Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Koupil jsem si v červenci hodinky Fortis Flieger,limitovanou edici.Asi po týdnu se mi dod sklíčkem oběvila vlhkost.Stávalo se to,když jsem s hodinkama přecházel z horkého letního počasí do klimatizované mísnosti.(pracuju na lodi a ty změny teplot byly dost velké)

Nechal jsem si doma udělat zkoušku vodotěsnosti a byla v pořádku.Evidentně ta vlhkost tam je z výroby.

Tak jsem je reklamoval a napsali mi,že provedli zkoušku vodotěsnosti a byla v pořádku.Mám tam zoxidovanou kučičku a poškozený číselník.

Odešpsali mi toto:je to v příloze.

Prosím o radu.

Děkuji

 

 

Dobrý den.docxNačítání informací

  • Odpovědi 40
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Odesláno

Ahoj,

 

zkusil bych to reklamovat znovu , ale bude to boj v duchu přísloví "Bohatší má vždycky pravdu ". Držím palce a peju pevné nervy , hlavně se nenechat vyprovokovat k nějakému neuváženému jednání , aby se pak nepřesunula rovina sporu jinam.....

Odesláno

Úplně souhlasím s Miroslávkem. A zkusil bych se porozhlídnou po Sinnu s tou jejich kapslí proti vlhkosti. Z principu, že z výroby je tam vždycky vzduch a ne vakuum a v zduch vždy obsahuje nějaké množství vlhkosti. 

A jinak přeju hodně štěstí s tou reklamací.

Odesláno

Takhle to vypadá když se zamlží.Stává se to jen při větších změnách teplot.

Kdyby měl ještě někdo nějakou radu týkájící se raklamace,sem s ní.

Díky.

 

post-40363-0-00063600-1441599749_thumb.jpg

Odesláno

Je to podle mě jasný případ pro reklamaci a měli by to uznat a opravit v plném rozsahu na vlastní náklady. Lucid myslel aby jsi napsal přímo výrobci, informaci, že reklamaci prodejce zamítnul a že tlakovka je OK a poslal i fota jak se rosí. V tomto případě samozřejmě Fortisu a nikoliv Sinnu :)

Odesláno

Díky za rady.Nějak to pořeším.Když mi to neuznají,řeknu jin že napíšu přímo výrobci.Uvidím co na to řeknou.

Kdyby ještě někdo měl nějakou radu,budu rád.

Dík

Odesláno

Nic jim neříkej a rovnou napiš do Fortisu. Na nic nečekej. Výrobce se většinou k celé věci postaví úplně jinak než nějaký prodejce...

Odesláno
  V 7. 9. 2015 v 2:29, Moror napsal:

Asi po týdnu se mi dod sklíčkem oběvila vlhkost.Stávalo se to,když jsem s hodinkama přecházel z horkého letního počasí do klimatizované mísnosti.(pracuju na lodi a ty změny teplot byly dost velké)

Kolik si pod tim můžu představit?

 

Kde jsi je kupoval, resp. kde to reklamuješ? Já bych šel do Nestu a zeptal se, jestli to je ok :)

Odesláno
  V 7. 9. 2015 v 5:00, Vlcak napsal:

Je to podle mě jasný případ pro reklamaci a měli by to uznat a opravit v plném rozsahu na vlastní náklady. Lucid myslel aby jsi napsal přímo výrobci, informaci, že reklamaci prodejce zamítnul a že tlakovka je OK a poslal i fota jak se rosí. V tomto případě samozřejmě Fortisu a nikoliv Sinnu :)

Mea culpa. Omlouvám se, samozřejmě jsem myslel Fortis. Jak jsem ráno spěchal, tak mi v hlavě utkvěl jen název Sinn, zmírňovaný v některém z předcházejících příspěvků. 

Odesláno

Díky všem za rady.Reklamoval jsem to v u nás v Ostravě v hodinářství Deal.Prodávají tam taky hodinky Fortis.Ale kupoval jsem je v Praze v Koscomu.Z Ostravy je na servis posílali do Prahy do Nestu.Jedině tam je servis na Fortis.Bohužel jsem v zahraničí a řešit to začnu až se vrátím.To jest cca.za týden.V Ostravě s tím nemají nic společného,jen to tam poslali.Sám jsem zvědavý co vyřídím.Takže asi tak.

Odesláno

Tak nějak jsem to předpokládal, vlhkost v hodinkách je vždycky na uživatele, pokud nenajdou u hodinek výrobní vadu.

Odesláno

Vlkosť v hodinkách som reklamoval v minulosti u Breitlingu. Odpoveď z Carollina vtedy znela, že spravia test vodotesnosti a ak nie sú vodotesné, tak som ich mechanicky poškodil a porušil vodotesnosť (pád, náraz, vystavenie extrémnej teplote - oheň/mráz). Po teste prišli na to, že hodinky sú vodotesné a hodinky mi Breitling dal do poriadku.

Návštěvník Mitak
Odesláno

Myslím, že spousta lidí si o nich udělá obrázek, ...že jim není trapné účtovat si těch 3500 kč. Úroveň prodeje marná a k čemu je česká záruka, když bych u každého šedého prodejce dopadl stejně...

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...