Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno
  V 21. 1. 2025 v 14:19, Kairos napsal:

Zkušenost mám z přestoupení z A6 do Q8, stráášně to ulehčuje život 😀 nastupování, vystupování, ukládání a vyndavání věcí z kufru pohoda, podvozek snese velice sportovní jízdu a je pohodlný, s klidnou nohou třílitrový benzínák žere 11

Palubky jsou vlastně identické, prostoru je v Q víc /vpředu, dozadu nelezu tak nevím/, hlavně ta nástupní díra je vyšší a větší.

 

Rozšířit  

Ja tak nadseny z SUV teda nejsem, limuzina ma lepsi jizdni vlastnosti (teziste).

Pro me ma hybrid limuzina (lexus) 1 genialni vec a to je nepristupnost zavazadloveho prostoru z kabiny. Mam v kufru casto veci a rad auto nechavam po svete vsude mozne a dostat se pres plechy do kufru limuziny je vyrazne slozitejsi pribeh nez vybrat nekomu SUV (bud zevnitr nebo cihla do okna).

  • Like 1
  • Dát hlas 2
Odesláno

Naftu asi ne, je hlučnější, ale je tam na výběr i benzín (na rozdíl od Škody Scout, kde je snad jediný motor na naftu)  Navíc na tento model nemám dobré reference, tedy popravdě jen jednu špatnou (elektronika). 

Nicméně jsem takto neuvažoval - bral jsem v potaz jen limuzínu, nebo SUV. Ostatní mě ani nějak nenapadlo. 

Je otázka, zda navýšení o cca 5 cm mi nějak pomůže, beru to jen jako malý rozdíl. 

Ale díky všem za názory, informace, základní info mám, message, že přechod na SUV není trabl.  Zbytek pořeším někdy v létě, až bude nová model A7 a budu moci obě auta vyzkoušet. 

 

Odesláno

Když mě ťukli moje Volvo S60 a půjčili mi místo toho XC90 tak to bylo hotové neštěstí. Doporučuji si to oprvdu dobře vyzkoušet, páč z jízdního projevu velkého SUV se mi chtělo brečet a neskutečně jsem se těšil zpět do sedánku. 

  • Like 2
  • Dát hlas 1
Odesláno

Ono je to asi celkově o autě - také jsem měl náhradní Q5 tak před deseti lety. To fakt ne. Ale člověk si ani na ten den neseřídil pořádně sedadla, interiér hrůza, byl tam nějaký slabý motor. 

Proto jednoznačně před koupí si to půjčím minimálně na víkend. 

Odesláno
  V 22. 1. 2025 v 5:36, Gustaf napsal:

No vidíš..a mně přijde, že Tiguan sedí daleko lépe..ale asi to bude tím 4motionem....

Rozšířit  

Tak R Tiguan má hodně úprav na podvozku oproti sérii (stabilizátory, silentbloby, tlumiče atd), proto jede skoro jako osobák.

Hodně je to i o tom na co je zvyklej a jaký jízdní styl upřednostňuje.

Ale poslední A6 moc řidičské auto není, tak přechod k Q7 nebo 8 by nemusel být takový rozdíl.

Odesláno (upraveno)

Fyzika je naštěstí vždy jen jedna i přes 150 úprav na podvozku 🙂. Je to vždy výměna něco za něco a každý dle své chuti soudruzi.  

Upraveno uživatelem exBURN
Odesláno
  V 22. 1. 2025 v 7:54, P_P napsal:

Ono je to asi celkově o autě

Rozšířit  

To jednoznacne, nie je sedan ako sedan a SUV ako SUV. Urcite vyskusat 😉

So zenou sme tiez presli zo sedanov, vlastne z liftbackov (Octavka, potom BMW 3GT a posledne 6GT) na SUV. Dovod ale bol, ze sme chceli 7 miest. Uz pocas planovania dalsieho prirastku do rodiny sme vyberali, ze co 7 miestne kupit a mali sme moznost pozicat X7 na pol dna. Zhodnotili sme to tak, ze okrem tych miest navyse a trochu viac priestoru to oproti 6GT nic zasadne lepsie neprinasa. Nepacilo sa nam, ako sa to hupe zo strany na stranu a naklana v zakrutach. Takze prechod na SUV prisiel az o par rokov neskor, ked uz bol potomok na ceste a bolo treba tych 7 miest. Zase treba povedat, ze to 6GT je trochu vyssie ako bezne sedany, takze bolo idealnym kompromisom - pohodlnejsie nastupovanie ako sedany a jazdne vlastnosti lepsie ako SUV.

