Pavelpu27 Odesláno 25. července 2016 Nahlásit Odesláno 25. července 2016 My máme ve firmě několik chipnutých aut - většinou audi a oktávky - a 200 tis. km zcela bez problému. Hlavně u té 3,0 TDI audi to bylo hodně poznat, majitel s ní lítal jako drak a pohoda.
Josef01 Odesláno 25. července 2016 Nahlásit Odesláno 25. července 2016 Je to vždycky něco za něco a někde jsem četl, že policajti půjdou po podobném tuningu. Tu záruku bych chtěl vidět, jak tam někdo přijede s mnoho let starým autem a dostane záruku 2 roky na motor, to je přece blbost. Záruka bude na SW a práci, nikoliv na mechanické opravy motoru. To by musel uživatel prokázat, že to způsobil SW a to je prakticky vyloučené.
MadButcher Odesláno 25. července 2016 Nahlásit Odesláno 25. července 2016 Policie a myslim ze ani stk tohle nepozna. Je to jen optimalizace palivovych map, jak by poznali jestli je v pameti ridici jednotky jina mapa nez original? To by nekde na silnici pri kontrole porovnavali jednicky a nuly souboru z rj a odnekud jinud?
M3maniac Odesláno 25. července 2016 Nahlásit Odesláno 25. července 2016 V 24. 7. 2016 v 16:03, CEGY napsal: Pravdu má..No 320cdi v tomto ečku jede nadherně kolem 7-8 litrů ropy. A co se týče upravy map jak odborně píšete....vždy to bude na úkor životnosti jednotlivých dílů či komponentů. Problém je, že dnes v době kdy pěkné profi vypadající webovky má kde kdo a všichni píšou, že jsou specialisté a že se jedná o profi úpravu kde budete jezdit o litr až dva úsporněji, svižněji v celém spektru otáček atd atd, ale nikdo nenapíše že spojka udělá pápá daleko rychleji, dvouhmota udělá pápá daleko rychleji a tak stejně automat. Kámoš co dělá v audině mi to vždy říkal, automat v pr..li, čipař Jinak je samo rozdíl jak se v tom upraveném autě bude jezdit.....Ale myslím si, že u tohoto auta to není třeba. Raketa to nebude nikdy a hlavně toto auto jede pěkně na pohodu i v serii. Znám x lidí co po úpravě dělali automat, protože když ten profi upravce narve 580nm k převodovce co je dělaná na 420 tak se není čemu divit.....A ted to hlavní, kdysi za mlada jsem taky čipoval, upravoval než jsem zjistil, že to autu pomalinku ale jistě dává za uši. Na druhou stranu je pravda , že jsou i motory, které jsou z výroby shodné se silnější verzi ( mechanicky ) a kde to dělaj do firem kde to jezdí třeba jen město a má to místo 105ti 90k viz VW, tam je podle mě mírnej nárust ok.
Radius Odesláno 25. července 2016 Nahlásit Odesláno 25. července 2016 (upraveno) moco a m3maniac: S tímto názorem se stotožňuji. Nemám v to prostě důvěru. No s tou koupí ojetiny je to vážně problém, protože to nepozná ani STK ani policie, jak píše MadButcher. Tudiž se u nás v ČR chipnutí ani v 99% nezapisuje, pokud sám majitel nechce po úpravci osvědčení TÜV a neběží to pak sám z vlastní iniciativy nechat zapsat... nicméně stejně si pak pro ten zápis nedovedu představit evidenčku, protože STK to bez brzdy nepozná a emise zůstávají v toleranci... Upraveno 25. července 2016 uživatelem Radius
Sphinxx Odesláno 25. července 2016 Nahlásit Odesláno 25. července 2016 Pepo, jak to vypadá s výběrem "us cars"?
