Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

Topení...jo a lítáme v tričku :sad01_anim: Jediný rozdíl,že v kabině nefouká. Foto pro představu:

 

Tvuj vyraz obliceje mluvi za vse... Parada.

Jo tak tohle jsem si jeste nezkusil:-( A asi bych mel alespon jako zavoznik:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To bys měl,je to takový hodinu a půl trvající letecký orgasmus. Mám pravdu Lachtane??

Kdyz jsme u toho, nevis od oka kolik kostuje nejaka forma vyhlidkoveho letu - cca hodku, kdyby to slo i s holkou bylo by to super.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sice to není 2T, ale: mám passata s motorem 1,8T. Je to čtyřválec, s turbodmychadlem, každý válec má 5 ventilů. Ani nevím, jestli je víc sacích nebo výfukových. Nikdy jsem to neviděl rozebrané, ale i tak si jen obtížně dovedu představit, jak do tak malého prostoru se vecpe 5 ventilů, k tomu rozvody, vačky, vše to načasovat ...

Výsledkem je slušných 150 kobylek!

To je automobilový motor. Ale v mém Fazerkovi 1000 je těch 5 ventilů na každém válečku se zdvihovým objemem 250cm3. To už opravdu asi patří na web o hodinkách. Nojo, žaponci se od WW2 vyšvihli

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyz jsme u toho, nevis od oka kolik kostuje nejaka forma vyhlidkoveho letu - cca hodku, kdyby to slo i s holkou bylo by to super.

těžko říct, ve dvoumístném ultralightu ,myslím od 1500,- motorový větroň Vivat asi 2500,- ale to jsou všecho 2 seddlovky.4 místná...to netuším,ale jistě máš někde poblíž letiště tak se poptat.Ono je to různý.4 místná jedině Zlín 43 nebo Cesna.

Upraveno uživatelem falkkon
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

těžko říct, ve dvoumístném ultralightu ,myslím od 1500,- motorový větroň Vivat asi 2500,- ale to jsou všecho 2 seddlovky.4 místná...to netuším,ale jistě máš někde poblíž letiště tak se poptat.Ono je to různý.4 místná jedině Zlín 43 nebo Cesna.

 

Mas recht, ve Strunkovicich u nas prej je letiste a delaj komercni lety. No ja si taky chtel skocit, tak bychom mohli s nevestou do dvoumistneho. Nahoru bych letel na cerno a dolu na padaku:-)))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 3 týdnech...

Tak tedy přidám svého mazla na cestování- Suzuki Burgaman AN650-bílá perleť, kufr v laku, lak na doplňcích, led strobo...-za rok 2008 cca 18000 km- spousta po čechách, ale také Grossglokner a Lago di Garda až do modeny. letos se pojede Korsika, už se těším..samo jezdíme s batůžkem, tak se u nás říká ženský :speak_cool: třetí foto s kamošema :smile_anim:

post-5244-1232832176.jpg

post-5244-1232832198.jpg

post-5244-1232832227.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to bys mohl znát jednoho místního člena, Skeletona. Předtím Burgman 400 a teď tuším 650 top model (Burgman 650 něco Executive :) )

 

Jojo, skeleton, to mi cosi napovídá, mám pocit že tento nick je na našem fóru též...Praha a Voznice :thumbsup_anim: ....tak to on si mě tu třeba také všimne, mám tak též stejný nick... :thumbsup_anim: ...dík za info..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no jo, jezdí jak drak na svém "Burgošoj" :) . BTW je to skvělé svezení, řídil jsem exjeho Burga 400, pohoda, klídek, svižné. Mít peníze, tak bych ho doma taky zaparkoval.

 

jojo, já k tomuhle sportu přičichl před dvěma lety a chytlo mě to moooc :thumbsup_anim: ...a zaplať pánbůh i ženskou...tak jezdíme a jezdíme... :thumbsup_anim:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cau Toci-moc pekny kousky-jestli letos budou znami zas padat jak hrusky ,tak premyslim take o tom Hypermotardu nebo Dorsoduru ,uz me ty pohrby zacinaji lizt na nervy :skull: ---Jak ti ta Dukna slouzi,ja jsem na Italy,ale ta udrzba a servis me malinko dostava,ted jsem vzal Tuono,tak doufam,ze alespon sezonu bez vetsich problemu vydrzi-verim Rotaxu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cau Toci-moc pekny kousky-jestli letos budou znami zas padat jak hrusky ,tak premyslim take o tom Hypermotardu nebo Dorsoduru ,uz me ty pohrby zacinaji lizt na nervy :skull: ---Jak ti ta Dukna slouzi,ja jsem na Italy,ale ta udrzba a servis me malinko dostava,ted jsem vzal Tuono,tak doufam,ze alespon sezonu bez vetsich problemu vydrzi-verim Rotaxu

 

Čágo, zkušenosti s Duchcáti nemám žádné, je to moje první Dukna a navíc funglovka. Původní záměr byla 1098 i když ten Hypermotard mě padnul hodně do oka. Ze supersportů jsem zkusil obligátní rýže jako CBR, R1 a do toho už asi nepůjdu nikdy. Funguje to skvěle, servis skoro žádný ale postrádá to trochu charisma a nějak mě to přestalo bavit. A protože brácha také něco chtěl a na supersporta si netroufá, tak jsme minulý týden vzali dvakrát Hyper. To Dorso je designově moc pěkné, ale má malý motor a neslyšel jsem žádnou chválu. Jinak mě osobně by nevadila ani nějaká pěkná 998 monoposto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...