snad nebude (predstavte si plastovy sklo a k tomu saforovy pruhled). Jak bude vypadat ten armovaci krouzek, uvidime v realu. Celkovy nahled se mi libi, zatim jsou to (pro me) asi nejhezci airmany.

Na 10atm je šroubovací korunka IMHO zbytečná. Jinak si tipnu, že naživo to budou krasavci. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co tak strasneho sa deje pri nahodnom povytiahnuti normalnej korunky? V nerezovom puzdre je diera ktorou prechadza nerezova hiadelka korunky, na ktorej je tesnenie. Ak je tesnenie urobene dobre a z dobreho materialu, tak povytiahnutie v zasade nicomu nevadi, je tam stale rovnake tesnenie na rovnakych materialoch + samozrejme v zasade nic nebrani tam dat za seba tesnenia dva ci tri. Napriklad cela vodotesnost superpotapok Seiko MM300 je riesena prave jednym jedinym takym tesnenim na hriadelke, ze je korunka navuse srobovacia je len bonus.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 3 týdnech...
  • po 3 týdnech...

 Joj, ty vypadaj báječně, moc nerozumím tomu žbrblání tady :). Ale rovněž nerozumím, co má znamenat ta železná obruč kolem ciferníku ? Má nějakou funkci kvůli sklíčku ? Myslel jsem, že je tam, aby je dělala menší=retro, ale když mají jen 36mm, tak to nebude ten důvod. Musím se popídit, jestli to není nějaký retro odkaz na původní model. 

 

Tak nevím, jestli jsou lepší, než vintage V, nebo moje starý 18, byla by to hezká hádačka.

Upraveno uživatelem cigi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...