Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Dej pak vědět jak jsi dopadl, případně co jsi vybral za adekvátní náhradu. Začínam být zoufalej.

 

Já vybírám takhle nějak, viz. citace.

 

Miniho jsem vyřadil kvůli problémům s jednašestkami BMW/PSA.

ST jede krásně, ale nějak mě to za srdce nevzalo.

MPS projedu cca za 14 dní, ale popravdě se mi zas moc nelíbí vizuálně.

 

Takže zbývá BMW dvojička.

E46 jsem projel a jede krásně. Takže z toho všeho nakonec vychází asi nejlíp.

 

Trochu jsem se v tom plácání se posunul aspoň vokousek dál a tady bych zas potřeboval trochu pošťouchnout.

Mám tu pět finalistů: 2x souboj zadokolek, 2x hothatch předokolek a jedenkrát Mini  :) Neboli...

 

BMW 330ci E46 vs. BMW 330i E90

 

Ford Focus ST 225 vs. Mazda 3 MPS 2.3

 

Mini Cooper S 125kW

 

(všechno striktně manuály)

 

Zatim jsem se projel jen v E46. O víkendu mě čeká FoFo a E90. Mazda snad příští týden. Miniho nechávam nakonec, protože je tam spíš navíc, ale prostě mě to auto baví. Rád bych dal dohromady finálovou dvojku = jedna zadokolka vs. jedna předokolka.

Upraveno uživatelem Maxel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapci, nedelejte z toho drama, ty motory na tom zase tak spatne nejsou a nebudou, daleko dulezitejsi je, jestli to nechavali ty lidi zahrat, nez to tocili, nez vymeny oleje. Ano, neni to ideal, ale na longlife jezdi vsechny auta vsech znacek uz snad 15 let...s takovou byste nikdy nic nekoupili ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapci, nedelejte z toho drama, ty motory na tom zase tak spatne nejsou a nebudou, daleko dulezitejsi je, jestli to nechavali ty lidi zahrat, nez to tocili, nez vymeny oleje. Ano, neni to ideal, ale na longlife jezdi vsechny auta vsech znacek uz snad 15 let...s takovou byste nikdy nic nekoupili ;-)

Přesně - slova znalce... Skoro na každý motor existuje článek, jak je nespolehlivý a jak se podělal. No a zrovna u 6ti válců 3.0i od BMW bych se z pohledu spolehlivosti nebál. Musí se počítat s větší spotřebou hlavně ve městě, skutečně atmosférickým charakterem (prostě nečekat, že když to má 230-270PS, tak to pojede od 2.000 otáček jak nafťák - tak nejede ani 4.0 V8 :-) ) a při koupi to chce hned investovat do základního servisu. Ale tyhle motory jsou prostě sametový.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Miniho jsi vyřadil a přitom esko je bomba, stačí vyměnit napínák  a jezdíš krásně dál.... je to sice motokára, ale jede to jak čert. Moc zábavnějších aut v teto kategorii neznám, další plus je, že se všem líbí a nikdo ti ho nebude závidět. Na  druhou stranu 330i e46 je taky fajn, jen dávej pozor na korozi...

  • Dát hlas 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jagman

Já bych se hlavně vy...... na celej manuál a koupil si auto

 

https://www.sauto.cz/osobni/detail/mercedes-benz/clk/16606437?goFrom=list

 

řadit můžeš pod volantem ve finále seš rychlejší konkretní auto znám a ten zvuk ahhhhh V8 nenahradíš a protože je to vcelku jednoduché auto které má blíže spíš k Mustangu než k M3 tak se to dá velice rozumě servisovat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Miniho jsi vyřadil a přitom esko je bomba, stačí vyměnit napínák  a jezdíš krásně dál.... je to sice motokára, ale jede to jak čert. Moc zábavnějších aut v teto kategorii neznám, další plus je, že se všem líbí a nikdo ti ho nebude závidět. Na  druhou stranu 330i e46 je taky fajn, jen dávej pozor na korozi...

Jak je na tom E90 325i nebo 330i? Má cenu tento model zařadit do výběru? Výše zmíněné servisní intervaly mě celkem zaskočili. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Miniho jsi vyřadil a přitom esko je bomba, stačí vyměnit napínák  a jezdíš krásně dál.... je to sice motokára, ale jede to jak čert. Moc zábavnějších aut v teto kategorii neznám, další plus je, že se všem líbí a nikdo ti ho nebude závidět. Na  druhou stranu 330i e46 je taky fajn, jen dávej pozor na korozi...

Kde jsem prosímtě psal, že eSko je bomba?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě z toho článku přijde, že ten borec tuší co píše a hlavně ten trend je jasnej u všech automobilek a vynucenej eko normama, což je tam taky moc dobře zmíněno.

