Přejít na obsah

PETROLHEAD - benzinovi sialenci


Návštěvník maxigabrielg

Doporučené příspěvky

před 5 hodinami, JR_2010 napsal:

Jen bych doplnil k té investici v podobě auta a k tomu, jestli se zhodnotí a nebo znehodnotí, jestli je to dobrý rozhodnutí, nebo kokotina, že všechny ty rady a zpochybňování jsou na vodě, když diskutující vědí houby, kolik to stálo.

Tak beru to tak, že auto bylo za +- tržní cenu, vzhledem k inflaci která nyní je a ještě určitě delší dobu bude je to celkem jedno. U auta to beru tak, že se mi líbí, dělá radost a v horizontu 10 let by nemělo jít dolů , ale naopak 5-10% ročně nahoru. Bohužel jsme v situaci, která tu ještě za mého života nebyla, nikdy tak razantně nezdražilo vše kolem nás, hodně věcí i o stovky procent. Takže tady jen tak nahlas přemýšlíme a teoretizujeme. Třeba M3 e46 se dala pred 6 lety koupit za 27.000€ a dnes ve stejné konfiguraci a podobným nájezdem stojí 40-55.000€. U investičního auta je důležité koupit auto nečím zajímavé, limitku, model co se nedělal dlouho a nevyrobilo se toho miliony kusů atd atd. Tak stejně nebude dobré investiční auto s 2litrem v naftě až na pár vyjímek 😉

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 10,2tis.
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Já tohle všechno beru, jen jsem se vrátil k tomu původnímu dotazu a reakci na něj, aniž by byl znám ten základní parametr. Já v životě tedy podobný cenový skoky už zažil a taky se mi podařilo vydělat pěkný prachy na obyčejný jebce a mnohem míň třeba na autě s potenciálem. Taky proto, že když chceš něco pojmout jako investici, tak většinou musíš trochu počkat, nejlíp tak 20 - 30 let, ale zrovna auto stojí dost peněz i průběžně, když ho chce člověk udržet v kondici.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za mě má smysl investovat do auta jen tehdy kdy auta máš rád a budou tě těšit u každé projížďky  , ani jedno auto jsem nekoupil za účelem výdělku při koupi. Tento extrémní boom jak je super mega výhodné investovat do veteránu či youngtimerů je to posledních 10 let. Nikdo už nebere v úvahu, že auto musíš garážovat 1-4.000 kč ( pokud nemáš svou ) , servisovat, pojistit atd atd. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono v životě člověka (vlastní zkušenost) jsou nejlepší investice ty, které prvoplánově nebyly zamýšleny jako investice a nebudu daleko od pravdy, když budu tvrdit, že 99% lidí, co zbohatlo na něčem investičním, tu věc koupili úplně z jiných důvodů než za účelem investice 🙂 a prostě se časem ukázalo, že ta věc začala (z jakéhokoliv důvodu) být investiční. Protože ve chvíli, kdy věc kupuješ, a je vnímána jako investice, tak už to moc investice není, pač už má cenu nahoře. 

PS: hlavně mě nechytejte za slovo, myšlenka je snad jasná 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim jestli 99%, ale souhlas, i tady obcas plati, ze nejblbejsi sedlak ma nejvetsi brambory a moje vlastni zkusenost je podobna (model blbej sedlak:))

Abych byl k tematu, pred 22 lety jsem koupil a zerestauroval do sroubu youngtimera,  dnes mi za nej nabizi 8x vic, nez co me stalo porizeni tehdy... musim rict, ze prodat to neminim, ale nejak me pohled na tu vec jako moznou investici kazi tu radost z toho auta... ale mozna jsem jenom divnej..

Upraveno uživatelem Seamaster
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 6. 8. 2022 v 20:11, M3maniac napsal:

Tak určitě lepší než to prochlastat, jen doufám že je to LHD, 90% těchto aut má bohužel volant na špatné straně a to bych nikdy nechtěl. Takže ať mu dělá radost 😉

Dělal se vůbec skyline jako LHD? Mám velký pocit ne a to je celkem investiční problém. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...