  V 22. 1. 2025 v 16:18, vwtyp11 napsal:

Já mám cayenne rád, ale 911 miluju:)

Rozšířit  

Napodobne, XB7 mam rad a nemal som lepsie rodinne auto, ale B6 milujem 🙂 

Odesláno (upraveno)
  V 22. 1. 2025 v 13:31, exBURN napsal:

Fyzika je naštěstí vždy jen jedna i přes 150 úprav na podvozku 🙂. Je to vždy výměna něco za něco a každý dle své chuti soudruzi.  

Rozšířit  

Fyzika je sice len jedna, ale spravne vytunene SUV moze mat ovela lepsie jazdne vlastnosti ako vacsina "beznych osobakov". Aktivne stabilizatory vedia robit divy 😉. Na druhej strane, sediet co najblizsie/najnizsie k ceste je zas pocit o niecom uplne inom 🙂

Upraveno uživatelem bluman
Odesláno

Ano, je překvapující že správně vytuněné SUV jako například BMW X7M bude mít lepší jízdní vlastnosti než třeba Octavia 1.0 tsi. 😄 

  • Haha 1
  • Dát hlas 1
Odesláno

Takže o novém služebním autě je rozhodnuto.

Bohužel Němci fungují na binárním základu jako nějaký počítačový algoritmus, čili car policy říká ID7, tak to bude ID7 nebo nic 😁

I když takový Superb L&K v PHEV vychází o třetinu levněji, což za 4 roky operáku udělá raketu 😂

Pokud se ho ovšem při té obří vlně propouštění, která nás letos čeká, vůbec dožiji 😄

Ano, německá ekonomika a průmysl jsou totálně v prdeli díky novému náboženství zvanému Green Deal a začne se kde jinde než u podřadných periférií 😉

  • Haha 1
  • Dát hlas 1
Odesláno
  V 23. 1. 2025 v 5:17, exBURN napsal:

Ano, je překvapující že správně vytuněné SUV jako například BMW X7M bude mít lepší jízdní vlastnosti než třeba Octavia 1.0 tsi. 😄 

Rozšířit  

Tak to urciteee! 😆 

Ale mal som skor na mysli, ze ten @Gustaf-ov  R-kovy Tiguan moze jazdit lepsie ako nie-R-kovy Golf. Samozrejme pri rovnakej podvozkovej platforme s rovnakou vybavou, bude SUV vzdy na tom horsie.

Odesláno
  V 21. 1. 2025 v 18:29, P_P napsal:

A ještě jeden dotaz - Q7 je i ve verzi plug-in hybrid. Rozhodně nechci elektro auto, plánuji třílitr benzín. Nicméně dneska už tolik nejezdím, třetinu až polovinu nájezdu mám tak cca 20 km denně. 

Takže komplet elektro NE, ale ten hybrid na menší pojezdy a jinak klasicky spalovák, to by mohlo výt zajímavé. 

Máte s tím někdo zkušenost, vyplatí se to? 

 

Rozšířit  

Mne plug-in hybrid nedava velky zmysel. Ked jazdis malo, nedava to zmysel financne (kvoli vyssej kupnej cene). Ak jazdis vela, kapacita baterie nestaci a je vacsinou len na pritaz (vyssia hmotnost). ALE...

V ramci predvadzaciek BMW sme odskusali niekolko roznych motorizacii X5/X6 a prave u X5 ten plug-in hybrid najlepsie "sedel" na ceste. Zrejme vdaka nizsiemu tazisku kvoli bateriam, mozno aj celkovo inemu nastaveniu podvozku kvoli vyssej hmotnosti.

Takze to chce fakt vyskusat konkretny model, v konkretnej motorizacii a konkretnej vybave. Niekedy 1-2 zmeny v konfiguracii a je z toho uplne ine auto.

  • Dát hlas 2
Odesláno (upraveno)

Chlapi, aj ja by som potreboval poradit. U tatka dosluzilo moje stare MG (pojde do srotu 😭), takze potrebuje nieco kupit. Budget 2000€, t.j cca 50000Kc, moc toho nenajazdi, len typicky mestske priblizovadlo, chce nieco male kvoli parkovaniu. Vobec netusim co v tejto cenovej, resp. z toho vyplyvajucej vekovej urovni. Napada ma akurat Toyota pre svoju legendarnu spolahlivost...🤔 Nejake tipy ktorym smerom uvazovat, pripadne comu sa urcite vyhnut? Dik

Upraveno uživatelem bluman
Návštěvník Strocek
Odesláno

Já bych vybíral v tuzemských vodách. Taková škoda Fabia II 1.4 jako městský žihadlo nadělá neskutečně služby o servisu zadara a to že ho to zmákne každej pepík v garáži netřeba ani mluvit. 

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...