Přejít na obsah

PETROLHEAD - benzinovi sialenci


Návštěvník maxigabrielg

Doporučené příspěvky

Uff, dal by som si povedať :) Čím dávaš do smútku TDI pacientov teraz keď táto kráska je bývalá?  

No to je to.. teraz nicim, ja som v smutku.. amg muselo ist naspet, bol tam problem s motorom, je to dlha story o hovne, vysledok je ten ze po 3 mesiacoch som ho vratil a mohol som si zobrat nieco ine, to iste u mna principialne nepripadalo do uvahy-hned druhy krat po sebe do tej istej mlaky ee... takze som zobral v tej hodnote+nejaky doplatok nieco ine. Co je sice super vozenie, ale nie je to ta kategoria co ti prinasa potesenie srdca a adrenalin.. snad sa este niekedy podari nejaka srdcovka v buducnosti. Nebudem sem hadzat foto ale, sme v petrolhead vlakne ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lebo tak virtuozne a politicky korektne otocit temu na chlast, hodit vinu na niekoho kto tu nie je a este sa aj vyvliect z trestu, to mi pripomenulo mladsich kolegov :-D

Chlape.....nadherna analyza! :)

 

Teraz daj tu svoju! Coze to mas za moto?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

http://youtu.be/MqpDP7HQMtg

 

ja mam ale pre-roadster verziu, ma to viac vpredu stupacky (som dlhy). Fabrickych 130k, odomknute a otvorene 170k, s upravami (Carpenter racing) sa da ist na 200, s novou hlavou do 260k na zadnom kolese, vsetko NA. Plus da sa pridat turbo, kto sa nudi. potom je rychlomer rychlejsi stierac ako otackometer :)

 

krutak na volnobehu to ma vyssi ako sportova 600ka na max rev..

 

oturbene ale bez Carpenter racing kitu (rovno chod na 02:40):

 

Upraveno uživatelem instant
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rocket sam o sebe super, gratulujem! ale to co za sialenost je preplnovana? Mi to pripomina tie prve turbene Hayabusy a Ninje.. strasne zle davkovany vykon, podvozok, brzdy absolutne nestihaju.. picovina jak hrom :) neznic si tu motorku preplnovanim, N/A 200 koni a si vybaveny. Ja som za mlada jazdil supersporty, neskor ked sa dalo tak iba na okruhu(nie zavodne), mal som aj 600 aj 1000. Najvacsi zverina co som vyskusal bolo BMW 1000RR v stockovej uprave, to bolo neskutocne..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak vies, to su jednoduche odpovede na otazky preco niekto nadopuje Rocket, alebo preco si pes lize ftaka

 

ja ziadny priaznivec pretlaku nie som, i ked tu je spravny vyraz kompresor (supercharger), len aby sme boli technicky OK.  Ja si planujem zadovazit druhu masinu uz s upgradom od carpentera v statoch - kupovat to solo a riesit eu benzin a papiere sa mi nechce (nechce = nechce sa mi za to platit majetok :) ). Som radsej ked uz tu prvu amortizaciu absolvuje nejaky panko predo mnou a vsetko je to v technicaku.

 

Na motorky je tu ine vlakno, tak to tu neplevelme. Na napravenie jedna fotka z archivu:

post-4112-0-34136500-1515790760_thumb.jpg

Upraveno uživatelem instant
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podla toho videa to vyzeralo skor na turbo ako kompresor, ale budiz, tak ci tak je to nezmysel, jednoucelova cocotina na rovinku...a potom hajde servis motora...a moze si aj toho ftaka ototo :)

 

Jasne, neplevelme.. aj ja posielam nieco z archivu .. 

post-2862-0-64702900-1515792824_thumb.jpg

Upraveno uživatelem tedwine
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uvolnila dvě místa na Snow & Drift Experience na ledové dráze v Lungau - http://www.sdschool.cz/snow-drift-experience/

 

1 místo na pondělí a úterý (22-23. ledna)

1 místo na pátek a sobotu (26.-27. ledna)

 

