Moror Odesláno 7. září 2015 Nahlásit Odesláno 7. září 2015 Koupil jsem si v červenci hodinky Fortis Flieger,limitovanou edici.Asi po týdnu se mi dod sklíčkem oběvila vlhkost.Stávalo se to,když jsem s hodinkama přecházel z horkého letního počasí do klimatizované mísnosti.(pracuju na lodi a ty změny teplot byly dost velké)Nechal jsem si doma udělat zkoušku vodotěsnosti a byla v pořádku.Evidentně ta vlhkost tam je z výroby.Tak jsem je reklamoval a napsali mi,že provedli zkoušku vodotěsnosti a byla v pořádku.Mám tam zoxidovanou kučičku a poškozený číselník.Odešpsali mi toto:je to v příloze.Prosím o radu.Děkuji Dobrý den.docxNačítání informací
Miroslávek Odesláno 7. září 2015 Nahlásit Odesláno 7. září 2015 Ahoj, zkusil bych to reklamovat znovu , ale bude to boj v duchu přísloví "Bohatší má vždycky pravdu ". Držím palce a peju pevné nervy , hlavně se nenechat vyprovokovat k nějakému neuváženému jednání , aby se pak nepřesunula rovina sporu jinam.....
ohrenstein Odesláno 7. září 2015 Nahlásit Odesláno 7. září 2015 Úplně souhlasím s Miroslávkem. A zkusil bych se porozhlídnou po Sinnu s tou jejich kapslí proti vlhkosti. Z principu, že z výroby je tam vždycky vzduch a ne vakuum a v zduch vždy obsahuje nějaké množství vlhkosti. A jinak přeju hodně štěstí s tou reklamací.
Moror Odesláno 7. září 2015 Autor Nahlásit Odesláno 7. září 2015 Takhle to vypadá když se zamlží.Stává se to jen při větších změnách teplot.Kdyby měl ještě někdo nějakou radu týkájící se raklamace,sem s ní.Díky.
lucid Odesláno 7. září 2015 Nahlásit Odesláno 7. září 2015 Napiš přímo do Sinn a popiš výsledek dosavadní reklamace a že se Ti to nezdá OK, ať se Ti k tomu vyjádří.
Moror Odesláno 7. září 2015 Autor Nahlásit Odesláno 7. září 2015 Nejsem zběhlý a proto nevím co je Sinn a kde to napsat a poslat.Sinn je značka hodinek,dál nevím.Prosím ještě o radu.Dík
Vlcak Odesláno 7. září 2015 Nahlásit Odesláno 7. září 2015 Je to podle mě jasný případ pro reklamaci a měli by to uznat a opravit v plném rozsahu na vlastní náklady. Lucid myslel aby jsi napsal přímo výrobci, informaci, že reklamaci prodejce zamítnul a že tlakovka je OK a poslal i fota jak se rosí. V tomto případě samozřejmě Fortisu a nikoliv Sinnu
Moror Odesláno 7. září 2015 Autor Nahlásit Odesláno 7. září 2015 Díky za rady.Nějak to pořeším.Když mi to neuznají,řeknu jin že napíšu přímo výrobci.Uvidím co na to řeknou.Kdyby ještě někdo měl nějakou radu,budu rád.Dík
JaRooN Odesláno 7. září 2015 Nahlásit Odesláno 7. září 2015 Nic jim neříkej a rovnou napiš do Fortisu. Na nic nečekej. Výrobce se většinou k celé věci postaví úplně jinak než nějaký prodejce...
Jörg8X Odesláno 7. září 2015 Nahlásit Odesláno 7. září 2015 V 7. 9. 2015 v 2:29, Moror napsal: Asi po týdnu se mi dod sklíčkem oběvila vlhkost.Stávalo se to,když jsem s hodinkama přecházel z horkého letního počasí do klimatizované mísnosti.(pracuju na lodi a ty změny teplot byly dost velké)Kolik si pod tim můžu představit? Kde jsi je kupoval, resp. kde to reklamuješ? Já bych šel do Nestu a zeptal se, jestli to je ok
lucid Odesláno 7. září 2015 Nahlásit Odesláno 7. září 2015 V 7. 9. 2015 v 5:00, Vlcak napsal: Je to podle mě jasný případ pro reklamaci a měli by to uznat a opravit v plném rozsahu na vlastní náklady. Lucid myslel aby jsi napsal přímo výrobci, informaci, že reklamaci prodejce zamítnul a že tlakovka je OK a poslal i fota jak se rosí. V tomto případě samozřejmě Fortisu a nikoliv Sinnu Mea culpa. Omlouvám se, samozřejmě jsem myslel Fortis. Jak jsem ráno spěchal, tak mi v hlavě utkvěl jen název Sinn, zmírňovaný v některém z předcházejících příspěvků.
bohus76 Odesláno 7. září 2015 Nahlásit Odesláno 7. září 2015 Píšeš v první větě výrobce,ale asi myslíš prodejce ne?
Moror Odesláno 8. září 2015 Autor Nahlásit Odesláno 8. září 2015 Díky všem za rady.Reklamoval jsem to v u nás v Ostravě v hodinářství Deal.Prodávají tam taky hodinky Fortis.Ale kupoval jsem je v Praze v Koscomu.Z Ostravy je na servis posílali do Prahy do Nestu.Jedině tam je servis na Fortis.Bohužel jsem v zahraničí a řešit to začnu až se vrátím.To jest cca.za týden.V Ostravě s tím nemají nic společného,jen to tam poslali.Sám jsem zvědavý co vyřídím.Takže asi tak.
sugic11 Odesláno 11. září 2015 Nahlásit Odesláno 11. září 2015 Tak držím palce a dej vědět jak jsi pořídil.
Moror Odesláno 12. září 2015 Autor Nahlásit Odesláno 12. září 2015 Dopadlo to tak ze zaplatim 3500 kc.Pozdeji napisu vic
Josef01 Odesláno 12. září 2015 Nahlásit Odesláno 12. září 2015 Tak nějak jsem to předpokládal, vlhkost v hodinkách je vždycky na uživatele, pokud nenajdou u hodinek výrobní vadu.
koveras Odesláno 12. září 2015 Nahlásit Odesláno 12. září 2015 Vlkosť v hodinkách som reklamoval v minulosti u Breitlingu. Odpoveď z Carollina vtedy znela, že spravia test vodotesnosti a ak nie sú vodotesné, tak som ich mechanicky poškodil a porušil vodotesnosť (pád, náraz, vystavenie extrémnej teplote - oheň/mráz). Po teste prišli na to, že hodinky sú vodotesné a hodinky mi Breitling dal do poriadku.
Moror Odesláno 12. září 2015 Autor Nahlásit Odesláno 12. září 2015 Posílám korespondenci jak probíhala. Okopíroval jsem to z emailu.Je to pozpátku.Jsem sice nasraný ale hodinky chci mít co nejdříve zpátky a nemám náladu ani čas se s někým soudit.Ahoj všem a ještě jednou díky za rady Dobrý den pane.docxNačítání informací
Návštěvník Mitak Odesláno 12. září 2015 Nahlásit Odesláno 12. září 2015 Myslím, že spousta lidí si o nich udělá obrázek, ...že jim není trapné účtovat si těch 3500 kč. Úroveň prodeje marná a k čemu je česká záruka, když bych u každého šedého prodejce dopadl stejně...
Michelin Odesláno 12. září 2015 Nahlásit Odesláno 12. září 2015 No to je od nich hezky. Test je ok. Vlhkost tam je ,ale je nam lito...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se