Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Ja teda nevim, ja platim akorat rocni servis na svem BMW (kterej teda nestoji malo :))) , ale jinak nekupuju nic

Dvojkove by slo, trojkove taky, ctyrkove taky, petkove taky, sestkove taky, sedmickove taky a osmickove taky :))))? Je to jen jak moc ji milujes :))))

Odesláno

 Podívám se po nějakým Golfovi...

 

  V 25. 7. 2017 v 10:01, Cool as Ice napsal:

Ja teda nevim, ja platim akorat rocni servis na svem BMW (kterej teda nestoji malo :))) , ale jinak nekupuju nic
Dvojkove by slo, trojkove taky, ctyrkove taky, petkove taky, sestkove taky, sedmickove taky a osmickove taky :))))? Je to jen jak moc ji milujes :))))

Odesláno

Řídil jsem se Tvojí radou. :-D 

 

Né, co třeba Mazda trojka? Nebo nový Megane?

 

  V 25. 7. 2017 v 10:37, Cool as Ice napsal:

Tak to je teda veletoc a ztrata vkusu :D

Odesláno

Chápu, že když si pořídím opičku, tak musím mít na banány, ale výměna dvou lambda sond vč. instalce za 13 v českých je fakt drsný.

 

Takže...ehm...co ta mazda? :D

Odesláno

Nechci aby se to zvrhlo v nářek, ale jenom posledních 5 měsíců:

 

1. návštěva servisu: Výměna prasklého chladiče + výměna oleje v převodovce a nějaký prkotiny 11k  CZK

 

2. návštěva servisu: Výměna dvou totálně nefunkčních lamda sond + nový CCC modul 37k CZK

 

Před týdnem mi nějak začala haprovat teplota motoru (normálně jsem lehce pod sto a teď to skáče mezi 100°Ca 110°C), tak to vidím na další návštěvu.

Odesláno
  V 24. 7. 2017 v 15:58, Sněhulák napsal:

Čauvec,

 

 

 

hledám pro přítelkyni auto, kdo může a má chuť, poraďte jaký pořídit.

 

 

 

Požadavky:

 

 

 

hatchback / liftback / sedan

 

 

 

1.6 - 2.0 jedno jaký

 

 

 

Integrovanou GPS

 

 

 

Pětidvéřák

 

 

 

Nižší provozní náklady

 

 

 

Ideálně při najetých 50k - 100k km cena do 425k CZK

S Mazdou 3 vedle urco neslapnes. Sel bych ale jen do benzinu, ty umi Mazda lip a lip to jezdi nez ty jejich diesely. Aspon co muzu ze zkusebnich jizd hodnotit.

Pak v tehle kategorii za me rozumny auto je Opel Astra 1.4T (ale pouze tahle motorizace, ostatni me tak nenadchly, 2 litr diesel u ST asi taky dobrej ale kombika nehledas).

Nebo mrkni treba i na Mitsubishi Lancer.

 

A samozrejme musim doporucit Lexus CT200h, pokud chce pohodovejsi auto spis do mesta, nebo ISko pokud se prikloni k trochu ostrejsimu sedanu. V tehle cene se daji nejaky slusny kousky sehnat obcas.

 

Odesláno z mého SHIELD Tablet K1 pomocí Tapatalk

Odesláno

Díky happymu a maxipsovi za názory... určitě mi toho vychází souboj té mazdy a lexusu

 

Cool as Ice: Dobré, dobré, včera mi odváželi služební 335i v cabriu. Bude mi chybět. 

Odesláno

Mel jsem hondy a byly to neznicitelne naprosto spolehlive auta. BMW prislo az s vekem, ale take bez problemu. Hele ja si cim dal vic myslim, ze je to hlavne o ridici a udrzbe. Samozrejme, ze pokud ma uz auto kilometry tak je to znat. A pokud clovek nema vylozene blbej kus, tak je podle me dnes jedno jestli je to BMW nebo Fiat. Podstatne je menit olej kazdy rok ne vic jak po 10 tis km, nehonit to studene a po kazde jizde nechat turbo 1-2 minuty dochladit. Pokud clovek meni vsechny filtry s olejem a kupuje kvalitni palivo, tak to proste bude fungovat. Problem je, ze vetsina do auta uz pak penize pri servisu nechce, olej meni po 30 tis, filtry klidne po 50 tis i vic, kupuje palivo kdo vi kde a pak se divi, ze to a to se sype. Ale, je to stroj a po*rat se muze cokoli. Tot muj nazor. Cim jsem starsi, tim vic se divam na auto jako na vyhozene penize :) Akorat si s tim porovnavame pindoury :)))

Odesláno

Tesat do kamene. :-)

 

Btw. na porovnávání piňdourů stojí celá evoluce. :-D 

 

  V 26. 7. 2017 v 5:58, Cool as Ice napsal:

Mel jsem hondy a byly to neznicitelne naprosto spolehlive auta. BMW prislo az s vekem, ale take bez problemu. Hele ja si cim dal vic myslim, ze je to hlavne o ridici a udrzbe. Samozrejme, ze pokud ma uz auto kilometry tak je to znat. A pokud clovek nema vylozene blbej kus, tak je podle me dnes jedno jestli je to BMW nebo Fiat. Podstatne je menit olej kazdy rok ne vic jak po 10 tis km, nehonit to studene a po kazde jizde nechat turbo 1-2 minuty dochladit. Pokud clovek meni vsechny filtry s olejem a kupuje kvalitni palivo, tak to proste bude fungovat. Problem je, ze vetsina do auta uz pak penize pri servisu nechce, olej meni po 30 tis, filtry klidne po 50 tis i vic, kupuje palivo kdo vi kde a pak se divi, ze to a to se sype. Ale, je to stroj a po*rat se muze cokoli. Tot muj nazor. Cim jsem starsi, tim vic se divam na auto jako na vyhozene penize :) Akorat si s tim porovnavame pindoury :)))

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...