Přejít na obsah

PETROLHEAD - benzinovi sialenci


Doporučené příspěvky

Návštěvník maxigabrielg
Odesláno

je jasne, ze uz to ma svoje roky....

a samozrejme zalezi aj na cene - ale to uz si musis posudit ty, ci sa ti to oplati.

ale vozenie to bude este vzdy paradne!

Odesláno (upraveno)

dnes som nejake pozeral v nemeckom mobile.de

zajtra tam poslem zamestnantca nech mi prinesie jeden z tych, co som vybral a uvidime....

ked je to naozaj taka bomba, tak to rad skusim a otestujem

som zvedavy na to High End audio a ten jazdnyprejav

 

Tam mají výběr velký a v podstatě 1-2 roky stará auta za cenu Superbu pomalu v základu. Tak to se těším na report, vezmeš 3l nebo ten jejich 4l benzín?! Dost lidí mluví o té beprůvanové ventilaci, nikde nic nefouká a přesto tam proudí dobře vzduch. 

Upraveno uživatelem Josef01
Návštěvník maxigabrielg
Odesláno

Ja zoberiem diesel ( tu sa to lepsie preda)

:lol2: 

clovek uz je na ceste pre auto, cierna s ciernou, vzduchovy podvozok a Dynadio - fotky dodam, zreferujem dojmy....)

 

 

trochu som prebehol info o Phaetone a zaujala ma aj tato reportaz o manufakture

 

( toho cloviecika si prilis nevsimajte, ale niektore udaje a zabery z montaze su zaujimave!)

 

Odesláno

Našel jsem konečně auto, co by se mi líbilo. Máte k tomu, petrolheadi, nějaké komentáře?

 

Audi A8 d2, poslední rok výroby, tedy 2002, vše, co šlo, v tom je, poslední bez vzduchového podvozku, v srpnu 2002 se začala dělat další generace, 100k km, nikdy nejeté v soli, servisovane pouze v Audi, norské auto ze severu Norska, 4,2 benzin, quattro samozřejmě, stříbrná, vevnitř černá kůže, jako novy interier. Chujovina? Fajne auto? Viděl jsem tu se kusy se 600k na tachometru, na Audi fórech ceněný typ, popisovaný, jako kvalitní, nekazící se, pohodlný, rychlý, bezpečný, spolehlivý. Jak to vidí případní minulí majitelé?

 

Na tu dobu pěkně vybavené auto, pořád skvěle vypadající a cena - není co řešit např.. tento, ovšem ten už bude asi na vzduchu.

Odesláno

Na tu dobu pěkně vybavené auto, pořád skvěle vypadající a cena - není co řešit např.. tento, ovšem ten už bude asi na vzduchu.

 

První ročníky D3 nebrat, tam hapruje elektronika a vůbec to není vychytané. Když D3, tak jedině po facu.

 

Ještě k té D2, pokud bys ji nadále udržoval stejně jako předchozí majitel, tak by to mohla být i celkem zajímavá možnost investice. Staré A6 s poctivými motory bez EU nesmyslů už taky rostou na ceně.

Odesláno

Jazoberiem diesel ( tusa to lepsiepreda)

:lol2:

clovek uz je na ceste pre auto, cierna s ciernou, vzduchovy podvozok a Dynadio - fotky dodam, zreferujem dojmy....)

 

 

trochu som prebehol info o Phaetone a zaujala ma aj tato reportaz o manufakture

 

Tak diesel stačí výkonem bohatě, spotřebu jsem viděl s průměrem 9l, což je paráda (S třída MB to nedá), no a ta továrna je pecka, to muselo stát raketu neuvěřitelnou.

Odesláno

Našel jsem konečně auto, co by se mi líbilo. Máte k tomu, petrolheadi, nějaké komentáře?

 

Audi A8 d2, poslední rok výroby, tedy 2002, vše, co šlo, v tom je, poslední bez vzduchového podvozku, v srpnu 2002 se začala dělat další generace, 100k km, nikdy nejeté v soli, servisovane pouze v Audi, norské auto ze severu Norska, 4,2 benzin, quattro samozřejmě, stříbrná, vevnitř černá kůže, jako novy interier. Chujovina? Fajne auto? Viděl jsem tu se kusy se 600k na tachometru, na Audi fórech ceněný typ, popisovaný, jako kvalitní, nekazící se, pohodlný, rychlý, bezpečný, spolehlivý. Jak to vidí případní minulí majitelé?

