Přejít na obsah

Co mě právě naštvalo


Doporučené příspěvky

Takže Ti přijde fér koupit si 3 vlaky, 3 soupravy a jezdit trasu A a B a jen generovat zisk. Podílel se snad na nějaké výstavbě tratí? Většina, která tady odpovídáa souhlasí, podniká. Jo, pak to chápu.

 

Platí z toho zisku daně a podle mě neplatí nějaké drobné. Jeho autobusy taky přeci jezdí jen tam, kde mají dobrou obsazenost a zisk.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nerozciluj se! Odriznuti malych svycarskych vesnicek pres zimu melo svuj historicky vyznam. Mozna za par let budou Osoblahy taky zarodkem budouciho ceskeho hodinarskeho zazraku :D

Nasrala mě další zpráva o našem panu podnikateli Jančurovi. Vždycky mě zamrzí, když slyším, jaký je tento člověk dobrák, jak krásně podniká a jak díky němu musí ČD zlevňovat. Můj názor je asi takový, že pro mě je tento pán nehorázný vychcánek, jelikož se nebudu vůbec zabývat tím, jak k penězům během r. 89 přišel, to ať si každý zjistí sám. Co mě však nasere do nepříčetna - je to, když slyším z okolí, jak je to levné a fajn... Ano, jsme národ, který hledí na každou korunu a pan podnikatel nasadil 3 a nebo 4 soupravy s dvěma ***óny a jezdí na trase Ostrava - Praha. Opravdu umění rýžovat na tomhle. Koncového zákazníka zajímá cena, už se nezabývá nad dalšimi věcmi a všichni jsou do jisté míry spokojeni... Až kurva díky tady tomu cipovi dojdou prachy na dotací malých tratí - oblast Osoblahy, atd, jsem zvědavý, co budou tamější lidi dělat. V zimě je to tam o hubu autem a lidi jsou odkázání na vlak a možná právě díky tomuhle člověku nebudou prachy, jelikož ČD bude muset zlevnit jízdné. (A vždy ty velké trasy dotujou ty menší). Nechci říci že se mi líbí politika ČD - odměny, atd, ale to je v každé firmě, akorát o téhle lidi nejvíce čtou. Na druhou stranu, do p....e, tak když chce konkurovat - komplexně a né na hlavní ose mezi bodem A a B v naší ČR. To, jak dříve lidi nastupovali bez zastávek u autobusů, to pomíjím. Ale jak říkám, koncového zákazníka zajímá cena a chuj s tym, zda v zimě nějaky vlak nepojede. Peníze vždy až na prvním místě...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže Ti přijde fér koupit si 3 vlaky, 3 soupravy a jezdit trasu A a B a jen generovat zisk. Podílel se snad na nějaké výstavbě tratí? Většina, která tady odpovídá a souhlasí, podniká. Jo, pak to chápu.

 

Já neříkám, že na ty tratě nebude, ale že ČD se jednoho dne nasere a udělá to, že řekne, že prachy na ty menší trasy nejsou a lidi budou bez spojů.

 

 

Už aby to ČD udělaly. Bez obav, když bude zájem, budou i dopravci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže Ti přijde fér koupit si 3 vlaky, 3 soupravy a jezdit trasu A a B a jen generovat zisk. Podílel se snad na nějaké výstavbě tratí? Většina, která tady odpovídáa souhlasí, podniká. Jo, pak to chápu.

 

 

já nepodnikám, jsem zaměstnanec... Já jen chtěl poukázat na to, že pokud ČD zruší nějakou trať v Horní-dolní není to proto, že se objevil Vančura a dle Tebe hanebně rýžuje, ale proto, že ČD neumí hospodařit nebo ji stát (ne ČD jak tvrdíš ty) přestane dotovat...

 

A ano, nevidím na tom nic špatného, najít si skulinu na trhu a vydělat na ní... nemám s tím sebemenší problém... navíc, pokud něco děláš líp a levněji než konkurence, jako zákazník jásám - i když tedy já osobně vlakem nejel tak 10 let:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ukázal je to, že i v čechách na železnici může člověk jezdit jako člověk a ne jako dobytek.. nic víc nic míň, a platí stejně jako ČD SŽDC poplatky.. a nevěřim že zrovna malé, protože jak zdevastovali okolí a prom.dali miliony při výstavbě železničního koridoru plzeň cheb to se jen tak nevidí....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je pravda, ale jsem pro veřejnou soutěž a vítěz dostane dotace, podle mně by se zjistilo, že to vyjde na míň, než když budeš živit monopolního molocha typu ČD a přihrávat mu dotace jako se to děje teď.

