Fade Odesláno 26. září Nahlásit Odesláno 26. září Chtěli jsme nějakou sedačku pro malou a taky vyřešit kolo mé ženě, která měla kolo z oceli staré jak svět a mělo asi 400 kg, nic na něm nefungovalo, vše se sypalo, ale mohla na něm zase být připevněná sedačka přímo na rám Tak jsme to vyřešili touhle sedačkou, která může i na karbon a koupí naprosto stejného kola jako mám já abychom si mohli přesedat jak se nám zlíbí a nemuseli sundávat sedačku. Pravda, když sednu na její, vidlice si trošku klekne, ale jak ji zamknu, úplně cajk Dnes jsem sedačku zkompletoval u tchána v garáži a rovnou vzal malou na projížďku. Samotná sedačka je fakt super. Lehká, měkká a funkční. Malá je více v kontaktu s cestou, ale hlavně se mnou. Zatím velké nadšení. Musím říct, že ten Procaliber je za mě dokonalé kolo na takový trip. Zaprvé je extra lehké, což je fajn s malým dítětem jako závažím, zadruhé přední vidlice vychytá co může a dítě je jak v peřince (do kopce se musí zamknout, jinak to je jak na gumě když člověk zabere vestoje ). No, a za třetí, teleskopická sedlovka je super když člověk zastaví na křižovatce nebo se rozjíždí, protože máte full kontakt se zemí a jak se rozjedete, zmáčknete páčku a sedlovka vám vyjede nahoru/dolů. Mám z toho radost a žena taky Tak snad mám nebude furt pršet. 1
African Odesláno 1. října Nahlásit Odesláno 1. října 3 hours ago, Kid_A said: Novej kousek do postele Hezká přítelka Já dnes přezul a už se klepu na kopec... Vittoria šla úplně luxusně navléknout a na první nafouknutí nehází ani o milimetr, to je dobré znamení, tak snad i v terénu bude bezvadná. Některé výrobce upřímně nandat nebo sundat je opravdový oříšek.
Kid_A Odesláno 2. října Nahlásit Odesláno 2. října před 10 hodinami, African napsal: Hezká přítelka Já dnes přezul a už se klepu na kopec... Vittoria šla úplně luxusně navléknout a na první nafouknutí nehází ani o milimetr, to je dobré znamení, tak snad i v terénu bude bezvadná. Některé výrobce upřímně nandat nebo sundat je opravdový oříšek. Ja se nadrel i s tema contikama gp5000. Ale zazracna rada - vzdycky ten plast tlac do prostred:)) 1
African Odesláno 2. října Nahlásit Odesláno 2. října 2 hours ago, Kid_A said: Ja se nadrel i s tema contikama gp5000. Ale zazracna rada - vzdycky ten plast tlac do prostred:)) Já jsem zrovna shodou náhod upustil z tohoto důvodu od Continentalu, sice MTB pláště, ale já jsem prostě v lese když jsem píchnul nebyl schopen vyměnit duši. Koupil jsem si kvůli tomu i pořádné montpáky, ale Continental je dělal tak na fest že mě došla trpělivost, co já se s nimi navztekal. U Good Yearu jsem měl zase problém pneu vyrovnat, aby neházela. Vittoria tedy těžká pohoda včerejší nasazení, akorát šipka směru by mohla být výraznější, hledal jsem ji asi půl hodiny a pomohli až brýle 1
Kid_A Odesláno 2. října Nahlásit Odesláno 2. října před 39 minutami, African napsal: Já jsem zrovna shodou náhod upustil z tohoto důvodu od Continentalu, sice MTB pláště, ale já jsem prostě v lese když jsem píchnul nebyl schopen vyměnit duši. Koupil jsem si kvůli tomu i pořádné montpáky, ale Continental je dělal tak na fest že mě došla trpělivost, co já se s nimi navztekal. U Good Yearu jsem měl zase problém pneu vyrovnat, aby neházela. Vittoria tedy těžká pohoda včerejší nasazení, akorát šipka směru by mohla být výraznější, hledal jsem ji asi půl hodiny a pomohli až brýle Mel jsem stejnej problem s pirelkama