 

Michale, 

ja si takhle je pro 740i E38, kterou proste zeru, vonavka za batoh, jenze sem do toho sedl a zadnej pocit youngtimer apod se nekonal. proste stara mr*ka, no :( to auto bylo v supr stavu, ale ja bych s tim proste nejezdil..

 

7625547622_a95215d05d_b.jpg

Odesláno

Hm. Uvidim, kolik manik nabidne za tu moji zmrzlinarskou dodavku. D3 uz je na vzduchu a to nechci. V D2 v daleko horsim stavu a pouze se setihrnkem jsem ted jel do Osla a zpet, coz je nejakych 13 hodin cesty prevazne po okreskach a bylo to hodne dobre. Delalo to na me takovy hodne poctivy a bezpecny dojem. Zadne compy, takova stara skola, ale bylo to uklidnujici. Navic nahradni dily jsou na to uz za velmi nizke ceny, nebude se to krast. Nove to tu stalo 1,2 milionu NOK. Je to z poslednich mesicu vyroby, takze vsechno uz bylo vychytane, uz to ma ESP, Xenony, navi, airbagy vzadu a takove ty veci, ktere prvni rocniky nemely. Zadne turbo, zadny DPF. Je tu jeden se stejnym motorem predelany na LPG, docela velka nadrz v rezerve a financne jezdi za stejne prachy, jako ja s malym dieselem. Benzinu dlouhodobe si to vezme 11-12. Pry. A v zime v Beskydech by ta ctyrkolka nemusela byt k zahozeni. Tady je za ty prachy tak novy Fiat Panda. 

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=57375933

Návštěvník Jagman
Odesláno

V 90 bylo jen jedno dobre Nemecke auto a to byl a je Mamut(Mercedes S) ! Ale cenově v tomto stavu je tak 500tis :).. V kombinaci s V12 bych mu dal prednost pred jakoukoli novejsi S a to bez vyhrad lepší je uz jen Bentley Turbo R

Odesláno (upraveno)

Michale, 

ja si takhle je pro 740i E38, kterou proste zeru, vonavka za batoh, jenze sem do toho sedl a zadnej pocit youngtimer apod se nekonal. proste stara mr*ka, no :( to auto bylo v supr stavu, ale ja bych s tim proste nejezdil..

 

tos me nepotesil. byl to jeden z kandidatu na takove to jezdeni do prace apod..

Upraveno uživatelem filo-boxer
Návštěvník maxigabrielg
Odesláno

chlapci, ked sa vam tie auta fakt pacia a urobia vam radost - tak do toho kludne naskocte a uzivajte si to.

kedysi to boli najmodernejsie super auta za hromadu penazi a este dodnes je to paradna jazda!

ale ked vam ide len o image, tak....

poznam kopec ludi, co hned prejdu na novu sedmicku bayer alebo inu masirku ( X5, X6) len preto, ze vysla nova ( a az taky velky rozdiel v tom nie je), ale proste ich to trapy, ze ako budu posobit v "starom bayeri"

ale nie kazdy ma na to alebo nechce tolko penazi dat do auta

Odesláno

Je treba uvazovat v dane cene. Nelze srovnavat s dnesni A8.

Neměl jsem na mysli novou A8, ale model starý 5-8 let. Já si dovedu představit koupi MB 280 CE z let 80tých nebo 280SE z 70tých, ale ne na běžné ježdění, ale pro radost.

Odesláno

Teď jsem zaparkoval vedle předchozího modelu Phaeton, vedle Superb starší generace a málo kratší a Phaeton naprosto nenápadný auto.

 

Abychom tady neplevelili, doporučuji celou předchozí diskuzi přesunout do Kdo čím jezdí.

Návštěvník maxigabrielg
Odesláno

Teď jsem zaparkoval vedle předchozího modelu Phaeton, vedle Superb starší generace a málo kratší a Phaeton naprosto nenápadný auto.

Abychom tady neplevelili, doporučuji celou předchozí diskuzi přesunout do Kdo čím jezdí.

v pohode... tu sme v benzinovom opare, takze kludne mozeme riesit nase motoristicke poruchy!

:-))

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...