Jump to content

dr.sphinx - krátká těžká nemoc


Recommended Posts

Jojo Petrin! Pohled na Svandovo divadlo.

Edited by tano
Link to comment
Share on other sites

Nene, u Nuselske mostu to neni. Tam je jine dopravni znaceni a pilir je v jinych mistech.post-30673-0-68523300-1525957993_thumb.jpg

Edited by tano
Link to comment
Share on other sites

Jasná věc, Petřín. Tomu nápadu s Nuselákem ale taky rozumím, bylo to nezáměrně sugestivní.

 

Je to takový zapomenutý ostroh barokního opevnění Prahy.

post-38718-0-87384100-1525971044_thumb.pngpost-38718-0-79891600-1525970976_thumb.jpg

 

Natvrdo navařená mříž z úvodních fotek znemožňuje přístup do opravdové divočiny - ale odhodlaný jedinec s delším žebříkem se tam v klidu dostane (máte někdo? :) )

post-38718-0-10745700-1525971009_thumb.jpg

 

Lze se tam dostat těmito schody. Kdyby se klasický sedmdesátkový horor The Exorcist/Vymítač ďábla točil v Praze, mohli by je použít (originál v DC je hojně navštěvované místo, třetí fotka).

post-38718-0-72648200-1525971767_thumb.pngpost-38718-0-79997500-1525971016_thumb.jpgpost-38718-0-38976900-1525971766_thumb.png

 

Schody vedou k takovému crackhouse školnímu objektu, možná tam střední grafická má tělocvičnu nebo něco.

post-38718-0-51734100-1525970980_thumb.jpg

 

No a ty expy ještě jednou, jako mají celkem říz, ale za ty prachy, no nevim.

post-38718-0-27700800-1525970999_thumb.jpg

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

dr.sphinx: dobra prace a supr-cupr fotky. Misto, musim se tam zajit juknout.

Jestli muzu, tak si ty Expy nech, jsou paradni. Nebo kup bile :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dámy a pánové, já jsem normálně chlubíco-vláknově vyhořel. Zdokumentováno mám hromadu míst, ale už se nedovedu dokopat to tady realizovat. Taky mám plány na pár recenzí (GS9F vs The Citizen A010, Exp II vs SD Landmaster, SBGT241), ale prostě ne a ne nastartovat.

 

Nový přírůstek je ale nový přírůstek, to je vážná věc.

 

IN Seiko Ananta SPB017 (Multihand).

post-38718-0-51293900-1530826049_thumb.jpg

Zase něco, co jsem aktivně nesháněl, ale najednou to bylo. Multihandy se mi líbí víc než mechanicky o něco okoulenější dvojitý retrográd, na můj vkus u něj ale sčítače (nebo jak tomu říct u day/date ručiček) příliš přerušují ciferník. Tady je to cajk. Červená neděle je akorát. Recyklovaný Ananty jsem už měl (Astron se tomu myslím nadává), takže přišel čas na real deal.

 

Musím pochválit paní doktorovou - myslí si, že jsou super, včetně gunmetal bicolor pouzdra.

post-38718-0-61790000-1530826433_thumb.jpg

 

Mám tady jeden nezvyklý památník, že by sté vyrobené letadlo z Vodochod nebo tak něco?

post-38718-0-49414400-1530826902_thumb.jpgpost-38718-0-94639600-1530826927_thumb.jpg

 

 

Link to comment
Share on other sites

No co ja viem...pani tentokrat nema pravdu :P

 

Ja myslim, ze v konkurencii Tvojej stajne, by nemali vydrzat. Spolu s roladami.

 

Ale to som ja, a je nieco po polnoci, cize...uzivaj, a uvidis.

 

,.

Link to comment
Share on other sites

Zajimavy kousek, to se musi nechat. Hodnotit bohuzel nemohu, jeste jsem nemel tu cest je videt nazivo. Stejne se prekonavas, svetly cifr :D

Beres je na sraz, rad bych se juknul.

