Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno (upraveno)

Ahoj kluci... Potrebuju do firmy pořídit dalsi dodávku a nevím... V soucastnosti mam citroena jumpera a VW craftera... Ani jedno neni uplne ono, teda crafter byl, než se ve 200tis začal kazit... Krom craftera o kterém uvažuji zas váhám mezi Sprinterem, iveco daily a ford transit... Vše v max velikostech... Ma někdo zkušenosti?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Upraveno uživatelem Denjl
Odesláno

Sprintery má znamej ve firmě čtyři, vozí z Holandska kytky. Auta jezdí cca 120t ročně, mění po třech letech, kdy mají kolem 350t km. Začínal iveco, tomu nemůže přijít na jméno. Teď je spokojený a řeší jen spotřební materiál. Většina těch aut to odjede s jednou spojkou a jedním turbem, ale jezdí to dlouhé trasy, v podstatě bez zátěže a ridici jsou hodnocení i dle spotřeby a stavu auta. Řešil bych vw a MB, jsou to v podstatě stejné auta, pak už jen štěstí na kus.

Odesláno

Urcite by som riesil MB, 300-400t km daju uplne v pohode... My sme mali sice len Vita, Viana a E-cka ale vsetko to zvladlo okolo 300t bez nutnosti velkych servisov... 

Odesláno

Ford tranzit a WV transporter už nikdy hrozně se serou a rezaví. Celkem drží Peugot boxery a Ciroeny Jumpery, s MB zkušenosti nemám.

Odesláno

Podle rad na internetu si nekoupíš nikdy nic, protože jeden má negativní zkušenosti přesně s tím, s čím má druhý pozitivní.

Odesláno

Sprinterů máme ve firmě 9 , nejstarší r.v.2006 ,poslední 2015 . Prvního jsme koupili v 1996 , takže se nám jich už ve firmě dost protočilo a nemůžu napsat nic špatného . Servisní náklady na to co zvládnou a odvezou dobrý . Teď mám na stole fakturu ze servisu MB za první prohlídku ve 40tis. km za 3600kč , spotřeba naloženého sprintera mimo město do 10lit .Teď jsme na jednom měnili setrvák , tam to bylo trochu dražší , ale oprava byla u MB z orig.dílů . Zase mám jistotu , že je to ready , protože z druhovýrobních dílů to občas není úplně ono .

 

DAILY ny máme 3 a jedno Ducato k tomu , servis mají určitě dražší , ale v rámci možností dobrý . Akorát řidiči s nima moc nechtějí jezdit , každý se cpe do sprintera.

Odesláno

Sprinter&Crafter je prakticky totéž s tím, že jsou to jedny z nejdražších dodávek. Z praxe ...Sprinter (2007) dost reznul, v zimě je to nenaložené absolutně k ničemu díky zadnímu náhonu (nevím, jak dnes - jestli se dělá přední či 4x4) při sněhu a náledí nic moc (vlastní zkušenost). Dojezdil, respektive spolehlivě dojezdil kolem 250.000km, pak se začal sypat a byl, jak liška (koroze).

 

Naopak velkým překvapením pro mě byl přechod na Renault Master - to co tohle auto odjezdilo, především v zátěži, jsem se až divil, jaký je to držák. Obecně francouzská auta od jisté doby nemám rád, ale tento Renault je opravdu povadený pracant, určitě bych jej zařadil do výběru.

Odesláno

Jj, asi L4h3... Pezota, cizrona, fiata ani renolta nechcu... Možna to sou předsudky a zlepšili de, ale proste jim nevěřím... Asi jsem nakloněn Mb, ale potrebuju si nějak zdůvodnit o 100tis vyšší cenu než je Crafter... MB nabízí 4roky záruku nebo 500tis km a bezplatný servis na 4roky... To VW ani iveco nema.... A s Fordem nemám zkušenosti zádný no :(

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odesláno

Jinak do 3,5t a aby to uvedlo co nejvíc... Tj u craftra a sprintra v největším rozvoru (bez předání) cca 1200kg a to neni bohužel moc :(

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...