 

Presne toto som mal na mysli tým bordelom. Férové podmienky pre každého a bez korupcie, čo je na Slovensku takmer neriešiteľný problém. Monopol u nás už neexistuje. V nákladej doprave podniká cca 30 prepravcov, u osobnej myslím že 4 alebo 5 regionálnych, včetne Jančuru. To je len pozitívne. Len mi je ľúto niektorých krásnych tratí, ktoré nakoniec padnú za obeť zberačom šrotu. Vždy som bol nadšený lokálkami v Čechách, ktorým akoby nič nehrozilo, hoci u nás sa rušili, napriek protestom verejnosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nevím kam to patří, nejdřív mi dorazilo toto :

Moje Evropa bez hranic

Vážený Uživateli,

 

s radostí Vám oznamujeme, že jste obdržel příděl pro 2 osoby na ubytování ve III. Kole Evropského Programu Pro Rozvoj Individuální Turistiky (EPPRIT) "Moje Evropa bez hranic" 2012. Cílem Evropského Programu Pro Rozvoj Individuální Turistiky je podpora rozvoje turistického odvětví s důrazem na sektor malých a středních ubytovacích jednotek - penzionů a menších hotelů a to po celé Evropě. Třetího kola EPPRIT 2012 se účastní 850 penzionů a hotelů v České republice a 13 dalších zemích.

 

A pak jsem si vyguglil toto :

 

http://www.mesec.cz/clanky/komise-evropskeho-programu-dovolena-pro-ty-co-se-nachytaji/

 

 

 

Tak a včil jak to asi je????????????

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nevím kam to patří, nejdřív mi dorazilo toto :

Moje Evropa bez hranic

Vážený Uživateli,

 

s radostí Vám oznamujeme, že jste obdržel příděl pro 2 osoby na ubytování ve III. Kole Evropského Programu Pro Rozvoj Individuální Turistiky (EPPRIT) "Moje Evropa bez hranic" 2012. Cílem Evropského Programu Pro Rozvoj Individuální Turistiky je podpora rozvoje turistického odvětví s důrazem na sektor malých a středních ubytovacích jednotek - penzionů a menších hotelů a to po celé Evropě. Třetího kola EPPRIT 2012 se účastní 850 penzionů a hotelů v České republice a 13 dalších zemích.

 

A pak jsem si vyguglil toto :

 

http://www.mesec.cz/...o-se-nachytaji/

 

 

 

Tak a včil jak to asi je????????????

 

já bych se nezamýšlel a mazal... kdo Ti kdy co dal zadarmo?:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se tady snažím celou dobu říci to, že prostě není možné a v našich silách, ať všechny tratě jsou výdělečné... Ty tratě, které v současné době na seby vydělají, zabezpečí ty méně ziskové (prodelěčné). Nevím, jak to lépe ještě vyjádřit.

 

Kdokoliv přijde tady na trh, (podnikatel s dobrým úmyslem) chce snad mít jen zisk, logicky teda bude jezdit jen na tratích, kde snad i laik ví, že musí vydělat. A nebo mi chcete říci, že se najde dobrák, co bude zabezpečovat železniční dopravu pro místa, kde to je prodělečné? To, že Jančura platí, to mi je jasné a vůbec jsem to nechtěl zpochybňovat.

 

 

Dokud to dotujem my, tak se ty prachy vždycky najdou i na ty tratě (prodělečné) , pokud tady vstoupí soukromníci, všichni budou jezdit na tratích, kde to bude mít smysl. (v jejich očích)

 

A zdraví vás Jindřiška :)

post-2202-010979400 1331664788.jpg

Upraveno uživatelem Peta-Biker
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže matláš páté přes deváté Peťane a vychází mi z toho taková ta malá čecháčkovská závist, že on rýžuje a ty ne... srry ;)

 

ba ne mladická nerozvážnost, to je lepší, závist je silné kafe, promiň...

 

Jancura neni o cechackovske zavisti ... kdo vidi pod poklicku jeho byznysu, tak vi svoje.

Palec nahoru to rozhodne neni.

