Návštěvník Jagman Odesláno 22. července 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. července 2016 Kamo takova suzuki samurai a ty dalsi podobne to dokazalo hodne a taky tam byla neaka 1,6 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman-ZA Odesláno 22. července 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. července 2016 Mozno je to aj o soferskej zrucnosti. Len na Sahare su trosku ine podmienky, ako u nas. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavelpu27 Odesláno 22. července 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. července 2016 Ty řeči o bezpečnosti teréňáků mě taky hodně baví. Nepřu se o to, že vyšší a těžší auto může být z pohledu pasivní bezpečnosti ve výhodě při srážce s lehkým a nízkým, ale zas má o hodně horší aktivní bezpečnost. Upřímně - radši budu jezdit autem, kde se vyhnu karambolu tím, že to bude umět brzdit a zatáčet. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TLD Odesláno 22. července 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. července 2016 Muj terenak brzdi i zataci Jinak souhlas, kdyz vezmu opravdovej terenak jako muj landak, defik, nebo pracovni Gecko, tak tu kastli zmackas v ruce. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
geometr Odesláno 22. července 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. července 2016 Zas u teréňáku obvykle není samonosná kasle ale kasle na solidním rámu. A s Tatrou a vlakem prohrává každej :-( Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TLD Odesláno 22. července 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. července 2016 Ano, to mas pravdu, ale pres boudu bych s tim jit nechtel Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
geometr Odesláno 22. července 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. července 2016 (upraveno) To jo. To já ani s osobákem.Edit: Ale když jsem kdysi objížděl v lese závoru a už jsem si nebyl jistej, bál jsem se víc těch věcí, co jsme měli naložený ve vnitř (Defender), tak jsem je radši vyndal, doufaje, že pod zmáčklou boudu se případně vejdu. Absolvoval jsem pak takovejch kousků víc a měl dycky kliku anebo to auto mělo limit jinde. Upraveno 22. července 2016 uživatelem geometr Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman-ZA Odesláno 22. července 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. července 2016 Ano, to mas pravdu, ale pres boudu bych s tim jit nechtel Co je to "bouda"? Lebo SVK ekvivalent - buda -mi nedava zmysel. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman-ZA Odesláno 22. července 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. července 2016 Ty řeči o bezpečnosti teréňáků mě taky hodně baví. Nepřu se o to, že vyšší a těžší auto může být z pohledu pasivní bezpečnosti ve výhodě při srážce s lehkým a nízkým, ale zas má o hodně horší aktivní bezpečnost. Upřímně - radši budu jezdit autem, kde se vyhnu karambolu tím, že to bude umět brzdit a zatáčet.Ved pisem pri zrazke s vytunovanym Golfom II. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavelpu27 Odesláno 22. července 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. července 2016 Muj terenak brzdi i zataci Jinak souhlas, kdyz vezmu opravdovej terenak jako muj landak, defik, nebo pracovni Gecko, tak tu kastli zmackas v ruce.Teréňák, kterej brzdí a zatáčí? Neznám. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
geometr Odesláno 22. července 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. července 2016 Ale no tak... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trojan Odesláno 22. července 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. července 2016 Ono je terenak a terenak. Spominal si, ked bol otec v Sudane, tam mali Land Cruisery 3.0 alebo 3.6 dizle turba. Prisli nejaki manici, ze maju super terenak 1.6 Ferozu Chlapi sa len uskrnuli, ze to im je na nic. Tak aj bolo, manici o 3/4 hodiny volali, ze zapadli do piesku a nemozu vyjst. Teraz je 1.6 motor pomaly vrchol ponuky SUV.Jasne, ten velkej tezkej motor je do terenu idealni... ach jo Jinak ohledne tech pevnych terenaku - nejde o pevnost ale o absorbci energie, prave plnokrevne terenaky z drevnich dob vetsinou zadne deformacni segmenty nemaji a proste se jen zmuchlaji. Stejne jako vsechna auta starsi konstrukce. