Přejít na obsah

PRIM zátiší


Doporučené příspěvky

siwi

dobrá kompozice, dobrý fotky ale ......

ale já tyhle čínský modely nesnáším, auta jsou bídný a motorky vypadají ještě hůř, pařez připomíná kozu a ta jawa no... :photo:  :photo:

Ale spíše bych řekl něco k hodinkám, dědkové co si po válce v padesátých letech toho pařeza a podobné prskolety pořizovali a jezdili do lesa, na pole, na dráhu nebo po městě do mlíkárny /myslím okresní města, neboť tam to byla dostupná a rozumná motorizace/ žádné sportovní primky neměli, takže vlastně to co tady uvádíš, je zavádějící anóbrž klasické matení nepřítele. Tehdy lidií na prskoletech mohli mít nějaké trofejní po němcích nebo první ruské, které se sem začly importovat. Tak ono spíše k tomu pařezu patří spíše klasické ruské pobědy se subvteřinovkou,

protože k rusákům vzhlíželi jako k bohům a ruské hodinky byly, v těch padesátých letech, značka superkvality.

No, asi tak, ale modýlky ani hodinky nejsou na škodu. :notworthy:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen čistě v rámci politické korektnosti bych si dovolil tvrdit, že se jedná o model Jawa 350 / 360 Automatic ;-)

Soudím tak podle posledního fota, je to 2 vál.

 

Mají to tak uvedeno i zde: http://oldmodel.cz/index.php?produkt=118M-002

 

Ano, je to model JAWA 350 (1966)

 

takže vlastně to co tady uvádíš, je zavádějící anóbrž klasické matení nepřítele.

 

Co že je z toho, co tu uvádím, zavádějící anóbrž klasické matení nepřítele? Toto tvrzení snad?:

 

Ale ono jich v době PS II ještě jezdilo dost, takže to snad tolik nevadí.

 

Když si vzpomenu, jak jsem se v polovině 80. let na pařezu s PS II na ruce vyblbnul....

 

Jinak data vzniku pařeza či 350ky a PS II všichni známe. O to tu snad nejde. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

siwi

ten text v příspěvku 1661 tvoří celek, když to roztrhneš na kusy, které se ti hodí nebo nehodí do krámu už to nedává žádný smysl. Chtěl jsem ti ozřejmit jen to, že dát dohromady čínský model pařeza s primkama-sportama je historická nehoráznost, podstatu jsem ti už sdělil výše.

**

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

siwi

ten text v příspěvku 1661 tvoří celek, když to roztrhneš na kusy, které se ti hodí nebo nehodí do krámu už to nedává žádný smysl. Chtěl jsem ti ozřejmit jen to, že dát dohromady čínský model pařeza s primkama-sportama je historická nehoráznost, podstatu jsem ti už sdělil výše.

**

ukážeš nám něco ze své tvorby?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

siwi

ten text v příspěvku 1661 tvoří celek, když to roztrhneš na kusy, které se ti hodí nebo nehodí do krámu už to nedává žádný smysl. Chtěl jsem ti ozřejmit jen to, že dát dohromady čínský model pařeza s primkama-sportama je historická nehoráznost, podstatu jsem ti už sdělil výše.

**

 

Elogo, pokud si svůj text po sobě ještě jednou a pozorně přečteš, zjistíš, že ses mi snažil ozřejmit rozdílnost dat výroby motocyklů a Primek. O špatné kvalitě čínských modelů jsi psal o řádek výše a už vůbec jsi nepoukazoval na nevhodnost spojení čínských a českých výrobků. Kdyby tomu tak bylo, zkritizoval bys i předešlé série se škodovkami a tatrovkami, na kterých je dle mého názoru jejich mizerná čínská kvalita vidět mnohem lépe - zejména na těch škodovkách

 

Také proto jsem reagoval tak, jak jsem reagoval. Vůbec mi nešlo o to použít něco, co by se mi hodilo do krámu. Mně se nic do krámu hodit nemusí. Nevedu s tebou žádný spor, nepotřebuji se obhajovat. Jen jsem ti připomenul svůj původní záměr dát dohromady výrobky, které lidé mohli v určité době používat souběžně. Nic víc, nic míň. Takový nápad se ti líbit nemusí, fotky se ti líbit taky nemusí. Já to respektuji, ale těžko s tím něco udělám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stejne je nejlepsi fotit v "realu"... i kdyz by se to melo jmenovat spise Jawa zatisi

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Aby jste nemuseli hadat je to model to 634-5 ;)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je v klidu, jsem chtěl jen vyjářit, že se k tomu pionýru nějak více opticky hodily staré  a omlácené pobědy nebo třeba traktory od Primu, bo ty se v motorismu a autech vyznáš, že si to přebereš, ok.

*

Bych to celé jen doplnil, když jsem prvně viděl toho Abrexového pincka, a slušně řečeno, se mi vůbec nelíbil, ježto se mi zdá moc "převoněný", navíc některé partie a poměry s originálem nesedí. Právě tohle je takový celkový problém Abrexu.Mnohé detaily nejenom na fichtlu, ale i na autech vůbec nesedí, kdysi jsem to s nimi i chtěl řešit, ale při poznání, že se v podstatě jedná o autíčkový "MPM" jsem to pustil k vodě. Mám jen základní Abrexy v nichž jsem něco odjezdil, jen ve správné barvě, zbytek, kde číňan nenamíchal správnou barvu jsem si v klidu odpustil. No nic, a ten legendární model, který jsem s nimi kdysi konzultoval je stále u ledu. Jsem tomu rád, tak sorry, že sem tu něco obhajoval, nakonec v životě je to tak, že z těch vysmívaných krámů a hadráků jsou nakonec kultovní modly, třeba Pionýr a Velorex jsou toho jasným důkazem.