Kde ja jsem ten pamatnik sakra videl...

Link to comment
Share on other sites

Kousek je to jistě zajímavý, ale snad si to nevyložíš špatně, nějak mě k Tobě, jak jsem Tě mohl poznat, z mého laického pohledu,nejde, ale ať Ti dělají radost, o tom to nakonec je   :cheers: 

Link to comment
Share on other sites

Jó Ananty, myslím, že zejména k těmhle starším pouzdrům, co vypadaj jak žehlička, má jen málokdo neutrální postoj. Jinaks Davide kápnul na celkem dobrou otázku: Pro koho Ananty vlastně jsou? Já to nevim. Mimo Seikokoty (a jak vidno, i mezi nimi jsou kontroverzní :) ) jsou možná pro někoho, koho lákaj Galante  - ale přece jen na to nemá koule, popř. má rozum.

 

Tenhle model je vlastně to nejjednodušší, co dělali, a v katalozích se krčíval úplně vzadu za double retrograde, ceníkovka bývala tuším mrzkých 190k jenů. Ananty velice brzo po svém uvedení trochu zvolnily a v nabídce se i v rámci tříruček objevila víc konvenční pouzdra. Co z Anant určitě přežije a bude i v budoucnu atraktivní jsou povedenější chronomodely - což je ale částečně dané i tím, že s mechanickými chrony Seiko hrozně škudlí.

 

Jak se mi to zatim jeví: Ciferník je dobrej, i přesto, že jsou moje fotky blbé, vřele doporučuju si to rozkliknout: radiální brus na cifru a na šavli rezervy, leštěné hrany indexů/rezervy atd. Samozřejmě pár nepřesností, ale ty jsou i u GS.

edit: rozkliknout si to nedoporučuju, u mě to i po kompresi vypadalo cajk, tady ne.  Ale donesu je :)

post-38718-0-17738000-1531143391_thumb.jpg

Připomíná mi ten cifr jedny moje bejvalky se čtyřikrát větší ceníkovkou, včetně červeného detailu :) Rezerva je u hodinek pod 60h vždycky plus. Na její neintuitivnost (plná nádrž - dole) si lze rychle zvyknout, profil "indexu" je dostatečně návodný.

 

@Andy: jasně, datová ručička je na pytel. Vem si ale, že je tím pádem na prd půlka HH :) Muset na to mžourat mě hodně neba, o tom žádná.

 

Naleštěný jsou parádně:

post-38718-0-72124100-1531143748_thumb.jpg

 

Na řemeny to u těchhle hodinek nebude, odhalený pouzdro vypadá takhle:

post-38718-0-01489700-1531143852_thumb.jpg

Je fakt složitý zbavit se plastovýho dojmu z černýho pouzdra (dýnko a nožičky jsou jeden celek, docela zhulenost). Normálně mi to nedalo a musel jsem si to destruktivně vyzkoušet, a plast to fakt není.

 

Ananty díru do světa neudělaly (byl to od Seika prd do Ananty) ze dvou hlavních důvodů: designově fakt svoje, cenově zas ne takovej zázrak. Seděly někde mezi SARBY a GSy, ale Seikaři si globálně kupovali levnější věci přímo z JP. No a 6R21 v hodinkách za dvacku - asi OK, v hodinkách za minimálně dvakrát tolik, to už nevim.

post-38718-0-72060800-1531144515_thumb.jpg

Rotor je neskutečnej a ten průhled na obyč Seiko strojek dostává někam úplně jinam. To hladký prohnutý dýnko s proporcionálně menším průzorem má až nautický nádech, rozhodně je to ale netuctový - a povedeně.

