Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

Zatím co vy normální spíte, já běhám po garáži.................

Tak gratuluju a vítám tě mezi motorkáři.Předpokládám,že jsi v garáži i spal! A ještě prosím nějakou fotku v celku.A ta barva se ti povedla.Asi tu moji i tvoji stříkali z jedné plechovky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zakladni informace mam od zastoupeni Triumph v Nemecku-sef je vicemene muj pritel-tovarna je v Hinckley a pokud mas zajem video z vyroby najdes zde----http://novinky.bikes.cz/clanek/Jak-se-vyrabi-Triumph-----ja mam zkusenosti s drobnymi opravami,kdyz privezu neco mirne lehleho-vetsina dilu krome elektriky je anglie a me poznatky z provozu jsou opravdu super-----mam dost pratel v nemecku kteri vlastni zastoupeni ruznych znacek,je pravda ze kazda slepice o svem dvorku kraka,ale informace od nemce jsou presne-ti lide o svem zbozi opravdu neco vedi a ja si rad o vecech popovidam-samozrejme kazdy chvali svou znacku,ale dokazi i obektivne popsat ostatni v tomhle je mam rad-pokud se do obchodu nezaplete turek nebo polak tak i nakupy,zalohy a ostatni veci funguji na 100%----Triumph na mne jako jedna z poslednich znacek opravdu sala poctivosti a drzenim tradice---a to jsem ulitlej na italy---treba Benelli prodali minuly rok cinanum-to to bude vypadat-ja kazdou zajimavejsi motorku kterou dovezem nekolik dni projedu a z toho delam zavery zatim Dan

¨

Rámy pro Triumph svařují někde v Malajsii, ale vůbec mi to nevadí a Speed Tripla si stejně koupím - měl jsem Italku (Ducati Monster) i Japonku (Suzuki SV), ale na tuhle se těším nejvíc :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak po 100 letech jsem opět zde a samozřejmě, abych se pochlubil :thumbsup_anim:

Letos v březnu jsem se stal majitelem téhle suprové hračky pro přerostlé děti. Kdybych jí po 6ti dnech po koupi neposlal do obrubníku, tak bych měl super léto. Ale ten ču*ák, co mi tam vletěl samo dělal problémy a samo, že i když á jel po hlavní a on mi tam vjel, tak jsem celý léto šetřil na opravu - :gun_bandana: No, ale nakonec se to dalo do kupy a konec léta jsem si pořádně užil :speak_cool:

Teď už je UFO (tak jí říkám, neboť dpřední světlo je fakt mimozemský) v garáži a já musím zazimovat. A tady je pár foteček z dob, kdy ještě bylo hezky.

post-1608-1227187261.jpg

post-1608-1227187265.jpg

post-1608-1227187269.jpg

post-1608-1227187279.jpg

post-1608-1227187283.jpg

post-1608-1227187286.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skalní to baví, já předečírem nahopsal na Gorille 150km, tady je aktuální foto..

 

Kdyby tě někdy z nějakého důvodu přestala bavit a byla na prodej, ozvi se. V Tvé úpravě ji žeru:)

 

EDIT: zajel bych s ní do Touratechu, jestli nemají nějaké rámy, vyhřívané hefty, široké stupačky a tak...:))) Na jaře bych přijel a rád se na ni podíval a poslechl si ji, šlo by to?

Upraveno uživatelem yed69
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skalní to baví, já předečírem nahopsal na Gorille 150km, tady je aktuální foto..

 

Chápu to tedy dobře, že máš tu China-Gorillu? Ta tvoje je fakt pěkně poladěná, se musí nechat :speak_cool:

Jen se chci zeptat, jak fungovala před "tuningem"? Je ta China verze, co jsi na ní dával link, dobrá koupě?

Ty prachy, co za ní chtěj... hmmm lákavé... Dal bych na to nějaký brutus drapáky (jako tam máš ty) a měl bych z toho

takový zakrslý enduro na silnici i případnou polňačku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chápu to tedy dobře, že máš tu China-Gorillu? Ta tvoje je fakt pěkně poladěná, se musí nechat :speak_cool:

Jen se chci zeptat, jak fungovala před "tuningem"? Je ta China verze, co jsi na ní dával link, dobrá koupě?

Ty prachy, co za ní chtěj... hmmm lákavé... Dal bych na to nějaký brutus drapáky (jako tam máš ty) a měl bych z toho

takový zakrslý enduro na silnici i případnou polňačku.

Je to od firmy Jincheng, která má jako jediná oficiální licenci od Hondy na výrobu repliky a Japonci si kvalitu hlídaj, japonská není, nicméně mezi číňany je to kvalita vyjímečná. Jak jezdila předtím nevím, mělo to jet 85km/h ale já na tom nejel, přivezl jsem to i s díly na přestavbu a hned to rozebral. V současné úpravě je cesťák cca 90 a až se motor uvolní a dám těžší převod, bude maximálka cca 120 a cesťák kolem 100. Podvozek skvělý, stabilní, brzdy slušné, zvuk jako pětistovka, chytá na šlápnutí. Co je úžasné je komfort, jsem zvyklý na BMW GS Adventure a to je pohodlná loď, ale tohle mne překvapilo. Oficálně je prodává Ivo Kaštan, koukni na jeho stránky, opravdu jim rozumí (jezdí na Gorille po celé Evropě, na pitbiku i závodí, letos na tom jede Dakar...).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty gumy co tam jsou jsou původní čínské (ale už na hliníkových ráfcích Takegawa), až je sjedu, dát tam asi silničky. Do terénu to není, zkoušel jsem to, zvládne to všechno ale není to požitek, je to drncavý (malá kola, malé zdvihy) a nemůžeš jít do stupaček, nicméně motorka to vydrží. Opravdu si v terénu užiješ na normálním enduru a nebo pitbike-enduru pokud chceš něco zakrslýho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty gumy co tam jsou jsou původní čínské (ale už na hliníkových ráfcích Takegawa), až je sjedu, dát tam asi silničky. Do terénu to není, zkoušel jsem to, zvládne to všechno ale není to požitek, je to drncavý (malá kola, malé zdvihy) a nemůžeš jít do stupaček, nicméně motorka to vydrží. Opravdu si v terénu užiješ na normálním enduru a nebo pitbike-enduru pokud chceš něco zakrslýho.

 

Ó díky ti za vyčerpávající odpovědi - díky díky moc :notworthy:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...