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TLD Odesláno 22. července 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. července 2016 Dyt to pisu,ze se to zmacka. Tou boudou je mysleno jit pres strechu.Ano, kdyz budu chtit blbnout na nejakym trialu, tak bych chtel treba samuraje, ale jinak s 4.2l v terenu nemam zadnej problem. Nejsem zadnej zavodnik, ale domnivam se, ze neco jsem uz projel. Je fakt, ze ta vaha hraje velkou roli, na podmceny louce ve svahu pujdu na kraba uzaverky neuzaverky, nebo se zakopu a treba forester okolo me bude litat a delat osmicky Ono to chce taky trochu premyslet, nez se nekam vleti.Se zatacenim a brzdenim vazne problem nemam. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman-ZA Odesláno 22. července 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. července 2016 Jasne, ten velkej tezkej motor je do terenu idealni... ach jo Jinak ohledne tech pevnych terenaku - nejde o pevnost ale o absorbci energie, prave plnokrevne terenaky z drevnich dob vetsinou zadne deformacni segmenty nemaji a proste se jen zmuchlaji. Stejne jako vsechna auta starsi konstrukce. Nech sa paci - https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Land_Cruiser#J70_.281984.E2.80.93present.29 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuncák7 Odesláno 22. července 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. července 2016 Co je to "bouda"? Lebo SVK ekvivalent - buda -mi nedava zmysel.Pres strechu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník tolja Odesláno 22. července 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. července 2016 Kamo takova suzuki samurai a ty dalsi podobne to dokazalo hodne a taky tam byla neaka 1,6 suzuki samurai 1.3 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trojan Odesláno 22. července 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. července 2016 Dyt to pisu,ze se to zmacka. Tou boudou je mysleno jit pres strechu.Ano, kdyz budu chtit blbnout na nejakym trialu, tak bych chtel treba samuraje, ale jinak s 4.2l v terenu nemam zadnej problem. Nejsem zadnej zavodnik, ale domnivam se, ze neco jsem uz projel. Je fakt, ze ta vaha hraje velkou roli, na podmceny louce ve svahu pujdu na kraba uzaverky neuzaverky, nebo se zakopu a treba forester okolo me bude litat a delat osmicky Ono to chce taky trochu premyslet, nez se nekam vleti.Se zatacenim a brzdenim vazne problem nemam.Ja jsem nerikal ze auta s velkym motorem jsou spatny terenaky, ja rikam ze auta s malym motorem nejsou spatny terenaky. A rekl bych ze lepsi nez ty s tim velkym Nech sa paci - https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Land_Cruiser#J70_.281984.E2.80.93present.29Nevim proc mi to posilas. Je LC terenak z drevnich dob?Kdyztak mi spis vysvetli, co je spatneho na 1.6 ve 4x4. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TLD Odesláno 22. července 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. července 2016 Trojan, no dyt jo. Pisu, ze na trial a tim myslim kraveni, bych bral treba Samuraje A LC terenak z drevnich dob..., jel jsem cca tyden zpet na tri dny do NL, prave LCckem. Cca 2000km tam a zpet, 99% dalnice a nechal jsem chvilku ridit tatika a ten byl hotovej, ze prej to je jako kdyz jezdil kdysi s Avii Akorat klimu nemel Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
simon_magus Odesláno 22. července 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. července 2016 My tady v Plzni máme zatáčku, kde jsem ještě neviděl na boku dvoukolku. Čtyřkolek už mrtě. Takže ano, je to o řidiči, ne o počtu hnaných náprav. A paušálně tvrdit, že 4kolo lepší sedí nebo víc vyjede je kardinální volovina. A na ledu je úplně jedno kolik kol se točí, protože většinou řádnou adhezi nemá žádný z nich.samozrejme ze 4kolka lepe drzi a vic vyjede nez jakakoliv 2kolka. Musi to byt ale opravdu 4kolka a ne elektronicke pripnuti napravy 10 sekund pote, co to bylo potreba, to neni dobry ani na vyjeti kopecku do garaze Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trojan Odesláno 22. července 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. července 2016 (upraveno) Vsak ja se s tebou vubec nedohaduju, nesouhlasim akorat s kolegou Romanem a ten crashtest jsem poslal pro zajimavost. Upraveno 22. července 2016 uživatelem Trojan Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se