 

Chovají se jakž takž - plně natažené asi mínus pět, u míň natažených sekera mnohem víc, první majitel (já jsem trojka) si je koupil 2015, ale výroba 03/2009, takže už mají na mírné zlobení trochu nárok. Malinko prasárna:

post-38718-0-52527900-1531145275_thumb.jpg

 

Tah je fajn - při pohledu přímo svrchu může působit lacině, při pohledu ze strany vyniknou zkosené broušené hrany vystouplých středních článků.

post-38718-0-84758600-1531145589_thumb.jpg

 

Suma sumárum: možná nejsou pro mě - ale ony vlastně nejsou pro nikoho. Ani bych se nedivil kdybych si je nechal. Pro mně jsou to vedle SARB017 a SARB065 (možná SDGMek, ale ty jsem nikdy neměl) hodninky, který jsou tak nějak mimo kategorie drahý/levný a člověk jim jejich vady nějak odpustí. Divný ale jsou.

 

Jo a ještě divný pomník: myslím, že kdo nezná, nemá připomínanou událost šanci trefit:

post-38718-0-20425800-1531145858_thumb.jpg

 

Vypadá to takhle a asi jsme kolem toho všichni místní někdy jeli:

post-38718-0-42375000-1531145926_thumb.jpgpost-38718-0-35080100-1531145943_thumb.jpg

Edited by dr.sphinx
Link to comment
Share on other sites

dr.sphinx: ty Ananta beres na sraz?

Jinak jsi me dostal s tim pomnikem, nemel jsem ani tuchu a hledal jsem jinym smerem :D

 

Tady jsou doplnujici info k pomniku:

 

Libeňský pomník

Pomník 100 km panelizace tratí systémem BKV v Libni.

Detail odcizené pamětní desky na libeňském pomníku Na libeňském předmostí Libeňského mostu mezi hromadami nepořádku, zarostlý plevelem a skrytý mezi stromy stojí druhý z pražských tramvajových pomníčků. Je zasvěcený - podobně jako ten zlíchovský - také stému kilometru. Ne však stému kilometru nových tramvajových tratí, ale stému kilometru rekonstrukcí tratí systémem velkoplošných panelů BKV. Odhalen byl 2. listopadu 1984, a protože tehdy byla podivná doba, do délky 100 kilometrů se mu značně pomohlo. Tehdy totiž bylo zrekonstruováno teprve 50 kilometrů tramvajových tratí uvedeným systémem. Takže se započítala každá kolej zvlášť a 100 kilometrů bylo na světě.

V základové desce pomníčku, která symbolizuje část velkoplošného panelu, je vložena bloková kolejnice B1, kterou ještě před pár lety překrývala kruhová pamětní deska s nápisem 100 km rekonstrukce tramvajových tratí velkoplošnými panely s blokovou kolejnicí, listopad 1984, Dopravní podnik hlavního města Prahy. Jenže desku někdo ukradl a zřejmě ji prodal do sběrných surovin. A bohužel to nikomu ani tak moc nevadí. (2ks)

Edited by tano
Link to comment
Share on other sites

@tano: jasně, beru je s sebou, a díky za rešeši! V bezprostředním okolí je ještě bývalý židovský hřbitov, vyřazené nádraží a prapodivné výdechy ventilace (nabízelo by se metro, ale to je dost stranou). Památník je v červeném kolečku.

post-38718-0-63416800-1531172676_thumb.pngpost-38718-0-83547800-1531172739_thumb.jpgpost-38718-0-64191400-1531172800_thumb.jpgpost-38718-0-40622400-1531172818_thumb.jpg

Za bývalým hřbitovem je vidět monumentální multifunkční cosi (prý i budoucí radnice Prahy 8) v rozpačitém stavu, nic moc se tam neděje.

 

@brekeke: no jo no, já umim houby fotit, tak musím místo toho kecat. S tím měsícem či dvěma: jestli si nějaká šestková Seika nechat, tak tyhle. Koktejly bych už býval prodal, nebýt toho, že jim hapruje strojek.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...