African Odesláno 17. října Nahlásit Odesláno 17. října Počasí že jsem ani psa na zahradu nevyhnal, ale za to výborná příležitost vyzkoušet nové pneu Dvě hodiny v mokrým bordelu a vyšší vzorek je sakra znát, baví mě to.... 2
odjinud Odesláno 21. října Nahlásit Odesláno 21. října V 2. 10. 2025 v 11:19, Kid_A napsal: Mel jsem stejnej problem s pirelkama Za me to same, az jsem musel jednu pneu Continental rozrezat (nastesti doma, menil jsem sjetou). Na ceste bych byl v prd... No a pak jsem byl poučen, ze celou pneu (celou jednu stranu) je treba nejdriv nacpat do stredu rafku, kde je tzv. montážní kanal a rafek ma v tehle mistech o něco vetsi obvod a az pak ji pácit ven. Ted mam levne SmartSam a tam tyhle problemy nejsou
odjinud Odesláno 21. října Nahlásit Odesláno 21. října Medituju o porizeni elekrokola. Co byste doporucili za znacku, obchod a jakych parametru si vsimat? Mam ted 29''horaka HT, od RB, pred cca 5 lety stal cca 35 tis. Kč. Typove mi to vyhovuje, kolik mam pocitat, ze by prislo elektro? Dvojnásobek? Jezdím kvuli pritelkyni hlavne cyklostezky a silnice, obcas polňačky. Kolo by nemelo byt moc tezke (bez aku), jelikož ho parkuju na balkone a vozim v aute. Ale nechci zase nic odlehceneho (slaby motor, slaba aku). Idelane taky aby se to pak dalo čipnout. Kolik takove kolo vlastne vydrzi? A pokud odejde casem aku, da se kouoit nova (a za kolik)?
memory Odesláno 21. října Nahlásit Odesláno 21. října před 9 minutami, odjinud napsal: Medituju o porizeni elekrokola. Co byste doporucili za znacku, obchod a jakych parametru si vsimat? Mam ted 29''horaka HT, od RB, pred cca 5 lety stal cca 35 tis. Kč. Typove mi to vyhovuje, kolik mam pocitat, ze by prislo elektro? Dvojnásobek? Jezdím kvuli pritelkyni hlavne cyklostezky a silnice, obcas polňačky. Kolo by nemelo byt moc tezke (bez aku), jelikož ho parkuju na balkone a vozim v aute. Ale nechci zase nic odlehceneho (slaby motor, slaba aku). Idelane taky aby se to pak dalo čipnout. Kolik takove kolo vlastne vydrzi? A pokud odejde casem aku, da se kouoit nova (a za kolik)? Dnes je uz kategoria sl ebikov (superlight) ja som otcovi zadovazil napr. Trek fuel exe , mal predtym full palbu ebike rockmachine s vahou cez 25 kg tam uz pre neho bol pre problem s lopatkami problem ho aj vytiahnut z garaze 6 kg rozdiel je citelny a zas ma radost naskocit a manevrovat. Trek exe s mensou baterkou je cca 19 kg , karbon ram , kola , kokpit. Treba pocitat s tym ze dojazd je nizsi , a dopomoc ma menej newtonmetrov. Da sa dohodit extender bateria ore zvysenie dojazdu to je dalsich 1.5 kg. Avsak musis sam sebe odpovedat co od toho chces. Ak jazdy do 50 km s miernou dopomocou je sl kategoria ok. A pocitaj cca 4 az 6 tis. Euro.
memory Odesláno 21. října Nahlásit Odesláno 21. října Podla mna ked pockas par sezon , vyvija sa to rychlo ceny a vahy pojdu dole ,dojazd vyssie.
odjinud Odesláno 21. října Nahlásit Odesláno 21. října No, presne tenhle typ kola nechci, dojezd a prislap bych rad vyssi (ale vážím metrák), cena je taky moc vysoka. Ad vyvoj elektrokol - ja uz cekam 10 let Myslis, ze se to za cca poslednich 5 let nejak zasadne posunulo?
