Přejít na obsah

PETROLHEAD - benzinovi sialenci


Návštěvník maxigabrielg

Doporučené příspěvky

No tak ono, až to bude masovka, se budou vyvíjet i technologie a spotřeba energie půjde rapidně snížit. Včera bylo v jednom dokumentu, že v Německu v Hannoveru v jedné továrně na výrobu tramvají se povedlo se zavedením rekuperace snížit spotřebu energie u tramvají o 50%. A to je jenom jedna technologie. S rozvojem dalších se spotřeba bude dále snižovat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A když budeme mít baterií a dostatek energie, jak ji dopravíme k zákazníkovi. Večer všichni přijedou domu natáhnou prodlužky k autům, zapnou bednu a dráty explodují. Nafta a benzín jsou stále nejlépe sbalena energie na cesty. Je to všechno postavené na hlavu a prachy vládnou světu, které zabíjí poslední selský rozum.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pepo, ale já nejsem zarytej proti tesle a ani jiným elektromobilům. Jen jsem Ti napsal, že to nikdy nebyl supersport, jen těžké auto s fantastickým zrychlením. To co jsem psal je to, že je to pro 90% české populace nedostupné auto. Jestli si fakt myslíš, že v roce 2025-2030 se nebudou vyrábět klasické auta se spalovacím motorem tak tě v tom klidně nechám, ale podle mě je to nesmysl. To by byly velké tesla srazy s čekačkou asi 10 hodin než přijdeš na řadu  ;) malé benzínové auto jezdí za cca 4,5 litrů benzínu ,cena nového je kolem 200kkč. Tímto směrem to půjde pokud bude benzín drahý a bude ho nedostatek, masa a běžný lid si nebude kupovat teslu za 2,5 mega. Píšeš jezdit zadarmo, ale zapoměl jsi na vstupní poplatek 2-3 mega  ;) a i ta tesla se posere  a sem tam odejde článek, nebude to perpetum mobile.Až čas ukáže kolik ty baterie vydrží let a kilometrů a kolik budou stát nové......

 

Já se aktuálně rozhlížím po nějaké americe s 6-8l motorem, jen říkám, že všechno má své kouzlo. Mimochodem Tesla S v základu má doživotně el. energii zdarma (tedy pokud výrobce nezkrachuje), nové Tesla 3, která stojí třetinu, to už v základu nemá. Na baterie dávají záruku 8 let, nové budou stát brzy kolem 100 tis. Někde už jsem psal, že vyvážíme tolik el. energie za babku, že by stačila na nabíjení 500 tis. elektroaut s nájezdem 20 tis. km ročně. Tesla S 2-3 roky stará s rozumným nájezdem a výkonem dá koupit do 70 tis EUR. No nechci tady dál plevelil, já si ji nekupuju, mě se líbí zcela něco jiného :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník qoyi

Stepeni produkuje teplo, ktere ohriva vodu, ktera se meni v paru a ta pohani turbinu, stejne jako uhelna elektrarna. Problem je ze uran taky neni neomezeny zdroj (oproti vetru, slunci) a take je potreba vytezeny clanek nekde skladovat, takze sice neznecistuje ovzdusi, ale zase 'zamořuje' zem a s tim je spojena dalsi problematika.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V sobotu jsme se vrátili z dovolené, trochu jsme courali po Holandsku. Těch Tesel co jsme tam viděli!! Určitě to má budoucnost, ale já jsem stále přesvědčen, že stará auta jsou ekologičtější než nějaké hybridy a elektromobily, pokud vezmeme v úvahu vše, co je na to navázáno.

 

Ale jak tu někdo napsal, název vlákna není Batteryhead, ale Petrolhead. Tu cestu jsme dali s naším obytným americkým vanemGMC Vandura z roku 1993 a cestou zpět jsme se na pozvání stavili v německém Tecklenburgu na srazu amerik zaměřeném na vany. Byl jsem očekáván, přivítán a seznámil jsem se s lidmi, kteří se mohou plným právem nazvat petrolheady - se svými auty se setkávají už 30 let a mnoho z nich je věrných původnímu autu. Tak aspoň pár fotek...  

post-3283-0-16827900-1471349945_thumb.jpg

post-3283-0-18931200-1471349966_thumb.jpg

post-3283-0-73389700-1471349987_thumb.jpg

post-3283-0-02703900-1471350007_thumb.jpg

post-3283-0-18875900-1471350024_thumb.jpg

post-3283-0-73393900-1471350038_thumb.jpg

post-3283-0-08054400-1471350062_thumb.jpg

post-3283-0-05838600-1471350078_thumb.jpg

post-3283-0-68608900-1471350103_thumb.jpg

post-3283-0-48636100-1471350126_thumb.jpg

post-3283-0-87281300-1471350142_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Minuly tyden jsem mel na 6 dnu pujceneho Wranglera a konecne mel moznost s nim vice zajezidt a strasne me to nadchnulo. Schvalne jsem si pujcil kratkou dvoudverovou verzi, ctyrdverova verzi mi neprijde uz ten pravy wrangler a neni tak hezka. Uz jsem tu nekde psal ze interier me na soucasnem modelu prijde dost strasny, ale po tydnu v realu bych si asi nakonec zvyknul a kdyz clovek jezdi bez strechy a nebo bez dveri, tak na interier stejne moc nekouka :)