 

Auta se stávají víc a víc spotřebním zbožím a kontrukce motoru je čím dál složitější. Nepřišlo mi na tom nic neobjektivního. N63 je průser a píše se o tom všude a i zde o tom několikrát byla zmínka. Je to taky důvod, proč je 750i F01 plnej internet a nikdo je nechce...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně že to má cenu...tam občas bývaj problémy se vstřikama díky nekvalitnímu palivu, ale jinak to jsou úžasný motory. Kde jsou ty časy...

Chtěl bych mít tvůj optimismus. Problémy se vstřiky byly až od 08, více mě děsí interval výměny oleje. Včasná výměna a kvalitní olej jsou pro motor zásadní. Na pohádky o tom jak jsou dnešní oleje Hi-tech atd. neveřím. Nechápu postoj automobilky, vyrobím relativně kvalitní motor a nechám ho pomalu zničit prodlouženými servisními intervaly. Nebo se tomu říká marketing? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja jsem realista. Ano, olej je furt olej a je potreba ho menit max po 15tis. Bohuzel longlife kecy a dlouhy servisni intervaly jsou bezny uz x let u vsech automobilek a jestli budes spatne usinat s nejistotou ohledne toho, v jakym stavu je ten motor uvnitr, tak si holt nemuzes koupit ojety auto a uz vubec ne BMW...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když bychom na to šli oklikou a nezmiňovali konkrétní auta, modelová situace:

 

Budget na auto kolem 200k, na servis zbyde kolem pade.

Manuál a slušné sedačky.

Sedan/kupé/možná kabrio, nutná druhá řada sedaček (tzn. ne roadster).

Nejlépe V6 bez turba. V8 by nakonec asi taky šlo.

Druhé auto do rodiny. Sloužit bude na denní dojíždění do práce (15km), občasné pojížďky a sem tam víkendový trip.

Roční nájezd odhadem do 10kkm.

 

Do čeho byste šli?

Upraveno uživatelem Maxel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spíš zatáčky a rád si zařídím. Na kochačku je v rodině pětivál ve Volvu.

Zadokolku jsem dosud nikdy neměl, takže těžko říct :)

 

//edit: Teď jsem měl na pár dní půjčené Volvo C30 s 1.6. Sto koní, manuál a docela komunikativní řízení. Jinak prakticky nic. Přesto jsem si v tom moc hezky zajezdil, ikdyž pravda výkonu to nemělo na rozdávání. Úsměv na tváři ale i tak dokázalo vykouzlit.

Upraveno uživatelem Maxel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozumim :-). Ja bych za sebe doporucil 330i E46 coupe/cabrio, je to kvalitne postaveny auto se super motorem, podvozkem, rizenim i sportsitze, razeni patri k prumernym, ale i tak fajn. Jen jak psal m3maniac, pozor na korozi... a druha varianta za mne je uz taky mnohokrat sklonovany Cooper S, ten je zase hravej, motokarovej a takovej spravne drzej :-). Nicmene mista malo, je to foukanej ctyrvalec a predokolka. I pres to vsechno je to ale moc zabavny auto a naklady na provoz budou nizsi nez u E46, Ale ani ta neni nejakej pruser, co se tyce servisu a ceny dilu. Bude ale tezky sehnat fakt peknej kousek, tech uz je jak safranu a kdyz jsou, tak za 10k EUR... mozna bych koukal i po 325i, ten ma sice nizsi vykon, ale charakter ma trosku zajimavejsi, nez 3.0i, protoze nema tak linearni zatah, ale zase o to vyraznejsi vykonovou spicku :-)

 

Edit:super zabavny je Clio RS, ale je ne uplne krasny a interier taky neni zadna hitparada...

Upraveno uživatelem Karussell
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

E46 spíš předface nebo po? Nebo je to jedno?

Co je mi známo, tak krom designových změn je poface hlavně o 6kv. převodovce.

 

Byl jsem nedávno projet krásnou 330ci předface rv 2000, kterou má majitel 5 let a podle všeho o ní bylo moc dobře pečováno.

Ale zas za to chce skoro dvěkila, což mam možná trochu vnitřní blok dát za víc než 16ti letou káru. Plus poface předek se mi líbí vofous víc, ale zas 2003+ sehnat v rozumném stavu kolem 200k bude očividně docela vořech.

 

Jinak už mi taky byl nezávisle doporučen spíš motor 25i naúkor 30i. Což mě dost překvapilo, ale zpochybňovat to nehodlám :)

post-37766-0-02298200-1475269075_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to hlavne o designu a te prevodovce, maly zmeny tam jsou, ale nic zhavyho. S tou cenou se budes muset smirit, bohuzel si takto ted cenove stoji, lidi uz vedi, ze jsou to dobry auta a ze takovej motor uz dnes nekoupis ani novej :-) Ja bych preferoval 3.0i, mel jsem ho v E46 i v E85 a je super, spis jsem tim chtel rict, ze tu 2.5i bych nezavrhoval, ze je taky dobra. Jinak, ale taky fajn :-) Ideál by bylo sehnat coupe poFL v M paketu, to ale bude orisek...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...