Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Ty řeči o bezpečnosti teréňáků mě taky hodně baví. Nepřu se o to, že vyšší a těžší auto může být z pohledu pasivní bezpečnosti ve výhodě při srážce s lehkým a nízkým, ale zas má o hodně horší aktivní bezpečnost. Upřímně - radši budu jezdit autem, kde se vyhnu karambolu tím, že to bude umět brzdit a zatáčet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jo. To já ani s osobákem.

Edit: Ale když jsem kdysi objížděl v lese závoru a už jsem si nebyl jistej, bál jsem se víc těch věcí, co jsme měli naložený ve vnitř (Defender), tak jsem je radši vyndal, doufaje, že pod zmáčklou boudu se případně vejdu. Absolvoval jsem pak takovejch kousků víc a měl dycky kliku anebo to auto mělo limit jinde.

Upraveno uživatelem geometr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty řeči o bezpečnosti teréňáků mě taky hodně baví. Nepřu se o to, že vyšší a těžší auto může být z pohledu pasivní bezpečnosti ve výhodě při srážce s lehkým a nízkým, ale zas má o hodně horší aktivní bezpečnost. Upřímně - radši budu jezdit autem, kde se vyhnu karambolu tím, že to bude umět brzdit a zatáčet.

Ved pisem pri zrazke s vytunovanym Golfom II.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono je terenak a terenak. Spominal si, ked bol otec v Sudane, tam mali Land Cruisery 3.0 alebo 3.6 dizle turba. Prisli nejaki manici, ze maju super terenak 1.6 Ferozu :) Chlapi sa len uskrnuli, ze to im je na nic. Tak aj bolo, manici o 3/4 hodiny volali, ze zapadli do piesku a nemozu vyjst. Teraz je 1.6 motor pomaly vrchol ponuky SUV.

Jasne, ten velkej tezkej motor je do terenu idealni... ach jo

 

 

Jinak ohledne tech pevnych terenaku - nejde o pevnost ale o absorbci energie, prave plnokrevne terenaky z drevnich dob vetsinou zadne deformacni segmenty nemaji a proste se jen zmuchlaji. Stejne jako vsechna auta starsi konstrukce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dyt to pisu,ze se to zmacka. Tou boudou je mysleno jit pres strechu.

Ano, kdyz budu chtit blbnout na nejakym trialu, tak bych chtel treba samuraje, ale jinak s 4.2l v terenu nemam zadnej problem. Nejsem zadnej zavodnik, ale domnivam se, ze neco jsem uz projel. Je fakt, ze ta vaha hraje velkou roli, na podmceny louce ve svahu pujdu na kraba uzaverky neuzaverky, nebo se zakopu a treba forester okolo me bude litat a delat osmicky :) Ono to chce taky trochu premyslet, nez se nekam vleti.

Se zatacenim a brzdenim vazne problem nemam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasne, ten velkej tezkej motor je do terenu idealni... ach jo

 

 

Jinak ohledne tech pevnych terenaku - nejde o pevnost ale o absorbci energie, prave plnokrevne terenaky z drevnich dob vetsinou zadne deformacni segmenty nemaji a proste se jen zmuchlaji. Stejne jako vsechna auta starsi konstrukce.

Nech sa paci - https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Land_Cruiser#J70_.281984.E2.80.93present.29

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dyt to pisu,ze se to zmacka. Tou boudou je mysleno jit pres strechu.

Ano, kdyz budu chtit blbnout na nejakym trialu, tak bych chtel treba samuraje, ale jinak s 4.2l v terenu nemam zadnej problem. Nejsem zadnej zavodnik, ale domnivam se, ze neco jsem uz projel. Je fakt, ze ta vaha hraje velkou roli, na podmceny louce ve svahu pujdu na kraba uzaverky neuzaverky, nebo se zakopu a treba forester okolo me bude litat a delat osmicky :) Ono to chce taky trochu premyslet, nez se nekam vleti.

Se zatacenim a brzdenim vazne problem nemam.

Ja jsem nerikal ze auta s velkym motorem jsou spatny terenaky, ja rikam ze auta s malym motorem nejsou spatny terenaky. A rekl bych ze lepsi nez ty s tim velkym :)

 

Nevim proc mi to posilas. Je LC terenak z drevnich dob?

Kdyztak mi spis vysvetli, co je spatneho na 1.6 ve 4x4.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trojan, no dyt jo. Pisu, ze na trial a tim myslim kraveni, bych bral treba Samuraje :)

A LC terenak z drevnich dob..., jel jsem cca tyden zpet na tri dny do NL, prave LCckem. Cca 2000km tam a zpet, 99% dalnice a nechal jsem chvilku ridit tatika a ten byl hotovej, ze prej to je jako kdyz jezdil kdysi s Avii :) Akorat klimu nemel :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

My tady v Plzni máme zatáčku, kde jsem ještě neviděl na boku dvoukolku. Čtyřkolek už mrtě. Takže ano, je to o řidiči, ne o počtu hnaných náprav. A paušálně tvrdit, že 4kolo lepší sedí nebo víc vyjede je kardinální volovina. A na ledu je úplně jedno kolik kol se točí, protože většinou řádnou adhezi nemá žádný z nich.

samozrejme ze 4kolka lepe drzi a vic vyjede nez jakakoliv 2kolka. Musi to byt ale opravdu 4kolka a ne elektronicke pripnuti napravy 10 sekund pote, co to bylo potreba, to neni dobry ani na vyjeti kopecku do garaze

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...