 

Motor benzin 3.6 V6 Pentastar, udavany vykon myslim 285 koni a kdyz se vytoci pres 4tisice tak zacne slusne utikat, asi i diky nizsi hmotnosti kratke verze. Cekal jsem ze bude na silnici mnohem vic plavat, ale v zatackach pohoda. Neni to urcite auto na dalnice, od cca 90 km/h nahoru zacne byt pomerne otravny hluk. Je to auto primarne proste na neco jineho. Jako ten nejspravnejsi Jeep ma super maly polomer otaceni a otoci se na petniku (to si nastesti zachovavaji vsechny modely, takze i Grand Cherokee je treba na parkovani prijemnejsi nez kdejaky maly osobak). Na duchod nekde na ostrove v Pacifiku nebo v Asii by to byla parada. Bez strechy, bez dveri, idealne nejaky starsi model. No jo, tak zase zpatky do reality vsedniho dne :)

 

Dve fotky z vyletu + par co jsem stihl vyfotit na silnici za tech par dni. Kdyz nebudu pocitat milion osobnich aut z pujcoven, tak se zdalo ze mistni lidi jeepu docela fandi, clovek je videl neustale od 40 let starych az po soucasne verze. 

 

post-17375-0-03955400-1471406746_thumb.jpeg

 

post-17375-0-39007300-1471407384_thumb.jpeg

 

post-17375-0-09390300-1471406733_thumb.jpeg

 

post-17375-0-87468500-1471406730_thumb.jpeg

 

post-17375-0-16100800-1471406735_thumb.jpeg

 

post-17375-0-38287500-1471406737_thumb.jpeg

 

post-17375-0-59762900-1471406739_thumb.jpeg

 

post-17375-0-69304400-1471406741_thumb.jpeg

 

post-17375-0-81049000-1471406743_thumb.jpeg

 

I Macgyver vi, jake je to spravne auto :)

 

post-17375-0-66978800-1471407119_thumb.jpg

 

post-17375-0-06650400-1471407119_thumb.jpg

Upraveno uživatelem kloubik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jagman

Wranglera zeru 4dvirko je v plánu :)

 

Vcera jsem potkal v centru jednoho cerno/cernej zvednutej rozsirenej v predu mala traverza :D led svetla nu a hezka drobna bloncka joooo moc hezky se na to koukalo na to auto jasne :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, s Wranglerem jsem se něco najezdil, měl ho kamarád, tu dřívější verzi s hranatými světly, tam bylo uvnitř ještě všechno hodně strohé a hluk otravný. Ale jeho to bavilo, měl to jako jediné auto, hýčkal si ho, do terénu s tím jezdil často, ale spíš aby auto prohnal tam, kam patří a aby vyzkoušel jeho limity. Celé mi to přišlo trochu jako póza, možná životní filosofie nebo životní styl, ale koneckonců, kdo z nás si na něco trochu nehraje a ameriky včetně Jeepů jsou k tomu oblíbenými objekty. Určitě bych to jako jediné auto nechtěl, ale byla s tím zábava. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kloubiku, krasna jeepka. 4dver se me taky libil, dokonce jsem o nem i chvilinku uvazoval, ale pro nase potreby je to strasne malinke auticko. Super je, co se da ze statu za par kacek dotahnout doplnku, dle gusta kazdeho. Na offroad pouziti, cestovani a i klido na street upravy. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Wranglera zeru 4dvirko je v plánu :)

 

Vcera jsem potkal v centru jednoho cerno/cernej zvednutej rozsirenej v predu mala traverza :D led svetla nu a hezka drobna bloncka joooo moc hezky se na to koukalo na to auto jasne :)

Za rok bude nový model, neplánuješ počkat jak bude vypadat? Čtyřdveřovy má být vyvinutý nezávisle na 2 dveřovym, takže nebude vypadat jen jako natažena verze.

 

Údajně by je měli ukázat v lednu v Detroitu a výroba konec 2017.

 

Jsem zvědavý na motory, zatím to vypadá na současný 3.6 benzin a později údajně 2litr turbo. V Evropě nový menší diesel a v US možná diesel 3.0 který je teď v GC.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...