MadButcher Odesláno 25. července 2016 Nahlásit Odesláno 25. července 2016 Pokud nemas duveru tak neni co resit. Zbyva pouze prodat soucasne auto jehoz vykon ti nestaci, a koupit silnejsi. Pokud kupujes ojetinu, tak pri tom hlavne doufat ze neni nebo nebyla chipnuta (kdyz se toho bojis), a ze je i jinak v poradku (protoze ojetina je ve sve podstate vzdycky zajic v pytli). Chiptuning ve smyslu pouhe optimalizace palivovych map, provedeny solidni firmou s hlubokymi znalostmi toho co a proc dela, a s dlouholetymi zkusenostmi, prinese pouze takove navyseni vykonu a tociveho momentu ktery zivotnost standardnich soucastek v aute nijak nezkrati (bezne do 20%). Pokud by hrozilo ze ano, napr pri navyseni kroutaku z 250 na 400, tak solidni chiptuner tohle vi a predem te na to upozorni. Bohuzel nejvetsi riziko pro zivotnost spojky, prevodovky a jinych veci na chipnutem aute neni ta uprava, ale ridic ktery musi za kazdou cenu neustale kazdemu ukazovat jak mu to po tom chipu paradne jede kdyby takhle prasacky jezdil s tim samym autem pred upravou, tak ty veci znici uplne stejne rychle i bez chipu! Takze je myslim dulezite si rozmyslet jestli chci chipnout auto abych se predvadel, nebo aby se chovalo lip nez ve standardnim nastaveni - hladsi predjizdeni, lepsi chovani v nizkych otackach, mozna i o neco nizsi spotreba. Ja tu upravu palivove mapy beru jako normalni optimalizaci, stejne jako si ruznymi upravami optimalizuju novy telefon nebo novy laptop. Novy firmware v telefonu mimo jine taky obcas treba ruznymi optimalizacemi zvysuje vykon grafiky, a nikdo neresi jestli to nahodou nema vliv na zivotnost toho telefonu
Josef01 Odesláno 25. července 2016 Nahlásit Odesláno 25. července 2016 V 25. 7. 2016 v 11:22, Sphinxx napsal: Pepo, jak to vypadá s výběrem "us cars"? Mám vybráno, počítám že do 3 týdnů jezdím Oldsmobile Custom 88 v podstatě tohle
Sphinxx Odesláno 25. července 2016 Nahlásit Odesláno 25. července 2016 Super, tak držím pěsti ať to dopadne.
Josef01 Odesláno 25. července 2016 Nahlásit Odesláno 25. července 2016 Díky chlapi! Teď tam měnili nějaké věci, co hůře fungovaly (paliv. čerpadlo a servo řízení) a čalouník opravuje stropní čalounění. Pak to půjde na atestaci a veteránské značky. Auto je dlouhé 5.6 m široké 2m, váží 1950kg, třírychlostní automat. Motor 7.5l s karburátorem, výkon není důležitý, ale uvádí od 180k do 250k dle typu karburátoru (ten ještě neznám).
TLD Odesláno 25. července 2016 Nahlásit Odesláno 25. července 2016 Josef, ses frajer Jsem rad, ze jsou jeste lidi, co utrati prachy za krasnou a zbytecnou vec. Parada
Maxmillian Odesláno 25. července 2016 Nahlásit Odesláno 25. července 2016 Tady je plny forum lidi co utraci prachy za krasny a zbytecny veci :-) Kazdopadne kara dost dobra!
Liqid Odesláno 25. července 2016 Nahlásit Odesláno 25. července 2016 V 25. 7. 2016 v 13:11, Josef01 napsal: Mám vybráno, počítám že do 3 týdnů jezdím Oldsmobile Custom 88 v podstatě tohle Gratuluji k výběru, jak moc byl náročný dovoz ze států? Předpokládám, že s tím bude hromada papírování.
Josef01 Odesláno 25. července 2016 Nahlásit Odesláno 25. července 2016 Auto už je nějakou dobu dovezené od člověka, který se zabývá renovacemi spíše pro sebe a kamarády a nějak se mu to auto už nevešlo do garáže Viděl jsem tam renovovaný Cadillac z 50-tých let, jako by vyjel z fabriky, pánové to byla nádhera fakt úžasný auto. Dovoz z USA je fakt masakr, auto, které tam vyjde na 200 tis. (což je spodní rozumná cenová hranice), tak dovoz se vším všudy, provize apod. a clo + DPH je tak dalších 150 tis. Je pravda, že tady jsou prakticky všichni pacienti co kupují naprosto zbytečné věci
Pavelpu27 Odesláno 25. července 2016 Nahlásit Odesláno 25. července 2016 Kdysi jsem dva měsíce jezdil s Cadillac Coupé Deville asi z r. 1978. Byla to sice stylovka, ale jezdit s tím byla hrůza. I na slušné silnici se to pořád vlnilo a houpalo, že z toho měl člověk mořskou nemoc. Můj tehdejší šéf v US nám to dal na cesty do hospody.
Josef01 Odesláno 25. července 2016 Nahlásit Odesláno 25. července 2016 Moc pěkný, to by se mi taky líbilo, jo ty ameriky se fakt hodně houpají, byly to pohodlný auta na pohodovou a poklidnou jízdu. Dnes po silnicích jezdí dravci
Pavelpu27 Odesláno 25. července 2016 Nahlásit Odesláno 25. července 2016 Nás v tom hlavně běžně jezdilo 6, z toho min. 5 ožralých, takže to bylo ještě zajímavější.
Josef01 Odesláno 25. července 2016 Nahlásit Odesláno 25. července 2016 No to mohlo být zajímavý Některé ameriky měly specifikovaných 6 míst v TP, to byla docela pro větší rodinu výhoda.
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se