 

hele do toho se pouštět nebudu, zákulisí neznám, ale v rukavičkách se tam jednat nebude, ale to dnes se jedná kde?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se tady snažím celou dobu říci to, že prostě není možné a v našich silách, ať všechny tratě jsou výdělečné... Ty tratě, které v současné době na seby vydělají, zabezpečí ty méně ziskové (prodelěčné). Nevím, jak to lépe ještě vyjádřit.

 

Kdokoliv přijde tady na trh, (podnikatel s dobrým úmyslem) chce snad mít jen zisk, logicky teda bude jezdit jen na tratích, kde snad i laik ví, že musí vydělat. A nebo mi chcete říci, že se najde dobrák, co bude zabezpečovat železniční dopravu pro místa, kde to je prodělečné? To, že Jančura platí, to mi je jasné a vůbec jsem to nechtěl zpochybňovat.

 

 

Dokud to dotujem my, tak se ty prachy vždycky najdou i na ty tratě (prodělečné) , pokud tady vstoupí soukromníci, všichni budou jezdit na tratích, kde to bude mít smysl. (v jejich očích)

 

a z toho mi vychází, že kdybychom žili v ideálním světě, tak na výdělečných tratích by jezdili soukromníci a nemusel by je dotovat stát, tak jak je to nyní... a tím pádem by zbylo více peněz na tratě nevýdělečné... případně bychom i ušetřili, protože by dotace byly menší...

Upraveno uživatelem Rudykopalsson
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se tady snažím celou dobu říci to, že prostě není možné a v našich silách, ať všechny tratě jsou výdělečné... Ty tratě, které v současné době na seby vydělají, zabezpečí ty méně ziskové (prodelěčné). Nevím, jak to lépe ještě vyjádřit.

 

Kdokoliv přijde tady na trh, (podnikatel s dobrým úmyslem) chce snad mít jen zisk, logicky teda bude jezdit jen na tratích, kde snad i laik ví, že musí vydělat. A nebo mi chcete říci, že se najde dobrák, co bude zabezpečovat železniční dopravu pro místa, kde to je prodělečné? To, že Jančura platí, to mi je jasné a vůbec jsem to nechtěl zpochybňovat.

 

 

Dokud to dotujem my, tak se ty prachy vždycky najdou i na ty tratě (prodělečné) , pokud tady vstoupí soukromníci, všichni budou jezdit na tratích, kde to bude mít smysl. (v jejich očích)

 

A zdraví vás Jindřiška :)

 

Na dotovani je rozpocet. Rozpocet je plneny z dani. Pokud bude hodne vydelavat, bude platit dane... Nechci ted resit jestli je nebo neni fajn kluk, pripadne jestli bude dane obchazet, ale cim slozitejsi toky penez jsou, tim vetsi je prileziotst penize rozhazet. Pokud by to byl opravdu takovy problem jak pises, je nejjednodussi zavest obdobu silnicni dane pro zeleznici. At si kazdy jezdi kde chce a funguje konkurence. P.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já nevím, jestli píšu tak blbě, je to možné. Znovu a naposledy, není možné, ať všechny tratě na sebe vydělají a vždy to bylo tak, že se našly peníze na ty neziskové... Kdo z případných soukromých společností bude chtít jít na trh s vědomím, že ta trať prostě nemůže prosperovat. Chápeš to?

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já nevím, jestli píšu tak blbě, je to možné. Znovu a naposledy, není možné, ať všechny tratě na sebe vydělají a vždy to bylo tak, že se našly peníze na ty neziskové... Kdo z případných soukromých společností bude chtít jít na trh s vědomím, že ta trať prostě nemůže prosperovat. Chápeš to?

 

Odpověď ti tu už taky zazněla, budeš dotovat trať, kterou projede 100 lidí týdně? Nebo jí zrušíš a nasadíš malý autobus?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já nevím, jestli píšu tak blbě, je to možné. Znovu a naposledy, není možné, ať všechny tratě na sebe vydělají a vždy to bylo tak, že se našly peníze na ty neziskové... Kdo z případných soukromých společností bude chtít jít na trh s vědomím, že ta trať prostě nemůže prosperovat. Chápeš to?

 

 

 

A proč by na ní chodil? Ať vydělává na ziskové, zaplatí daně a ty ztrátové dotuje stát/kraj. Pak na ní může jezdit opět kdokoliv, tentokrát s dotací. I ČD tam jezdí s dotací. Co je na tom tak špatně?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...