memory Odesláno 21. října Nahlásit Odesláno 21. října před 2 hodinami, odjinud napsal: No, presne tenhle typ kola nechci, dojezd a prislap bych rad vyssi (ale vážím metrák), cena je taky moc vysoka. Ad vyvoj elektrokol - ja uz cekam 10 let Myslis, ze se to za cca poslednich 5 let nejak zasadne posunulo? Za poslednych 5 rokov ano a velmi , hlavne geometrie a rozlozenie vahy ta vaha ebikov uz nepraska sama pod sebou vo zvaroch na ramoch , full suspension pracuje casto s dvoma vahadlami , dojazdy su lepsie , baterie su mensie a maju vyssiu kapacitu , vaha je nizsia. S prichodom pohonov od fazua , tq a dji sa prave teraz zvysuje konkurencne prostredie kde vladlo iba bosch a shimano. Obcasne cinsky bafang. Takze ocakavam do 5 rokov fakt ze "evoluciu" v ebikoch kedze aj vo velkych trailcentrach kde ja jazdim analog napr. Fiss ladis v rakusku , pangella v dolomitoch , finale ligure v taliansku , bielsko biala v polsku uz vidim ze je znacna prevaha ebikov. Ten trh na to proste bude tlacit lebo ludia si to pytaju a platia za to. Pri tvojej vahe ked nemas skvelu kondicku nedoporucujem sl ebike ta bateria je na to proste mala. Otestuj si nejake full ebiky s velkou baterkou 500-700 watthodin.
Maro Odesláno 21. října Nahlásit Odesláno 21. října (upraveno) před 3 hodinami, memory napsal: Dnes je uz kategoria sl ebikov (superlight) ja som otcovi zadovazil napr. Trek fuel exe , mal predtym full palbu ebike rockmachine s vahou cez 25 kg tam uz pre neho bol pre problem s lopatkami problem ho aj vytiahnut z garaze 6 kg rozdiel je citelny a zas ma radost naskocit a manevrovat. Trek exe s mensou baterkou je cca 19 kg , karbon ram , kola , kokpit. Treba pocitat s tym ze dojazd je nizsi , a dopomoc ma menej newtonmetrov. Da sa dohodit extender bateria ore zvysenie dojazdu to je dalsich 1.5 kg. Avsak musis sam sebe odpovedat co od toho chces. Ak jazdy do 50 km s miernou dopomocou je sl kategoria ok. A pocitaj cca 4 az 6 tis. Euro. Základní EXe 5 se da sehnat pod 3000e Upraveno 21. října uživatelem Maro
memory Odesláno 21. října Nahlásit Odesláno 21. října před 3 minutami, Maro napsal: Základní EXe 5 se da sehnat pod 3000e Mas pravdu , ale ziadal si nizku vahu , zakladne exe je hlinikove. Ked chce byt niekto gramohonič zakladne exe nie je spravna cesta.
odjinud Odesláno 21. října Nahlásit Odesláno 21. října Diky za info. S tou vahou to myslim tak, ze nechci nejakej tank, kde je deset kilo doplňků, ale neco, co je rozumny pri danem motoru a aku. Samozrejme v ramci cenove kategorie. Gramareni rozhodne ne, ale nechci tam cpat blatniky, nosic, brasny, dvoukilovy pneu, kilo odrazek atd., jako znami, co si takhle dovybavili trekingove cruisis. To je pak jak motorka, kolo sice rychle, ale uplne bez citu a radosti z jizdy. Rikam si, jestli mam smysl celopéro s ohledem na penize navic a vahu navic.
memory Odesláno 21. října Nahlásit Odesláno 21. října Celopéro ma hlavne zmysel pri ebiku kde je vaha koncentrovana v strede a nizko a to kvoli lepsiemu gripu na zadnom kolese v mokrejsich podmienkach.
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se