Onisan Odesláno 21. dubna 2009 Nahlásit Odesláno 21. dubna 2009 ne každý odeslaný email dojde svému adresátu ohle bych Eltonu prominul :)
New Milis Odesláno 21. dubna 2009 Nahlásit Odesláno 21. dubna 2009 Chcete retro hodinky, tak pište normální dopisy, a né ty emajly, lenoši.
lolohh Odesláno 21. dubna 2009 Nahlásit Odesláno 21. dubna 2009 Viktor napsal: Dostala se s tim výrokem až na Wikipedii.
pan socka Odesláno 21. dubna 2009 Nahlásit Odesláno 21. dubna 2009 A sakra, tak nejsem jedinej na koho Prim sere V únoru 2007 (2008?) jsem si mailoval s nějakou tetou z Primu o možnosti montáže kalibru 68 do mnou vybraného pouzdra Prim, nejdřív to šlo, potom jsem čekal až se vráti technik z dovolené a technik je stále na dovolené...odpověď žádná. Nezahořkl jsem a stále čekám.
cigi Odesláno 21. dubna 2009 Nahlásit Odesláno 21. dubna 2009 (upraveno) :D Vy byste furt komunikovali, kupte si primky a je to, ne :D Moderní komunikační metody v primu opravdu nejsou zaběhlé, těch ztracených emailů už jsem taky pár zažil. Prostě tam postaru brnku, Pohlovou :D jízlivě a uraženě seřvu, chvíli chci mluvit s nadřízeným a je to, už si mě pamatujou a komunikujou, než zapomenou. No jinde to dělám podobně, docela se to osvědčilo, i když v Praze už jsou k tomu otrlí. Upraveno 21. dubna 2009 uživatelem cigi
Adam99 Odesláno 21. dubna 2009 Nahlásit Odesláno 21. dubna 2009 TADY se řeší podobný problém. Bohužel, kdysi vtipné Cigiho odpovědi pro mně (nebo je nás víc?) vyznívají teď už spíše trapně.
cigi Odesláno 21. dubna 2009 Nahlásit Odesláno 21. dubna 2009 (upraveno) No adame99, není trapný spíš ten, kdo místo toho, aby se normálně domohl jednou z mnoha se nabízejících nenáročných cest odpovědi na svůj email, tak jak třeba já a mnoho dalších úspěšných primáků, tak zhrzeně pokradmu řeší ten malý problém frustrovanými litaniemi o neserioznosti firmy tady na foru, kde ho určitě nevyřeší? Víš, ono to není lehké pochopit, ale z toho já si prostě dovolím vždy dělat legraci. Ostatně za komunikaci rozhodně nepovažuju poslat někam výkřik a jak pěna čekat a čekat a čekat .... Upraveno 21. dubna 2009 uživatelem cigi
Harry Odesláno 21. dubna 2009 Nahlásit Odesláno 21. dubna 2009 Teda jestli pro úspěšnou komunikaci s Primem je potřeba takovéhle "finty", tak s tou firmou OPRAVDU NENÍ NĚCO V POŘÁDKU a není žádný způsob jak bys tohle mohl omluvit nebo nad tím mávnout rukou. Fakt jenom žasnu jak tohle může ještě někdo soudný obhajovat a omlouvat...
cigi Odesláno 21. dubna 2009 Nahlásit Odesláno 21. dubna 2009 Jaký FINTY propána, prostě tam zavoláš, představíš se, domluvíš se ...... to je to pro vás takovej problém, finta ???? Já si tu z dělám asi opravdu trapnou prču z lidí s jakýmsi psychickým blokem, to mě mrzí, neodhadl jsem to, omlouvám se.
radek_0303 Odesláno 21. dubna 2009 Nahlásit Odesláno 21. dubna 2009 (upraveno) Já jsem vždycky dostal rychlou, vyčerpávající (ve smyslu obsahu), odpověď. Zkuste vy kdo napíšete mail do Primu a pak několik týdnů, ne-li let čekáte na odpověď, tuto konkrétní paní: monika.suchankova@prim.cz edit: překlep Upraveno 21. dubna 2009 uživatelem radek_0303
Návštěvník Tada Odesláno 21. dubna 2009 Nahlásit Odesláno 21. dubna 2009 Jojo, až si budu chtít nechat vypočítat cenu renovace na IGENy tak tam asi taky zavolám a vykašlu se na ímejly...
