Jump to content

Glycine Airman No.1


octaviakk007

Recommended Posts

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

takze si to zhrnme, pevne dno, klasicka (berznym pouzitim prakcicky nedodrbatelna) korunka, povodny design, decentna velkost, akrylove sklo takze prirodny antireflex, 289x s GMT no veru asi neodolam... cena je uz ista?

Link to comment
Share on other sites

Sroubovaci korunka je velka skoda, pruhled snad nebude (predstavte si plastovy sklo a k tomu saforovy pruhled). Jak bude vypadat ten armovaci krouzek, uvidime v realu. Celkovy nahled se mi libi, zatim jsou to (pro me) asi nejhezci airmany.

Na 10atm je šroubovací korunka IMHO zbytečná. Jinak si tipnu, že naživo to budou krasavci. 

Link to comment
Share on other sites

Neni, nejde jen o vodotesnost, ale o zabraneni nahodnemu povytazeni korunky. Hodinky s dobre udelanou 10A vodotesnosti klidne muzou prijit do vody...

Na 10atm je šroubovací korunka IMHO zbytečná. Jinak si tipnu, že naživo to budou krasavci. 

Link to comment
Share on other sites

A co tak strasneho sa deje pri nahodnom povytiahnuti normalnej korunky? V nerezovom puzdre je diera ktorou prechadza nerezova hiadelka korunky, na ktorej je tesnenie. Ak je tesnenie urobene dobre a z dobreho materialu, tak povytiahnutie v zasade nicomu nevadi, je tam stale rovnake tesnenie na rovnakych materialoch + samozrejme v zasade nic nebrani tam dat za seba tesnenia dva ci tri. Napriklad cela vodotesnost superpotapok Seiko MM300 je riesena prave jednym jedinym takym tesnenim na hriadelke, ze je korunka navuse srobovacia je len bonus.

Link to comment
Share on other sites

ja nikde nepisem ze na MM je zavit nadbytocny, len pisem ze jedno tesnenie na hriadelke nie je z hladiska vodotesnosti ziadna katastrofa.... nehovoriac o tom ze airmany nikto ako saturacne divery asi neplanuje pouzivat

Link to comment
Share on other sites

Neni, nejde jen o vodotesnost, ale o zabraneni nahodnemu povytazeni korunky. Hodinky s dobre udelanou 10A vodotesnosti klidne muzou prijit do vody...

To každopádně, i 5atm, s vlastní zkušenosti... :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

 Joj, ty vypadaj báječně, moc nerozumím tomu žbrblání tady :). Ale rovněž nerozumím, co má znamenat ta železná obruč kolem ciferníku ? Má nějakou funkci kvůli sklíčku ? Myslel jsem, že je tam, aby je dělala menší=retro, ale když mají jen 36mm, tak to nebude ten důvod. Musím se popídit, jestli to není nějaký retro odkaz na původní model. 

 

Tak nevím, jestli jsou lepší, než vintage V, nebo moje starý 18, byla by to hezká hádačka.

Edited by cigi
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...