 

http://www.motorkari.cz/cestovani/cestopisy/chorvatsko/s-padesatiletou-jawou-pionyrem-2497-km-13507.html

No a v Německu Trabanty, kterým jsem také kdysi nikdy nepřišel na chuť, přesto doporučuji Muzeum ve Zwickau, je to blízko a za pár peněz hodně muziky. http://www.horch-museum.de/index.php

**

Elogo, pokud si svůj text po sobě ještě jednou a pozorně přečteš, zjistíš, že ses mi snažil ozřejmit rozdílnost dat výroby motocyklů a Primek. O špatné kvalitě čínských modelů jsi psal o řádek výše a už vůbec jsi nepoukazoval na nevhodnost spojení čínských a českých výrobků. Kdyby tomu tak bylo, zkritizoval bys i předešlé série se škodovkami a tatrovkami, na kterých je dle mého názoru jejich mizerná čínská kvalita vidět mnohem lépe - zejména na těch škodovkách

 

Také proto jsem reagoval tak, jak jsem reagoval. Vůbec mi nešlo o to použít něco, co by se mi hodilo do krámu. Mně se nic do krámu hodit nemusí. Nevedu s tebou žádný spor, nepotřebuji se obhajovat. Jen jsem ti připomenul svůj původní záměr dát dohromady výrobky, které lidé mohli v určité době používat souběžně. Nic víc, nic míň. Takový nápad se ti líbit nemusí, fotky se ti líbit taky nemusí. Já to respektuji, ale těžko s tím něco udělám.

Upraveno uživatelem eloga
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je v klidu, jsem chtěl jen vyjářit, že se k tomu pionýru nějak více opticky hodily...

Už jsem si všiml, že si grafoman, ale co kdybys do tohoto fotovkákna dal radši nějakou fotku a OT diskuzi přesunul někam, kde nebude nikomu překážet? Já přihodím ještě jednu odpolední, ať to tu graficky vyvážím.

 

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je v klidu, jsem chtěl jen vyjářit, že se k tomu pionýru nějak více opticky hodily staré  a omlácené pobědy nebo třeba traktory od Primu, bo ty se v motorismu a autech vyznáš, že si to přebereš, ok.

*

Bych to celé jen doplnil, když jsem prvně viděl toho Abrexového pincka, a slušně řečeno, se mi vůbec nelíbil, ježto se mi zdá moc "převoněný", navíc některé partie a poměry s originálem nesedí. Právě tohle je takový celkový problém Abrexu.Mnohé detaily nejenom na fichtlu, ale i na autech vůbec nesedí, kdysi jsem to s nimi i chtěl řešit, ale při poznání, že se v podstatě jedná o autíčkový "MPM" jsem to pustil k vodě. Mám jen základní Abrexy v nichž jsem něco odjezdil, jen ve správné barvě, zbytek, kde číňan nenamíchal správnou barvu jsem si v klidu odpustil. No nic, a ten legendární model, který jsem s nimi kdysi konzultoval je stále u ledu. Jsem tomu rád, tak sorry, že sem tu něco obhajoval, nakonec v životě je to tak, že z těch vysmívaných krámů a hadráků jsou nakonec kultovní modly, třeba Pionýr a Velorex jsou toho jasným důkazem.

 

http://www.motorkari.cz/cestovani/cestopisy/chorvatsko/s-padesatiletou-jawou-pionyrem-2497-km-13507.html

No a v Německu Trabanty, kterým jsem také kdysi nikdy nepřišel na chuť, přesto doporučuji Muzeum ve Zwickau, je to blízko a za pár peněz hodně muziky. http://www.horch-museum.de/index.php

**

 

Tak já zase nejsem modelář, takže se přes ty nedostatky snadno přenesu. I když ty křivý světýlka na Erku jsou i na mě moc. Opravit si to neumím, musím se s tím teda nějak smířit. 

 

Už jsem si všiml, že si grafoman, ale co kdybys do tohoto fotovkákna dal radši nějakou fotku a OT diskuzi přesunul někam, kde nebude nikomu překážet? Já přihodím ještě jednu odpolední, ať to tu graficky vyvážím.

 

attachicon.gifImageUploadedByTapatalk1427817973.221315.jpg

 

...se mi moc líbí ten strojek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:D Zdeňku, ty jsi zvíře :D vysvětlovat v primkařském vlákn?, že k čínským modelům (ke kterým má autor zjevně hezký vztah a sbírá je) se Sporty a primky obecně nehodí, to chce kus odvahy a značné potlačení empatie :D

 

Vojto, foť dál, tvoje snímky mi ty projasňují den.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:D Zdeňku, ty jsi zvíře :D vysvětlovat v primkařském vlákn?, že k čínským modelům (ke kterým má autor zjevně hezký vztah a sbírá je) se Sporty a primky obecně nehodí, to chce kus odvahy a značné potlačení empatie :D

 

Vojto, foť dál, tvoje snímky mi ty projasňují den.

to je v klidu, jen ať fotí, já se na to taky rád dívám, ale to víš, čína je čína, to se nezapře.....  :cheers:  :photo:  :photo:  :lol2: 

**

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...