kejklik Odesláno 21. dubna 2009 Nahlásit Odesláno 21. dubna 2009 skalis napsal: V posledni dobe je takovych vice, asi by si meli sahnout do svedomi. Nebo zamestnat vice lidi do administrativy, pokud nestihaji odpovidat. Kazdopadne je to dost poskozuje (resp. se sami poskozuji) a to je skoda. Jako protipriklad uvedu, ze jsem v poslednich trech pracovnich dnech komunikoval s Nomosem, Lange & Soehne a Glashuette Original a komunikace byla na jednicku. Rychla odezva na emaily, prijemne telefonni hovory, proste parada. Když jsem mailem požádal o katalog u Dornblüthů, měl jsem ho za 4 dny na stole spolu s rukou psaným (inkoustem) průvodním lístkem. Takový to "S potěšením posíláme a věříme, že i Vy...". To je chování k zákazníkovi, které přesvědčí, proč si koupit zrovna jejich práci. A proč by PseudoPrim reagoval? Když se člověk podívá na obchodní rejstřík do sbírky listin, je jasné, že je to jen pračka.. Tada napsal: Jojo, až si budu chtít nechat vypočítat cenu renovace na IGENy tak tam asi taky zavolám a vykašlu se na ímejly... Je otázkou, jestli ti někdo vůbec zdvihne telefon.
kejklik Odesláno 21. dubna 2009 Nahlásit Odesláno 21. dubna 2009 cigi napsal: No adame99, není trapný spíš ten, kdo místo toho, aby se normálně domohl jednou z mnoha se nabízejících nenáročných cest odpovědi na svůj email, tak jak třeba já a mnoho dalších úspěšných primáků, tak zhrzeně pokradmu řeší ten malý problém frustrovanými litaniemi o neserioznosti firmy tady na foru, kde ho určitě nevyřeší? Možná, že už reagují jen maily členů PrimClubu a na GSM bráně odmítají telefonní čísla, která nejsou "evidována" jako spolehlivá "+PRIM+" numera?
Hasňa Odesláno 21. dubna 2009 Nahlásit Odesláno 21. dubna 2009 (upraveno) "..Moderní komunikační metody v primu opravdu nejsou zaběhlé, těch ztracených emailů už jsem taky pár zažil. Prostě tam postaru brnku, Pohlovou jízlivě a uraženě seřvu, chvíli chci mluvit s nadřízeným a je to.." A to vsechno ne proto, ze jim chci neco za kazdou cenu prodat a musim byt neodbytny, ale rvat na nejakou babu musim proto, ze jim chci nechat vydelat a dat jim sve penize. Ho ho ho. To je skutecne humorne. :-) świat sie w dupę obraca. Upraveno 21. dubna 2009 uživatelem Hasňa
Jaem Odesláno 21. dubna 2009 Nahlásit Odesláno 21. dubna 2009 To som zvedavy, ako vyuzili tych 600 tisic CZK, ktore dostali na "rozsirenie trhov". Holt, socialisticka znacka so socialistickym pristupom k zakaznikom. Zrejme ocakavaju, tak ako za starych cias, nejake "vsimne" v obalke, aby clovek dostal podpultovy tovar/sluzbu...
BUBÁK Odesláno 21. dubna 2009 Nahlásit Odesláno 21. dubna 2009 Jaem napsal: To som zvedavy, ako vyuzili tych 600 tisic CZK, ktore dostali na "rozsirenie trhov". Holt, socialisticka znacka so socialistickym pristupom k zakaznikom. Zrejme ocakavaju, tak ako za starych cias, nejake "vsimne" v obalke, aby clovek dostal podpultovy tovar/sluzbu... Až na to, že za sociku Primky žádná podpultovka nebyly, v každejch Klenotech jich měli mraky.
kejklik Odesláno 21. dubna 2009 Nahlásit Odesláno 21. dubna 2009 kejklik napsal: Když se člověk podívá na obchodní rejstřík do sbírky listin, je jasné, že je to jen pračka.. Na tohle nedostanete v normálně fungujícím peněžním ústavu ani 5 mio CZK. 600151484.pdfNačítání informací
kejklik Odesláno 21. dubna 2009 Nahlásit Odesláno 21. dubna 2009 BUBÁK napsal: Až na to, že za sociku Primky žádná podpultovka nebyly, v každejch Klenotech jich měli mraky. Není pravdou, IGENy jsem si coby průmyslovák "odchodil", pravidelně se ptát, zda je nové zboží a jestli náhodou nepřišly v černé barvě (kde jim je konec?), stejně tak SII v klasickém provedení. Volněji byly až "Humberta"
BUBÁK Odesláno 21. dubna 2009 Nahlásit Odesláno 21. dubna 2009 (upraveno) Měl jsem na mysli PRIMky obecně, je fakt, že o 1. a první 2. Sporty, byl zájem, takže je neměli pořád v regále a taky, záleží na tom , kde jsi je sháněl, některý oblasti v ČSSR, byly přednostně zásobovaný a to nejen hodinkama. Upraveno 21. dubna 2009 uživatelem BUBÁK
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se