Ideální ke spojení s lyžema předtím, nebo potom. Já jedu sobota+neděle Obertauern nebo Katschberg lyže, a 22-23. ledna na dráze. Přidá se někdo? :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@tedwine: tie "supecharged rockety" maju bezne stotisicove najazdy. to moc nejde neporovnavat s busou, ktora je uz vo fabrickej podobe dost ostra, 180k z prakticky polovicneho objemu, 11:1 kompresny pomer a vsetko je tam viac "na hrane" aby sa setrila hmotnost. Rocket je postaveny ako cruiser, materialom sa skutocne nesetrilo. Ma tri kovane piesty z Dodge Viper (rovnakeho rozmeru), kompresny pomer 8.7:1. Na supercharger nie su nutne ziadne upravy piestov ani kompresneho pomeru, funguje to idealne a si veselo cez 200k. Dostat z toho cez 200k s atmosferickym nasavanim chce zmenu kompresneho pomeru cez 13:1 a roztocit, cize nova hlava, nove vacky, ventily a lahsie piesty. Potom je z toho ale uplne ina motorka, agresivna, brutalna, toci to do 9k rpm. Vyzera to na obrlstly cruiser ale je to drag beast - vid video priklad: 265HP uprava so zvysenym kompresnym pomerom, titanovymi piestami a otvorenym nasavanim a vyfukom. Zvuk povie asi vsetko :)

 

 

Ten motor je tak predimenzovany, ze prakticky sluzi ako zaklad pre pohon masiny ktorou chce Triumph prekonat svetovy rekord v rychlosti, je to dlhodoby projekt Triumph Rocket Streamliner. Tie motory v tom budu dva a mali by davat do 1000HP

 

 

U busy naopak, ak chces preplnovat, tak bud zachovas fabricky cr ale potom z toho nedostanes velky narast vykonu kedze nemozes tolko tlacit, alebo znizis cr a teda musis sahat na hlavu a/alebo piesty aby zakaznik dostal za svoje peniaze "vela dalsich HP", je to teda vacsi zasah do motora, ktory navyse ma nizsiu konstrukcnu rezervu na tento typ uprav, ktore prinasaju vyssie zahrievanie, vyssie tlaky atd. Plus vzhladom k profilu jazdcov, dostupnosti, cene a popularite, busu tuni obrazne povedane kazdy dedinsky tuzer, takze su k dispozicii aj velmi zle (=nepremyslene a lacne) riesenia, ktore tomu nerobia dobre meno. Napriklad tlacit odusu do motora s nevhodne vysokym cr. Nitrak je nieco podobne. Busa je skvela masina ale ten motor proste nie je vhodny na preplnanie, bohuzial okruh ludi co na nich jazdi pozaduju viac HP, tak vysledok je aky je. Preto kawa prisla s s H2/R, kde je to vyriesene ako treba od zakladu je tam 300k z 220kg motorky (s beznym zokejom a plnou nadrzou 1HP na 1kg hmotnosti).

 

aby sme stale boli k teme, zagooglite Smart Diablo :)

Upraveno uživatelem instant
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nyní asi nejznámější úpravce aut v LA, názor si udělejte sami.

[media]https://www.youtube.com/watch?v=gicwaADUQxY[/media]

Jak řiznul do toho lamba, tak mi bylo smutno. Jako u golfu v pohodě, ale u takových aut nevidím důvod na to plácat plasty.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Instant

 

Diky za take siroke objasnenie, problematiku mas v merku borec. Som trochu podcenil Triumph co sa pouzitej techniky a zivotnosti tyka, my bad.. Ja som upravam s preplnanim v ramci motoriek nikdy nevenoval pozornost kedze pre okruhovu motorku v kontexte mojich (a aj drvivej vecsiny) schopnosti je to absolutny nezmysel. Pre straight line cruiser je to ina myslienka, to ano.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je typicka amerika, skoda reci. Das obrovske prachy za auto, ktore tvoria firmy technologiami na urovni NASA, a potom to das pocernemu borcovi s karboskou z instagramu, ktory testuje upravy jazdou "ci nesucha bumper o gumu". Kazdemu co jeho jest.

 

Zaujimavych 15minut. Kto nevladnete taliancinou, ma to titulky:

 

Upraveno uživatelem instant
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...